Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Eespoolt amordipüstakut,ei tohi kere tugevdada ega kergemaks teha materjali vähendamisel.Sama ka tagumise otsaga.
Eks nede aukudega hakkab üks tants ja tagaajamine.Kui oled kuulus nägu siis vast mõne asja puhul pigistatakse silm kinni ja järgmiseks korraks teed asja nii nagu vaja.Olen ise käinud teh.komisjonis autot näitamas käinud küll ja küll.Alati on mingi jant,oleks üks asi et teed ära.Ei ,järgmine kord leitakse midagi uut mille kallal kiunuda.Nägin ise kõrvalt kuidas ühte nissanit puuri pärast peale ei lastudki,aga ometi oli sellele mingi aeg tagasi teh.kaart antud.
Eks nede aukudega hakkab üks tants ja tagaajamine.Kui oled kuulus nägu siis vast mõne asja puhul pigistatakse silm kinni ja järgmiseks korraks teed asja nii nagu vaja.Olen ise käinud teh.komisjonis autot näitamas käinud küll ja küll.Alati on mingi jant,oleks üks asi et teed ära.Ei ,järgmine kord leitakse midagi uut mille kallal kiunuda.Nägin ise kõrvalt kuidas ühte nissanit puuri pärast peale ei lastudki,aga ometi oli sellele mingi aeg tagasi teh.kaart antud.
56506878
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Oi ärme seda teemat küll lahkama hakkame....
Siin ei ole midagi mõistuse/loogikaga midagi teha - olen ise ainult niipalju aru saanud, et iga kord on UUS kord ja uued tuuled.
st. sõltub vaatajast ja tema tujudest.
Kuigi ptü, ptüi, ptüi - viimane kord siis oli nii, et sain aind mõned märkused ja üks nendest oli ka asjaette... et midagi nad leiutama ei hakanudki seal.
Enam ei ole aga seda kuulsat Borkmani näind, ei tea kas saadeti pensionile - temaga olen end ribadeks vaielnud ja mis kõige hullem - koguaeg ühe ja sama asja üle, igakord ta "täiendas" end ja lõpuks oli mul ikka selline karterituulutuse pott, et hakka või piima vedama...
Mis teemasse veel puutub, siis kust sa Tuhajuhe selle väljalugesid, et eespool amordi püstakuid? ei meenu et oleks ise seda klauslit silmanud? On see E-tehn. sees? Või kellegi suusõnaline jutt?
Siin ei ole midagi mõistuse/loogikaga midagi teha - olen ise ainult niipalju aru saanud, et iga kord on UUS kord ja uued tuuled.
st. sõltub vaatajast ja tema tujudest.
Kuigi ptü, ptüi, ptüi - viimane kord siis oli nii, et sain aind mõned märkused ja üks nendest oli ka asjaette... et midagi nad leiutama ei hakanudki seal.
Enam ei ole aga seda kuulsat Borkmani näind, ei tea kas saadeti pensionile - temaga olen end ribadeks vaielnud ja mis kõige hullem - koguaeg ühe ja sama asja üle, igakord ta "täiendas" end ja lõpuks oli mul ikka selline karterituulutuse pott, et hakka või piima vedama...
Mis teemasse veel puutub, siis kust sa Tuhajuhe selle väljalugesid, et eespool amordi püstakuid? ei meenu et oleks ise seda klauslit silmanud? On see E-tehn. sees? Või kellegi suusõnaline jutt?
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
ok, ma ei hakka vaidlema - pean enne ise uuesti üle lugema.
Kuid need jutud, et tehnilises öeldi või rallikomiteest öeldi, ei ole vettpidavad argumendid. Lihtsalt ma olen suht palju vaeva näinud tõe otsungul ja tihti ei suudeta ühtset vastust ka sealt "ülalt" anda, kuna neid "otsustajaid" seal komiteedes on liiga palju.
Kuna ma püüdsin oma autot ehitades täita 100% e-tehn.09 norme, sain ikka "Lisa" ülesandeid! Kuid kuna mul rahad olid ammu otsas, siis mina keeldusin neid tegemast ja lõppeks tuligi välja, et need olid soovituslikku laadi - ma hoidsin kokku ca 9000.-
oma põikpäisusega.
siit hea soovitus kõigile ehitajatele et, enne ei kuluta ühtki senti, kui ametlikult paberile pole kantud seda klauslit. (mille üle siis parasjagu vaidlus käib)
Kuid need jutud, et tehnilises öeldi või rallikomiteest öeldi, ei ole vettpidavad argumendid. Lihtsalt ma olen suht palju vaeva näinud tõe otsungul ja tihti ei suudeta ühtset vastust ka sealt "ülalt" anda, kuna neid "otsustajaid" seal komiteedes on liiga palju.
