2121, Silvert, 1986
2121, Silvert, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
sSilvert
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 08 Mai 2016 09:47
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Lada Niva, Chrysler Sebring
2121, Silvert, 1986
Sai ostetud endale paar nädalavahetust tagasi Niva. Auto oli seisnud umbes 5-6 aastat. Peale mõningat nokitsemist bensupumba ja jagaja kontaktidega ärkas mootor ellu. Siis tuli veel siduri silindrid liikuma aidata ning oligi auto omal jalal liikumiseks valmis. Peale ära toomist käisin tegin kohe metsas ka tiiru, et saaks katsetada tehnika korrasolekut:
4ndat käiku viskab välja,
aeglusti töötab,
keskdiffri kang on kinni, ei hakanud väga palju vägistama ka, ükskord aega saab, siis vaatan mis viga võib olla,
klapikaane vahelt lekkis õli,
bensupump ja voolikud lekkisid.
Enne pesu:
Peale pesu:
Ja üks sõbrapilt ka igapäeva autoga:
Eesmärk on teha auto tänavalegaalseks hiljemalt jaanipäevaks. Kuna suvel tuleb minna aega teenima, siis ei tee praegult väga põhjalikult. Likvideerin rooste poolt tekitatud augud, kohati uus sisu, korrastan natuke elektri poolt ning pidurid korda.
Eelmine nädalavahetus tegelesin keevitustöödega, kõige hullem koht oli juhi jalge alune, seal oli eelmisest keevitusest õmblus koht ära väsinud ja auguks muutunud. Lõikasin rooste välja ja panin uue pleki asemele. Nüüd vaja järgmised istmed ette leida ning kinnitused teha.
Klapikaane tihendi vahetasin ära, vana lekkis õli,
Bensupumba tihendid vahetasin ära.
Mootor kergelt puterdab tühikäigul, arvatavasti vanades küünaldes asi, aga käivitub isegi vändast:
https://www.youtube.com/watch?v=sKd9LgcvtLg
4ndat käiku viskab välja,
aeglusti töötab,
keskdiffri kang on kinni, ei hakanud väga palju vägistama ka, ükskord aega saab, siis vaatan mis viga võib olla,
klapikaane vahelt lekkis õli,
bensupump ja voolikud lekkisid.
Enne pesu:
Peale pesu:
Ja üks sõbrapilt ka igapäeva autoga:
Eesmärk on teha auto tänavalegaalseks hiljemalt jaanipäevaks. Kuna suvel tuleb minna aega teenima, siis ei tee praegult väga põhjalikult. Likvideerin rooste poolt tekitatud augud, kohati uus sisu, korrastan natuke elektri poolt ning pidurid korda.
Eelmine nädalavahetus tegelesin keevitustöödega, kõige hullem koht oli juhi jalge alune, seal oli eelmisest keevitusest õmblus koht ära väsinud ja auguks muutunud. Lõikasin rooste välja ja panin uue pleki asemele. Nüüd vaja järgmised istmed ette leida ning kinnitused teha.
Klapikaane tihendi vahetasin ära, vana lekkis õli,
Bensupumba tihendid vahetasin ära.
Mootor kergelt puterdab tühikäigul, arvatavasti vanades küünaldes asi, aga käivitub isegi vändast:
https://www.youtube.com/watch?v=sKd9LgcvtLg
-
sSilvert
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 08 Mai 2016 09:47
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Lada Niva, Chrysler Sebring
Kuna autot saan teha vaid nädalavahetuseti, siis pole praeguse seisuga muutunud midagi. Tuleval nv-l proovin teha kõik ettevalmistused värvimiseks ära ning järgmine nv siis tahaks uue värvi peale saada.
Mõni pilt on kapotialusest ka siis:
On kellelgi häid ideid pakkuda uue vaiba jaoks põrandale? Kas vaip panna otse plekile või käib vaiba alla mingisugune hingav matt, et ei saaks tekkida niisket kohta, mis omakorda tekitab roostet? Mürasummutuseks oleks vist mõistlik kleepida pigimatt suurematele pindadele?
Ei ole ideede hankimiseks mõnda teemat ka leidnud veel.
Mõni pilt on kapotialusest ka siis:
On kellelgi häid ideid pakkuda uue vaiba jaoks põrandale? Kas vaip panna otse plekile või käib vaiba alla mingisugune hingav matt, et ei saaks tekkida niisket kohta, mis omakorda tekitab roostet? Mürasummutuseks oleks vist mõistlik kleepida pigimatt suurematele pindadele?
Ei ole ideede hankimiseks mõnda teemat ka leidnud veel.