17. leht 22-st
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 03 Veebr 2020 20:35
Postitas n6ps
Tony_2106 kirjutas: Olen mõelnud sellele, kuid hetkel plaanin üldse selle kompressori maha visata, kuna rihm ei seisa peal. Seega pean generaatori ja väntvõlli rihmaratta taas vana vastu tagasi vahetama.
Nagu ma aru olen saanud, siis häda selles, kompressor ei ole sirge. Kas sellele on nii keeruline siis mingi korralik kinnitus teha?
Kuidas sul kütusesüsteemiga plaan oli?karpa kompressori ette?
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 03 Veebr 2020 20:48
Postitas Tony_2106
n6ps kirjutas:Kuidas sul kütusesüsteemiga plaan oli? karpa kompressori ette?
Kütusesüsteem jääb alguses samaks - originaal paak ja originaal kütusepump. Ainuke vahe on selles, et vedasin kütusetoru salongist. Samuti vean piduritorud salongi kaudu. Kompressor on ikka enne karpat.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 03 Veebr 2020 20:52
Postitas Tony_2106
Hulkur kirjutas: Ega need lada mootoripadjad muuks kõlbagi.
Täpselt!
Originaal mootoripadjad vahetasin välja tugevdatud versioonide vastu. Paar pilti nendest, mida mootori juures kasutan:
- DSC_0559_mpadjad_karter1.jpg (64.39 KiB) Vaadatud 8509 korda
- DSC_0560_mpadjad_karter2.jpg (68.87 KiB) Vaadatud 8509 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 03 Veebr 2020 20:55
Postitas Tony_2106
Tegin ka paar videot nii keskmise püti häälest ja sellest, kui oli väljalase lõpuni tehtud ja tagumine pütt ka küljes.
Vaid keskmine pütt:
https://www.youtube.com/watch?v=-cETflWe6T8
Koos tagumise pütiga:
https://www.youtube.com/watch?v=3l__382RjOw
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 03 Veebr 2020 21:14
Postitas Lemz
Hääle järgi ütleks et auto on katki
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 03 Veebr 2020 22:35
Postitas Tony_2106
Lemz kirjutas:Hääle järgi ütleks et auto on katki
Kahtlane kõlbin oli lõpus küll
"Kõik on katki, kõik teed on katki
"
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 04 Veebr 2020 17:53
Postitas Tony_2106
Täna möllasin hommikust saati garaažis ning piilusin klapikambri kaane alla, et äkki taldrikud või klapid said viga. Õnneks nendega oli kõik korras. Edasi otsustasin uued rihmarattad, vana süsteemi vastu tagasi vahetada. Hea üllatus oli, kui väntvõlli rihmaratta eemaldasin. Tundub, et see oligi vist viimases videos kolksu põhjuseks.
- DSC_katkine_vändaratas.jpg (84.81 KiB) Vaadatud 8364 korda
Huvitav, kas väntvõlli rihmaratta kiil ongi selline lühike, või on see ka mul katki läinud? Vaatasin vanu pilte ja vist ikka on selline lühike. Arvasin, et see kiil on ikka pikem. :O
- DSC_alumine_hammasratas.jpg (111.27 KiB) Vaadatud 8364 korda
Otsisin vana esikaane ja rihmarattad üles, vahetasin ka generaatori rihmaratta tagasi selle vastu, mis enne peal oli, kui uus generaator ostetud sai.
