2. leht 4-st

Postitatud: 09 Jaan 2017 06:59
Postitas rom
 
ando kirjutas:Ma pakun, et ei liiguks nii palju põhja all ning kangid püsiksid aimatavas kohas..


jah , see põhjus oli miks nii sai tehtud. ja veel , kui sai vaadatud originaalkinnituse tikkpolte, siis need olid juba päris kõverad. nüüd peaks see vahekast vähe tugevamalt all istuma.

Postitatud: 11 Jaan 2017 12:59
Postitas rom
Tere. Täna jõudis minuni selline pakk. Polüuretaan tugevad puksid.
Tänud Ralipood.ee kes need puksid kuskilt välja ajas !!!
Pilt

Ei tea miks ,aga stabika puksid läksid küll täitsa meelest tellida. Sillaosadest tuleb veel osta amordid 4 tk, kõik sarniirid , rooliotsad ja kindlasti midagi veel.

Postitatud: 15 Jaan 2017 20:18
Postitas rom
Vahepeal natuke jälle toimetatud auto juures.

Pilt
Vahekasti kinnituskronsad valmis.

Pilt

põhja sai ka tugevndatud vaheksati ja käigukasti kinnituste juurest.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 19 Jaan 2017 20:19
Postitas rom
Tere. Vahepeal sai põhjaalune liivapritsiga üle käidud ja peale seda lasime peale roostemuundaja (Antirust).

Pilt[/url]
Pilt

Pilt

Sai ka tagumised koopaääred suuremaks lõigatud.
Pilt

Sellel pildil vedrud eemaldatud ja ratas täiesti max asendis, ja käib ringi.

Pilt

Postitatud: 22 Jaan 2017 20:37
Postitas rom
Vahepeal tagumine sild alt ära võetud.

Pilt

Liivapritsiga puhtaks.

Pilt

Ja värvitud.

Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2017 18:34
Postitas rom
Tagasilla tõste jaoks sai, siis sellised flansid treitud. 50 mm on flansi kõrgus.

Pilt

Pilt



Pilt

Sai ka reaktiivardad ja kerepoolsed kronsad tugevndatud.

Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2017 18:54
Postitas Marek504
Esisillale teed siis millise tõste? Tõstad alumist kannu või vedrule vahetüki vahele?

Postitatud: 29 Jaan 2017 19:03
Postitas rom
Esisillas tõstaks alumist kannu. Plaanis teha nii nagu sellel pildil.

Pilt

Postitatud: 04 Veebr 2017 22:01
Postitas rom
Tere. Vahepeal varuosasi soetatud, tagumised piduritrummlid, klotsid, silindrid,ja Nissan x trale amordid (pikemad kui originaal amordid).

Pilt

Sai ka üks jooks velgi soetatud koos rehvidega.

Pilt

Sai hakatud tagumiste nurkade ja koobaste plekitöid tegema. karbiotsad sai tagant kinnikeevitatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 18 Veebr 2017 23:40
Postitas rom
Tere, Vahepeal natuke jälle garages toimetatud. Tagumiste nurkade plekitööd said lõpetatud.

Pilt

Pilt

Sild sai ka uuesti alla ,nissan x traili amordid osutusid ainult üks cm pikemaks , seetõttu tõime ülemised amordikinnitused kuskil 4 cm allapoole. amordid originaalidega võrreldes on kindlasti tugevamad ja kvaliteetsemad.

Pilt

Orginaal paraleelvaras alla proovitud. Jõudsime katseeksitusmeetodil järeldusele, et varda peaks tegema 2,3 cm pikem siis jääks sild oma õigesse asendisse. Lühikesed pikkivardad teeme ka pikemaks. pikkus on veel kalkuleerimisel.

Pilt

rehv 215/75/15 koos 5 cm tõstega,

[url=https://www.upload.ee/image/6689670/16833193_1301043733290381_1923260627_o.jpg
Pilt[/url]

rehv 235/75/15 . Arvatavasti hakkame kasutama kahte jooksu velge, valuvelg tänavasõiduks (softi poolepealt) ja plekkidele ostame uued (235/75/15) metsa rattad.

Pilt

Esisilla sarniiride vahele sai treitud 3cm kõrged flansid.

Pilt

Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 26 Veebr 2017 13:45
Postitas rom
Tere. natuke jälle autojuures toimetatud. tagasilla pikkivardad (lühemad) ja paraleervarras said pikemaks tehtud , tugevndatud , värvitud, uued puksid sisse ja alla.

Pilt

Sai hakatud siis esimest otsa tegema. tiivakaared said lõigatud.

Pilt

Pilt

Esiraudade sobivust sai proovitud.

Pilt

Vähe kaugemalt ka üks pilt.

