jah , see põhjus oli miks nii sai tehtud. ja veel , kui sai vaadatud originaalkinnituse tikkpolte, siis need olid juba päris kõverad. nüüd peaks see vahekast vähe tugevamalt all istuma.ando kirjutas:Ma pakun, et ei liiguks nii palju põhja all ning kangid püsiksid aimatavas kohas..
2121, rom, 1982
2121, rom, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Tere, Vahepeal natuke jälle garages toimetatud. Tagumiste nurkade plekitööd said lõpetatud.
Sild sai ka uuesti alla ,nissan x traili amordid osutusid ainult üks cm pikemaks , seetõttu tõime ülemised amordikinnitused kuskil 4 cm allapoole. amordid originaalidega võrreldes on kindlasti tugevamad ja kvaliteetsemad.
Orginaal paraleelvaras alla proovitud. Jõudsime katseeksitusmeetodil järeldusele, et varda peaks tegema 2,3 cm pikem siis jääks sild oma õigesse asendisse. Lühikesed pikkivardad teeme ka pikemaks. pikkus on veel kalkuleerimisel.
rehv 215/75/15 koos 5 cm tõstega,
[url=https://www.upload.ee/image/6689670/168 ... 0627_o.jpg
[/url]
rehv 235/75/15 . Arvatavasti hakkame kasutama kahte jooksu velge, valuvelg tänavasõiduks (softi poolepealt) ja plekkidele ostame uued (235/75/15) metsa rattad.
Esisilla sarniiride vahele sai treitud 3cm kõrged flansid.
Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
Sild sai ka uuesti alla ,nissan x traili amordid osutusid ainult üks cm pikemaks , seetõttu tõime ülemised amordikinnitused kuskil 4 cm allapoole. amordid originaalidega võrreldes on kindlasti tugevamad ja kvaliteetsemad.
Orginaal paraleelvaras alla proovitud. Jõudsime katseeksitusmeetodil järeldusele, et varda peaks tegema 2,3 cm pikem siis jääks sild oma õigesse asendisse. Lühikesed pikkivardad teeme ka pikemaks. pikkus on veel kalkuleerimisel.
rehv 215/75/15 koos 5 cm tõstega,
[url=https://www.upload.ee/image/6689670/168 ... 0627_o.jpg
[/url]
rehv 235/75/15 . Arvatavasti hakkame kasutama kahte jooksu velge, valuvelg tänavasõiduks (softi poolepealt) ja plekkidele ostame uued (235/75/15) metsa rattad.
Esisilla sarniiride vahele sai treitud 3cm kõrged flansid.
Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Tere. natuke jälle autojuures toimetatud. tagasilla pikkivardad (lühemad) ja paraleervarras said pikemaks tehtud , tugevndatud , värvitud, uued puksid sisse ja alla.
Sai hakatud siis esimest otsa tegema. tiivakaared said lõigatud.
Esiraudade sobivust sai proovitud.
Vähe kaugemalt ka üks pilt.
Salongis sai ka plektöid tehtud.
Esimesele diffrile teeme ühe lisakinnituse juurde. Kronsad said valmis tehtud, aga lõpuni teeb siis kui mootor peal ja differ täpselt omal kohal. Ei hakka praegu seda mootorist eraldi kinnitama.
Sai hakatud siis esimest otsa tegema. tiivakaared said lõigatud.
Esiraudade sobivust sai proovitud.
Vähe kaugemalt ka üks pilt.
Salongis sai ka plektöid tehtud.
Esimesele diffrile teeme ühe lisakinnituse juurde. Kronsad said valmis tehtud, aga lõpuni teeb siis kui mootor peal ja differ täpselt omal kohal. Ei hakka praegu seda mootorist eraldi kinnitama.
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Tere. vahepeal jälle toimetatud auto juures. sisemiste karpide keevitus sai lõpetatud. salong ja kapotialune liivapritsiga puhtaks lastud ja roostemuundur peale.