- DSC_vana_esikaas_rihmaratas.jpg (102.77 KiB) Vaadatud 8364 korda
- DSC_vana_rihmasysteem1.jpg (79.76 KiB) Vaadatud 8364 korda
Kogu kompott taas koos, samuti uus radikas ning muu kraam:
- DSC_vana_rihmasysteem2.jpg (110.7 KiB) Vaadatud 8364 korda
Näitasin masinale ka ilmavalgust natuke. See oraanž näeb julmalt vinge välja, kui päevavalguses vaadata. Hakka või tervet autot nüüd oraanžiks värvima
- DSC_ilmavalgus1.jpg (122.18 KiB) Vaadatud 8364 korda
- DSC_ilmavalgus2.jpg (105.84 KiB) Vaadatud 8364 korda
Aga kui midagi läheb ladusalt, siis alati peab ka midagi viltu minema. Nimelt murdsin selle poldi pooleks, mis jagajat paigal hoiab
Nüüd pean selle katkile poldi sealt eemaldama ning uuega asendama.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Veebr 2020 04:16
Postitas Tony_2106
Eile sai originaal sisselase ning 2105-20 karburaator maha võetud. Asendatud sai see (Maario2106s-i käest soetatud) uue/vana (minu jaoks uus, tema jaoks oli vana
) sisselaskega + 2108 solex karburaatoriga. Sisselase oli Olaafi poolt voolavamaks puuritud, karburaatori kohta info puudub, kas sellega sai midagi tehtud või mitte
aga .... mootor töötab sujuvamalt nüüd, vaid veidi sättimist. Kuna karburaatori kinnitamiseks mõeldud tikkpoldid sisselaske kollektoril olid liiga pikad, siis võtsin ma Venemaalt tulnud kolle küljest 4 tikkpolti ja vahetasin need välja. Ainuke asi, mis ei taha korralikult toimida on toores, selle trossi asetuse pean paika saama. Lisaks radika ventika panen ka lüliti alla, leegitoru on veel lõpuni keevitamata. Aku viisin pagasiruumi, koos alusega. Ainult + juhtmega pean midagi välja mõtlema. Hetkel on mootoriruumis jätkukarp ja Audiokaabel liigub sealt läbi salongi pagasiruumi.
Pisike liikuv pilt ka:
https://www.youtube.com/watch?v=lHumSqskPy4
- DSC_0976.JPG (401.47 KiB) Vaadatud 8116 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Veebr 2020 08:35
Postitas kristjan92
Suurt kasu pole sul sellest sisselaskest seni kuni ka plokikaane vastavusse viid.. Ära osta pidevalt sitta kokku hari end veidi enne.. Või küsi nõu targematelt.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Veebr 2020 21:44
Postitas Tony_2106
Solexi ühendamine - Voolikud (tosool, vaakumid, Kütus peale ja tagasivool):
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 10 Veebr 2020 21:47
Postitas Tony_2106
kristjan92 kirjutas:Suurt kasu pole sul sellest sisselaskest seni kuni ka plokikaane vastavusse viid.. Ära osta pidevalt sitta kokku hari end veidi enne.. Või küsi nõu targematelt.
Sellel kaanel on nii välja- kui ka sisselaske kanalid suuremad.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 11 Veebr 2020 08:21
Postitas kristjan92
Plokikaas ja sisselaset paigatagakse koos aga olgu kui sul usku sellesse on siis edu... Lisaks solex karburaatori alla käib plastikust paks plaat mitte et tikud pikad.. Varsti karburaatori alumine jalg kõver ja sa ei saa aru miks mootor ei tööta.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 11 Veebr 2020 18:42
Postitas Mangaan
Kui tahad sellest kasu saada, siis peaks jah kolle ja plokikaas ideaalses vastavuses olema, et tekiks laminaarne voolavus.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 11 Veebr 2020 19:22
Postitas Tony_2106
kristjan92 kirjutas:Lisaks solex karburaatori alla käib plastikust paks plaat mitte et tikud pikad.. Varsti karburaatori alumine jalg kõver ja sa ei saa aru miks mootor ei tööta.
Karburaatoriga oli plastikust vaheplaat, koos kahe tihendiga ka kaasas, mis käib kabruraatori ja sisselaske kollektori vahele.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 11 Veebr 2020 19:53
Postitas Tony_2106
Kuna vana masslüliti oli masinal veidi roostes ning arvatavasti, enam-vähem, üsna täpselt on ka sisemus roostene. ja selle tulemusena annab halba kontakti (korpus läheb soojaks), tellisin uued masslülitid. Üks on samasugune, nagu vana ja teine on Samara oma. Vaatan, kumb kasutusse läheb. Lisaks kollektori tihend, kuna leegitoru tuleb alt ära korraks võtta ning käigukangi pukside komplekt ka läheb vahetusse.
- DSC_0987.JPG (66.32 KiB) Vaadatud 7776 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 12 Veebr 2020 23:33
Postitas Edel
Selline pööratav massilüliti on mul 2106 küljes juba aastaid ja probleeme pole olnud. Paigutasin selle pardakasse, saab salongist sisse ja välja keerata ning ei ole otseselt nähtav.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 13 Veebr 2020 19:52
Postitas Tony_2106
Edel kirjutas:Selline pööratav massilüliti on mul 2106 küljes juba aastaid ja probleeme pole olnud. Paigutasin selle pardakasse, saab salongist sisse ja välja keerata ning ei ole otseselt nähtav.
