VAZ 21011, hugovaher, 1976

VAZ 21011, hugovaher, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

VAZ 21011, hugovaher, 1976

#1

Postitus Postitas hugovaher » 13 Nov 2016 18:39

Et saaks ka asi kuidagipidi kajastatud, blogi ei viitsi pidada ja ehk on mõned tähelepanekud kasulikud ka lugejatele, siis mõtlesin, et hakkan siia kirja panema oma autoga toimetatud asju.


Taustast

Minu vanaisal oli 21011 (oranzh), seotatud 70ndate lõpul ja ka minu isal oli 21011 (punakas oranzh), samuti vahetult enne 1980. aastat ostetud. Nii isa kui vanaisa mõlemad sõitsid üksnes suviti, talvel seisid autod garaazhis Tondil, Pardi tänav 5, kus maja hoovis oli kaks garaazhi.

Pilt garaazhidest on Google Streetview'st.

Pilt


Tondil elasid mul vanaisa ja vanaema. Suve alguses, kui isa autot välja ajas, käisin temaga ikka kaasas. Siis sai autoga sõidetud nii suvilasse, kui ka kaugemale Pühajärvele. Ka hiljem oli isa autost palju abi, ja muidugi ka isast. 90ndate lõpul müüsin ma aga isa auto maha Venemaale. Vanaisa autoga sõitis mu onu, mis sellest sai, enam ei mäleta. Igatahes meie peres ja suguvõsas enam VAZ-e ei ole.
Kui ma sel suvel oma honorari kätte sain, oli juba ära otsustanud, ma pean ühe vanema masina endale soetama. Olgu see siis nostalgia, huvi tehnika vastu, vajadus hobi järele või kõik kokku, leidsin Otepäält endale suve lõpus sobiva auto (nii välimuselt kui ka seisukorralt).

Otsisin 70ndate lõpu autot. Eesmärk oli saada auto, mis ei oleks läbi roostetatud, aga kõige olulisem oli minu jaoks sisu, et salong oleks laitmatu. Sel masina see oli, vajas vaid korralikku puhastust (põrandakatted).
Minu nimekaim müüs masinat, millel oli mootor remonditud. See sobis mulle suurepäraselt.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Seisukord ja tööd

#2

Postitus Postitas hugovaher » 13 Nov 2016 19:50

Auto seisukord ostes

Nagu eespool kirjutasin, auto oli üsna heas korras minu jaoks. Mootori remont oli tal tehtud eelnenud talvel. Seoses sellega vahetatud veel ühtkomateist kapotikaane all.
Nagu müügikuulutuses seisis, kere vajas värvitööd. Läbivat roostet ei olnud. Katus oli ok, ustel ja mujal külgedel olid roosteplekid (eelmise omaniku poolt töödeldud).
Käivitus ja sõitis kenasti. Maanteel tundus liiga kergelt õõtsuvat. Amordid olid ees väsinud. Väikesed iluvead salongis. Roostet oli näha põrandamati all mõnes kohas. Kaassõitjapoolse kolmnurkakna originaalkinnitus oli puudu. Juhipool A-piilari plastkate praoga. Antenn loksus. Päikesesirmide kinnitus keskel tahavaate peegli juures oli isetehtud, metallist (seetõttu ilmselt ka vastupidavam, kui plastdetail, aga noh, see ei olnud originaal). Muud olulist ma enne ostmist ei silmanud.

Mõned vead tulid välja pärast ostu, nii ei töötanud tal tagurpidikäigu tuli, tagumise numbritule pirnid ei töötanud. Pagasnikust oli laiali lagunenud pakiruumituli.

Pilt

Pilt

Esimesed tööd

Et autol lõppes ülevaatus sügisel, võtsin nõuks see ära teha ja autol selleks vajalikud tööd ette võtta. Eelmise omaniku sõnul oli auto läbinud eelnevad ülevaatused probleemideta, paberite järgi Otepää ülevaatuspunktis.

Tagurpidikäigu tuli

Ülevaatusel seda kontrollitakse. Esmalt avastasin, et tule külge ei lähe massijuhet. Sai see paigaldatud. Tuli tööle ei hakanud. Siis vahetasin ära ka anduri käigukasti küljes ja tuli hakkas tööle.

Esiamordid

Kuigi ma ei usu, et ka need amordi, mis autol ostes küljes olid, poleks ülevaatusel probleeme tekitanud, õnnestus mul hankida siiski töökorras originaal Made in Ussr amordid ja need vanade asemel alla panna. Muutust oli tunda küll.

Ülevaatus

Tartus, Viljandi ringi lähedal sai käidud. Vahetult enne kinnipanekut. Päevast väsinud töömehed ei piinanud masinat kaua. Kõik, v.a. pidurdustuli juhi pool, toimis nagu peab. Heitgaasid oli normis, nende pärast muretsesin kõige enam. Pidurid olid ka korras, need olid teised asjad, mis mind ülevaatuse osas murelikuks olid teinud. Kokuvõttes sain aga autoga läbi. Kommentaar oli, et küll need vanad autod haisevad. Ilmselt peeti silmas heitgaase. Minu jaoks on see lõhn aga osa elamusest.

Veel töid enne garaazhi lükkamist

Loomulikult ei saanud ma jätta salongi puhastamata. Selleks varusin hunniku erinevaid lappe, vett, puhastusvahendeid, harja, tolmuimeja jms. Kõik pinnad said puhtaks, mis lapi, mis harja, mis hambaharjaga. Lagi läks heledaks, määrdunud päikesesirmid võtsid jälle tooni, millises võisid nad olla auto esimese omaniku käes. Põrandamatit läksid küll puhtaks, kuid reljeefsele pinnale kogunenud mustust päris kätte ei saanud. Nii otsustasin, et tuleb ikka istmed välja võtta ja põrandamatid välja võtta. Istmega oli üks väike probleem, ühe kruvi pea oli üsna maha keeratud, aga mul õnnestus see siiski lahti saada. Originaali tagasi ei plaaninud panna, sain Võru tn kruvipoest asenduse, küll tavalise peaga, aga hetkeks käis küll.

Matid käisid pesulas ja said korralikult puhastatud.

Kui ma matte välja võtsin, siis hakkas mind häirima mattide alune olukord, vanad bituumenmatid olid alt niisked, murenenud ja katki. Ma ei viitsinud üldse mõelda sellele, et ma oleks pidanud auto põhja seest korda tegema, kuid otsustasin end selleks siiski sundida. Mõte sellest, et auto sellises seisus garaazhis talve veedaks, ei andnud asu.

Nii võtsin ette, puhastasin põhja, roostesurmaga said olulised kohad üle tehtud. Peab ütlema, et roostet oli minimaalselt, põhi oli suurepärases korras. Pärast roostemuundurit sai krunditud, ja veel krunditud ja siis sinise aerosooliga kaetud. Fixusest ostsin isekinnituvad õhemad metallkattega bituumenmatid. Tallinnast sain taha jalgaderuumi uue paksu katte, ette ostsin kummipõhjaga põrandamatid. Kõik sai paika, kummikate sai peale, liistud, turvavööd, istmed- ja valmis ta oligi. Töö käigus puhastasin ära ka kohad, kuhu korrosioonitõrje ja tolm olid inetud plekid jätnud. Seda siis plastdetailidel.

Käepide

Töö käigus avastasin, et ühe tagumise ukse käepideme küljest on tükk ära murdunud. Kuna oli varuks neli käepidet, siis sai see üks ka korraliku vastu väljavahetatud.

Siin üks RoMa (facebooki kasutaja, kes mulle need käepidemed muretses) pilt.

