9. leht 22-st

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 28 Mär 2019 21:12
Postitas Tony_2106
Täna saabusid ka LadaPower-ist tellitud detailid. Suhteliselt kiire transport oli, tellisin ma need asjad 26.veebruar.

1. Lada Universaalsete Kapotikinnituste Kit (punane) 2tk
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

2. Lada Niva / 2101-2107\ Klapide juhtpukside komplekt (Pronks)
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

3. Lada 2104 2105 2107 Tuning Euro käepidemete komplekt
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

4. Lada Niva / 2101-2107 Kerged klapivedru taldrikud komplekt
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

5. Lada Niva / 2101-2107 1500cc 1600cc Kontaktivaba elektronsüüte komplekt
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

6. Lada Niva / 2101-2107 Nitrogen Treated Tugevdatud sisse-ja väljalaskeklapide komplekt
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

7. Universaalne tihend laienditele
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

8. Stingeri Lamda anduri koha kork
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

9. Lada Niva 2101-2107 esi + 1.5cm ja taga +2.5cm vedrutihendite komplekt
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

10. Esisilla Strudbar oli ka.


Paar pilti:
DSC_0521.JPG
DSC_0521.JPG (73.04 KiB) Vaadatud 7529 korda
DSC_0523.JPG
DSC_0523.JPG (66.45 KiB) Vaadatud 7529 korda
DSC_0524.JPG
DSC_0524.JPG (75.03 KiB) Vaadatud 7529 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Mär 2019 21:16
Postitas Tony_2106
Täna sai käidud Veerenne Lada kaupluses ning soetatud järgmised asjad:

* Väntvõlli esimene ja tagumine simmerlin (tihend),
* Uued hooratta poldid (komplekt)
* Uued Blokikaane poldid (10tk),
* Mootorikinnituste tikkpoldid blokile (8tk) + seibid ning mutrid,
* Mootoribloki ümmargused kausikujulised katted külgedele 3+1,
* Poleerpasta klapidele,
* Käigukasti ja mootoriblokikaane tihvtid 4tk + 4tk.

Garaažis olles sai eemaldatud mootoripadjad, mis olid väsinud. Mootorikinnitused, mis olid mootoribloki küljes on hetkel kõrvale pandud. Kui keegi soovib, siis võin need maha müüa. Lisaks sai puhastatud blokikaant veidi ning värvitud ka mootoriblokk kuumakindla värviga üle.

Paar pilti ka asjalikuks olemisest:
DSC_0525.JPG
DSC_0525.JPG (70.37 KiB) Vaadatud 7448 korda
DSC_0526.JPG
DSC_0526.JPG (80.01 KiB) Vaadatud 7448 korda
DSC_0530.JPG
DSC_0530.JPG (78.23 KiB) Vaadatud 7448 korda
DSC_0532.JPG
DSC_0532.JPG (71.09 KiB) Vaadatud 7448 korda
DSC_0533.JPG
DSC_0533.JPG (81.39 KiB) Vaadatud 7448 korda
DSC_0536.JPG
DSC_0536.JPG (78.94 KiB) Vaadatud 7448 korda
DSC_0538.JPG
DSC_0538.JPG (75.98 KiB) Vaadatud 7448 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Mär 2019 22:02
Postitas Tony_2106
Sain ka meili, seoses LadaMoskva-st tellitud tauba suhtes. Nimelt täna võttis kullerifirma TNT selle peale ja eeldatavasti saan selle juba 5-dal kätte :) Seega mootor uuesti kokku, mootoripadjad külge, poolraamid üle keevitada ja tugevdada. Siis mootoriblokk uuesti masina külge. Ahjaa... uut ning kergemat hooratast on ka vaja :)

LadaPowerisse sai saadetud ka teine tellimus:

Lada 2101-2107 Steering Unit Extra Bracket
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Sport Camshaft For Low/Middle RPM "Estonian" (For Mechanical Lifters Only)
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada 2101-2107 Short Sport Gear Shifting Mechanism (For 5 speed Gearbox)
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada 2101-2108 Engine Core Plug D=16mm
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Cylinder Block Head Plate Kit 8 pcs
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Cylinder Block Cup Stopper 5 Pcs Kit (40mm+25mm)
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Universal Sealing Compound For / Instead Gaskets 60gr
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Chain Stop Pin Bolt OEM 10 mm
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Tensioner Shoe Bolt
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Oil Pressure Sensor T-Branch Connector
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Crankshaft Oil Seal Front OEM
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 2108 Oil Deflector Caps / Valve Stem Seals Set
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada NIva / 2101-2107 Oil Sump Mounting Kit
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Crankshaft Mounting Kit
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Valves Grinding Paste
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Crankshaft Oil Seal Rear Victor Reinz
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Fuel Pump Plug
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Valve Rocker Arm + Adjuster Bolt Kit New Type (Fit All Engines Without Hydraulic)
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Cylinder Sleeve Kit 79,0
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Valve Train Adjuster Bolt OEM 8 Pcs Kit
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Laika Riva 2101-2107 Front Shock Absorber Lower Bracket 2pcs
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Lada Niva / 2101-2107 Valve Guide Remover
https://ladapower.com/index.php?option= ... Itemid=202

