6. leht 11-st

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 02 Aug 2017 12:17
Postitas SexSix
kuidas auto käitus diagonaal rehvidega? Mõtlen juhitavust.

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 02 Aug 2017 15:11
Postitas hugovaher
Tere
Ma olen enamuse rooli taga veedetud elust sõitnud radiaalidega (nii ca 20 ja peale aastat). Ja üllatav oli see, et diagonaalidega suurt erinevust ma ei tunnetanud. Aga ma pole ka muidugi spetsialist, ses mõttes, et tavaline tarbija. Zhiguliga kiiremini kui 75 km/h ei sõitnud (mugavuse pärast), kiireid nurki ei võtnud, aga käitus hästi. Tajutav erinevus oli vaid pisut valjem rehvimüra.
SexSix kirjutas:kuidas auto käitus diagonaal rehvidega? Mõtlen juhitavust.

Esiamordid kinni

Postitatud: 09 Aug 2017 12:34
Postitas hugovaher
Veendusin, et ega vana nõukaaegse amordiga tasu jännata, kui sõita ka vaja. Ma eelmisel aastal vahetasin ära, ette said kasutamata vanad amordid. Eile hakkas auto koledasti raputama, nagu vankril üle munakivide. Koju tagasi pöördudes selgus, et esimesed amortisaatorid olid kinni. Aga ma ei põe, sest esisild oli plaanis niikuinii ette võtta. Kahju ainult, et enne remonti sõita ei saa.
Eile vahetasin ka tulede lüliti ära armatuuril. Vana oli kulunud, kuigi töökorras. Uus on aga uus. Pilte pärast.

Kas 011-le sobib 03 tagasild?

Postitatud: 10 Aug 2017 15:35
Postitas hugovaher
Kas keegi oskab öelda, millised erinevused on 03 ja 011 tagasildadel?

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 10 Aug 2017 16:36
Postitas Vaalo
Komplektsetel tagasildadel ei tohiks peale reduktori ja piduritaldrikute erinevusi olla, ehk siis silla nö tala, poolteljed, piduritrumlid ning pidurite töösilindrid koos torudega on samad. Kindlasti võib esineda aastakäikudest sõltuvaid erinevusi (kuskil mingi kronstein natuke erineva kujuga või erinev arv keevituspunkte jne), mis ei takista ristkasutamist.

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 10 Aug 2017 23:07
Postitas SexSix
VAZ 21011 on reguleeritavad pidurid aga VAZ 2103 on isereguleeruvad. Seega piduriklotsid, pidurisilindrid ja piduritaldrikud ning reduktori ülekanne on erinevad.

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 10 Aug 2017 23:36
Postitas Vaalo
03 tagumised piduri töösilindrid algavad koodiga 2101. See automaatne reguleerimissüsteem on konkreetselt klotside küljes ning silindrisse ei puutu. 05-l vist reguleeriti klotside pilu töösilindriga, täpselt ei tea, ei ole seda ise lammutanud.

Kojamehed paigas, uus tulede lüliti ka

Postitatud: 30 Aug 2017 22:45
Postitas hugovaher
Sain eile lõpuks ka kojamehe koonuse küljest lahti ja kohendasin asendit. Nüüd on mõlemad kojamehed minu silme läbi normaalses asendis. Salongis sai veidi aega tagasi vahetatud tulede lüliti, lubasin pilti, siin see on.
Pilt
Pilt kojameestest ka:
Pilt
Raadio otsustasin saata tegemisse. Kui tagasi saan, teen reklaami.
Otsin ikka veel soodsa hinnaga esiamorte ja loodan vähemalt need koos tagumistega enne ülevaatust ära vahetada. Suuremad tööd esi- ja tagasillas ja pidurite kallal jätan järgmisesse aastasse.

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 31 Aug 2017 11:43
Postitas Vaalo
Kas (e-)kaubandusvõrgus pakutavad amordid ei ole piisavalt soodsa hinnaga?

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 31 Aug 2017 18:51
Postitas hugovaher
Ma leidsin nüüd 15 eur tükist. Sellise hinnaklassi omi otsisingi.
Vaalo kirjutas:Kas (e-)kaubandusvõrgus pakutavad amordid ei ole piisavalt soodsa hinnaga?

Raadio tagasi

Postitatud: 01 Sept 2017 20:20
Postitas hugovaher
Raadio sain tagasi. Kahjuks ei õnnestunud selle raadio sisu siiski vahetada. Või noh... kahjuks või õnneks. Ei oskagi öelda. Raadio on igatahes tagasi autos. Töötab. Aux juhtmest saab raadiot kuulata (tänapäevast). Pole viga midagi.
Täna keerasin ka puudu olnud poldi radiaatori ja ventika korpuse külge. Ostsin uue Kruvimaailmast. See küll läigib nagu ikka uued asjad, aga praegu käib küll.
Amordid on teel (tänan Jaanus!) ja järgmisel nädalal lähevad alla.