Sai ka nahkistmed soetatud ja kruvisime külge. kasutasime ära originaal istmete raame ja istmed saab tagumisest otsat üles tõsta, et tagumisele istmele parem minna oleks.
Sai ka nahkistmed soetatud ja kruvisime külge. kasutasime ära originaal istmete raame ja istmed saab tagumisest otsat üles tõsta, et tagumisele istmele parem minna oleks.
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Tere. Üle pika pika aja on jälle niva juures natuke toimetatud. Esisild sai alt võetud , kõik jupid liivapritsitud ja värvitud.
Et auto natukene kõrgemale saaks , siis sai vedrukannude alla keevitatud karprauast kiilud.
Vahepeal soetatud ka hunnik uusi juppe , et silla uuesti alla saaks. Amordid on toyota hiatse omad, kuna on umbes 5 cm pikemad.
Sai ostetud ka kaks uueväärset Insa turbo dakar rehvi niva tarbeks . 235-75-15
Õõtsapuksid sai ka sisse pressitud, nüüd vaja veel poes käija ja hunnik polte osta , siis saab vaikselt hakata silda auto külge panema. Praeguseks kõik, eks toimetame ikka vaikselt edasi
Et auto natukene kõrgemale saaks , siis sai vedrukannude alla keevitatud karprauast kiilud.
Vahepeal soetatud ka hunnik uusi juppe , et silla uuesti alla saaks. Amordid on toyota hiatse omad, kuna on umbes 5 cm pikemad.
Sai ostetud ka kaks uueväärset Insa turbo dakar rehvi niva tarbeks . 235-75-15
Õõtsapuksid sai ka sisse pressitud, nüüd vaja veel poes käija ja hunnik polte osta , siis saab vaikselt hakata silda auto külge panema. Praeguseks kõik, eks toimetame ikka vaikselt edasi
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Tere. vahepeal natuke autojuures toimetatud. Esirauadade ja vintsi kinnitused said enamvähem valmis, praegu on enamus ühendused ainult punktitud , et jääks võimalus liigutada vajadusel. Kerepoolsed kinnitused on vähemalt valmis. esinina sai endale ka natuke uut plekki.
Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.
Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.
Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.
Snonrkli kinnitused ja läbiviik sai ka valmis mõeldud.
Täna sai ühepoole küljetoru ka külge proovitud.
Mõned keevitused ja plekitööd veel teha, tiivalaiendid külge proovida ja kinnitused teha , siis varsti peaks keretöid teha saama.
-
rrom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 16 Dets 2013 07:41
- Asukoht: jõgeva
- Autod: vaz 21011, vaz 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Tervist. Natuke jälle autot tehtud. Kere sai vahepeal pahteldatud. pahtlik ikka kulus omajagu , aga sai hea. Kogu kere sai lihvitud ja lõpuks krunt peale. Sai siis uksed ja luugid lakapealt välja otsitud ja lasin liivapritsiga puhtaks. Tagaluugilt ja kapotilt tuli peale pritsimist päris koledaid kohti ilmsiks . Pidi hakkama keevitama, kapoti esimene äär sai maha lõigatud ja põlveotsas uus plekk painutatud. tagaluugil sai ka plekki vahetatud natuke. Ustel mädasi kohti polnud , lihtsalt veidike mõlkis ja vajavad pahtlit. Ustele sai epokrunt alla ja sai ka esimese kihi kiudpahtlit peale tõmmatud. Luuk ja kapott sobitamiseks külge pandud ajutiselt. Mõni pilt ka juurde tegemisest.
-
rratsoup
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 27 Aug 2017 12:20
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2121
Re: Vaz 2121,rom,1982
Väga viis toimetamine, hoian teemal juba tükk aega silma peal. Endal sarnane projekt võtab hoogu. Hea siit näpunäiteid võtta. Kus kandis toimetad üldse?