2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Re: 2106, koni1, 1980 M&L Liiga (rahvaralli)

Postitus Postitas olaaf »

ML liigas tohib mootoriga päris palju asju ette võtta, loe reeglid täpselt üle, isegi andmed kõik antud:
https://mlliiga.ee/tehnilised-tingimused/


minu soovitus:

2106 mootor, lihtsalt ära remontida, kepsud kaalu ajada (kepsu alumine ja ülemine silm ei tohi olla ellipsis!)
väntvõll üle poleerida.
Mootoribloki peab kindlasti üle lihvima pealt!
2105 kolvid,
2103 väntvõll.
Nukkvõlliga on kõige keerulisem, peab selekteerima parima võimaliku - erinevused kipuvad olema suured...
Plokikaan 21011 või CCCP ribidega. Klapipesad ei tohi olla ära vajunud, vältida tuleks plokikaasi millel tootekood kasti sees.
plokikaanest -2mm ja põlemiskambritega tuleb vaeva näha. 011 kaanel peaks jahutuskanalisse toed keevitama...
Originaalne plokikaan ei kõlba mitte kuskile ja sellega jääd kõigile jalgu.
Klappe on väga erinevaid erinevatel tootjatel, samuti juhtpukse.. Sellega on võimalik korralikult jalga lasta omale.. asju peab mõõtma, osadel tootjatel on klapid liiga peenikesed, ja pukside mõõdud samuti mittesobivad ladale! Kuna nukk originaal, pole vaja sisselaske kanali sirge osa mõõtu oluliselt suurendada - kuju on tähtsam kui läbimõõt!!!

"Karburaator on vaba" - seega tasub ka selles suhtes mõelda ja nuputada
Väljalaske pükse on erineva disaini ja toru läbimõõduga - mida pikemad torud enne kokkuminekut ja suurema läbimõõduga seda parem..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta