VFTS, skahar [Müüdud]

VFTS, skahar [Müüdud]

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

VFTS, skahar [Müüdud]

#1

Postitus Postitas skahar » 01 Dets 2002 17:13

Loodan, et ka sellise masina omanikuna võin siia klubisse kuuluda:)

Masin on tegelikult küllaltki kuulsa tagataustaga - nimelt oman masinat, millega alustasid oma rallikarjääri tipptasemel sõitmist Venemaa au ja uhkused - vennad BOLŠIHHID....
kuid nii palju, et see ei olnud võistlus auto(mis reeglistiku järgi ei olnud teps mitte KIIREM, kui trenni masin!!!) vaid just trennirovanije mašhina.... et sis trennikas mis tõesti tol ajal olid palju võimsamad ja kiiremad kui võidusõidu autod, sest reeglistik oli selline, mis piiras masinate ehitust nagu tänapäevalgi nt. A-rühmas!
Hiljem (89/90) vahetati masin BMW E30 M3 vastu, millega suudeti isegi Mitshubishi lanceri 4wd vastu panna....
Ok aga tahtsin lihtsalt teile selle fakti ära märkida, kuna need mehed ka minu lemmikud olid:)


Pilt


wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

#2

Postitus Postitas wax » 04 Dets 2002 12:51

Kõva :o Räägi lähemalt!
Mind huvitab kõige rohkem kere ja selle tugevdused peale salongis oleva toruraami.

Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2002 11:25
Asukoht: Tallinn
Autod: e39 523, e30 335

#3

Postitus Postitas Taavi » 04 Dets 2002 19:58

Loodan, et ka sellise masina omanikuna võin siia klubisse kuuluda:)
:lol
Nojah, kui sellise masinaga ka ei võiks klubis olla, siis tekib kysimus, kes yldse võiks..
Paota jah suud antud aparaadiga seonduva kohta.
14.077@159.20

Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

#4

Postitus Postitas berg » 05 Dets 2002 22:22

mägilane lihtsalt nokib natuke:P
meil pole eriti kaasa rääkida!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#5

Postitus Postitas skahar » 06 Dets 2002 10:18

Originaali postitas berg
mägilane lihtsalt nokib natuke:P
meil pole eriti kaasa rääkida!


Mul lihtsalt see ainus Lada, aga panin ka kuulutuse yles, et ostaks tanava variandi, soodsalt, et sealt trennikas vms. ehitada, nii et tulevik toob lisa!

Aaga masinast jah nii palju, et uus mootor hetkel aretuskaigus ja ka otselylitusega kast vajab kohendamist,,,
kui valmis saan, annan ligikaudsed andmed ja muu.

Tugevdusekohalt, et on siis peale torustiku, topelt esi stabikad, lansekate toru-yhendus, ehk "strut bar", mootori kinnitus kerele(labi plokikaane), Bilstein amordid, orig. vedrud(tagumistele vedrutopsikuid on aga 30mm tõstetud),
TagaSild 15kg tina täis valatud+kerged lisatugevdused....no esialgu kõik
hetke masina kaal on 925kg(ilma sõitjateta), sest pole al.pleki ringi:(

wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

#6

Postitus Postitas wax » 06 Dets 2002 14:48

mootori kinnitus kerele(labi plokikaane)


Läbi plokikaane???:o

rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#7

Postitus Postitas rs racing » 06 Dets 2002 15:35

Kui tohiks küsida, siis mida see mägilane tähendab?

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#8

Postitus Postitas skahar » 06 Dets 2002 16:45

Originaali postitas RS Racing
Kui tohiks küsida, siis mida see mägilane tähendab?


hehhh....kuna selle masina omanik ja minu nö. treener hr.T.Karakatši kutsutakse Mägilaseks, sis mulle sai
"väike mägilane"...hehhhhh Oleme ju Lõuna-eestist, kus "suured mäed" :)

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#9

Postitus Postitas skahar » 07 Dets 2002 15:40

[quote]Originaali postitas zed
Seda autot sa siis pakudki ka müüa. mnjah, panen ka selle kõrva taha.:spin

Nojah, niivõrd-kuivõrd...
See sõltub kuidas edaspidine ralliga seonduv elutee mul tuleb-läheb, aga hetkel ei tahaks müüa:)

Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

#10

Postitus Postitas Lauri » 17 Dets 2002 13:13

skahar palun räägi jah kuhu kerele tugevdusi keevitada v.a torud.Asi selles et endal suht korraliku kerega masin a vahel rallin ja möllan ja ei taha et kere laiali lääks(yhe auto kere on nagisema/logisema sõidetud)Paluks abi.

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#11

Postitus Postitas skahar » 18 Dets 2002 10:29

No muidugi oleks kõige õigem torud sisse keevitada, kuid jah tänavasõidu masinale..??? Tahaks ju taha ka istuda:)

Minu tuttav, kes sõitis veel liidu ajal rallit, tegi oma masinaga nii, et tõi toglijattist kõik kui viimse detailini 01 jupid kohale ja sõnaotseses mõttes keevitas ise kere kokku ja muidugi troud sisse, aga tol ajal olid need ju poltliitega, mis poel pooltki nii jäigad kui tänapäeval sisse keevitatud torud(ohukaared).