Pilt



Detailid

Kuna ajan taga täiuslikkust, siis sai ka juhipoolne A-piilari plastkate vahetatud. Kaassõitja poolne aknakinitus sai hangitud ja ühes klaasitöökojas paika liimitud (sellele eelnesid erinevad katsetused põlve otsas, soovitus aga- las klaasimehed panevad paika, hoiate kokku raha ja aega). Pagasnik sai puhastatud, pestud. Muretsetud tööriistakarp ja -kott. Parandasin pagasniku valgustuse- see oli kukkunud istme vahele- uus pirn sisse, gabariidid peale ja kõik toimis. Muretsesin vanade väsinud ja pisut laineliste velgede asemele värskemad, küll vanad, aga peaaegu uueväärilised. Kuna neid sain kolm, siis sain kõrvale veel ühe heas korras oleva, kuid kuna seda oli siiski värvitud ja toonid ei klappinud, sai see liivapritsiga puhtaks, uus värv peale ja väike lakk ka. Lähedalt uurides teeb silm vahet, üks toon on hallikam, teine lillakam. Kuid kui nad on eri telgedel, siis mulle see probleeme ei valmista. Pealegi- ka omal (nõuka) ajal tehti asju nii, et tulemus saaks võimalikult hea, kuid võimaluste piires. Need olid minu võimalused.

Raadio

Autol oli peal üks vana raadio, kuid mitte see, mida ma mäletasin oma isa autolt. Soetasin kasutatud Videoton Rd3602 ja puhastasin selle ära. Lainevahetuse nöör oli tollel katki, see mind ei huvita hetkel. Lisasin talle ühe juhtme, millega saaks telefonist Jaak Joala vanu laule kuulata :D Kevadel katsetan, kas töötab ka. Raadio ise muidu pidi töötama.

Sander Koort (foto autor) muretses mulle siis sellise jupi (vanem variant).

Pilt

Pilt

Kummimatid

Õnnestus saada vanakooli kummimatid, mis olid suurepärases seisus. Said korraliku pesu ja salong võttis hoopis parema ilme.

Siin Stern Ilvese foto mattidest ostuaegses seisukorras.

Pilt

Kojameeste harjad

Peenraha eest sain kahelt vanalt masinalt kaks paari kojamehi ja harju. Ühed harjad olid siiki nii kõveraks väänatud, et neist asja ei saanud. Teiste raamid said uued kummid ja läksid külge. Ja töötavad!

Esimesel pildil soetatud jupid (foto Rainer Käärik) ja teisel pilt juba auto küljes olevatest harjadest.

Pilt

Ilukilbid

Ilukilpe olen muretsenud tagavaraks, vist kokku kolm komplekti. Nendest kokku saab ühe jooksu suurepärases seisus kilpe, teisied jäävad tagavaraks, ilmselt muretsen neid veel, kui soodsalt saab.

Pildike kilpidest ka:

Pilt

Turvavööd

Tegelikult sellel autol taga turvavöösid ei ole. Ka minu isa autol alguses ei olnud, kuid kui me, lapsed, temaga kaasa hakkasime sõitma, siis ta paigaldas ka tagaistmetele turvavööd 3tk. Soetasin endale 80ndate aastate tutikate rihmade komplekti, kuid keskmine on veel puudu. Tegelikult tahan ka esimesed ära vahetada, sest need mulle lihtsalt ei meeldi, nad on vanad, kulunud ja ma eelistaks teist vastuse mehhanismi. Pisiasjad. Aga mulle olulised. Kevadel paigaldan ka taha turvavööd, sest nii nagu mu isalegi, läheb mulle laste turvalisus rohkem korda kui see, et auto jääks 100 % selliseks, nagu ta oli, väike kompromiss.

Tagumised amordid

Mul on soetatud kaks komplekti amorte. Ühed on tutikad Venemaa toodang, mida pannakse alla tehase poolt (kui ma ei eksi) ja peaksid seetõttu sobima ka sellisele VAZ-imehele, kes soovib originaali. Igaks juhuks sai soetatud ka paar Made in Ussr toodangut. Alla lasen panna ilmselt ikka Venemaa omad. Originaalid las jääda alles. Mine tea.

Siin Jüri Noorsalu foto amortidest, mis soodsa hinnaga temalt sain.

