2. leht 22-st

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 27 Aug 2018 21:57
Postitas Tony_2106
ToM kirjutas:Mida tähendab roadkill-vfts? 8-)
See tähendab seda, et VFTS laiendid tulevad masinale külge ja värvilahendus tuleb esiotsal selline, nagu Motortrend-i General Mayhem Dodge Charger masinal:

Pilt

Siin pisike videolõik ka masinast General Mayhem, kui tüübid ameerikas seda ehitasid:

https://www.youtube.com/watch?v=0JXDcJQqZrA

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 27 Aug 2018 23:15
Postitas Tony_2106
Tegin mootori kolinast ka pisikese video. Minu arust tundus kolisev heli kostvat klapikambri osast. Videos on näha pidurite peasilindri all suur must anum, kuhu jooksevad erinevad voolikud. Kas antud anum on seotud piduritega?

https://www.youtube.com/watch?v=6Qnd4DB ... e=youtu.be

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 27 Aug 2018 23:17
Postitas Edel
Tony_2106 kirjutas:Tegin mootori kolinast ka pisikese video. Minu arust tundus kolisev heli kostvat klapikambri osast. Videos on näha pidurite peasilindri all suur must anum, kuhu jooksevad erinevad voolikud. Kas antud anum on seotud piduritega?

https://www.youtube.com/watch?v=6Qnd4DB ... e=youtu.be
Keti hääl paistab olema. Kett on ikka pingul ja tallad terved?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 27 Aug 2018 23:20
Postitas Tony_2106
Edel kirjutas:Keti hääl paistab olema. Ketitallad on terved?
Ei tea, pole veel piilunud mootori sisse, ma ise arvasin sama, et kas kett, ketitald või klapid.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 28 Aug 2018 01:19
Postitas Tony_2106
Plaanis paigaldada õlirõhu ja -temperatuuri näidikud, oma 21053-le. Seega võtsin võrdluseks oma 21063 kapotialuse. Avastasin, et 05-e kapoti all on mootoribloki küljes olevalt andurilt midagi küljest ära lõigatud. arvan, et seal peaks muidu olema õlitemperatuuri või siis õlirõhu andur:

Pilt

Kui ma ei eksi, siis antud pildil (21063-el), peaks olema kujutatud jahutusvedeliku temperatuuri andur:

Pilt

Teisel pildil (21063-el), peaks olema kujutatud koos liitmikuga, nii õlirõhu kui ka õlitemperatuuri andurid:

Pilt

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 28 Aug 2018 06:42
Postitas kristjan92
Kulla inimene tegu plokisoendusega . Alusta keretöödest siis sillad ning mootor.Kui tahad mõöda tänavaid võidelda.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 28 Aug 2018 16:31
Postitas madis.allik
Viimasel pildil liitmikud on õlirõhu kella ja õlirõhu tule omad.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 28 Aug 2018 21:50
Postitas Tony_2106
Täna päeval sai taas veidi masinat silitatud. Esmalt kiskusin karpidel värvi maha, et näha, kui pekkis nad on ja veidi ka mujalt. Peale seda lasin ajutiselt krundiga üle, et asi edasi eriti ei ussitaks. Vahetasin ka sidurisilindrid ära. Kuna vanal töösilindril oli vedru jaoks aas olemas, kuid uuel seda polnud, siis sai meisterdatud paklemast mingist materjalist pisike kronstein, mille taha tagastus vedru saaks haakuda.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Vahetasin ka siduri mõlemad silindrid ära. Kuna vanal töösilindril oli vedru jaoks aas olemas, kuid uuel seda polnud, siis sai meisterdatud paklemast mingist materjalist pisike kronstein, mille taha tagastus vedru saaks haakuda.

Pilt

Pilt

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 28 Aug 2018 23:24
Postitas Tony_2106
Kusjuues, sidurisilindreid vahetades, leidsin hea üllatuse, nimelt pildil kujutatud talal oli punase ringiga kujutatud kohas mõra. Kaasreisija poolset ma ei uurinud.

Pildil kujutatud tala peaks olema vist kaasreisija poolne esimene tala, kuhu kinnitub esisild. Muidugi, mis masina oma see on, seda ei tea. Võib olla 2105, 2101 või isegi 2106 oma. Kuulsin, et neil kolmel masinal pidid need talad olema erinevad.
DSC_1095, talaees1.jpg
DSC_1095, talaees1.jpg (81.41 KiB) Vaadatud 9304 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Aug 2018 08:59
Postitas kristjan92
Tony_2106 kirjutas:Tegin mootori kolinast ka pisikese video. Minu arust tundus kolisev heli kostvat klapikambri osast. Videos on näha pidurite peasilindri all suur must anum, kuhu jooksevad erinevad voolikud. Kas antud anum on seotud piduritega?

https://www.youtube.com/watch?v=6Qnd4DB ... e=youtu.be
Tegu söefiltriga ning kui sa nüüd neid voolikuid jälitad siis näed ,et need jooksevad sinu digi-solex karburaatorisse...

