2101 Jonx 1972 "Müüdud"
2101 Jonx 1972 "Müüdud"
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
sa räägid et kiirendus aeg 16 seki, kõige sitem cali(8v,automaat) ilma sport nuppu kasutamata läheb 100ni tehase andmeil 11seki vms ja realselt 13-14 seki, nii et kahtlane,samas kui sul pole mootorit tehtud, ma ka võin õelda et lasin 2,0 mazda ära oma 1,2ga tegelik põhjus oli see et mazda vend ei osanud sõita ja 1,8 sierrale kah,põhjus oli et tal tsiklikarpa peal
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Üle poole aasta siis jälle yx postitus.. Sõjavägi ei võimalda eriti netti kasutada
Pool aastat on olnud pikk aeg ja autole see eriti hästi mõjunud ei ole. Rooste vohab yle auto kere päris hullusti. Tuleb vict oma kallis masin vanarauax viia, sest kere ikka suht läbi ja taastada pole kyll mõtet. Küljekarbid, esimesed tiivad, uste ääred, lagi, tagaots - Kõik sygava roostega... Mõttes mõlgub uue 01 ost, sest patriotism vene masinate vastu ei luba lääne masinate poole vaadata. Ja jutt klubi kodulehel, nende ralli vaz-te kohta pani otsuse paika.... Kui sõjavägi läbi siis tööle ja just vaz 01 projekti teostama.... Niikauax aga kõik..
Pool aastat on olnud pikk aeg ja autole see eriti hästi mõjunud ei ole. Rooste vohab yle auto kere päris hullusti. Tuleb vict oma kallis masin vanarauax viia, sest kere ikka suht läbi ja taastada pole kyll mõtet. Küljekarbid, esimesed tiivad, uste ääred, lagi, tagaots - Kõik sygava roostega... Mõttes mõlgub uue 01 ost, sest patriotism vene masinate vastu ei luba lääne masinate poole vaadata. Ja jutt klubi kodulehel, nende ralli vaz-te kohta pani otsuse paika.... Kui sõjavägi läbi siis tööle ja just vaz 01 projekti teostama.... Niikauax aga kõik..
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ja taas yle poole aasta postitan siin... Lõpux on hakanud asjad liikuma.. Auto on taastamis kursil.. Mõtted oma kalli masina vanarauax saatmisest on kadunud.. Kere on kyll endiselt läbi aga muutused toimuvad veermikus ja käigukastis.. Auto on saanud uue tagasilla ja 5-se käigukasti.. Tagasillas vahetatud kõik puksid... vahetuse on saanud ka õlid kogu auto ulatuses.. Uxed on saanud uued uxepolstrid(home made).. Eemaldatud ventikas.. Palga saabudes läheb auto keretöödele ja nyyd päris kindlasti. Ennem on olnud vaid sõnad, nyyd on vaja teha tegusid
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
kas kuskil saaks ka pilte uutest uksepolstritest? tegid need stiilis mistra-plekikruvidega-ukse-külge või nagu originaalis, vineer alla ja kunstnahk (tekstiil) peale?
...rõõm kuulda, et emex niipea seda lõuatäit kätte veel ei saa;)
...rõõm kuulda, et emex niipea seda lõuatäit kätte veel ei saa;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Uxepolstrid tehtud sinisest põrandakatte materjalist. Uxe kyljes on ikka nagu vana polster. Vineeri nats väiksemax lõigatud igastservast ja klambritega kate vineeri taha kinni lastud. Vineer uxekyljes ikka nende plast tyyblitega ja enda töökvaliteediga olen igati rahul. Pildid panen netti homme. Ex siis saate ka näha ja kiruda/kiitaAlgselt postitas: GTA
kas kuskil saaks ka pilte uutest uksepolstritest?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii auto siis garaasis ja laiali kistud. Varem pole masin nii laiali veel olnud. Peale tsehhi reisi tuli hull auto ehitus tuhin peale ja täna siis võtsin asja käsile. Eemaldatud auto salongist kõik detailid, uksed eest, pagass tyhjax. Pagassi luuk ja kapott maas. Klaasid eest ära, laepolster ka eemaldatud..
