Originaali postitas skahar
....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
VFTS, skahar [Müüdud]
VFTS, skahar [Müüdud]
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Kahju et teist korda enam Sulaojale ei tulnud ei saanud piltiki tehtud sinust. Muide mis siis tegelikut juhtus (sorry kui oled juba kuskil seda seletanud) 1 korda sulaojale tulles tegi mootor juba väga hädist häält ???????:puzzled
igaljuhul edu uutel katsetel järjepidevus viib sihile
igaljuhul edu uutel katsetel järjepidevus viib sihile
EDU UUENDUSTES!
homme lahkan, ja ütlen, mis ja kus, kuid kast on vana ka juba:)
...et jah kast on alt ning kõikse jama põhjustas II ja III käigu lülituskahvel, mille hargi sõrme ja kahvli vaheline TUGEVDUS keevitus andis järele ning seega on kolm hammkad "puhtad" korpus utiil ning kaks LAAGRIT on mõrades!!!
...jah see kõik tähendab ca. 7-8000 suurust väljaminekut:(
aaga üritan ikka kõik KUNAGI korda teha ja uuesti vanadele isakestele kannale astuda:)
...et jah kast on alt ning kõikse jama põhjustas II ja III käigu lülituskahvel, mille hargi sõrme ja kahvli vaheline TUGEVDUS keevitus andis järele ning seega on kolm hammkad "puhtad" korpus utiil ning kaks LAAGRIT on mõrades!!!
...jah see kõik tähendab ca. 7-8000 suurust väljaminekut:(
aaga üritan ikka kõik KUNAGI korda teha ja uuesti vanadele isakestele kannale astuda:)
maksavad laagrid ja hammakate ümber tegemine ning esimese käigu asukoha seadmine, mis kokku teevad kõvasti tööd treialile, freesijale ja arvutajale...150.-/h ning pappi läheb...Originaali postitas RS Racing
OT: Kusjuures mina olen korduvalt mõelnud, et mis kuradi asi seal sportkastis niipalju maksab ?
[quote]Originaali postitas Rahu
Kahju et teist korda enam Sulaojale ei tulnud ei saanud piltiki tehtud sinust. Muide mis siis tegelikut juhtus (sorry kui oled juba kuskil seda seletanud) 1 korda sulaojale tulles tegi mootor juba väga hädist häält ???????:puzzled
Vt. teist minu teemat, kuid miks nii hädine hääl....heh SS4-nda stardis arvasin paremaks startida IIkäiguga, ajasin pöörded üles ning kui situri lahti päässin nii ta kuradima saatus mul kolmanda sil.küünla juhtme jagaja kaanelt maha lõi!
seega töristasin ma kolme silindriga....
no ega sellest siis piisanud, Prangli mahapöördest sain nii palju sõita et neljas sisse ning kohe lõi II ja III käigu lülitus kahvli kronsteinist juppes ning seega oi,oi,oi,oi kui valus vaatepilt sealt kastist avanes:(
Kahju et teist korda enam Sulaojale ei tulnud ei saanud piltiki tehtud sinust. Muide mis siis tegelikut juhtus (sorry kui oled juba kuskil seda seletanud) 1 korda sulaojale tulles tegi mootor juba väga hädist häält ???????:puzzled
Vt. teist minu teemat, kuid miks nii hädine hääl....heh SS4-nda stardis arvasin paremaks startida IIkäiguga, ajasin pöörded üles ning kui situri lahti päässin nii ta kuradima saatus mul kolmanda sil.küünla juhtme jagaja kaanelt maha lõi!
seega töristasin ma kolme silindriga....
no ega sellest siis piisanud, Prangli mahapöördest sain nii palju sõita et neljas sisse ning kohe lõi II ja III käigu lülitus kahvli kronsteinist juppes ning seega oi,oi,oi,oi kui valus vaatepilt sealt kastist avanes:(
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja