21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz

21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
g
germpz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
Asukoht: Soinaste
Autod: Lada Samara 21099

Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz

Postitus Postitas germpz »

Hullu offroadi ta saama ei hakka. Pigem Niva eesmärk olla paralleelselt Samaraga igapäeva sõiduk. Aga selleks, et Vene autot niimoodi tarvitada peab vist ise ikkagi hakkama kereremonti õppima :roll:

Gaasipaak asub taga põhja all. Seal kus gaasita Nival summuti tagumine pütt.
g
germpz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
Asukoht: Soinaste
Autod: Lada Samara 21099

Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz

Postitus Postitas germpz »

Nivushkal nüüdseks kere lapitud. Hetkel käsil salongi kokku lappamine:

Pilt
g
germpz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
Asukoht: Soinaste
Autod: Lada Samara 21099

Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz

Postitus Postitas germpz »

Keretööd said Nival praeguseks punkti logarite paigaldamisega.
Pilt
Kõik mulgud Dinitrol ML-iga töödeldud. Keevised värvitud, hermetiseeritud ja kaetud Dinitrol 4942 kerevahaga pluss kahurimääre. Enne talve tuleb ette võtta veel põhjalikum kere korrosiooni vastu kaitsmine.

Nüüd on siis Samara kord keretöödesse minna:
Vahetusse lähevad esitiivad. Uued krunditud ja kaetud ühe kihi Raptoriga. Hiljem peitu jäävad kohad Dinitroli vahaga kaetud:
Pilt
Aknaraami nurk:
Pilt
Tagumised tiivaääred:
Pilt
Pilt
Suurem mure on esiustega (pildil vaid jäämäe veepealne osa):
Pilt
Keegi siiani pole korralikke pakkunud ja 200 euro eest Venemaalt tellida (veel) ei raatsi. :(
Sama probleem ka Niva juhiukse ja tagaluugiga. Mõttes lihtsalt toorelt rooste välja lõigata ning klaasriide ja klaaskiudpahtliga agooniat pikendada.
g
germpz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 16 Mai 2016 22:37
Asukoht: Soinaste
Autod: Lada Samara 21099

Re: 21099, 2002 ja 4x4, 2008, germpz

Postitus Postitas germpz »

Suve jooksul sai Samara väljast valmis :roll:.
*Juhiuks välja vahetatud pisut korralikuma vastu.
*Uued esitiivad.
*Rooste kõikjalt likvideeritud. (Mõnest kohast korralikult, mõnest kohast üle jala).
*Värviks Raptor struktuurvärv.
*Uus esiklaas ja tagumine osa toonitud.
*Valuveljed püsivalt asendatud plekkvelgedega ja lisaks flantsid.

Pilt
Pilt

Tehnilise poole pealt sai taha stabikas paigaldatud. Kuna sellega seoses hakkas originaalpütt vastu kolisema siis niigi pooleks minev sumbuti sai ümberehituse. Kat alt ära, keskmine pütt uus ja taha vaid resonaator. Häälte osas sai tulemus väga hea. Mitte liiga vali ega ebameeldiv aga kiirendamisel mehine. All show but still no go. :spin
Pilt
Vasta