Tööd on palju, väga palju... auto lagi on roostes, põhi on läbi, tiivad on läbi, küljekarbid koosnevad pahtlist. Eemaldatud sai kõrvalistuja poolsed esi ja taga tiivad..
Küsimus siis klubilistele: Kas kellegil on üle kõrvalistuja poolseid esi ja taga tiibu 01-le. Kui on siis palun hind u2u või telefonil 5226895
Esisillas sai eemaldatud amordid ja vedrud, kuna üks amort oli kõver ja ei töödanud enam. Amordi surma põhjustas õõtsa kyljest lahti tulnud amordi alumine kinnitus ja selle tulemusena lõi amort vastu maad end kõveraks.. Sai siis ostetud uued amordid, kuid enne seda tuleb lahti saada ka alumised õõtsad. Aga see toiming ei taha kohe kuidagi õnnestuda.. No lihtsalt ei saa lahti neid. Äkki kellegil mõni hea idee?
Pildid sellest meeletust lammutus tegevustest lähipäevil.. Hetkel on hinges tegelikult masendus, sest auto olukord on väga nukker.. Peas on mõtted, et kas taastadavõi mitte.....
Tööd on palju, väga palju... auto lagi on roostes, põhi on läbi, tiivad on läbi, küljekarbid koosnevad pahtlist. Eemaldatud sai kõrvalistuja poolsed esi ja taga tiivad..
Küsimus siis klubilistele: Kas kellegil on üle kõrvalistuja poolseid esi ja taga tiibu 01-le. Kui on siis palun hind u2u või telefonil 5226895
Esisillas sai eemaldatud amordid ja vedrud, kuna üks amort oli kõver ja ei töödanud enam. Amordi surma põhjustas õõtsa kyljest lahti tulnud amordi alumine kinnitus ja selle tulemusena lõi amort vastu maad end kõveraks.. Sai siis ostetud uued amordid, kuid enne seda tuleb lahti saada ka alumised õõtsad. Aga see toiming ei taha kohe kuidagi õnnestuda.. No lihtsalt ei saa lahti neid. Äkki kellegil mõni hea idee?
Pildid sellest meeletust lammutus tegevustest lähipäevil.. Hetkel on hinges tegelikult masendus, sest auto olukord on väga nukker.. Peas on mõtted, et kas taastadavõi mitte.....
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Rahaliselt on KINDLASTI odavam osta teine heas korras auto, maksku see siis mis maksab.Algselt postitas: Jonx666
...
Hetkel on hinges tegelikult masendus, sest auto olukord on väga nukker.. Peas on mõtted, et kas taastadavõi mitte.....
?iguliid taastada on mõtet vaid siis, kui sa seda ise teha tahad, st. see tegevus pakub sulle rõõmu ja rahuldust.
Rahuldust võib pakkuda taastamise protsess ise, rõõm sellest, et saad näiteks ammu vanarauaks peetud auto ise uuesti korda.
Auto väärtust taastaja silmis tõstab kindlasti temaga seotud mälestused - oli ta vanaisa, isa auto, või toodi sind sellega sünnitusmajast koju ja kogu lapsepõlv möödus selles vms.
Kui aga tunded konkreetse auto vastu puuduvad ja eriti ei viitsi teha ja pidevalt mõtled kuluvale rahale, siis jäta pooleli ja otsi endale teine asemele.
