1. leht 8-st

VFTS, skahar [Müüdud]

Postitatud: 01 Dets 2002 17:13
Postitas skahar
Loodan, et ka sellise masina omanikuna võin siia klubisse kuuluda:)

Masin on tegelikult küllaltki kuulsa tagataustaga - nimelt oman masinat, millega alustasid oma rallikarjääri tipptasemel sõitmist Venemaa au ja uhkused - vennad BOLŠIHHID....
kuid nii palju, et see ei olnud võistlus auto(mis reeglistiku järgi ei olnud teps mitte KIIREM, kui trenni masin!!!) vaid just trennirovanije mašhina.... et sis trennikas mis tõesti tol ajal olid palju võimsamad ja kiiremad kui võidusõidu autod, sest reeglistik oli selline, mis piiras masinate ehitust nagu tänapäevalgi nt. A-rühmas!
Hiljem (89/90) vahetati masin BMW E30 M3 vastu, millega suudeti isegi Mitshubishi lanceri 4wd vastu panna....
Ok aga tahtsin lihtsalt teile selle fakti ära märkida, kuna need mehed ka minu lemmikud olid:)


Pilt

Postitatud: 04 Dets 2002 12:51
Postitas wax
Kõva :o Räägi lähemalt!
Mind huvitab kõige rohkem kere ja selle tugevdused peale salongis oleva toruraami.

Postitatud: 04 Dets 2002 19:58
Postitas Taavi
Loodan, et ka sellise masina omanikuna võin siia klubisse kuuluda:)
:lol
Nojah, kui sellise masinaga ka ei võiks klubis olla, siis tekib kysimus, kes yldse võiks..
Paota jah suud antud aparaadiga seonduva kohta.

Postitatud: 05 Dets 2002 22:22
Postitas berg
mägilane lihtsalt nokib natuke:P
meil pole eriti kaasa rääkida!

Postitatud: 06 Dets 2002 10:18
Postitas skahar
Originaali postitas berg
mägilane lihtsalt nokib natuke:P
meil pole eriti kaasa rääkida!
Mul lihtsalt see ainus Lada, aga panin ka kuulutuse yles, et ostaks tanava variandi, soodsalt, et sealt trennikas vms. ehitada, nii et tulevik toob lisa!

Aaga masinast jah nii palju, et uus mootor hetkel aretuskaigus ja ka otselylitusega kast vajab kohendamist,,,
kui valmis saan, annan ligikaudsed andmed ja muu.

Tugevdusekohalt, et on siis peale torustiku, topelt esi stabikad, lansekate toru-yhendus, ehk "strut bar", mootori kinnitus kerele(labi plokikaane), Bilstein amordid, orig. vedrud(tagumistele vedrutopsikuid on aga 30mm tõstetud),
TagaSild 15kg tina täis valatud+kerged lisatugevdused....no esialgu kõik
hetke masina kaal on 925kg(ilma sõitjateta), sest pole al.pleki ringi:(

Postitatud: 06 Dets 2002 14:48
Postitas wax
mootori kinnitus kerele(labi plokikaane)
Läbi plokikaane???:o

Postitatud: 06 Dets 2002 15:35
Postitas rs racing
Kui tohiks küsida, siis mida see mägilane tähendab?

Postitatud: 06 Dets 2002 16:45
Postitas skahar
Originaali postitas RS Racing
Kui tohiks küsida, siis mida see mägilane tähendab?
hehhh....kuna selle masina omanik ja minu nö. treener hr.T.Karakatši kutsutakse Mägilaseks, sis mulle sai
"väike mägilane"...hehhhhh Oleme ju Lõuna-eestist, kus "suured mäed" :)

Postitatud: 07 Dets 2002 15:40
Postitas skahar
[quote]Originaali postitas zed
Seda autot sa siis pakudki ka müüa. mnjah, panen ka selle kõrva taha.:spin

Nojah, niivõrd-kuivõrd...
See sõltub kuidas edaspidine ralliga seonduv elutee mul tuleb-läheb, aga hetkel ei tahaks müüa:)

Postitatud: 17 Dets 2002 13:13
Postitas Lauri
skahar palun räägi jah kuhu kerele tugevdusi keevitada v.a torud.Asi selles et endal suht korraliku kerega masin a vahel rallin ja möllan ja ei taha et kere laiali lääks(yhe auto kere on nagisema/logisema sõidetud)Paluks abi.

Postitatud: 18 Dets 2002 10:29
Postitas skahar
No muidugi oleks kõige õigem torud sisse keevitada, kuid jah tänavasõidu masinale..??? Tahaks ju taha ka istuda:)

Minu tuttav, kes sõitis veel liidu ajal rallit, tegi oma masinaga nii, et tõi toglijattist kõik kui viimse detailini 01 jupid kohale ja sõnaotseses mõttes keevitas ise kere kokku ja muidugi troud sisse, aga tol ajal olid need ju poltliitega, mis poel pooltki nii jäigad kui tänapäeval sisse keevitatud torud(ohukaared).

