21011, Kriisa, 1979
21011, Kriisa, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Istmed jah mugavad nendega võrreldes eriti mis varem olid. Rool pärineb tuttava garaazist seina pealt, oli seal seisnud umbes 10 aastat ja on praktiliselt uus, maksin selle eest 300 krooni.Algselt postitas: Acid
Need istmed tunduvad küll väga mugavad olevat!
Sportrool on ka huvitav , kust see pärineb ja mis hinnaga said?
Edu edaspidiseks,
Istmed pandud nii, et relsi tagumised otsad on pandud poltidega otse läbi autopõhja, ülevalt polt sisse ja põhjaalt mutter otsa. Esimene osa toetud karpraualale mis on pandud ka pioltidega läbi põhja. Kõik need rõvedad Lada originaalkinnitused eemaldatud, need juba enne seda eemaldatud olid kui auto minu kätte jõudis, seega ei oska öelda, et kas ja kuidas neid istmeid originaalkinntuste peale saab panna. Soovitan need välja kakkuda ja otse põhjale, esiotsale midagi kõrgenduseks alla, nii on kõige lollikindlam.Algselt postitas: zikz
räägi nende istmete paigaldamisest
Värv ise polegi kõige hullem, aga alaosa on tehtud Moviliga kokku, see roostevastane vahend, mul polnud aega enne talve karpe ja tiivaääri üle värvida, tegin siis selle möksiga kokku, aga tundub, et ei olnd kasu midag, roostetab ikkagi ja mitte vähe. Movil on autokonservant ja arvan, et ta siis aitab, kui auto talvel graazis seisab ja siis kokku teha ja ei roosteta.
Reedel olin jah jälle ühika ees
Ise olin lennus 49b, see lend praegu 12 klass, kahjuks pidin 11 klassi poole pealt sellest koolist lahkuma, tekkisid vastuolud osade pedagoogidega ja koolis püsimine oleks raskeks osutunud. Kesse ikka viitsib tuuleveskitega võidelda Kool ise nagu hea ja ülikooli jõudmiseks head võimalused annab, kuid jah... mõned pedagoogid on lihtsalt Nõukogude aja fossilid.
Reedel olin jah jälle ühika ees
Ise olin lennus 49b, see lend praegu 12 klass, kahjuks pidin 11 klassi poole pealt sellest koolist lahkuma, tekkisid vastuolud osade pedagoogidega ja koolis püsimine oleks raskeks osutunud. Kesse ikka viitsib tuuleveskitega võidelda Kool ise nagu hea ja ülikooli jõudmiseks head võimalused annab, kuid jah... mõned pedagoogid on lihtsalt Nõukogude aja fossilid.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mul samad istmed, sain 50 eeguga paar, ning väga mugavad! õige valik!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Täna külastasin Otepää kohalikku varuosade poodi, kust tutvuste kaudu hea hinna sain ostsin mõned asjad.
Kaks Rootsi päritolu Lada edivedru. Valmistaja nimi on Lesjöfors ja hinnaks oli 160 krooni ühe vedru eest, letihind oli muidu 240 ühe eest. Autoosad.ee maksavad samad vedrud üle kolmesaja natukene. Tunduvad olevad pikemad ja jäigemad kui Lada venemaised esimesed vedrud.
Otsin ka Lada pendeloova, letihind oli 179 krooni, sain 165 eest.
Kokku läks 485 krooni, mis siis, et Ladat on odav üleval pidada, raha läheb ikkagi päris palju kui kõiki asju ostma hakata.
Kaks Rootsi päritolu Lada edivedru. Valmistaja nimi on Lesjöfors ja hinnaks oli 160 krooni ühe vedru eest, letihind oli muidu 240 ühe eest. Autoosad.ee maksavad samad vedrud üle kolmesaja natukene. Tunduvad olevad pikemad ja jäigemad kui Lada venemaised esimesed vedrud.
Otsin ka Lada pendeloova, letihind oli 179 krooni, sain 165 eest.
Kokku läks 485 krooni, mis siis, et Ladat on odav üleval pidada, raha läheb ikkagi päris palju kui kõiki asju ostma hakata.
Tulin just garaazist, vahetasin ära amordi puksid, eelmised olid küll nõnda läbi, et metall käis vastu metalli ja sellest tuli ka kolin aukudest läbi sõitmisel. Varraste pukse polegi tegelikult vaja vahetada, ühe lühema varda oma oli natuke kahtlane, selle vahetasin, teisi mitte.
Tegin ka proovisõidu, aukudest läbi sõites enam tagasilla juures mitte midagi ei kolise, töö kandis vilja
Homme arvatavasti võtan esiosa käsile kui jõuab ja proovin kõik ostetud jupid külge panna, osa tööst jääb kindlasti laupäeva, sest mutrid poldid roostes ja kõik ei lähe ju plaanipäraselt.
Tegin ka proovisõidu, aukudest läbi sõites enam tagasilla juures mitte midagi ei kolise, töö kandis vilja
Homme arvatavasti võtan esiosa käsile kui jõuab ja proovin kõik ostetud jupid külge panna, osa tööst jääb kindlasti laupäeva, sest mutrid poldid roostes ja kõik ei lähe ju plaanipäraselt.
Veetsin möödunud nädalavahetuse garaazis ja vahetasin autol ära kõik jupid millest eelnevates postitutes juttu olnud, peaaegu kogu esisild ja roolisüsteem sai uueks tehtud. Uusi juppe panin autole ca. 1500 krooni eest ja ei kahetse ka, sest tulemus on hea ja nauditav. Päris palju oli probleeme kõikvõimalike poltide-mutrite lahtisaamisega. Aukudest läbi sõites enam ei kolise ja tänu uutele vedrudele on auto normaalse kõrgusega ja aukude peal ei löö läbi ka.
Tööd auto juures on palju ja selle täiulikuks saamisest enam ei unistagi, alati kui midagi korda saab avastan üha uusi vigasid ja pole aega ja ka raha, et iga nädalavahetus autoga tegeleda, nii kaua kui sellega sõidan püüan masinat korras hoida ja endale meelepäraseks ja mugavaks kujundada.
Seni olen kõik auto peale tehtud väljaminekud kirja pannud ja kokku sain 7771 krooni. See summa on kulunud maikuust alates siiani, selle hulka ei kuulu bensiin ja auto ostuhind. Ei oleks arvanudki, et nii palju on läinud kui kirjas poleks, siis ei oskaks ette kujutadagi sellist summat.
Olen kindel, et klubis on mehi kes veelgi rohkem kulutanud.
Järgmisena on plaanis autol tagasillareduktori teistkordne vahetamine, sest see mille mõne nädala eest panin on hakkanud undama närvi ajab rsk, tükk tööd oli aga asja ei saanudki, õnneks oli see reduktor peaaegu tasuta saadud ka
Millalgi on plaanid panna ka gaasiamordid ning suvepoole ka keretööd ja värvimine.
Tööd auto juures on palju ja selle täiulikuks saamisest enam ei unistagi, alati kui midagi korda saab avastan üha uusi vigasid ja pole aega ja ka raha, et iga nädalavahetus autoga tegeleda, nii kaua kui sellega sõidan püüan masinat korras hoida ja endale meelepäraseks ja mugavaks kujundada.
Seni olen kõik auto peale tehtud väljaminekud kirja pannud ja kokku sain 7771 krooni. See summa on kulunud maikuust alates siiani, selle hulka ei kuulu bensiin ja auto ostuhind. Ei oleks arvanudki, et nii palju on läinud kui kirjas poleks, siis ei oskaks ette kujutadagi sellist summat.
Olen kindel, et klubis on mehi kes veelgi rohkem kulutanud.
Järgmisena on plaanis autol tagasillareduktori teistkordne vahetamine, sest see mille mõne nädala eest panin on hakkanud undama närvi ajab rsk, tükk tööd oli aga asja ei saanudki, õnneks oli see reduktor peaaegu tasuta saadud ka
Millalgi on plaanid panna ka gaasiamordid ning suvepoole ka keretööd ja värvimine.
Täna vahetasin teistkordselt ära auto tagasilla reduktori, selle mis nüüd alla panin tõin Tõrva romulast, peaks ütlema, et väga normaalne koht on see romula, juppe oli igasuguseid ja tüüp kes seal oli polnud mingi ülbik nagu tihti romulates kipub olema.
Garantii anti ka reduktorile, tüüp kirjutas selle numbri ülesse ja ütles, et kui undama hakkab või mingi muu jama, siis võtab tagasi.
Vahetasin ka tagumise kardaaniristi, asemele läks siis Jaapani päritolu GMB kardaanirist.
Garantii anti ka reduktorile, tüüp kirjutas selle numbri ülesse ja ütles, et kui undama hakkab või mingi muu jama, siis võtab tagasi.
Vahetasin ka tagumise kardaaniristi, asemele läks siis Jaapani päritolu GMB kardaanirist.
mõni mees kohe remondib oma autot lausa isuga enda pilli ümber käin ka juba pikemat aega plaaniga kõik veermikupuksid ja mootori/käigukastipadjad ära vahetada, aga enne kui estakaad lahti ei sula ei saa midagi teha:P äkki saad mõne pildi panna uutest esivedrudest, kas nendega nina liiga tevasse ei löönud?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mul hea garaaz olemas ka, seega on hea remontida, eriti ei viitsiks küll, aga kolseva-logiseva autoga on ka väga kehv sõita.
Eks ma üritan jah kunagi pildi panna.
Uute vedrudega nina liiga taevasse ei läinud, need Rootsis tehtud ka olid, mitte ei olnud mingid vene koperatiivi omad, mis soorauamaagist tehtud
Nina ikka natuke kõrgem on kui varem oli, aga mitte liiga palju. Jägad on pisut need vedrud, aga küllap nad natuke pehmemaks lähevad kui sõita, nad mul alles paar nädalat olnud ka ja on tunda, et juba pehmemaks läinud.
Eks ma üritan jah kunagi pildi panna.
Uute vedrudega nina liiga taevasse ei läinud, need Rootsis tehtud ka olid, mitte ei olnud mingid vene koperatiivi omad, mis soorauamaagist tehtud
Nina ikka natuke kõrgem on kui varem oli, aga mitte liiga palju. Jägad on pisut need vedrud, aga küllap nad natuke pehmemaks lähevad kui sõita, nad mul alles paar nädalat olnud ka ja on tunda, et juba pehmemaks läinud.
Täna panin autole uue kojameeste mehhaanika/hoovastiku. Vana oli kulunud, kohamehed loperdasid liialt, käisid kapoti peale peaaegu
Uus maksis 180 raha Mekre äris Tartus.
Poes küsisin, et palju uue 1,7 mootori nukkvõll maksab, et kas tuhande ringis. Vana naeris selle peale ja ütles, et nii kallis see küll pole 700 - 800 pidi hoopis olema.
Huvi tundsin selle võlli vastu sellepärast, et tavalise 1,5 mootori jaoks on see nagu tänavasõidu sportnukkvõll ja sellega mootoril jõudu rohkem.
Tln on üks hall tuunitud 07, sellel on ka see peal. Dr. Tuha soovitas ka seda kasutada.
Uus maksis 180 raha Mekre äris Tartus.
Poes küsisin, et palju uue 1,7 mootori nukkvõll maksab, et kas tuhande ringis. Vana naeris selle peale ja ütles, et nii kallis see küll pole 700 - 800 pidi hoopis olema.
Huvi tundsin selle võlli vastu sellepärast, et tavalise 1,5 mootori jaoks on see nagu tänavasõidu sportnukkvõll ja sellega mootoril jõudu rohkem.
Tln on üks hall tuunitud 07, sellel on ka see peal. Dr. Tuha soovitas ka seda kasutada.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Palju raha saaksid kokku hoida sellega ,kui otsid mõnede vanade rontide pealt juppe. Lugesin su mootori kohta kah. kuid ei oska muud ütelda ,et kuna mootor kuuma saanud ,siis võimalusel vaheta see mootor ( näitex emexis ) mõne mitte kuuma saanud mootori vastu või veel param mõne sõitva mootori vastu sest ,kui mootor saam kuuma ,siis kõik paisub ja võibolla on ka plokk sellepärast nii kulunud. Seda lihtsalt sellepärast ,et muidu läheb liiga palju pappi uute juppide peale ja pole kindel ka see ,et see plokk korras on .
Hoovastikku pole olemas enam, saan ka ilma hakkama.Algselt postitas: Kert
See konsool ja armatuuri katmine tuleb kuidagi tuttav ette
Kuid kuidas ja kuhu on paigutatud hoovastik sooja ja välisõhu klapi reguleerimiseks
Seda välisõhu klappi ma ei reguleeri ja soojakraani kaks korda aastas keeran, kevadel ja sügisel
Eks ta natukene ebamugav on, aga see kraan ei toimi korralikult, annab läbi ja tegin selle korpuse silikoniga üle, nüüd ei tilgu.
Lada jupp on nõnda odav ja kiirelt kulub, et seda ei tasu minu meelest vanade rontide pealt eriti võtta, välja arvatud mõned asjad, käigukast ja differ näiteks. Varuosade külgepaneks kuluv aeg on hoopis hinnalisem kui osad ise ja võimaluse korral installin uue ja korralikku osa mille toimimises saan kindel olla, mitte ei hakka vanu mitmeid kordi vahetama. Pealegi on rontide külge kõike kinni roostetanud ja osade lahti saamine tihti paras jama.Algselt postitas: Laurimetall
Palju raha saaksid kokku hoida sellega ,kui otsid mõnede vanade rontide pealt juppe. Lugesin su mootori kohta kah. kuid ei oska muud ütelda ,et kuna mootor kuuma saanud ,siis võimalusel vaheta see mootor ( näitex emexis ) mõne mitte kuuma saanud mootori vastu või veel param mõne sõitva mootori vastu sest ,kui mootor saam kuuma ,siis kõik paisub ja võibolla on ka plokk sellepärast nii kulunud. Seda lihtsalt sellepärast ,et muidu läheb liiga palju pappi uute juppide peale ja pole kindel ka see ,et see plokk korras on .
Sõitva mootori otsimist ei poolda, sest iialgi ei tea kui kulunud mootor võib olla, mootori vahetamine ka paras jama, ei tahaks seda korduvalt tegema hakata. Uue ehitamine nii kalliks ei lähe, umbes 3000 uue ja suutliku mootori ehitamiseks pole palju minu arvates ja on kindel soov oma oskusid arendada ja õppida, mootor ehitamine annab selleks ideaalse võimaluse. Plokki veel uurin koos teadjamate meestega ja midagi endas kindel olemata ei tee.