VFTS, skahar [Müüdud]
VFTS, skahar [Müüdud]
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
tagurpidi või mitte, kuid see nö. rada seal on ikka tsiklitele mõeldud:mad:Originaali postitas vfts6
Kas Tartu sprindile ka lähed?
sul ju rada tuttav, aint et sprint pidi tagurpidi olema:rolleyes
ei läe ma kuhugi, VFTS ikka ootab uut/renoveeritud käimarit ja ka uut powerit tahaksin kapotialla asetada enne kui sõiduks läeb(kui läeb!!!)
asi on lihtsalt raha taga...
hetkel on 03 plokk, 011 kaanOriginaali postitas Acid
Aga skahar, mis mootor sul vahel on?
Kas 05'e oma või mingi muu
kuid tulevik toob 213 ploki ja 011 kaane:)
kubatuur tõuseb koos sisuga 1800-ni
võimsus ja muu ei oska hetkel öelda...
hiljem:)
Lisaks siia veel, et ennist see kollektori valmistamine lükkub edasi...et ei oska hetkel rohkem kommenteerida, kui millalgi uuesti käiku läheb see teema siis vaatma edasi:)
To tuhajuhe: kas muidu see ainueksemplar sul veel alles on!?
kunagi võiks uuesti ühendust võtta
ja liidu aegu meenutada:)
No nii...
natuke rõõmsamaid uudiseid:
k.kast siis enamvähem korras, hammkad uued ja lihvitud ja karastatud....
tööd oli palju, kuid nüüd ootab kokkuladumine. Selgus jah et kahvel oli nõrga ja andis järele, mis põhjustas siis 4-ja hammaka purunemise, korpuse utiilistamise ja nii nõel-kui ka rulllaagrite lömastamisega.....kogu krempel sai asendatud - lõpuks:)
loodetavasti saab ka selle paljumaksnud 5-se käimari taguotsa ja sportkasti sisu koostoime tõhus olema....oehh villand saab juba:regan
ilmselt järgmine nädal toob fotode lisa ning VFTS saab jälle stardivalmis, see tähendab ka seda, et tuleks uus kokkutulek teha ja saan sis ka uhkelt LADAGA kohale tulla
natuke rõõmsamaid uudiseid:
k.kast siis enamvähem korras, hammkad uued ja lihvitud ja karastatud....
tööd oli palju, kuid nüüd ootab kokkuladumine. Selgus jah et kahvel oli nõrga ja andis järele, mis põhjustas siis 4-ja hammaka purunemise, korpuse utiilistamise ja nii nõel-kui ka rulllaagrite lömastamisega.....kogu krempel sai asendatud - lõpuks:)
loodetavasti saab ka selle paljumaksnud 5-se käimari taguotsa ja sportkasti sisu koostoime tõhus olema....oehh villand saab juba:regan
ilmselt järgmine nädal toob fotode lisa ning VFTS saab jälle stardivalmis, see tähendab ka seda, et tuleks uus kokkutulek teha ja saan sis ka uhkelt LADAGA kohale tulla
Ligur yldse maru targa jutuga vend:)Originaali postitas tuhajuhe
Kollektor alles.Aga sa peaks omale sebima 4-1 kollektori,pidi parem olema kui 4-2-1.Sul Liguri juures kätt sees ei ole?Oleks vaja natuke rehkendus valemeid(pikkus ja läbim.pööretele).Tema teeb kollektoreid ka.
Ei, ta on teadjamees sel alal, kuid tõenäosus, et tema isiklikult selle asja käsile võtab on kahjuks väike....tal seal mingid hakkajad mehaanikud, kes mustatöö teevad, tema kasseerib raha!
No nii on lihtsalt minuni jõudnud:puzzled
kuid käpa saaks sisse küll, kui raha oleks:D
Aa miks just 4-1!?
4-2-1 oleks ju yhtlasem-teooriast lähtudes...või mis
No põhimõtteliselt oleneb see ju kõik ka toru läbimõõdust, see omakorda aga kaane sisse ja väljalaske avade läbimõõdust!?
et 4-1 teha põle iseenesest halb idee, kui väljalase ladal ajada kusagil 36-ni siis toru ise on juba seal 37,xx seega siis järgmine toruosa oleks juba piisavalt suure läbimõõduga ning kannataks tegemist.....aga kas piisavalt!?
see oleneb ka sellest kuda see kägar sinna kapoti alla paigutada, et mingeid sõlmi ei tuleks:)
siiamaani on ikka olnd jah 4-2-1 aga mina olen ikka uuenduste poolt:)
Ok
et 4-1 teha põle iseenesest halb idee, kui väljalase ladal ajada kusagil 36-ni siis toru ise on juba seal 37,xx seega siis järgmine toruosa oleks juba piisavalt suure läbimõõduga ning kannataks tegemist.....aga kas piisavalt!?
see oleneb ka sellest kuda see kägar sinna kapoti alla paigutada, et mingeid sõlmi ei tuleks:)
siiamaani on ikka olnd jah 4-2-1 aga mina olen ikka uuenduste poolt:)
Ok
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Et 4-1 teha tuleb kindlasti tunnel suuremaks teha,Suurem kägar tuleb 4 silindri juurde,aga ära heida meelt isegi F1 mootorite välja lasked on ju sellised esimene pea-aegu sirge ja tagumine paras pasuna toru.Türil Puusepal ja Paranovil on 4-1 torud all.Ma tahaks seda toru painamise pinki teha,saaks ise siis korralikult painata ja enam.vähem ühes tükis.
56506878
No agag kes neil tegi???
Ligur? Baranovi masin on ju suht uus ja peakski asja uurima...
4-1 hoiaks ka materjali kokku:)
selle pingi saaks ka ise vast aretada, seda peab aind kusagilt asutusest uurima ja kaema!?
Kurask hetkel on nii palju asju käsil, et ei jõua kõigele keskendudagi:mad:
aga püüan, mis ikka:rolleyes
igatahes on tore et sellega tegeletakse(pean silmas tuhajuhet!)
Ligur? Baranovi masin on ju suht uus ja peakski asja uurima...
4-1 hoiaks ka materjali kokku:)
selle pingi saaks ka ise vast aretada, seda peab aind kusagilt asutusest uurima ja kaema!?
Kurask hetkel on nii palju asju käsil, et ei jõua kõigele keskendudagi:mad:
aga püüan, mis ikka:rolleyes
igatahes on tore et sellega tegeletakse(pean silmas tuhajuhet!)
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Puusepa tehnika ajalugu ei tea,aga Baranovil on Liguri kombinaadi töö koos torudega.Toru painamist saan siin linnas ka nats studeerida,aga oleks vaja praktiliselt ka näha kuidas toimib.
Discoverys näitas üks kord F1 köögi poolepealt ja seal ka üks vend tegi välja laske torustikku.Ja mulle üllatus,seda suurt sõlme tegi ka juppidest.Aga muidugi mis tasemel jupid olid ja see töötlus peale keevitust (või mis tehnoloogia oli).Aga toru läbimõõt on suhtes pikkusega ja kogu see värk kooskõlas pööretega.
Discoverys näitas üks kord F1 köögi poolepealt ja seal ka üks vend tegi välja laske torustikku.Ja mulle üllatus,seda suurt sõlme tegi ka juppidest.Aga muidugi mis tasemel jupid olid ja see töötlus peale keevitust (või mis tehnoloogia oli).Aga toru läbimõõt on suhtes pikkusega ja kogu see värk kooskõlas pööretega.