Kuna ma püüdsin oma autot ehitades täita 100% e-tehn.09 norme, sain ikka "Lisa" ülesandeid! Kuid kuna mul rahad olid ammu otsas, siis mina keeldusin neid tegemast ja lõppeks tuligi välja, et need olid soovituslikku laadi - ma hoidsin kokku ca 9000.-
oma põikpäisusega.
siit hea soovitus kõigile ehitajatele et, enne ei kuluta ühtki senti, kui ametlikult paberile pole kantud seda klauslit. (mille üle siis parasjagu vaidlus käib)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
assaa saadan kühl - iks viil kaes kuis saas mõnel päiva är rikku:rolleyes
Kõige minu austuse vastu vanemate inimeste suhtes - No vabandage väga, aga minul jäi sellest tuulutuse friigist küll mulje kui ebakompetensest ülevaatajast....ehe nõuka suhtumine.
Vahepeal osati seal komitees ainult istmete homologeeringute kehtivusi vaadata - aga seda, et mõnel oli krt suurem turbo või hoopis valed veljed autol all ei näinud keegi...
aga jah see on lõputu teema, täna kõik ok, järgmine ralli öeldakse et hakka uut autot ehitama - kusjuures olen ka seda kogenud
Kõige minu austuse vastu vanemate inimeste suhtes - No vabandage väga, aga minul jäi sellest tuulutuse friigist küll mulje kui ebakompetensest ülevaatajast....ehe nõuka suhtumine.
Vahepeal osati seal komitees ainult istmete homologeeringute kehtivusi vaadata - aga seda, et mõnel oli krt suurem turbo või hoopis valed veljed autol all ei näinud keegi...
aga jah see on lõputu teema, täna kõik ok, järgmine ralli öeldakse et hakka uut autot ehitama - kusjuures olen ka seda kogenud
Festina lente!
-
tTruu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 30 Nov 2009 11:23
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: VW Passat + 2105 VFTS
- Kontakt:
siin see esimene katus tuli....
http://www.youtube.com/watch?v=skwaXLMZEp0
[Muudetud: 5-2-2010 Truu]
http://www.youtube.com/watch?v=skwaXLMZEp0
[Muudetud: 5-2-2010 Truu]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Tere taas, mitte ei saa vaiki olla
Kui hooratas on malmist (tundub et on), siis 90% tõenäosusega saad selle endale jalgade vahele - palun tehke asjad korralikult, ralli ei ole lõbusõit, mõned asjad on suisa eluohtlikud;)
Kui te hr Euroopa meistriga sõbrad juba olete, siis palun lase tal ka TERAS hooratas teha (4kg on maa ja ilm) kui see hind ei sobi sulle, siis originaalist (malm) üle 1.5kg on ohtlik maha võtta (lisaks ka peab teadma kust EI tohi üldse näppida).
Teine variant on, kui ikka see asjandus väga meeldib, peab nagu olaaf mainis k.kasti korpuse ümber sinna 3-5kg metalli ümber keevitama... mina seda teed ei läheks.
Teine asi, silla tala kinnitused tuleb ka tugevdada...hea soovitus!
EDU
Kui hooratas on malmist (tundub et on), siis 90% tõenäosusega saad selle endale jalgade vahele - palun tehke asjad korralikult, ralli ei ole lõbusõit, mõned asjad on suisa eluohtlikud;)
Kui te hr Euroopa meistriga sõbrad juba olete, siis palun lase tal ka TERAS hooratas teha (4kg on maa ja ilm) kui see hind ei sobi sulle, siis originaalist (malm) üle 1.5kg on ohtlik maha võtta (lisaks ka peab teadma kust EI tohi üldse näppida).
Teine variant on, kui ikka see asjandus väga meeldib, peab nagu olaaf mainis k.kasti korpuse ümber sinna 3-5kg metalli ümber keevitama... mina seda teed ei läheks.
Teine asi, silla tala kinnitused tuleb ka tugevdada...hea soovitus!
EDU
Festina lente!