Pilt

Salongis sai ka plektöid tehtud.

Pilt

Pilt

Esimesele diffrile teeme ühe lisakinnituse juurde. Kronsad said valmis tehtud, aga lõpuni teeb siis kui mootor peal ja differ täpselt omal kohal. Ei hakka praegu seda mootorist eraldi kinnitama.

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 05 Mär 2017 21:14
Postitas rom
Tere. vahepeal jälle toimetatud auto juures. sisemiste karpide keevitus sai lõpetatud. salong ja kapotialune liivapritsiga puhtaks lastud ja roostemuundur peale.

Pilt

Pilt

Pilt

Sai ka nahkistmed soetatud ja kruvisime külge. kasutasime ära originaal istmete raame ja istmed saab tagumisest otsat üles tõsta, et tagumisele istmele parem minna oleks.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 15 Mär 2017 07:10
Postitas rom
Tere. Lõpuks sai siis põhjaalt ja salongist auto epokrundi alla, siis keevituskohtadele kerehermeetiku ja lõpuks põhja mastiks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 22 Aug 2017 07:28
Postitas rom
Tere. Üle pika pika aja on jälle niva juures natuke toimetatud. Esisild sai alt võetud , kõik jupid liivapritsitud ja värvitud.

Pilt

Et auto natukene kõrgemale saaks , siis sai vedrukannude alla keevitatud karprauast kiilud.

Pilt

Vahepeal soetatud ka hunnik uusi juppe , et silla uuesti alla saaks. Amordid on toyota hiatse omad, kuna on umbes 5 cm pikemad.

Pilt

Pilt

Sai ostetud ka kaks uueväärset Insa turbo dakar rehvi niva tarbeks . 235-75-15

Pilt

Õõtsapuksid sai ka sisse pressitud, nüüd vaja veel poes käija ja hunnik polte osta , siis saab vaikselt hakata silda auto külge panema. Praeguseks kõik, eks toimetame ikka vaikselt edasi

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 28 Aug 2017 21:14
Postitas rom
Täna õhtu jõudsime niikaugele et, sild saigi alla. Tõste tundub et, sai hea, aga eks see pärast paistab täpsemalt kui autol raskus seljas. Külge vaja kruvida veel rooliotsad ja stabika kinnitused natuke ümber teha. Eks siis vaikselt vaatab kust ja mida edasi teha. Mõni pilt ka juurde.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 21 Sept 2017 20:43
Postitas rom
Tere. vahepeal natuke autojuures toimetatud. Esirauadade ja vintsi kinnitused said enamvähem valmis, praegu on enamus ühendused ainult punktitud , et jääks võimalus liigutada vajadusel. Kerepoolsed kinnitused on vähemalt valmis. esinina sai endale ka natuke uut plekki.

Pilt

Pilt

Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.

Pilt

Pilt

Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.

Pilt

Pilt

Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 01 Okt 2017 22:00
Postitas rom
Rom2121 kirjutas:Täna sai siis, ühepoole tiivalaiendid külge pandud ajutiselt. Tundub,et sai hea.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 11 Okt 2017 07:56
Postitas rom
Tervist , natuke jälle autot tehtud. Tiivalaiendid said kõik korra külge proovitud. Viimased keevitused said lõpetatud. Väljast sai liivapritsiga nukataguseid veel puhastatud, siis sai kere lihvitud ja täna sa epokrunt peale lastud. Nüüd saab siis pahteldama vaikselt hakata.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 08 Nov 2017 07:21
Postitas rom
Tervist. Natuke jälle autot tehtud. Kere sai vahepeal pahteldatud. pahtlik ikka kulus omajagu , aga sai hea. Kogu kere sai lihvitud ja lõpuks krunt peale. Sai siis uksed ja luugid lakapealt välja otsitud ja lasin liivapritsiga puhtaks. Tagaluugilt ja kapotilt tuli peale pritsimist päris koledaid kohti ilmsiks . Pidi hakkama keevitama, kapoti esimene äär sai maha lõigatud ja põlveotsas uus plekk painutatud. tagaluugil sai ka plekki vahetatud natuke. Ustel mädasi kohti polnud , lihtsalt veidike mõlkis ja vajavad pahtlit. Ustele sai epokrunt alla ja sai ka esimese kihi kiudpahtlit peale tõmmatud. Luuk ja kapott sobitamiseks külge pandud ajutiselt. Mõni pilt ka juurde tegemisest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121,rom,1982

Postitatud: 13 Nov 2017 20:55
Postitas ratsoup
Väga viis toimetamine, hoian teemal juba tükk aega silma peal. :) Endal sarnane projekt võtab hoogu. Hea siit näpunäiteid võtta. Kus kandis toimetad üldse?