Amordid vahetatud

Postitatud: 04 Sept 2017 19:25
Postitas hugovaher
Amordid said eest ja tagant vahetatud.
Esimesed olid jah kinni jäänud ja tagumised polnud enam päris töövõimelised. Pärast amordivahetust oli sõit igati nauditav.
Järgmine suurem töö- esisild ja rooliosa.Seejärel tagumine pool. Seda kõike aga järgmisel aastal.
Pilt
Pilt
Pilt

Õhtune sõit

Postitatud: 04 Sept 2017 22:47
Postitas hugovaher
Pilt

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 04 Sept 2017 23:28
Postitas simmer
Väga tubli! Rõõm oleks kohtuda selle autoga ka tänavapildis.

Silm kinni

Postitatud: 06 Sept 2017 00:22
Postitas hugovaher
Eile õhtul sõites avastasin, et masinal üks silm kinni. Tuleb pirne vahetama hakata. Seoses sellega küsimus- tänapäeval on need pirnid ju kõik H4 55/60W ja võimsamadki. Autoraamatus on väiksemad numbrid. Kas see voolutootmist ehk siis generaatori võimekust proovile ei pane? Äkki paneks vanakooli pirnid? Neid mõnes kohas veel liigub, iseküsimus, mis kvaliteediga.
Siis sain Tallinnast klaasipesudüüside plastpuksid, mis mul väsinud väljnägemisega. Tuleb ära vahetada.
Ja õnnestus saada lõpuks ka tagumine keskmine turvavöö, mis minu komplektiga kokku sobib. Ka seda hakkan lähiajal paika panema.
Olen viimastel sõitudel tähele pannud, et teatud olukordades kipub käsipiduri tuli armatuuril vilkuma. Kas tegu halva ühendusega või on viga mujal, kui kellelgi on kogemusi, palun lahkesti jagada.

Re: Silm kinni

Postitatud: 06 Sept 2017 20:02
Postitas hugovaher
Ei olnudki pirnis asi.
Nüüd tuleb hakata viga otsima.

[quote="hugovaher"]Eile õhtul sõites avastasin, et masinal üks silm kinni. Tuleb pirne vahetama hakata. quote]

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 06 Sept 2017 21:18
Postitas SexSix
Sul elektrisüsteem ilma lähi- ja kaugtulede releedeta. Kui paned esituledesse halogeenid, siis rooli ümber olevale lülititele saab olema liiga suur koormus. Sulavad üles ja tuled ei põle üldse.

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 07 Sept 2017 21:09
Postitas hugovaher
Täna võtsin asja käsile. Alustasin kapoti alt ühendustest. Kõike seda tegin teadmises (ehk siis eksimuses), et esitules on nii lähi- kui kaugtuli ühe ja sama kaitsme all. Aga selgus, et ei olnud. Õnneks taipasin võtta raamatu lahti ja kontrollida. Rõõmuks avastasin, et üks võimalik (ja kõige elementaarsem otsad andnud pirni kõrval) põhjus on veel kontrollimata. Oligi kaitsmes asi. Too oli küll terve, aga kinni jäänud amortidega ilmselt paigast põrunud. Panin kaitsme kõvemini pessa ja proovisin tulesid- töötasid! Lähtituli ka.
Aga töö käigus selgus, et minu auto esituled on halogeenide jaoks, tavaline vanakooli pirn (45/40W) sinna ei mahu. Ei anna rahu. Tuleb otsida vanemad esituled. Kui muud lahendust pole. Niiet, kui kellelgi lebab kusagil 011 kaks esituld, kuhu ümarad pirnid sisse lähevad, siis palun lahkesti märku anda.
SexSix kirjutas:Sul elektrisüsteem ilma lähi- ja kaugtulede releedeta. Kui paned esituledesse halogeenid, siis rooli ümber olevale lülititele saab olema liiga suur koormus. Sulavad üles ja tuled ei põle üldse.

Millal hakati Tshehhi esitulesid kasutama?

Postitatud: 07 Sept 2017 22:42
Postitas hugovaher
Kas keegi teab kommenteerida, millal hakati Tshehhoslovakkias tehtud esitulesid siinmail kasutama (011-l). Oskab keegi öelda, kas see oli 80ndatel või juba 70ndatel?

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

Postitatud: 08 Sept 2017 07:57
Postitas SexSix
VAZ 21011- 75 olid PAL reflektorid. Pigem varem kui hiljem. Nõukogude Liidu tehased ei suutnud varuosadega varustada Volga Autotehast.