12. leht 22-st
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 26 Apr 2019 08:55
Postitas ccve
Mis mõõduga need FIA istmeraudade otsmised lapid on?
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 26 Apr 2019 12:59
Postitas twist
4k kasti puhul pole see tagurpidi käigu luku puudumine nii suur probleem. Kui koordinatsioon paigas, on vähetõenäoline, et kang kogemata niivõrd paremale ja alla läheb. Endal pole sellise lahendusega 10a jooksul seda juhtunud.
5k kasti puhul võib tõesti viiendalt neljandale kiiruga alla rapsides tagurpidi käigu poole sattuda.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 26 Apr 2019 13:19
Postitas Tony_2106
ccve kirjutas:Mis mõõduga need FIA istmeraudade otsmised lapid on?
Pean need lapid üle mõõtma, kui paigaldama hakkan. Aga muidu, torud on pikkusega 600mm; 35x3mm.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 26 Apr 2019 16:15
Postitas atzkarik
Hulkur kirjutas:
Aga täitsa huvitab kuidas sa selle tagurpidikäigu sisse saad suurema hooga
Pidurdad rattad plokki ja läheb ilusti sisse! Olaaf või täpsemalt rääkida kogemustest
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 26 Apr 2019 23:29
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 27 Apr 2019 23:45
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 29 Apr 2019 12:38
Postitas Tony_2106
Eile sai siis terve päev müratud masina mootoriruumi ja mootori alumise otsa tagasi käigukasti vahele tõstmisega. Olid mõned närvi minemised, päris palju ruppusid sõnud nii eesti kui ka vene keeles
, aga lõpuks sai mootoriblokk tagasi käigukasti otsa
iseasi muidugi, kas sai korralikult käigukasti otsa, sest mootori kinnitusi kinnitades, oli juhipoolne veidi teises asendis, kui kundepoolne. Iseasi, kas õigesti külge sai. Eks see siis ole näha, kui masin ei liigu ei edasi ega tagasi, vaid kole kolin
Muideks töö nägi ette tegelikkuse kujutelmas kahte inimest: üks - sätib mootorit ja paigutab kasti otsa teine - vajadusel tõstab või langetab mootorit tõstukiga. Mu teiseks abiliseks olid jalad, millega kõhuli olles mootoriruumi kohal tõstsin ma vajadusel mootorit. Hea et ma rase pole, muidu oleks laps kõhus kannatada sanud ja oleks nürisünnitus ka pärast toimunud
Aga suht koomiline võis see vaatepilt olla
- DSC_0656.JPG (74.84 KiB) Vaadatud 6894 korda
- DSC_0659.JPG (91.81 KiB) Vaadatud 6894 korda
- DSC_0661.JPG (78.95 KiB) Vaadatud 6894 korda
- DSC_0662.JPG (64.17 KiB) Vaadatud 6894 korda
- DSC_0664.JPG (105.08 KiB) Vaadatud 6894 korda
Samas tegin ka pisikese invertuuri, mida mul Lada asjadest liiga palju sai ostetud. Arvan, et neid tuleb veel juurde. Esialgu sain 2 kasti jagu asju.
- DSC_0665.JPG (72.11 KiB) Vaadatud 6892 korda
- DSC_0666.JPG (70.22 KiB) Vaadatud 6892 korda
- veljed 1.jpg (125.16 KiB) Vaadatud 4617 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 02 Mai 2019 03:54
Postitas Tony_2106
Krt pean mootori taas välja kiskuma
Unustasin hooratast nimelt piduripuhastus ainega puhastada, nendest ladustamise materjalidest. Mõnes mõttes on hea, et selle unustasin, mootor läks nii või naa valesti peale ja hiljem mõtlesin, et kasutan ikka valeo originaal sidurit
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 05 Mai 2019 11:55
Postitas Tony_2106
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 11:14
Postitas Tony_2106
Täna saabus pisike pakk, mu projektile, milles olid järgmised asjad:
1. Planetaarstarter
2. Alt tõmmatav Hüdrokäsipidur (lukustatav)
3. 2x esimeste poolraamide lisatugevdusplaadid
Antud hüdrokäsipiduri ühendan ma esimese pidurisüsteemiga. Teine hüdrokäsipidur on mul mõeldud tagumistele ratastele. Viimane on eest taha tõmmatav ja pole lukustatav. Lisaks on mul ka olemaslisaraam, kuhu need mõlemad kinnitada.
- DSC_0677.JPG (58.4 KiB) Vaadatud 6432 korda
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 11:38
Postitas Lemz
Seda jama on väga raske kommenteerida.
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 11:43
Postitas atzkarik
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 11:45
Postitas karlerik110
Enamus autori poste siin teemas on puhas kuld, pea igapäevane naeruannus on garanteeritud, jätka samas vaimus
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 12:59
Postitas Tony_2106
karlerik110 kirjutas:Enamus autori poste siin teemas on puhas kuld, pea igapäevane naeruannus on garanteeritud, jätka samas vaimus
Eino aitähh!
Naera terviseks siis
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 13:49
Postitas madis.allik
Miks on esiratastele käsipidurit vaja??
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 13:53
Postitas Raymond05
madis.allik kirjutas:Miks on esiratastele käsipidurit vaja??
Et tagurpidi sõites saaks ka drifti tõmmata
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 15:52
Postitas Tony_2106
Raymond05 kirjutas:Et tagurpidi sõites saaks ka drifti tõmmata
Ei burnoudi jaoks
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 15:57
Postitas Raymond05
Kui neid igasuguseid kange tuleb niivõrd palju salongi, oleks minu ettepanek et efekti pärast aretada üksiku käigukangi asemel Hurst Lightning Rods-i käiguvahetuse süsteemi tänapäevane USAS toodetav analoog nimetusega "Kilduff Shifter" mõnele automaatkastile peale ja see sinna autosse potsatada, vot siis oleks tõsiselt väärt vaatepilt
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 16:09
Postitas Lemz
Tony_2106 kirjutas:Raymond05 kirjutas:Et tagurpidi sõites saaks ka drifti tõmmata
Ei burnoudi jaoks
Krt. Ma olen ka nii mõnegi burnoudi teinud aga käsipidureid endiselt 1, kunagi üks drägi vana ütles kuldsed sõnad "kui mootor ei jõua ratast ja pidurit üle keerata ei ole sul drägi rajale asja".
Asja lihtsamaks teha siis esipiduritele käib vahele linelock solenoid ja ongi sama efekt mis salongitäiel kangidel ainult võtab 97korda vähem ruumi.
https://www.ebay.com/bhp/brake-line-lock
Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992
Postitatud: 06 Mai 2019 18:18
Postitas Walter
30 euri ja võin sulle elektroonilise line locki müüa.