56506878
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Nii palju kui mina teooriast tean, siis väljalaske kollektori koguruumala peab olema mingis kindlas seoses mootori töömahuga (loeb muidugi ka kas on turbo või vabalthingav) kollektoritorude pikkused ühenduskohani ja ka jämedused on sõltuvuses sellest, millistel pööretel mootor maksimumi peab andma. Mida kõrgematel pööretel, seda jämedamad ja lühemad, mida madalamatel pöretel seda kitsamad ja pikemad. parimaks loetakse, kui kollektoritorud enne liitumist on erinevate silindrite puhul ühe pikkused. Sellisel juhul hakkavad väljuvad gaasid üksteist "abistama" - kui kollektoritorud on piisavalt pikad, siis ei satu ühe silindri väljalaskegaasid teise silindri väljalaskeklapi kaudu teise silindrisse ega tekita vasturõhku, mis takistaks teise silindri normaalset tööd, nii nagu seda originaalkollektoritel enamasti juhtub. paraja pikkuse ja mingis kindlas pööretevahemikus hakkavad teiste silindrite heitgaasid välja liikudes tekitama parasjagu väljalaske faasis oleva silindri kollektoritoru liitumiskoha poolses otsas hõrendust, mis aitab imeda väljalaske gaase sellest silindrist välja. Kogu see jutt nõuab mõistagi, et ka ülejäänud väljalase, mis kollektorist edasi tuleb on väikese takistusega.
4-2-1 ja 4-1 loogikast saan mina nii aru, et 4-1 puhul on pööretevahemik laiemalt "kaetud" - ses mõttes, et näiteks ühe silindri gaase saavad välja "aidata" kolm ülejäänud silindrit, kuna nende väljalaskefaasid on erinevatel aegadel, seega ka "abi" peaks saabuma erinevatel pööretel. Samas kui 4-2-1'l teeb seda ainult üks silinder. 4-1 puhul ongi keerukas kollektori ehitus ning mahutamine ilma keret ümber tegemata, mistõttu teda ka tänavamasinasse eriti ehitada pole mõtet, rallikasse aga küll.
See viimane lõik oli nüüd minu spekulatsioon, nii et kui kellelgi on "teaduslikumaid" andmeid, siis kritiseerige kindlasti. Olen küll tükk aega otsinud ka erinevaid valemeid ja arvutusi kollektoritorude ruumala, pikkuse ja läbimõõdu suhete kohta mootori töömahu ja soovitud pööretevahemiku kohta, aga pole kahjuks midagi tarka leidnud. Aga eks otsime edasi
4-2-1 ja 4-1 loogikast saan mina nii aru, et 4-1 puhul on pööretevahemik laiemalt "kaetud" - ses mõttes, et näiteks ühe silindri gaase saavad välja "aidata" kolm ülejäänud silindrit, kuna nende väljalaskefaasid on erinevatel aegadel, seega ka "abi" peaks saabuma erinevatel pööretel. Samas kui 4-2-1'l teeb seda ainult üks silinder. 4-1 puhul ongi keerukas kollektori ehitus ning mahutamine ilma keret ümber tegemata, mistõttu teda ka tänavamasinasse eriti ehitada pole mõtet, rallikasse aga küll.
See viimane lõik oli nüüd minu spekulatsioon, nii et kui kellelgi on "teaduslikumaid" andmeid, siis kritiseerige kindlasti. Olen küll tükk aega otsinud ka erinevaid valemeid ja arvutusi kollektoritorude ruumala, pikkuse ja läbimõõdu suhete kohta mootori töömahu ja soovitud pööretevahemiku kohta, aga pole kahjuks midagi tarka leidnud. Aga eks otsime edasi
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Pilti...?! no kas teil endil põle sis kaasaneid ja neid analooge?Originaali postitas nälg
Kas sa mingeid pilt nendest(ainult velgedest) ei viitsi sebida?
Kuid kui nüüd järgi mõelda, siis tõesti pole mina Einari autol 14"kaasaneid näind!
Jah vilsid ongi tema lemmikud vist, kuid võrreldes orig. on see venemaa toodang ~1kg raskemad(rohkem terast on sees=löögikindlamad) ning kujust niipalju, et ikka 5-ne täht ja nats vähem kaardus kui orig.!!!
Tead mis, vt. ralli teemat, seal panin enda auto pildi üles, kus ongi ees need vilsid ja taga on kärg, veel parem vt. mu siinseid pilte, vilsid on hõbedased ja kaasanid valged!!!!
Mõned pildiseeriad lisaks
Et sellisena ta siin on hetkel....
kas kellelgil sis huvi ei ole rallitama hakata - hästi odavalt:)
kas kellelgil sis huvi ei ole rallitama hakata - hästi odavalt:)