No eelmine oli samasugune, nagu see musta lülitiga. Asus ta kapoti all, seega oli ilmastiku elementidele lihtsalt kättesaadav. Lõpptulemusena, viskasin ma selle punase nupuga keeratava peale
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 14 Veebr 2020 22:08
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 18 Veebr 2020 21:34
Postitas Tony_2106
Täna saabusid 2 pudelit Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 API GL-5 reduktori õli, mis sai Autokaubad24-st tellitud. Antud õli läheb siis 4.1 lukuga reduktorile, mis vahepeal kohale jõudis (mõned päevad tagasi).
- DSC_Lukuga_4.1_diffrioli_LS.jpg (95.53 KiB) Vaadatud 7188 korda
Lisaks, sai ka hommiku kella 8-st saadik, kuni õhtu kella 7-ni müratud tagasilla reaktiiv varrastega, mis olid veel vahetamata. Keskmised (lühemad) vardad said ka nüüd vahetatud, kuid juhi poolsega sai veidi vatti nähtud.
- DSC_tagasilla_vardad1.jpg (97.24 KiB) Vaadatud 7188 korda
- DSC_tagasilla_vardad2.jpg (100.28 KiB) Vaadatud 7188 korda
Nimelt oli tagasillal olev varda kinnituse auk, kust polt läbi läheb veidi nihkes. Pidin suitsupausil veidi ajusid ragistama ning leidin ka lahenduse, kuidas silla küljes käiv kinnituspolt läbi varda saada. Kunde pool laabus lühikese varda vahetamine sujuvalt ja ilma probleemideta, kuigi poldi mutter ei tahtnud lahti tulla. Pidin siis selle mutri relakaga otsast lõikama. Samuti vahetasin põikivarda ära, asemele läks reguleeritav.
- DSC_Lahendus_varda_paigutusele.jpg (124.55 KiB) Vaadatud 7188 korda
Kütusepump sai vahetatud tootlikuma pumba vastu, kuna ette pumpamise link ei tahtnud korralikult toimida. Kuidagi liiga kergelt käis ja tundus, et kütust ei pumpa üldse karburaatori poole.
- DSC_uus_kytusepump.jpg (78.73 KiB) Vaadatud 7188 korda
Järgmiseks tööks on 2 kärbest ühe hoobiga, ehk siis originaal reduktor läheb vahetusse ja selle asemele tuleb lukuga 4.1 reduktor koos LS õliga. Seega jäävad mul üle 2 pudelit reduktoriõli, mis sai Lada Kauplusest ostetud.
Hetkel mõtlen, kas vahetada ka käigukasti õli ära ja samuti ka käigukasti tihend.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 02 Mär 2020 19:00
Postitas Tony_2106
Vahepeal tegin lisatulede raami ette valmis, paigaldasin ka Hella 3000 kaugtuled ja 2 led tuld ette ära. Viimased on veel ühendamata.
- DSC_1013_lisatuled_1.jpg (119.54 KiB) Vaadatud 6851 korda
- DSC_1013_lisatuled_2.jpg (97.35 KiB) Vaadatud 6851 korda
Leidsin jagaja kaane lahti tulemise alliku üles, kaanel on pisike sälk sees, mis peab teatud kohas olema. Ühesõnaga - Jagaja kaas oli tagurpidi peal
Aga masin töötas. Nüüd panin kaane õigesti peale ja masin enam tööle ei lähe. Vahetasin ka reguleeritava keti hammasratta tagasi vana vastu. Lada Poweri elektronsüüte video järgi sai mootor keeratud joonte järgi paika, jagaja ka sätitud suunaga esimese silindri poole. Masinat käivitades, möötor korra lubas, et läheb tööle, kuid siis viskas järjest paar tulekera karpast välja ja tööle ei läinud. Kui masin enne töötas, siis sai ka summuti tagumisest pütist veidi tuld nähtud
Aga nüüd on jah kuul koos. Pole vist enam mõtet masinat edasi üksi ehitada, kui masina mootor enam ei tööta. Seega hetkel taas masekas saabumas ja kaalun masinat Kuusakoskisse viia
Video (Tulepallide Pidu):
https://www.youtube.com/watch?v=ybjTH6sOyzA