21011 m14m5 1977
21011 m14m5 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21011 m14m5 1977
Tervitus.
Auto lugu algas nii et sai käidud vaatamas kuidas teine Tartus Annelinna garaasis puhkab, 2a tagasi oli seis veel hea, garaasi põrand küll läbi kuid siiski masin seisis kuivas. Kuu aega tagasi uuesti vaatamas käies oli olukord muutunud, garaasil katus hakand läbi sadama, ning salong tugevalt hallitanud.
Polnud vaja pikalt mõelda, tuleb ära tuua.
Plaanis oli küll tuua treileriga kuid eile tuli tuiskmõte, aku ning tööriistad kaasa ja järgi ning omal jalal koju.
Üle tüki aja päevavalguses:
Esimesed meetrid liikunud, sidur algul ei lahutanud, pärast jäigi lahutatuks, kuid peale haamriga aitamist hakkas toimima.
Kodutee oli huvitav, masin käis ainult mingi pöörde pealt, ning karterituulutus lõi emulsiooni õhufiltrisse, õhufilter ajutiselt välja, ning selgus et tooreklapi ning gaasihoovastik jääb teatud asendis kinni, samuti lendas ka geneka rihm poolel teel sihtkohta, õnneks oli uus varuosadega kaasas ning õnnestus teeääres ära vahetada.
Nüüdseks masin juba kuivemas garaasis.
Kere:
Esiosa avariiline, uus ninapaneel olemas, kuid proovib säilitada võimalikult palju orginaalset plekki, ehk ajab vana nii sirgu kui saab, mis sirgu ei lähe see uus.
Karpidelt liistud maha ning vaadata nende täpne seis üle, üks tahab kindlasti keevitust, kuid üldmulje paistab üllatavalt kõva nii külgedel kui põhjaall.
Salong:
Hallitus maha pesta, juhiistmel õmblus nurgast üle õmmelda, kuna polstrites kõlariaugud, siis nendesse uued kõlarid.
Sillad:
esisild koliseb, ning pidurid puudulikud, kõik mis vaja läheb uus.
Mootor ja käiguosa:
Mootor tahab veidi sõitmist, ning karpa üle vaadata, kuid käib juba tunduvalt paremini kui alguses, loomulikult uued õlid, filtrid.
Sidur veidi libiseb, ning seda vahetades ka käigukast uus alla kuna praegune lekib õli.
Auto lugu algas nii et sai käidud vaatamas kuidas teine Tartus Annelinna garaasis puhkab, 2a tagasi oli seis veel hea, garaasi põrand küll läbi kuid siiski masin seisis kuivas. Kuu aega tagasi uuesti vaatamas käies oli olukord muutunud, garaasil katus hakand läbi sadama, ning salong tugevalt hallitanud.
Polnud vaja pikalt mõelda, tuleb ära tuua.
Plaanis oli küll tuua treileriga kuid eile tuli tuiskmõte, aku ning tööriistad kaasa ja järgi ning omal jalal koju.
Üle tüki aja päevavalguses:
Esimesed meetrid liikunud, sidur algul ei lahutanud, pärast jäigi lahutatuks, kuid peale haamriga aitamist hakkas toimima.
Kodutee oli huvitav, masin käis ainult mingi pöörde pealt, ning karterituulutus lõi emulsiooni õhufiltrisse, õhufilter ajutiselt välja, ning selgus et tooreklapi ning gaasihoovastik jääb teatud asendis kinni, samuti lendas ka geneka rihm poolel teel sihtkohta, õnneks oli uus varuosadega kaasas ning õnnestus teeääres ära vahetada.
Nüüdseks masin juba kuivemas garaasis.
Kere:
Esiosa avariiline, uus ninapaneel olemas, kuid proovib säilitada võimalikult palju orginaalset plekki, ehk ajab vana nii sirgu kui saab, mis sirgu ei lähe see uus.
Karpidelt liistud maha ning vaadata nende täpne seis üle, üks tahab kindlasti keevitust, kuid üldmulje paistab üllatavalt kõva nii külgedel kui põhjaall.
Salong:
Hallitus maha pesta, juhiistmel õmblus nurgast üle õmmelda, kuna polstrites kõlariaugud, siis nendesse uued kõlarid.
Sillad:
esisild koliseb, ning pidurid puudulikud, kõik mis vaja läheb uus.
Mootor ja käiguosa:
Mootor tahab veidi sõitmist, ning karpa üle vaadata, kuid käib juba tunduvalt paremini kui alguses, loomulikult uued õlid, filtrid.
Sidur veidi libiseb, ning seda vahetades ka käigukast uus alla kuna praegune lekib õli.
Numbrid on plaanis sebida uued ilma eu märgita, kunagi vanad kaasa ja tartekisse minema.SexSix kirjutas:Muidugi porisena seisma jätmine on kurjast. Seda siis eelmisele omanikule. Originaalne ja sile nägu on ju kõige ilusam. Kui originaal esipõll olemas, siis vaheta ära.
Reg. number võiks jääda ilma EU plätakata.
Re: 21011 m14m5 1977
Mis on toimunud vahepeal?
Jõulud:
Kui lääne tehnika ei käivitu:
osa ebavajaliku eemaldatud et näha mis toimub(vahepeal seisis ka puukuuris kuna garaasis oli lääne masin ees):
vanad asjad eest, uusi külge proovitud:
Vahepeal sai keevitamas käidud, salongis põhi krunditud, altpoolt ka pooleldi(rattakoopad teeb lõpuni kui sildasid osandab):
Jõulud:
Kui lääne tehnika ei käivitu:
osa ebavajaliku eemaldatud et näha mis toimub(vahepeal seisis ka puukuuris kuna garaasis oli lääne masin ees):
vanad asjad eest, uusi külge proovitud:
Vahepeal sai keevitamas käidud, salongis põhi krunditud, altpoolt ka pooleldi(rattakoopad teeb lõpuni kui sildasid osandab):
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21011 m14m5 1977
Kuidas poritiib külge istus? Uksega ühel joonel? Tiiva plekk pehme ei tundunud? Igasuguseid tiibu liigub, plekk pehme, vale kujuga jne.
Re: 21011 m14m5 1977
Külge istumist ei oska hästi kommenteerida, kuna autol oli sama nurk avariiline ning veneajal on samuti samasse nurka suure avarii saanud, ning seejärel üles löödud, seega terve se nina paika ajamine oli antud masinal paras ettevõtmine, sai paika nii et silma ei riiva, antud põhjusel ka auto orginaalseks tegemise mõte kadus.SexSix kirjutas:Kuidas poritiib külge istus? Uksega ühel joonel? Tiiva plekk pehme ei tundunud? Igasuguseid tiibu liigub, plekk pehme, vale kujuga jne.
Plekk oli samuti õhem kui orginaalsel tiival.