2107, ToM, 1988
Postitatud: 06 Dets 2015 21:21
Eelmise aasta sügisel sain juhuse tahtel sellise auto omanikuks. Nimelt sõitisin sel ajal ringi tõeliselt nässaka 05'ega, kui Ülemise keskuse parklas sattusin kokku ühe toreda härraga, kes nagu muu seas küsis, et kas ma teist samasugust varuosadeks ei tahaks osta. Jutust tuli välja et tegu on beeži 2107-mega mis on kaua seisnud kuna omanik meie seast lahkunud. Sai vaatamine kokku lepitud ja paari päeva pärast auto ära ostetud.
Auto seisukord osutus üllatavalt heaks, värv oli küll pleekinud ja puu all seismisest sammaldunud, kuid roostet oli suhteliselt vähe ja seegi pindmine. Esitiivad olid mingi aeg tagasi üle värvitud, ülejäänud auto on tehasevärvi all. Käivitus masin uue akuga hästi, küll ei pidanud üldse nõelklapp mis tuli asendada enne kui sõita sai. Kui kummid pumbaga täis löödud läks sõit lahti Mustamäe Arki, kus sai dokumendid taastatud ja auto minu nimele vormistatud.
Pilti ka, esimesed kilomeetrid on sõidetud ja auto otsaga koju jõudnud.
Auto sai puhtaks pestud, veidi poleeritud ja sätitud.
* Soojenduskraan hakkas lekkima ning sai asendatud keraamilisega
* Enamus lõdvikuid kapoti alt uutega asendatud
* Uus peasilinder, ette piduritorud ja kõik voolikud
* Kõik õlid uued
Lisaks sai mingid valuveljed alla sobitatud. Pildi pealt kannatas juba vaadata Tegelikult ta nii kena polnud, mõlke roostet ja kriime jagus igale poole.
Pool talve masin seisis, kuid kuna läänekas otsustas jaanuari lõpus elust lahkuda, sai 07 ikkagi välja aetud.
Suvel läksid alla Cromodora 13x6 valukad 185/60 rehvidega, -30mm madaldusvedrud ja Plaza amordid ning ette põllelisa.
Ja olemegi jõudnud tänasesse päeva. Hetkel teised veljed aga muus osas sama. Roolikarp vajaks kiirelt tähelepanu sest ei hoia üldse õli sees ja lõtk on korralik. Viiene kast ootab allapanekut. Vaikselt korjan uue mootori jaoks juppe (1.6 sissepritse).
Auto seisukord osutus üllatavalt heaks, värv oli küll pleekinud ja puu all seismisest sammaldunud, kuid roostet oli suhteliselt vähe ja seegi pindmine. Esitiivad olid mingi aeg tagasi üle värvitud, ülejäänud auto on tehasevärvi all. Käivitus masin uue akuga hästi, küll ei pidanud üldse nõelklapp mis tuli asendada enne kui sõita sai. Kui kummid pumbaga täis löödud läks sõit lahti Mustamäe Arki, kus sai dokumendid taastatud ja auto minu nimele vormistatud.
Pilti ka, esimesed kilomeetrid on sõidetud ja auto otsaga koju jõudnud.
Auto sai puhtaks pestud, veidi poleeritud ja sätitud.
* Soojenduskraan hakkas lekkima ning sai asendatud keraamilisega
* Enamus lõdvikuid kapoti alt uutega asendatud
* Uus peasilinder, ette piduritorud ja kõik voolikud
* Kõik õlid uued
Lisaks sai mingid valuveljed alla sobitatud. Pildi pealt kannatas juba vaadata Tegelikult ta nii kena polnud, mõlke roostet ja kriime jagus igale poole.
Pool talve masin seisis, kuid kuna läänekas otsustas jaanuari lõpus elust lahkuda, sai 07 ikkagi välja aetud.
Suvel läksid alla Cromodora 13x6 valukad 185/60 rehvidega, -30mm madaldusvedrud ja Plaza amordid ning ette põllelisa.
Ja olemegi jõudnud tänasesse päeva. Hetkel teised veljed aga muus osas sama. Roolikarp vajaks kiirelt tähelepanu sest ei hoia üldse õli sees ja lõtk on korralik. Viiene kast ootab allapanekut. Vaikselt korjan uue mootori jaoks juppe (1.6 sissepritse).