2. leht 4-st

Postitatud: 11 Dets 2016 13:04
Postitas olaaf
metalltihend kokkusurutuna mikromeetri järgi 1,15 ava 83,8-84,1 sõltuvalt partiist
vene parem paraniit tihend paksusega 1,2...1,25mm kokkusurutuna
payen - 1,5
master sport tihend 1,6-1,7

Postitatud: 18 Dets 2016 17:36
Postitas teitur
Midagi on vahepeal tehtud ka. Rohkem küll tükke ära võetud, aga midagi ka tagasi pandud :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Roostesemad kohad lasin liivaga üle.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 22 Jaan 2017 21:14
Postitas teitur
Täna oli üle pika aja viitsimist auto kallal käia.

Võtsin käsile esimeste kandurite vahetuse. Tükk tegemist, et neid kätte saada. Kokku kulus 5-6 tundi ühe eemaldamiseks.

Pilt

Pilt

Kahjuks on uued varuosaplekid õhemast materialist, kui originaal.

Vahepeal jõudis minuni ka Hr. Orupõllu valmistatud poolpuur, mida saab siis kunagi kokku panna, kui kere peaks keevitatud saama :D Ehk siis võibolla kevade poole.

Kolvid jõudsid ka pärale, järgmise nädala jooksul prooviks ploki puuri alla saata. Siis saab mootoriga ka edasi minna. Kepsud ajasin vahepeal kaalu. Sain ka reguleeritava rihmaratta ja kergema alumise käbi ja vahevõlli ratta.

Veidi sai erinevaid mootori detaile kaalutud:

Ketimootori alumine ketiratas 178g
Rihmamootori alumine käbi 334g
Kiilrihma seib 999g
Väntvõlli otsamutter 107g
STD VL. klapp 73g
STD SL. klapp 81g
Originaal klapitaldrik 23g
ALU klapitaldrik 8g
STD rihmamootori rihmaratas 899g


Kokkuvõttes kaalun ära kogu rihmamajanduse pöörlevad osad ja sama ka ketimootoriga. Saab võrrelda kumb siis väiksema pöörleva massiga tuleks.

Postitatud: 23 Jaan 2017 11:07
Postitas olaaf
täpselt sama tuleb üles alla vehkiv mass.. rihmaga motooril on eeliseks vaid see, et rihm ei kanna väntvõlli vibratsioone klapiajamile edasi, lisaks on nuka keeramine väga mõnus, mootor tötöab vaiksemalt...

Postitatud: 23 Jaan 2017 17:31
Postitas teitur
Paar pilti siis ratastest, kes tundsid huvi.

Pilt

Pilt

Pilt

Kaalud ka:

Regullitav ratas 687g
Kergendatud ratas 576g
Kergendatud alumine ratas 231g
STD suur ketiratas 607g
Madala ploki kett 794g

Rihma unustasin kaaluda :)

Postitatud: 05 Veebr 2017 21:21
Postitas teitur
Plokk rändas Katusepapi tn. meeste kätte puuri alla.

Roolikarbi ja sillatala kinnituste tugevdused vaja veel teha.
Stabika kinnitused viisin 15mm ettepoole.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 16 Apr 2017 16:26
Postitas teitur
Jätkame...

Pilt

Pilt

Pilt

Et sillatala veidi kindlamalt kere küljes püsiks.

Pilt

Pilt

Algas välihooaeg.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 07 Mai 2017 21:28
Postitas teitur
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 14 Mai 2017 23:55
Postitas teitur
Pilt

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 28 Mai 2017 18:56
Postitas teitur
Tagasillatala pritsitud, keevitatud, värvitud. Originaaltala muidugi nii mäda, et lendas vanarauakasti.

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 01 Juul 2017 18:07
Postitas teitur
Ootan sobivat ilma, et salongi ja pagasnikusse värv peale lasta.

Pilt

Pilt

Pilt

Kui tuba saab värvitud, tahaks põhjaalusega edasi minna. Hetkel epo ja hermeetik all, ühe laari värvi laseks veel ja siis Novol Cobra kastikatte materialiga madalamad pinnad ja koopad üle pritsida.

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 01 Juul 2017 22:53
Postitas 01vaz01
Täitsa asjalik ettevõtmine ühe Lada kallal :)
Jätkab samas vaimus!

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 02 Juul 2017 18:39
Postitas teitur
01vaz01 kirjutas:Täitsa asjalik ettevõtmine ühe Lada kallal :)
Jätkab samas vaimus!
Tänan heade sõnade eest ja püüan ikka asja edasi ajada ;)

Täna siis lubas ilmataat oodatud värvitöö ka lõpule viia.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 18 Juul 2017 22:02
Postitas teitur
Pilt

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 11 Okt 2017 23:02
Postitas teitur
Pikalt on vaikus olnud. Palju pole tehtud aga midagi siiski.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kere tagumine osa pahteldatud. Uksed ka puhastatud ja esimestele uued plekid pandud.

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 15 Okt 2017 22:50
Postitas olaaf
Hea töö!

paneks sulle kohe laigi :) :rolleyes

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 18 Okt 2017 20:01
Postitas teitur
olaaf kirjutas:Hea töö!

paneks sulle kohe laigi :) :rolleyes
Tänan :)

Mootori tuba sai valge kuue.
Lasin valge märjalt otse epo peale. Varem pole nii teinud, näis mis juhtub :D

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 01 Nov 2017 21:20
Postitas Hulkur
teitur kirjutas:Jätkame...

Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.

Pilt

Pilt

Seleta mulle +/-

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 01 Nov 2017 22:59
Postitas teitur
Hulkur kirjutas:
teitur kirjutas:Jätkame...

Seekord proovime 2cm ette, 1 üles.

Pilt

Pilt

Seleta mulle +/-

Pigem võiksid mulle seletada +/-, kuna sul suuremad kogemused :)
Ütleme siis, et pluss on saavutatav järeljooks. Kuna modelleerimist ja mõõtmisi teinud pole siis negatiivseid mõjusid muudele näitajatele ei oska sulle välja tuua.

Re: 2105, teitur, 1982

Postitatud: 02 Nov 2017 10:37
Postitas VäikeMägilane
Miinuseid on antud variandi puhul kahjuks rohkem - kui auto juhitavusest (eriti suurematel kiirustel/ohuolukordades) rääkida.