Rajapäev Vasalemma krossirajal 18.10.2014 Kohad täis!Kooskõlastatud EAL-iga: nr 18102
Rajapäev Vasalemma krossirajal 18.10.2014 Kohad täis!Kooskõlastatud EAL-iga: nr 18102
-
mmario20031
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 30 Sept 2014 10:57
- Asukoht: Tartu | Jõhvi
- Autod: [b][color=#800000]VW GOLF II 2.0[/color][/b]
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Rehvid - tänava legaalsed ja asfaldi slikk rehvid. Spetsiaalrehvide (kruusa/ m+s, jääpiik rehvid) kasutamine KEELATUD.likoor kirjutas:Küsiks igaks juhuks üle - spetsiaalrehvide poolepealt siis: Kas M+S tähistusega tavalised tänavalegaalsed lamellid on lubatud? Hetkel ei lugenud seda päris hästi välja.
Paneks kirja ka ennast:
Iž 412 - 1,5L
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
Sellest konkreetsest lausest ma ei loegi seda välja - esimesest pooles loeb välja, et on lubatud tänavalegaalsed rehvid. Teisest poolest loeb välja, et spetsiaalrehvide all on "kruusa/m+s" nagu ühte patta pandud (ei ole mitte koma nende vahel vaid kaldkriips) - on olemas rehve, millel on M+S märgis, kuigi on tegelikult kruusakas (tänavalegaalne ei ole). Ühesõnaga, tahtsin küsida, kas tänavalegaalne M+S markeeringuga (nt. Masteri prott vms) rehv on lubatud või mitte?atzkarik kirjutas: Rehvid - tänava legaalsed ja asfaldi slikk rehvid. Spetsiaalrehvide (kruusa/ m+s, jääpiik rehvid) kasutamine KEELATUD.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
likoor kirjutas:Sellest konkreetsest lausest ma ei loegi seda välja - esimesest pooles loeb välja, et on lubatud tänavalegaalsed rehvid. Teisest poolest loeb välja, et spetsiaalrehvide all on "kruusa/m+s" nagu ühte patta pandud (ei ole mitte koma nende vahel vaid kaldkriips) - on olemas rehve, millel on M+S märgis, kuigi on tegelikult kruusakas (tänavalegaalne ei ole). Ühesõnaga, tahtsin küsida, kas tänavalegaalne M+S markeeringuga (nt. Masteri prott vms) rehv on lubatud või mitte?atzkarik kirjutas: Rehvid - tänava legaalsed ja asfaldi slikk rehvid. Spetsiaalrehvide (kruusa/ m+s, jääpiik rehvid) kasutamine KEELATUD.
Sõnastus võibolla ei ole jah kõige paremini välja kukkunud kuid üldmõte jääb siiski selliseks, et rajale lastakse a) slikkidega või b) suverehvidega varustatud autod. Rajale ei lasta m+s märgistusega ning spetsiaalrehvidega(kruusakad, piigid).
Samas kui teema juba sinna lubatud ja mitte lubatud rehvide kanti kiskus siis on mul teoreetiline küsimus tehnilisele kontrollile. Kas järgnevad viis rehvimudelit on lubatud või keelatud.
Ning lõpuks rehv, mis mu 06 all aastaid üpris edukalt sõitis
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Vabandan oma jäädavalt vigast õigekirja. Paluks inimestel aru saada, et rehvi piirangu ei ole mina välja mõtelnud, vaid rajahaldaja. Kui kruusarehvid oleks lubatud, siis oleks osavõtumaks kolm korda kallim, kuna kruusarehv lõhub rada rohkem. Pehme lamellrehv lõhub samaväärselt kruusarehvile. Sama kehtib Vene aegsete Спортивное,nispi, mummuliste või suure lahtise klotsiga rehvid. Masteri m+s on KEELATUD
Kytt. Sellised rehvid on lubatud.
Kui sul on all niinimetatud Itaalia m+s rehvid, millel on tähis, aga lamellid puuduvad, siis mina laseks need rajale kui raja haldaja ka nõustub. Mina usun et selline rehv ei lõhu rohkem kui suverehv.
Kytt. Sellised rehvid on lubatud.
Kui sul on all niinimetatud Itaalia m+s rehvid, millel on tähis, aga lamellid puuduvad, siis mina laseks need rajale kui raja haldaja ka nõustub. Mina usun et selline rehv ei lõhu rohkem kui suverehv.
MännikuLaiali.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Sinna ma tegelikult tahtsingi jõuda.Walter kirjutas: Kytt. Sellised rehvid on lubatud.
Kui sul on all niinimetatud Itaalia m+s rehvid, millel on tähis, aga lamellid puuduvad, siis mina laseks need rajale kui raja haldaja ka nõustub. Mina usun et selline rehv ei lõhu rohkem kui suverehv.
Läbi klubi rajapäevade ajaloo on konkreetne nõue sõnastatud veidi valesti, sest kõik mu eelmises postituses näidatud rehvid kannavad tähist M+S/M&S/M.S./MS aga ilmselgelt pole nende näol tegu talverehviga(ausaltöeldes pooltega neist ei sõidaks ma suvelgi ).
Mul pole küll ideaalset lahendust nõude sõnastamiseks, sest kirjutades "lamellrehv" annaksime JOKK skeemi kasutades õiguse rajale pääseda nn. klotsmustriga rehvikasutajatele(näiteks hakkapeliitta 10, mõned "venelased"), samas kirjutades "talverehv" võrdub see ju tegelikult M+S-ga, kuid tõenäoliselt kannaks sõna "talverehv" siiski kõige täpsemalt edasi rajahaldaja soovi eristada rada rohkem lõhkuvaid rehve nö. lubatud rehvidest. Lisaks on ju korraldajatel täielik õigus kohapeal kasutada võistlusjuhendi lisatingimuste viimast punkti kui keegi näiteks LUAZi rehviga(M+S tähis puudub) peale soovib tulla.
Ei ole norinud õigekirjaga, lihtsalt tahtsingi selgust saada. Saan aru, et see on rajahaldaja nõue. Nüüd on vähemalt asi selge.Walter kirjutas:Vabandan oma jäädavalt vigast õigekirja. Paluks inimestel aru saada, et rehvi piirangu ei ole mina välja mõtelnud, vaid rajahaldaja. Kui kruusarehvid oleks lubatud, siis oleks osavõtumaks kolm korda kallim, kuna kruusarehv lõhub rada rohkem. Pehme lamellrehv lõhub samaväärselt kruusarehvile. Sama kehtib Vene aegsete Спортивное,nispi, mummuliste või suure lahtise klotsiga rehvid. Masteri m+s on KEELATUD
Kytt. Sellised rehvid on lubatud.
Kui sul on all niinimetatud Itaalia m+s rehvid, millel on tähis, aga lamellid puuduvad, siis mina laseks need rajale kui raja haldaja ka nõustub. Mina usun et selline rehv ei lõhu rohkem kui suverehv.
Ega muidu poleks uurima hakanud, kui poleks kuurinurgas vedelemas M+S tähisega kruusasid, millel puudub kiri "For competition use only" ja samal ajal Masteri protte (lamell), millel pole M+S tähist peal... Samal ajal Kytt-i välja toodud rehvidest olen ka teadlik, et neil M+S tähis peal - kuidas nendega on jne...
Minupoolt tänud ja lõpetan offtopicu.
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Üllatavalt populaarseks on see rajapäev kasvanud. Kas kaks meest ühe Lada-tüüpi sõiduautoga veel üldse pääsevad starti?
Mina, Kapa
2105 1300S
Mina, Kapa
2105 1300S
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."