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Mär 2019 22:17
Postitas atzkarik
Mul on vist ka seda kundlasti vaja! Mis asi see üldse on? ``Lada 2101-2107 Short Sport Gear Shifting Mechanism (For 5 speed Gearbox)`` :D :D :D :D :D :D

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Mär 2019 22:19
Postitas Tony_2106
atzkarik kirjutas:Mul on vist ka seda vaja! Mis asi see üldse on? ``Lada 2101-2107 Short Sport Gear Shifting Mechanism (For 5 speed Gearbox)`` :D :D :D :D :D :D
Lisasin nüüd lingid ka juurde

Pilt

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 29 Mär 2019 22:54
Postitas Walter
Aga mis sellest fiati mootori plaanist sai ja turbo mootorist?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Mär 2019 06:56
Postitas Tony_2106
Walter kirjutas:Aga mis sellest fiati mootori plaanist sai ja turbo mootorist?
Kuna Lada mootorite ehituse ja muude asjade kohta on Youtube-is hulgaliselt videosid. Samuti lahti-ning kokkupaneku omi, siis jään esialhgu 1500cc mootori juurde. Teisalt pole vast alguses mõtet nii võimast mootorit peale panna, kui pärast rajal, masina taltsutamisega toime ei tule. :) Hetkel nägin, et odavam, on see mootor tööle ajada, kui Fiati oma võtta. Turbo osas mõtlen veel.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 30 Mär 2019 07:54
Postitas Stern
Ülaloleval pildil see vasakpoolne detail- neid mul pakkuda 2 tk. Arvasin et on rallikale vaja aga tuleb välja et ei ole. Ja telli muudelt saitidelt, tuleb odavam. Kõige kallima koha oled leidnud. Ise tellisin turbotema.ru, aga siis vaja leida keegi kes nad posti paneb kuna nad ei old nõus siia ise saatma.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 01 Apr 2019 00:47
Postitas Tony_2106
Sai siis taas Garaažis käidud ning seekord puhastasin ma karteri vanni + värvisin selle ka üle. Lisaks sai see kook uute mootori kinnitustega bloki külge pandud. Samuti vahetasin ka õlipumba uue vastu, mis oli mul juba mõnda aega olemas. Mootori kinnituste osas kahtlen, kas panin nad ikka õigesti külge. Ootan hetkel vastust, seoses sellega. Teoreetiliselt eeldasin, et käivad need nii külge, nagu sai paigaldatud (Kaldega allapoole ja kinnituste sirgem osa mootori esiotsa poole). Vana nukkvõll sai ka korpusest eemaldatud ja tikkpoldid koos mutrite ning seibide + nukkvõlli lukustiga uuele korpusele paigaldatud. Need ootavad nüüd uut nukkvõlli.
DSC_0541_karter1.jpg
DSC_0541_karter1.jpg (89.25 KiB) Vaadatud 7221 korda
DSC_0546_karter2.jpg
DSC_0546_karter2.jpg (75.59 KiB) Vaadatud 7221 korda
DSC_0547_v_nukkvoll.jpg
DSC_0547_v_nukkvoll.jpg (69.94 KiB) Vaadatud 7221 korda
DSC_0549_Karter3.jpg
DSC_0549_Karter3.jpg (80.86 KiB) Vaadatud 7221 korda
DSC_0550_Karter4.jpg
DSC_0550_Karter4.jpg (74.47 KiB) Vaadatud 7221 korda
DSC_0559_mpadjad_karter1.jpg
DSC_0559_mpadjad_karter1.jpg (64.39 KiB) Vaadatud 7221 korda
DSC_0560_mpadjad_karter2.jpg
DSC_0560_mpadjad_karter2.jpg (68.87 KiB) Vaadatud 7221 korda

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 01 Apr 2019 10:47
Postitas Vaalo
Soovitav oleks silindrid üle mõõta, kui juba kaas maas on. Samas tundub, et mootori alumise osa remont vist ei ole plaanis?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 01 Apr 2019 12:50
Postitas Tony_2106
Vaalo kirjutas:Soovitav oleks silindrid üle mõõta, kui juba kaas maas on. Samas tundub, et mootori alumise osa remont vist ei ole plaanis?
Alumise osa remont pole jah plaanis, silindrid puhastasin ära ja loksu pole, seega silindrid on korras. Esialgne plaan oli vaid kett vahetada, kuid lõpuks kiskusin ma terve mootori maha, kuna siis on parem poolraame korrastada. Plaanis oli mootor koos käigukastiga maha müüa, kuid nüüd tundub, et odavam on mul ikka seda sama mootorit veidi taasada ja nõks järele aidata.

Seega vahetan kaanes välja: kaane kõik kinnituse poldid, klapid, klapisääre tihendid, noorukid, nukkvõlli koos korpusega ja vedrutaldrikud.
+ kett, õlipump, mõlemad väntvõlli tihendid (suurem tagaosas ja väiksem eesosas).
tuleb ka uus hooratas + 215mm sidurikomplekt koos uute hooratta poltidega.