Pilt

Ja siin need, mis tagavaraks.

Pilt

Embleem esigrillile

Mulle tundub, et embleem, mis on hetkel auto küljes esigrillil ei ole päris õige. Mulle tundub, et see on 01 oma. Nõnda hankisin endale uue (Made in Ussr, mitte Made in Russia) ebayst. Üritasin Venemaalt, aga koht, kus soovisin, oli enda omad ära müünud ja ma ei viitsinud enam oodata. Kevadel vahetan ka selle ära. Vana panen ilmselt müüki.

Tööd kevadeks

Talv on rahakogumise aeg. Kevadel ootab ees amortide vahetus, rehvide ümbertõstmine vanadelt velgedelt, ja see kõige suurem töö- värvimine.

Värvimine

Kaalusin erinevaid variante. Alguses tahtsin katust valgeks. Siis aga hakkasin mõtlema sellele, milleks mulle seda autot vaja oli. Ja jõudsin järeldusele, et nii palju kui võimalik, säilitan vana. Üks spetsialist ütles, et seda katust ei pea üldse värvima, see on ok, vajab poleerimist. Jään sellele lootma. Ka muud kohad kerel, kuhu vana värv alles võiks jääda, jääb nii nagu on, lihtsalt poleeritakse. Aga küljed, esimene ja tagumine ots- need lähevad töösse. Autopedena pelgan tolmu. Aga noh... ilma ju ei saa. Eks siis tuleb salongi vajadusel jälle puhastada. Matte ei viitsi küll enam välja võtta. Leidsin koha, kus värvitöid tehakse raamatu järgi st töid peaks tehtama nii nagu peab ja kui vaja, siis tehakse üle. Kokkuvõttes peaksin saama korraliku töö. Raha küsitakse selle eest ka, kuid enam-vähem numbrites, mida ma ise olin ette kujutanud. Eks kevadel näeb. Kui aga värvi korda saaks, siis saaks sellest autost üks korralik pühapäevaauto.

Kere seis hetkel siin:

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Varuosad Venemaalt

#3

Postitus Postitas hugovaher » 13 Nov 2016 19:57

Olen leidnud mitmeid kohti, kust neid hankida. Enamjaolt on tegu vähekasutatud juppidega, osalt uutega. Kogemusi on kahte sorti- suurepärased ja rahuldavad.
Esimene kogemus oli ühe müüjaga, kelle kontaktid ja kaubad leidsin Vene Lada foorumist. Tellisin endale varuvõtmed. Kaup oli aus. Ostmine on muidugi riskantne, raha saadad ette ja siis tuleb kaup. Garantiid ei ole. Aga esimene kontakt oli väga meeldiv, suhtlus oli vene keeles, sai hakkama.

Tegin võtmetest tagavaraks ühe komplekti ja teised kaks jäid toorikuna tagavaraks. Võtmehoidja on muide Indiast (ostetud 2016). Täpselt selline sandlipuust elevant oli ka mu isa võtmekomplekti küljes. Ma arvan, et vähemalt võtmekomplekti osas võin öelda, et niin on kõik nii nagu vanasti ja rohkem midagi juurde ei ole vaja. Vasara võti on auto rooliluku võti. See on ka nõukaaegne originaal.

Pilt

Teine kogemus on selline, et augusti lõpus tellitud asjad on nüüd siis teel. Nüüd- novembris. Aga peamine- nad on teel. Tähele tasub panna, et ostmine sealt (foorumist) ei ole ostmine veebipoest, kaup liigub sõltuvalt müüja hõivatusest ja valmidusest/viitsimisest. Seekordne ost on läinud üle kivide ja kändude, kuid müüja on viisakas, vabandab ja selgitab. Vahepeal tundus, et nii jätkub veel aastaid, kuid nüüd on kinnitus paki teelepaneku kohta olemas ja kui kaup on kohal, siis saan ka öelda, kas lõpp hea, kõik hea või ise olin loll.
Võimalusi erinevate asjade ostuks on veel.
-------------------
Nüüd siis on kaup kohal. Nii nagu tellitud. Venimise põhjuseks oli postiteenistus, mis pidi toimima nagu vanal "heal" ajal. Samas- kolm nädalat ei ole teab, mis pikk aeg. Peamine- asjad saadeti, kaup oli aus.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Talvekorteris

#4

Postitus Postitas hugovaher » 14 Nov 2016 12:02

Siin ta on. Oktoobris, enne lume tulekut, panin seisma.

Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Kasutusjuhend

#5

Postitus Postitas hugovaher » 14 Nov 2016 12:35

Midagi, mis igas korralikus autos võiks olemas olla. Ostetud osta.ee oksjonikeskkonnast (sealt olen saanud nii mõndagi vajalikku).

Pilt
-----------
Õnnestus leida ka üks laitmatus korras raamat.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Turvavööd taha

#6

Postitus Postitas hugovaher » 15 Nov 2016 19:41

Tagaistmete turvavööd.

Pilt

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

VAZ embleem radiaatorivõrele

#7

Postitus Postitas hugovaher » 02 Dets 2016 19:25

Õnnestus hankida Saksamaalt. Väidetavalt veel Made In USSR. Siit ka küsimus suurele ringile, kuigi tagakülg on fotol pisut udune- seal on 21011-8212016 ja all 3-3 ja mingi embleem. Vanal embleemil, mille sain Venemaalt, oli taga 3-3 asemel 4-3. Kas keegi oskab neid numbreid kommenteerida ja kas selle näol, mille Saksast sain, on tegu nõukaaegse uue varuosaga. Loen vene foorumist, et tegu peaks olema varuosaga, mida omal ajal toodeti, aga kas kellelgi on täpsemat infot. Oleks tore teada.

Pilt

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#8

Postitus Postitas MAZ » 02 Dets 2016 23:18

Ma kahjuks märkide taguseid markeeringuid,kommenteerida ei oska. Tagavara osana väga vähe tehti. Kuid nüüd vorbitakse neid usinalt,pakkujaid on mitmeid.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

#9

Postitus Postitas hugovaher » 02 Dets 2016 23:30

Jah, ma olen ka näinud just Vene foorumites uusi, made in russia, aga seal on see ekstra välja toodud. See märk on eBayst ja uurisin müüjalt, kas on venemaa või NSVL toodang ja ta väitis, et see on vana-uus varuosa 80ndatest. Üks asi on muidugi lambist midagi väita, et asi ära müüa ja teine asi uskuda, aga märk on ilus, pole midagi öelda. Kõik läigib kenasti, odava plasti lõhna ega välimust ei ole. Originaali, mis mul on üsna väsinud (kui ma ei eksi, siis võib see olla ka hoopis 06 oma), asemele sobib suurepäraselt.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#10

Postitus Postitas MAZ » 03 Dets 2016 10:09

Seda teemat lugedes,silm puhkab. Meenutasin aega,kus ma 10.a tagasi, tahtsin kirsipunast 21011 tuua hoovi. Aga kuna ma ei elanud enda pinnal,siis jäi see kahjuks ära. Nüüd oleks masin juba väärt vanatehnika olnud. Aga,mis teha läks teisiti :(

Mul oli ka uus 21011 märk aga kahjuks andsin selle juba ammu ära. Muidu oleks saanud võrrelda aga audentne ta tundub seega, peaks oma töö ära ajama.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#11

Postitus Postitas SexSix » 03 Dets 2016 10:46

See ebay märk on pärit Ungarist ja originaal. Seal oli omal ajal ja praegugi palju sikse. Neid 3 ja 4 ära pane tähele. Võib olla vormi nr.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

#12

Postitus Postitas hugovaher » 09 Dets 2016 09:28

Tänan reageeringute eest!