Endal ei ole, kuid 01- ele pannakse armatuuri ette tugevdustoru, mis ühendab esi raami, st. A-piilarist ülesarmatuurini, sealt piki konsoolitagust B-piilarini ja sealt otse alla esikarbi nurka!

Mul endal on tugevdatud sis tagasild, topeltsatbikad, Taga pagasnik on ka põhjanurkadest "ülekäidud". Esisild on ka tugevdatud, orig. le lisasin 4mm teraslehe!

Muidugi aitab kaasa palju nn. strut-bar(lansekate ühendus), endal olemas ja täitsa vajalik.

Siis muidugi amortide kinnituskohtade tugevdused... tavaliselt pannakse toplet amordid, kuid mina soovitan soojalt osta lihtsalt kõvem amort(Bilsud!)

Noja ega suurt muud ole, kuid vaz'i põhi kohad ongi tagumine pagass, lansekat, karbid-need annavad esimesena otsad.

Kere tugevdamisel aga ei pea järgima algset materjali, teras nt. (vähese C-siasldusega!). ja kui juba keevitamiseks läheb, sis peaks natuke insenerilikult mõtlema, kus ja kuidas seal kohas jõud mõjuvad-kuidas masin liigub...

no esialgu kõik, kui midagi meenub sis lisan!

Jõudu tööle!

wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

#12

Postitus Postitas wax » 18 Dets 2002 11:24

Põhja alt pilti pole? :)

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#13

Postitus Postitas skahar » 19 Dets 2002 11:12

[quote]Originaali postitas wax
Põhja alt pilti pole? :)


eeh, ei ole, aga tuttaval on digikaamera, nii et kunagi m idagi teen veel lähemalt, ag hetkel mitte sest tegutsemist on absol. kõigega....Tartu Ralli ju tulekul:)
ja ehk hea õnne korral saan uue mootoriga kaasa sõita(ja võita!)

Anonymous
Foorumi kasutaja

#14

Postitus Postitas Anonymous » 19 Dets 2002 17:53

Mitmendat kohta oma klassis püüdma lähed?Esimest?Kas piigid juba välja otsitud ja teritatud?:D

Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

#15

Postitus Postitas Lauri » 20 Dets 2002 11:28

Tänan.Kuid kahjuks ei saand ma suurt aru kuhu keevitada ntx esisilla terasleht?Ütlesid et "väike mägilane" lõuna eesti mäed ja...Kus kandis elad äkki saaks kunagi nõu pidada ja vb ka äri teha et äkki keevitad kere tugevamaks.

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#16

Postitus Postitas skahar » 20 Dets 2002 13:42

Originaali postitas nälg
Mitmendat kohta oma klassis püüdma lähed?Esimest?Kas piigid juba välja otsitud ja teritatud?:D


Kui ikka minek tuleb, sis lähen E-8-sse, aaga kuna tegemist on rallis tõsise algajaga, sis eesmärk on lõpuni jõuda....aga kles sis võita ei tahaks, selleperast ju sõidetaksegi!
piikidega on kehvad lood-kõik oleneb kaardilugejast, kuidas tal finantsiga on...muidugi tahaks ju uusi. Aaga mis teritamisse puutub sis ei ole kindel kas naelu üldse teritada võib!? Minu teada mitte!

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#17

Postitus Postitas skahar » 20 Dets 2002 13:45

kus kandis elad äkki saaks kunagi nõu pidada ja vb ka äri teha et äkki keevitad kere tugevamaks. [/quote]

...Põlvas (kas sis selle mu info peal seda kirjas põle?!)
muidu ise teab mis hea keevitaja ei ole, teistele ma küll midagi teha ei tahaks sest tõesti ei ole proff, kuid nõu võin ikka anda:)

Anonymous
Foorumi kasutaja

#18

Postitus Postitas Anonymous » 20 Dets 2002 13:53

See teritamine on nali.Sul peaks neid sõpru seal olema(rallisõitjaid).Praegugi seisab Tatriku auto Laipaigu hoovil ja ootab kolbe.Ise kahjuks Tartus ei sõida,Lätis ka- aga tahaks sõita kõik muud suvel toimuvad rallid.Kristjan

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#19

Postitus Postitas skahar » 20 Dets 2002 17:26

üks delikaatne küsimus...kas tegemist on sis Einari uue kaardilugeja Kristjan Värviga?

Kui nii, siis meeldiv tutvuda, minu nimi on Siim Kahar.

Tatriku oma on jah hetkel seal(tähendab see ei ole tema auto, ta nö. kasutab hr.Kanariku autot!).
Ega sa kursis ole.mis sis selle mootori riknemise põhjustas...mida einar asjast arvas!?

sass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Jaan 2007 12:56
Asukoht: rapla
Autod: Auto puudub

Sama!

#20

Postitus Postitas sass » 21 Dets 2002 00:44

Sinu autu sitax :cool:! Aga mind ralli eriti ei köida, streetrace ikka! Otsin omale praegu punast sixi kuskilt! Eriti auto sisemise kohta ma öelda ei oska, aga sel autol võix olla: Punane värv, see kandiliste tuledega tüüp (laiem), katuseluuk ja taka pagassi peal mingi antitiib ka kaunistusex! Krt sõber sai omale halli mosse nüüd enda arust kõva tegija! Aga mosser on jama, pensuvaras! Tahax sellise sixiga temaga võistelda, mingi bemmi mootor kapoti all või forsseeritud mootor (sixi)!


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist