VFTS, skahar [Müüdud]

VFTS, skahar [Müüdud]

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas skahar
....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas skahar
Originaali postitas skahar
....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas skahar
Originaali postitas skahar
Originaali postitas skahar
....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas skahar[/i]
....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

....siin sis mõned Eesti Talve 2003 klipid
....siin pildil Eesti hetke kiireim puška ja mehed seal sees!
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

tahtsin need pildid siia riputada kuid panin mingi asjaga siin puusse ja nüid tuli uus lahter kohe, vabandust polnd meelega tettu(tehtud)!
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Kahju, et nii läks aga igaljuhul jõudu edaspidiseks, auto on vinge :cool:
r
Rahu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
Autod: VW Bora

Postitus Postitas Rahu »

Kahju et teist korda enam Sulaojale ei tulnud ei saanud piltiki tehtud sinust. Muide mis siis tegelikut juhtus (sorry kui oled juba kuskil seda seletanud) 1 korda sulaojale tulles tegi mootor juba väga hädist häält ???????:puzzled

igaljuhul edu uutel katsetel järjepidevus viib sihile
EDU UUENDUSTES!
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

homme lahkan, ja ütlen, mis ja kus, kuid kast on vana ka juba:)


...et jah kast on alt ning kõikse jama põhjustas II ja III käigu lülituskahvel, mille hargi sõrme ja kahvli vaheline TUGEVDUS keevitus andis järele ning seega on kolm hammkad "puhtad" korpus utiil ning kaks LAAGRIT on mõrades!!!

...jah see kõik tähendab ca. 7-8000 suurust väljaminekut:(

aaga üritan ikka kõik KUNAGI korda teha ja uuesti vanadele isakestele kannale astuda:)
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

OT: Kusjuures mina olen korduvalt mõelnud, et mis kuradi asi seal sportkastis niipalju maksab :mad: ?
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

See punase VFTS'iga on vist Einar Laipaik kui ma ei eksi.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Skahar kuule ütle, mis Laipaigul Raadi katsel juhtus, pole teda veel ise näinud pärast rallit
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas RS Racing
OT: Kusjuures mina olen korduvalt mõelnud, et mis kuradi asi seal sportkastis niipalju maksab :mad: ?
maksavad laagrid ja hammakate ümber tegemine ning esimese käigu asukoha seadmine, mis kokku teevad kõvasti tööd treialile, freesijale ja arvutajale...150.-/h ning pappi läheb...
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas sigle
Skahar kuule ütle, mis Laipaigul Raadi katsel juhtus, pole teda veel ise näinud pärast rallit
nii palju kui raadiost kuulsin, siis esimesel ringil vist murdus k.kangi hoob, nii et kaotas kusagil 2,20 min. seal...üldse oli see katse üks üleelamis kursus:mad:
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

[quote]Originaali postitas Rahu
Kahju et teist korda enam Sulaojale ei tulnud ei saanud piltiki tehtud sinust. Muide mis siis tegelikut juhtus (sorry kui oled juba kuskil seda seletanud) 1 korda sulaojale tulles tegi mootor juba väga hädist häält ???????:puzzled

Vt. teist minu teemat, kuid miks nii hädine hääl....heh SS4-nda stardis arvasin paremaks startida IIkäiguga, ajasin pöörded üles ning kui situri lahti päässin nii ta kuradima saatus mul kolmanda sil.küünla juhtme jagaja kaanelt maha lõi!
seega töristasin ma kolme silindriga....
no ega sellest siis piisanud, Prangli mahapöördest sain nii palju sõita et neljas sisse ning kohe lõi II ja III käigu lülitus kahvli kronsteinist juppes ning seega oi,oi,oi,oi kui valus vaatepilt sealt kastist avanes:(
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas zajetz
Päris kõva pill :o
aga tahab veel timmimist ja nüid ka KAPITAALSET ülesehitust, et veel kõvemini liikuda!

muidu ei kurda, aga vana ta juba meil on...
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Jaa, seda küll. Järelikult on vaja hoopis kusagilt pappi treida :spin
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Laipaigul jäi jah käigukang pihku- viga parandati peale raadi katseid services ja sõit jätkus täie hooga.Kristjan
Suletud