Endal ei ole, kuid 01- ele pannakse armatuuri ette tugevdustoru, mis ühendab esi raami, st. A-piilarist ülesarmatuurini, sealt piki konsoolitagust B-piilarini ja sealt otse alla esikarbi nurka!

Mul endal on tugevdatud sis tagasild, topeltsatbikad, Taga pagasnik on ka põhjanurkadest "ülekäidud". Esisild on ka tugevdatud, orig. le lisasin 4mm teraslehe!

Muidugi aitab kaasa palju nn. strut-bar(lansekate ühendus), endal olemas ja täitsa vajalik.

Siis muidugi amortide kinnituskohtade tugevdused... tavaliselt pannakse toplet amordid, kuid mina soovitan soojalt osta lihtsalt kõvem amort(Bilsud!)

Noja ega suurt muud ole, kuid vaz'i põhi kohad ongi tagumine pagass, lansekat, karbid-need annavad esimesena otsad.

Kere tugevdamisel aga ei pea järgima algset materjali, teras nt. (vähese C-siasldusega!). ja kui juba keevitamiseks läheb, sis peaks natuke insenerilikult mõtlema, kus ja kuidas seal kohas jõud mõjuvad-kuidas masin liigub...

no esialgu kõik, kui midagi meenub sis lisan!

Jõudu tööle!

Postitatud: 18 Dets 2002 11:24
Postitas wax
Põhja alt pilti pole? :)

Postitatud: 19 Dets 2002 11:12
Postitas skahar
[quote]Originaali postitas wax
Põhja alt pilti pole? :)


eeh, ei ole, aga tuttaval on digikaamera, nii et kunagi m idagi teen veel lähemalt, ag hetkel mitte sest tegutsemist on absol. kõigega....Tartu Ralli ju tulekul:)
ja ehk hea õnne korral saan uue mootoriga kaasa sõita(ja võita!)

Postitatud: 19 Dets 2002 17:53
Postitas Anonymous
Mitmendat kohta oma klassis püüdma lähed?Esimest?Kas piigid juba välja otsitud ja teritatud?:D

Postitatud: 20 Dets 2002 11:28
Postitas Lauri
Tänan.Kuid kahjuks ei saand ma suurt aru kuhu keevitada ntx esisilla terasleht?Ütlesid et "väike mägilane" lõuna eesti mäed ja...Kus kandis elad äkki saaks kunagi nõu pidada ja vb ka äri teha et äkki keevitad kere tugevamaks.

Postitatud: 20 Dets 2002 13:42
Postitas skahar
Originaali postitas nälg
Mitmendat kohta oma klassis püüdma lähed?Esimest?Kas piigid juba välja otsitud ja teritatud?:D
Kui ikka minek tuleb, sis lähen E-8-sse, aaga kuna tegemist on rallis tõsise algajaga, sis eesmärk on lõpuni jõuda....aga kles sis võita ei tahaks, selleperast ju sõidetaksegi!
piikidega on kehvad lood-kõik oleneb kaardilugejast, kuidas tal finantsiga on...muidugi tahaks ju uusi. Aaga mis teritamisse puutub sis ei ole kindel kas naelu üldse teritada võib!? Minu teada mitte!

Postitatud: 20 Dets 2002 13:45
Postitas skahar
kus kandis elad äkki saaks kunagi nõu pidada ja vb ka äri teha et äkki keevitad kere tugevamaks. [/quote]

...Põlvas (kas sis selle mu info peal seda kirjas põle?!)
muidu ise teab mis hea keevitaja ei ole, teistele ma küll midagi teha ei tahaks sest tõesti ei ole proff, kuid nõu võin ikka anda:)

Postitatud: 20 Dets 2002 13:53
Postitas Anonymous
See teritamine on nali.Sul peaks neid sõpru seal olema(rallisõitjaid).Praegugi seisab Tatriku auto Laipaigu hoovil ja ootab kolbe.Ise kahjuks Tartus ei sõida,Lätis ka- aga tahaks sõita kõik muud suvel toimuvad rallid.Kristjan

Postitatud: 20 Dets 2002 17:26
Postitas skahar
üks delikaatne küsimus...kas tegemist on sis Einari uue kaardilugeja Kristjan Värviga?

Kui nii, siis meeldiv tutvuda, minu nimi on Siim Kahar.

Tatriku oma on jah hetkel seal(tähendab see ei ole tema auto, ta nö. kasutab hr.Kanariku autot!).
Ega sa kursis ole.mis sis selle mootori riknemise põhjustas...mida einar asjast arvas!?

Sama!

Postitatud: 21 Dets 2002 00:44
Postitas sass
Sinu autu sitax :cool:! Aga mind ralli eriti ei köida, streetrace ikka! Otsin omale praegu punast sixi kuskilt! Eriti auto sisemise kohta ma öelda ei oska, aga sel autol võix olla: Punane värv, see kandiliste tuledega tüüp (laiem), katuseluuk ja taka pagassi peal mingi antitiib ka kaunistusex! Krt sõber sai omale halli mosse nüüd enda arust kõva tegija! Aga mosser on jama, pensuvaras! Tahax sellise sixiga temaga võistelda, mingi bemmi mootor kapoti all või forsseeritud mootor (sixi)!