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Aug 2018 13:08
Postitas Tony_2106
kristjan92 kirjutas:Tegu söefiltriga ning kui sa nüüd neid voolikuid jälitad siis näed ,et need jooksevad sinu digi-solex karburaatorisse...
Kuskilt lugesin, et see pidi olema tehnilise nimetusega absorber, millel on peal absorberi tuulutuse klapp.
Milleks see söefilter/absorber hea on? Karburaatoriks on mul muidu 21053-1107010-62 SOLEX (autol ikka, mitte minul) :D Karburaatoril on 2 magnetklappi.
karbyurator-soleks-daaz-21053-1107010-62.jpg
karbyurator-soleks-daaz-21053-1107010-62.jpg (352.07 KiB) Vaadatud 9305 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Aug 2018 15:40
Postitas ToM
See Solex poeta kenasti vanaraua ämbrisse kui Dellortod juba olemas on, pole vaja enda pead vaevata ;) Tervet tala ei pea vahetama kui ainult alumine ühenduskoht mäda on, selle keevitab uue.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Aug 2018 16:23
Postitas Tony_2106
ToM kirjutas:See Solex poeta kenasti vanaraua ämbrisse kui Dellortod juba olemas on, pole vaja enda pead vaevata ;) Tervet tala ei pea vahetama kui ainult alumine ühenduskoht mäda on, selle keevitab uue.
Esialgu tegelen keretöödega - keevitus-, pleki- ja maalritööd. Talaga mõtlesin keevitada see pragu kinni ning siis lisada veel külgedele ja alla tugevdused. Muidugi vaatan üle ka kõrvalistuja poolse tala, ehk on seal ka mingi üllatus varuks, samuti ülejäänud põhja ning salongipõhja. Esialgu ma karburaatorit vahetama ei hakka, kuna nii või naa pole hetkel sisselaske ja väljalaske kollet. Samuti pean mootoriketi taldu uurima, mis arvatavasti lähevad vahetusse koos ketiga.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Aug 2018 11:10
Postitas olaaf
Uus kett proovi hankida originaal, MS ja muud hiina tooted kipuvad "lusikametallist" olema ja venivad ruttu..

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Aug 2018 14:58
Postitas Tony_2106
olaaf kirjutas:Uus kett proovi hankida originaal, MS ja muud hiina tooted kipuvad "lusikametallist" olema ja venivad ruttu..
Mjah, MS on tõesti saast, sain seda teada, siduri töösilindri vahetusel, kui üritasin töösilindri küljest voolikut lahti heerata. siis nägin peal markeeringut MS --- see voolik lendab sealt erimesel võimalusel, pean vaatama, kas mul kodus on sidurivoolikut.

Huvitav, milline mootoriketi pinguti tald (pildil vasakul tähistatud ringiga) antud 03-blokiga mootorile sobib, kas lühem või pikem. Samas pean ka teise suunaja talla (pildil paremal tähistatud ringiga) välja vahetama.
2103-2a.jpg
2103-2a.jpg (288.14 KiB) Vaadatud 9307 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Aug 2018 22:50
Postitas vasepoiss
Täpselt selline sobibki nagu sul seal pildil on

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Aug 2018 23:09
Postitas Tony_2106
vasepoiss kirjutas:Täpselt selline sobibki nagu sul seal pildil on
no poes vaatamas viibides näidati mulle kahte erinevat, ühel oli aas suurem ja tald pikem, teisel väiksem ja tald ise lühem.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Aug 2018 23:21
Postitas kristjan92
Pikem oli ilmselt heledat tooni?Kui ja siis 2107koodiga.Äkki ajan asjad assi hetkel.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 31 Aug 2018 08:51
Postitas SexSix
Nr. 44 tallal on 25 mm pikkune jutt kummiosa peal 1500 ja 1600 mootoril. Nr. 60 on pinguti puutekoht 7 mm kaugemal kinnituspoldist 1500 ja 1600 mootoril.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 31 Aug 2018 18:07
Postitas Tony_2106
Täna sai soetatud Lada Veerenni kauplusest järgnevad tooted:

*Aluminium Radiaator + kork ja termolüliti
*Jahutussüsteemi lõdvikute komplekt (Aluminium ardiaatorile)
*Termostat
*Salongiradiaatori kraan + tihendid
*Küljekarbid vasak ja parem
*Küljekarbi tagused tugevdusplekid 2tk
*Esitiiva alumised plekid vasak ja parem
*Tagatiiva koopaääre alumine plekk 2tk (uksepoolsed)
*Karburaatori remondi tikkpoldid 4tk (õhufiltri korpuse kinnitamiseks)
*Tosool/jahutusvedelik 2 anumat 2x4L (roheline)
*Mootorikett (originaal)
(pinguti + suunaja talla ja pinguti, ostan hiljem kui mootori kett eemaldatud)
*Sidurivoolik (originaal + vaskseib)
*voolikuklambrid 6tk uued
*Tagurduslüliti käigukastile (uus)
*Tosoolipaak + voolik (uued)
*Esimesed tungraua kronsteinid Vasak ja parem
*Mootori esiotsa kaane tihend (kaanetihend, mille taga on kett)

Klapikambrikaanetihendon ka olemas juba. Selle ostsin juba eelmisel korral, kui sai ostetud uus veepump koos tihendiga ja mootoribloki küljes olev jahutuslõdvikute kolmik koos tihendiga.

Paar klõpsu ka asjadest:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt