21011, Kriisa, 1979

21011, Kriisa, 1979

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

räägi nende istmete paigaldamisest
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: Acid
Need istmed tunduvad küll väga mugavad olevat!
Sportrool on ka huvitav :cool:, kust see pärineb ja mis hinnaga said?

Edu edaspidiseks,
Istmed jah mugavad nendega võrreldes eriti mis varem olid. Rool pärineb tuttava garaazist seina pealt, oli seal seisnud umbes 10 aastat ja on praktiliselt uus, maksin selle eest 300 krooni.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: zikz
räägi nende istmete paigaldamisest
Istmed pandud nii, et relsi tagumised otsad on pandud poltidega otse läbi autopõhja, ülevalt polt sisse ja põhjaalt mutter otsa. Esimene osa toetud karpraualale mis on pandud ka pioltidega läbi põhja. Kõik need rõvedad Lada originaalkinnitused eemaldatud, need juba enne seda eemaldatud olid kui auto minu kätte jõudis, seega ei oska öelda, et kas ja kuidas neid istmeid originaalkinntuste peale saab panna. Soovitan need välja kakkuda ja otse põhjale, esiotsale midagi kõrgenduseks alla, nii on kõige lollikindlam.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Jah käin küll NRG, hetkel olen 50 b lennu õpilane ja oma laadaga olid sa vist jälle ühika ees reedel või mis ja kahjuks nutab ta sul jah uue värvi kihi järgi, aga istmed sobivad küll sinna jha. tubli töö:)
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Värv ise polegi kõige hullem, aga alaosa on tehtud Moviliga kokku, see roostevastane vahend, mul polnud aega enne talve karpe ja tiivaääri üle värvida, tegin siis selle möksiga kokku, aga tundub, et ei olnd kasu midag, roostetab ikkagi ja mitte vähe. Movil on autokonservant ja arvan, et ta siis aitab, kui auto talvel graazis seisab ja siis kokku teha ja ei roosteta.

Reedel olin jah jälle ühika ees :cool:
Ise olin lennus 49b, see lend praegu 12 klass, kahjuks pidin 11 klassi poole pealt sellest koolist lahkuma, tekkisid vastuolud osade pedagoogidega ja koolis püsimine oleks raskeks osutunud. Kesse ikka viitsib tuuleveskitega võidelda :mad: Kool ise nagu hea ja ülikooli jõudmiseks head võimalused annab, kuid jah... mõned pedagoogid on lihtsalt Nõukogude aja fossilid.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

mul samad istmed, sain 50 eeguga paar, ning väga mugavad! õige valik! :cool:
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Tean, et sul samad istmed, sinu järgi ostsingi need. Maksin 300 paari eest :sein ja käetoed on ka, mugavad on tõesti ja igat moodi regullitavad ka, kõrgust ja kõike saab timmida.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Täna külastasin Otepää kohalikku varuosade poodi, kust tutvuste kaudu hea hinna sain ostsin mõned asjad.

Kaks Rootsi päritolu Lada edivedru. Valmistaja nimi on Lesjöfors ja hinnaks oli 160 krooni ühe vedru eest, letihind oli muidu 240 ühe eest. Autoosad.ee maksavad samad vedrud üle kolmesaja natukene. Tunduvad olevad pikemad ja jäigemad kui Lada venemaised esimesed vedrud.

Otsin ka Lada pendeloova, letihind oli 179 krooni, sain 165 eest.

Kokku läks 485 krooni, mis siis, et Ladat on odav üleval pidada, raha läheb ikkagi päris palju kui kõiki asju ostma hakata.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Tulin just garaazist, vahetasin ära amordi puksid, eelmised olid küll nõnda läbi, et metall käis vastu metalli ja sellest tuli ka kolin aukudest läbi sõitmisel. Varraste pukse polegi tegelikult vaja vahetada, ühe lühema varda oma oli natuke kahtlane, selle vahetasin, teisi mitte.

Tegin ka proovisõidu, aukudest läbi sõites enam tagasilla juures mitte midagi ei kolise, töö kandis vilja ;)

Homme arvatavasti võtan esiosa käsile kui jõuab ja proovin kõik ostetud jupid külge panna, osa tööst jääb kindlasti laupäeva, sest mutrid poldid roostes ja kõik ei lähe ju plaanipäraselt.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Veetsin möödunud nädalavahetuse garaazis ja vahetasin autol ära kõik jupid millest eelnevates postitutes juttu olnud, peaaegu kogu esisild ja roolisüsteem sai uueks tehtud. Uusi juppe panin autole ca. 1500 krooni eest ja ei kahetse ka, sest tulemus on hea ja nauditav. Päris palju oli probleeme kõikvõimalike poltide-mutrite lahtisaamisega. Aukudest läbi sõites enam ei kolise ja tänu uutele vedrudele on auto normaalse kõrgusega ja aukude peal ei löö läbi ka.

Tööd auto juures on palju ja selle täiulikuks saamisest enam ei unistagi, alati kui midagi korda saab avastan üha uusi vigasid ja pole aega ja ka raha, et iga nädalavahetus autoga tegeleda, nii kaua kui sellega sõidan püüan masinat korras hoida ja endale meelepäraseks ja mugavaks kujundada.

Seni olen kõik auto peale tehtud väljaminekud kirja pannud ja kokku sain 7771 krooni. See summa on kulunud maikuust alates siiani, selle hulka ei kuulu bensiin ja auto ostuhind. Ei oleks arvanudki, et nii palju on läinud kui kirjas poleks, siis ei oskaks ette kujutadagi sellist summat.
Olen kindel, et klubis on mehi kes veelgi rohkem kulutanud.

Järgmisena on plaanis autol tagasillareduktori teistkordne vahetamine, sest see mille mõne nädala eest panin on hakkanud undama :sein närvi ajab rsk, tükk tööd oli aga asja ei saanudki, õnneks oli see reduktor peaaegu tasuta saadud ka :)
Millalgi on plaanid panna ka gaasiamordid ning suvepoole ka keretööd ja värvimine.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Täna vahetasin teistkordselt ära auto tagasilla reduktori, selle mis nüüd alla panin tõin Tõrva romulast, peaks ütlema, et väga normaalne koht on see romula, juppe oli igasuguseid ja tüüp kes seal oli polnud mingi ülbik nagu tihti romulates kipub olema.
Garantii anti ka reduktorile, tüüp kirjutas selle numbri ülesse ja ütles, et kui undama hakkab või mingi muu jama, siis võtab tagasi.

Vahetasin ka tagumise kardaaniristi, asemele läks siis Jaapani päritolu GMB kardaanirist.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

mõni mees kohe remondib oma autot lausa isuga:cool: enda pilli ümber käin ka juba pikemat aega plaaniga kõik veermikupuksid ja mootori/käigukastipadjad ära vahetada, aga enne kui estakaad lahti ei sula ei saa midagi teha:P äkki saad mõne pildi panna uutest esivedrudest, kas nendega nina liiga tevasse ei löönud?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Mul hea garaaz olemas ka, seega on hea remontida, eriti ei viitsiks küll, aga kolseva-logiseva autoga on ka väga kehv sõita.
Eks ma üritan jah kunagi pildi panna.
Uute vedrudega nina liiga taevasse ei läinud, need Rootsis tehtud ka olid, mitte ei olnud mingid vene koperatiivi omad, mis soorauamaagist tehtud :D
Nina ikka natuke kõrgem on kui varem oli, aga mitte liiga palju. Jägad on pisut need vedrud, aga küllap nad natuke pehmemaks lähevad kui sõita, nad mul alles paar nädalat olnud ka ja on tunda, et juba pehmemaks läinud.
v
VeilSide
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 15 Aug 2003 20:14
Asukoht: Tallinn <-> Kohila
Autod: Wannabe Kaubalift
Kontakt:

Postitus Postitas VeilSide »

väga kiht ja omapärane konsool;)
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Tegelikult selle tegemise idee pole minu enda väljamõeldis, on maha viksitud ühe meie klubikaaslase pealt :D
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Täna panin autole uue kojameeste mehhaanika/hoovastiku. Vana oli kulunud, kohamehed loperdasid liialt, käisid kapoti peale peaaegu :)
Uus maksis 180 raha Mekre äris Tartus.

Poes küsisin, et palju uue 1,7 mootori nukkvõll maksab, et kas tuhande ringis. Vana naeris selle peale ja ütles, et nii kallis see küll pole :D 700 - 800 pidi hoopis olema.
Huvi tundsin selle võlli vastu sellepärast, et tavalise 1,5 mootori jaoks on see nagu tänavasõidu sportnukkvõll ja sellega mootoril jõudu rohkem.
Tln on üks hall tuunitud 07, sellel on ka see peal. Dr. Tuha soovitas ka seda kasutada.
Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Kert »

See konsool ja armatuuri katmine tuleb kuidagi tuttav ette :)
Kuid kuidas ja kuhu on paigutatud hoovastik sooja ja välisõhu klapi reguleerimiseks
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Palju raha saaksid kokku hoida sellega ,kui otsid mõnede vanade rontide pealt juppe. Lugesin su mootori kohta kah. kuid ei oska muud ütelda ,et kuna mootor kuuma saanud ,siis võimalusel vaheta see mootor ( näitex emexis ) mõne mitte kuuma saanud mootori vastu või veel param mõne sõitva mootori vastu sest ,kui mootor saam kuuma ,siis kõik paisub ja võibolla on ka plokk sellepärast nii kulunud. Seda lihtsalt sellepärast ,et muidu läheb liiga palju pappi uute juppide peale ja pole kindel ka see ,et see plokk korras on .
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: Kert
See konsool ja armatuuri katmine tuleb kuidagi tuttav ette :)
Kuid kuidas ja kuhu on paigutatud hoovastik sooja ja välisõhu klapi reguleerimiseks
Hoovastikku pole olemas enam, saan ka ilma hakkama.
Seda välisõhu klappi ma ei reguleeri ja soojakraani kaks korda aastas keeran, kevadel ja sügisel :)
Eks ta natukene ebamugav on, aga see kraan ei toimi korralikult, annab läbi ja tegin selle korpuse silikoniga üle, nüüd ei tilgu.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: Laurimetall
Palju raha saaksid kokku hoida sellega ,kui otsid mõnede vanade rontide pealt juppe. Lugesin su mootori kohta kah. kuid ei oska muud ütelda ,et kuna mootor kuuma saanud ,siis võimalusel vaheta see mootor ( näitex emexis ) mõne mitte kuuma saanud mootori vastu või veel param mõne sõitva mootori vastu sest ,kui mootor saam kuuma ,siis kõik paisub ja võibolla on ka plokk sellepärast nii kulunud. Seda lihtsalt sellepärast ,et muidu läheb liiga palju pappi uute juppide peale ja pole kindel ka see ,et see plokk korras on .
Lada jupp on nõnda odav ja kiirelt kulub, et seda ei tasu minu meelest vanade rontide pealt eriti võtta, välja arvatud mõned asjad, käigukast ja differ näiteks. Varuosade külgepaneks kuluv aeg on hoopis hinnalisem kui osad ise ja võimaluse korral installin uue ja korralikku osa mille toimimises saan kindel olla, mitte ei hakka vanu mitmeid kordi vahetama. Pealegi on rontide külge kõike kinni roostetanud ja osade lahti saamine tihti paras jama.

Sõitva mootori otsimist ei poolda, sest iialgi ei tea kui kulunud mootor võib olla, mootori vahetamine ka paras jama, ei tahaks seda korduvalt tegema hakata. Uue ehitamine nii kalliks ei lähe, umbes 3000 uue ja suutliku mootori ehitamiseks pole palju minu arvates ja on kindel soov oma oskusid arendada ja õppida, mootor ehitamine annab selleks ideaalse võimaluse. Plokki veel uurin koos teadjamate meestega ja midagi endas kindel olemata ei tee.
Suletud