Mootorile läheb külhe ka uus veepumba komplekt ja juba olemas jahutuslõdvikute kolmik koos uute tikkpoltide ning seibide ja mutritega. Viimase tikkpoltide keermed olid suht pekkis, et oli tegemist selle detaili kättesaamisega kaane küljest. Samas, jäära kindla järjepidavuse tulemusena, sain ma ikkagi detaili ja tikkpoldid kätte :) Kaanel saab ka enamus tikkpolte vahetatud, mis vajavad muidugi vahetamist.

Eile avastasin, et sellel masinal on juba elektron süütekomplekt peal. Võrdlesin vana uuega - juhtblokk on vaiksem, kuid kinnituskohad on samad, seega uus komplekt läheb peale. Võimalik, et vahetan ka sellel juhtmed välja.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 01 Apr 2019 13:53
Postitas kristjan92
Elektron süüte vana juhtmestik on tavaliselt töökindlam!

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 01 Apr 2019 23:44
Postitas Walter
Kudamoodi sul silindris loksu pole, sellisel juhul sul ju silinder kokku jooksnud ju :puzzled tu om pahasti.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Apr 2019 01:26
Postitas Tony_2106
Walter kirjutas:Kudamoodi sul silindris loksu pole, sellisel juhul sul ju silinder kokku jooksnud ju :puzzled tu om pahasti.
Selles suhtes ikka, et silindril puudub õhuleke, kui see tööreziimis üles alla käib, vastavalt väntvõlli liikumisele :) Eelnev sõnastus oli veidi segane, sorri.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Apr 2019 02:16
Postitas Vaalo
A mille jaoks Sa need hülsid tellisid?
Kuidas seda silindri õhuleket mõõtsid muidu?

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Apr 2019 02:21
Postitas Tony_2106
Vaalo kirjutas:A mille jaoks Sa need hülsid tellisid?
Kuidas seda silindri õhuleket mõõtsid muidu?
Hülsid ostsin kogemata, pidasin neid teisteks asjadeks. Aga paha pole, kui need olemas on, nii igaks juhuks. Lasin kolbide peale WD40-t veidi ja keerasin mootorit lehtvõtmega ja jälgisin, kas õli kaob. Pärast kuivatasin kolvi pealsed ära.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Apr 2019 18:07
Postitas Lemz
Väga huvitav meetod silindri tiheduse testimiseks, vihjeks võin tuua näite nurgas seisvast 1,3 motost mis võttis 500km peale umbes 3l. õli koha oli lihtsalt nii kohvi, kompresioonind olid nipanapa 8bar. Käega proovides kolb ei loksu ja vedeliku peale kallates ja ringi keerates vedelik kolinal karterisse ka ei jookse, kas mootor korras ? :D Tegelikuses on asi nii et kuna plokikaas on maas ja silindrisse survet ei teki siis ei pruugigi vedelik kolvi pealt alla joosta. Kui juba niipalju oled lammutanud siis pane vähemalt saaled ja rõngad uued, vaadates su ülejäänud juppide eelarvet siis see pole enam eriline investeering aga mootori töös väga oluline asi.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 02 Apr 2019 18:11
Postitas Tony_2106
Lemz kirjutas:Väga huvitav meetod silindri tiheduse testimiseks, vihjeks võin tuua näite nurgas seisvast 1,3 motost mis võttis 500km peale umbes 3l. õli koha oli lihtsalt nii kohvi, kompresioonind olid nipanapa 8bar. Käega proovides kolb ei loksu ja vedeliku peale kallates ja ringi keerates vedelik kolinal karterisse ka ei jookse, kas mootor korras ? :D Tegelikuses on asi nii et kuna plokikaas on maas ja silindrisse survet ei teki siis ei pruugigi vedelik kolvi pealt alla joosta. Kui juba niipalju oled lammutanud siis pane vähemalt saaled ja rõngad uued, vaadates su ülejäänud juppide eelarvet siis see pole enam eriline investeering aga mootori töös väga oluline asi.

No kui nüüd sellest vaatevinklist vaadata, siis vist on jah parem saaled ja rõngad ka uued panna :).

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 04 Apr 2019 16:43
Postitas olaaf
Lase siis blokist enne 1,8mm maha freesida ka - saad surveastme 8,2 pealt 9,7 peale.
Blokk on enamasti pealt kõver käinud mootoritel...

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Postitatud: 04 Apr 2019 18:33
Postitas Tony_2106
olaaf kirjutas:Lase siis blokist enne 1,8mm maha freesida ka - saad surveastme 8,2 pealt 9,7 peale.
Blokk on enamasti pealt kõver käinud mootoritel...
OK, kuid kes sellist tööd teeb ja palju see makstab? Arvan, et kasutan vana väntvõlli, kuid millised saaled sinna soetada. Äkki võin mootoribloki sinu juurde tuua? Siis saaks kõik korraga tehtud, ka saaled vahetatud.