21011, AlfaFanatico, 1976
21011, AlfaFanatico, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
21011, AlfaFanatico, 1976
Tere,
Mõtlesin, et teen ka enda autost teema ladaklubi foorumisse.
Auto sai soetatud eelmise aasta Augustis Tartust ning hetkel on kasutuses suveautona. Talvesoolas pole plaani autot leotada.
Auto on toodetud 1976 aastal, põhi on väga heas seisukorras - tugev ning lapitud pole. Põhi sai ka korraliku korrosioonitõrje nii seestpoolt, kui ka väljast ML seguga.
Selle kuu sees sai vahetatud mootoriõli ning õlifilter. Sisse läks Castrol GTX 10W40 poolsünt ning õlifiltriks Mahle toodang. Lähiajal plaanis ka 1 elektroodised küünlad asendada Bosch 4 elektroodiste küünalde vastu.
Mõtlesin, et teen ka enda autost teema ladaklubi foorumisse.
Auto sai soetatud eelmise aasta Augustis Tartust ning hetkel on kasutuses suveautona. Talvesoolas pole plaani autot leotada.
Auto on toodetud 1976 aastal, põhi on väga heas seisukorras - tugev ning lapitud pole. Põhi sai ka korraliku korrosioonitõrje nii seestpoolt, kui ka väljast ML seguga.
Selle kuu sees sai vahetatud mootoriõli ning õlifilter. Sisse läks Castrol GTX 10W40 poolsünt ning õlifiltriks Mahle toodang. Lähiajal plaanis ka 1 elektroodised küünlad asendada Bosch 4 elektroodiste küünalde vastu.
Viimati muutis AlfaFanatico, 22 Mai 2017 14:21, muudetud 1 kord kokku.
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Tere!
Ilus auto!
Mille poolest on 4-elektroodised küünlad tavalistest paremad?
Ilus auto!
Mille poolest on 4-elektroodised küünlad tavalistest paremad?
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Tere ning tänud heade sõnade eest.Vaalo kirjutas:Tere!
Ilus auto!
Mille poolest on 4-elektroodised küünlad tavalistest paremad?
Eelmisel Zhigulil olid 4 elektroodised küünlad peal ning need pidasid päris kaua vastu. Väga suurt vahet polegi neil 1 elektroodistega võrreldes aga kuna eelnevalt on nendega hea kogemus olemas ning mootori töö oli ka väga mahe nende küünaldega, siis otsustasin, et monteerin ka sellele mootorile need küünlad külge.
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Põhja seisukord oli selline.
Peale ML-i ja õliseguga ülekäimist sai selliseks.
...-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Tervist taas.
Sain täna lõpuks kätte kaua oodatud jupid Zhigulile (jagajakaan, rootor, kondensaator ja 4-elektroodised süüteküünlad). Sai need ka kohe peale pandud, kuigi ega vanadel küünaldel ka midagi väga hullu viga ei olnud.
1. silindri küünal oli selline: 2. silindri oma: 3. silindri oma: Ja 4. silindri oma:
Sain täna lõpuks kätte kaua oodatud jupid Zhigulile (jagajakaan, rootor, kondensaator ja 4-elektroodised süüteküünlad). Sai need ka kohe peale pandud, kuigi ega vanadel küünaldel ka midagi väga hullu viga ei olnud.
1. silindri küünal oli selline: 2. silindri oma: 3. silindri oma: Ja 4. silindri oma:
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Lisaks sai külge kruvitud ka värskelt värvitud detailid.
Kõigepealt siis vana klapikambrikaas maha ning vastu vaatas selline nukkvõll: Peale selle sai veel vahetatud ka klapikambrikaane tihend uue vastu.
Ja värvitud detailidega näeb mootoriruum selline välja:
Kõigepealt siis vana klapikambrikaas maha ning vastu vaatas selline nukkvõll: Peale selle sai veel vahetatud ka klapikambrikaane tihend uue vastu.
Ja värvitud detailidega näeb mootoriruum selline välja:
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Bena vollad on vähe pikavõitu
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
On küll jah, pole jõudnud nendega veel tegeleda, kuna auto töötab ning sõitu ei takista aga eks mingi hetk tuleb paraja pikkusega voolikud külge monteerida.Vaalo kirjutas:Bena vollad on vähe pikavõitu
-
aAlfaFanatico
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 22 Mai 2017 13:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Zhiguli 21011, AlfaFanatico, 1976
Ahoi, pole pikalt kirjutanud midagi, kuna auto on kalla ja talla rezhiimis olnud. Sai eile lisatuled kilega üle käidud ning asi sai täitsa hea.