1. leht 4-st
2105, teitur, 1982
Postitatud: 16 Okt 2016 18:23
Postitas teitur
Seekord sattus siis selline masin hoovi
Aastast 82, 1300 rihmaga mootor, neljane kast. Ega siin rohkem lisada polegi ja sellest olemasolevast ka palju järgi ei jää. Tuleb siis rajaauto millega saab sõita ka rahvaspordi üritustel.
Pikka juttu ei viitsi teha, rohkem rõhku piltidele...
Kui eelmine auto oli kere poolest väga hea, siis siin tuleb paraku teha s*tast saia.
Õnneks on kuhu külge keevitada.
Postitatud: 16 Okt 2016 20:41
Postitas Hulkur
Mis pill seal taamal garages on?
Postitatud: 16 Okt 2016 23:58
Postitas teitur
Hulkur kirjutas:Mis pill seal taamal garages on?
Mitsu L200
Postitatud: 17 Okt 2016 23:33
Postitas teitur
Põhi seest puhas...
Muidu suht kobe, juhi jalgealune läheb suuremas osas vahetusse, tagant tungikronsade juurest ka paar lappi.
Tagapõlle alumine äär mäda, lõikasin maha ja tuleb pagassi põhjaga tasa. Summutile ka väike süvend. Läänemaa meestele mainiks ära, et alumiinium ja teras plekki keevitusega ühendada ei ole mõtet
Sellist asja oli harrastatud siis tagapõlle alumisel äärel, lisaks muidugi hunnik pahtlit sinna otsa.
Roosteuss ka sellistes kohtates tööd teinud.
Postitatud: 23 Okt 2016 19:18
Postitas teitur
Postitatud: 23 Okt 2016 20:10
Postitas ToM
Mis mootoriga plaanis?
Postitatud: 23 Okt 2016 20:29
Postitas teitur
ToM kirjutas:Mis mootoriga plaanis?
Uus sisu sisse, kaaned kolled läbi puurida jms. Peale tuleb solex karbuss ja kontaktivaba süüde. Täpsem konf veel selgub.
Postitatud: 18 Nov 2016 20:52
Postitas teitur
Väike update...
Enne lume tulekut sai juhi jalgealune plekk välja vahetatud.
Poolraam sai ka külge, kuid sellest pilte pole hetkel.
Järgmise sammuna peaks masina kuuri lükkama ja tehnika maha kratsima. Ja kui jagub motivatsiooni, siis ka edasi keevitama
Lisaks vahepeal Venemaalt paar kastitäit juppe varutud ja üks ports peaks veel tulema, siis enamus vajaminev olemas.
Postitatud: 18 Nov 2016 20:54
Postitas MAZ
Tundub,et keegi asjapulk on kunagi roostes plekile. Uue pleki peale lasknud? Kuidas muidu seda jubedust põhja peal seletada.
Postitatud: 18 Nov 2016 21:01
Postitas teitur
MAZ kirjutas:Tundub,et keegi asjapulk on kunagi roostes plekile. Uue pleki peale lasknud? Kuidas muidu seda jubedust põhja peal seletada.
Mäda osa eemaldamisega pole tõesti eriti vaeva nähtud. Lisaks pole kasutatud ei krunti, värvi, ega hermeetikut. Ainult mastiks on peale lastud ja kogu lugu.
Postitatud: 18 Nov 2016 21:11
Postitas MAZ
Palju see hermeetik päästab,kui valtsi vahed jäetakse peale tööd puhastamata. Ehk tegu lausa õppepildiga,kuidas mitte autol põhja vahetada.
Olen ka ise sellise praak tööga kokku puutunud,kus keegi asjapulk ei viitsinud, roostetanud plekke ära lõigata. Vaid lasi julmalt uue tiiva roostes tiiva peale. Peale siis pagasnikus urgitsemist tuli ka vana roostetanud tiib välja alt. Ning see,kuidas isegi keevituse jälgi polnud viitsitud ära lihvida,vaid traadi tükid vahtisid igast nurgast vastu.
Ju too onu,kes selle töö teostas arvas ka,et kes ikka selle vana autoga enam sõidab. Teen ajutiselt,mingi käki,saan raha ja rohkem enam ei pea sellega ajusid vaevama.
Postitatud: 05 Dets 2016 23:05
Postitas teitur
Postitatud: 08 Dets 2016 22:49
Postitas ToM
Jääb 1.3 ikka või tuleb juurde kuubikuid?
Postitatud: 09 Dets 2016 11:53
Postitas hevi
Mis huvitav 90 kraadine vahetükk see mootoriploki ja õlifiltri vahel on? Rihmaga mootoritel selline ainult?
Postitatud: 09 Dets 2016 17:54
Postitas teitur
Paar õhtut sai kere kallal ka nokitsetud ja midagi head sealt välja ei tulnud.
Mädaks osutusid esimesed amordi ja vedrukannud(või mis nende õige nimetus on?) Mõlema poole kummipuhvrid on plekist läbi tulnud
Õnneks on alumine osa niipalju kõva, et õõtsa kinnitus on veel paigas ja selle saab uue pleki paigaldusel aluseks võtta.
Lisaks lähevad vahetusse aknaraami alumised nurgad ja esipõll. Ninaraami kannatab veel kasutada, kui puhtaks nühkida ja mõned kohad paigata. Tiiva eemaldamisel tuli alt muidugi välja ka teise tiiva jäänus
Mootorisse 03 vänt riiulist ja niva ujuva sõrmega kepsud + siis uued kolvid. Kaanes tavapärased hingamise parendused ja vist estonets++ nukk sisse.
Õlifiltri kronsa selline jah ainult rihmaga mootoritel, et filtri ja poolraami vahele jääks piisavalt ruumi.
Kui keegi on võimeline sellele autole valmis tegema "poolpuuri" torud, siis võib julgelt ühendust võtta. Samuti on oodatud soovitused.
Postitatud: 09 Dets 2016 21:48
Postitas Hulkur
Engine tuleb siis rihma, 80 vänt ja lühikese kepsukesega?
Postitatud: 09 Dets 2016 22:14
Postitas ToM
Kirjas ju et niva kepsud ujuva sõrmega - need ikka 136 mm. Ju siis kolvid midagi spetsimat?
Postitatud: 10 Dets 2016 00:23
Postitas olaaf
Nukkvõlli kohapealt soovitaks midagi paremat..
Eelkõige peab lähtuma surveastmest mis õnnestub saada..
Postitatud: 10 Dets 2016 01:58
Postitas teitur
Surveastme sihiks 11-11.2 vahele. See eeldaks praeguste arvestuste kohaselt ca 32cc põlemiskambrit, kui tihendi paksus arvestatud 1mm ja kolvi süvendiks 3cc. Need muidugi esialgsed arvestused, reaalsemaks läheb siis kui tükid laual on. Kellegil infot kui paks jääb metallpakett kaanetihend?
Mis tolle nuka halvad küljed on? Klapitõusu ei tahaks väga suureks ajada.
Postitatud: 10 Dets 2016 19:11
Postitas 01vaz01
Metall tihend umbestäpselt 1,3 v 1,4 peaks olema. Orignaal 1,7