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Turvavööd ette

#13

Postitus Postitas hugovaher » 09 Dets 2016 09:54

Õnnestus saada esimeste turvavööde komplekt. Mõtlesin, et vahetan enda omad välja, sest esiteks ei istu mulle rihma nn vastus (kuhu ots sisse läheb) ja teiseks olemasolevad on väsinud ilmega. Sain komplekti, mis templi järgi on aastast 1978. Seega kaks aastat hilisemad, kui auto ise. Ma arvan, et on ok. Pildil on rihmad veel seisus, millises ma need sain, aga tänaseks on nad põhjalikult puhastatud ja näevad välja nagu uued. KevadeksPilt jälle nokitsemast juures.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Veel paar pilti ostuajast

#14

Postitus Postitas hugovaher » 09 Dets 2016 10:37

Siin on veel vaade salongi (nüüd juba pisut puhtam- põrandamatid pestud ja kogu salong üle käidud) ja embleemist, mis mulle tundub, et ei ole originaal 011 oma. Nagu ma olen aru saanud, on originaal ristküliku kujuline.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#15

Postitus Postitas MAZ » 09 Dets 2016 15:48

Ees on ära pleekinud VAZ 2103 märk :D usun,et selle võid edaspidi seinale deokratiiv esemeks riputada.

Küll aga soovitaks võimalusel need udutuled ära võtta. Saan aru,et nad võivad ägedad olla aga nad on kuidagi liialt võõrkeha selle auto küljes. Või on viga minu silmanägemises,mis ei taha kollast udutuld,sinisel taustal näha.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

#16

Postitus Postitas hugovaher » 11 Dets 2016 17:34

Ostes olid juba küljes. Mind ei ole seni veel häirinud, aga ma ei ole ka väga põhjalikult sellele mõelnud, kas tahan neid sinna või mitte. Sini-kollane kombinatsioon meenutab järele mõeldes miilitsa värve :D Samas aga ka Ukraina lippu. Kui kevadel auto värvitud saab, siis tuleb ilmselt seisukoht võtta.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#17

Postitus Postitas MAZ » 11 Dets 2016 17:38

Kui panna valged udutuled,sama ajastu omad,siis need ei tundu väga võõrkehad küljes. Samas stiilipuhas,ilma udutuledeta Lada on tegelikult kõige kenam. Aga eks see ole minu 5 senti arvamust. Omanik ise teab paremini,mis teeb.

Kas nüüd on siis kõik osad olemas,et kevadel saab ehituseks lahti minna?
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

#18

Postitus Postitas hugovaher » 12 Dets 2016 16:01

Enam-vähem need asjad, millele rahakott peale hakkab saab ära teha. Kõige suurem ettevõtmine on värvimine. Kuna ise ei ole värvija, siis pean teenusena sisse ostma. Väikest eeluuringut olen teinud, peaksin finantsiliselt välja tulema. Siis lähevad veljed vahetusse. Uus märk radikavõrele. Liistud uste alla tagasi. Rihmade vahetus. Tagaamortide vahetus. Raadio vahetus, ilmselt vajab ka antenn vahetust, kuna eelmisel omanikul jäi see väljatõmmatuna millegi taha kinni ja see tuli kusagilt logari alt lahti, kui värvima hakkab, siis on näha. Ma ise loodan, et ei pea hakkama vahetama, aga kui ikka mingi plastdetail katki on, mis siis ikka. Nokitsemist jagub, aga suveks saab ehk sellisesse vormi, millega kõlbab inimeste ette ilmuda.

Kasutaja avatar
MAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2008 17:30
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 2103 75,

#19

Postitus Postitas MAZ » 12 Dets 2016 19:02

Kui ise värvija siis on mõni asi lihtsam. Loodan,et kajastad seda värvitööde poolt siin teemas ka.
Sellel autol paistab 1 värvikiht olema,seega ei pea loodetavasti plekini puhtaks koorima kogu kere.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

#20

Postitus Postitas hugovaher » 15 Dets 2016 16:49

Kui meister ligi laseb, teen jooksvalt pilte. Selline plaan vähemalt on. Ja panen siia ka.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Raig0 ja 3 külalist