Mulle isiklikult meeldib vanade vene autode juures see hõng, kuidas neid tookord hangiti, kuidas neid hoiti ja hooldati. Auto - see oli staatuse sümbol. Kui said tookord endale auto, siis suure tõenäosusega oli see üks ja ainuke kogu sinu, võimalik et ka sinu järglaste, elus. Nüüd on aeg kui 60-ndail 70-ndail ostetud autode omanikud on jõudnud eluaastatesse 70..80 ja nad ei jõua enam oma autodega sõita, aga tavaliselt ei huvita nende garaa?is seisvad ?iguliid, Moskvit?id, veel hullem Sapakad, kedagi. Pahatihti satuvad sellised õlisse uputatud, vaid suviti sõidetud autod noorema põlvkonna kätte, kes üritavad vanakeselt võtta viimast, hävitades 30-40 aastase auto hoidmise ja hoolitsuse vaeva ühe suvega... Viimane jutt ei käi muidugi kõikide vanade autode saatuse ja noorte inimeste suhtumiste kohta.
Olen ise ostnud paar "vanakest", või kui polegi ostuks läinud, siis lihtsalt vestelnud vanade autode omanikega. Tavaliselt on nii, et kui sa vähegi tunned huvi omaniku auto ja isiku vastu, siis järgneb pikem jutt, mille käigus vestluskaaslane jutustab lisaks kogu auto eluloole ka oma eluloo. Taolised vestlused tekitavad ilusa ja hea tunde ning võimalik, et pealekauba saad väga korraliku ja hoitud auto! Selline tegevus vajab muidugi erilist kiiksu.
Edu otsustamisel
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Rääkisin et auto laiali, nyyd siis asjast ka pildid. Vaadake ja otsustage ise kas asi pole masendav... Kuid jätkan tööd ja loodan masina veel jooxma saada.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Bensiini paagi alune
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Parem kylg ilma tagatiivata
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Põhi
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Küljekarp
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kyljepealt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Täna ja ka eile sai masina kallal palju tööd tehtud.. Mis siis vahepeal tehtud sai
1. Sai lagi roostest puhtaks lihvitud, sinna krunt ja siis dinitrol car roostesurm peale
2. Juhipoolne esitiib eemaldatud, kere haljaks lastud, krunt peale, dinitrol ml ja lõpuks siis peale dinitrol car
3. Sai eemaldatud alumine ja ülemine õõts, uued õõtsad, uued puksid ootavad paigaldust
4. Sai soetatud alumised ja ülemised uued sharniirid(ei ole venemaa toodang) Ootavad paigaldust.
5. Sai soetatud uued esivedrud, ootavad samuti paigaldust..
Enamus asju seisab yhe õõtsa puksi taga, mis kogematta sai vale valitud, homme siis vahetan puksi ringi ja saab yhe poole esisillast korda.
6. Sai siis veel eemaldatud juhipoolne kyljekarp ja see tõi masendust peale.. Peale välimise karbi oli ka sisemine vaheleht jumala roostesodi.. Vaja see uus keevitada ja siis ka uus karp uuesti peale.
Oleks nyyd vaja natuke nõu:
a) Kui paksust plekist see vaheleht teha karbile?
b) Kas on mõtet teha täiesti uus põhi siledast plekist, et alt ja pealt on sile. Praegusel põhja plekil palju kumerusi ja muud jama? kui paks peax olema see plekk?
Homme jälle tegutsema ja siis jälle uut infot
1. Sai lagi roostest puhtaks lihvitud, sinna krunt ja siis dinitrol car roostesurm peale
2. Juhipoolne esitiib eemaldatud, kere haljaks lastud, krunt peale, dinitrol ml ja lõpuks siis peale dinitrol car
3. Sai eemaldatud alumine ja ülemine õõts, uued õõtsad, uued puksid ootavad paigaldust
4. Sai soetatud alumised ja ülemised uued sharniirid(ei ole venemaa toodang) Ootavad paigaldust.
5. Sai soetatud uued esivedrud, ootavad samuti paigaldust..
Enamus asju seisab yhe õõtsa puksi taga, mis kogematta sai vale valitud, homme siis vahetan puksi ringi ja saab yhe poole esisillast korda.
6. Sai siis veel eemaldatud juhipoolne kyljekarp ja see tõi masendust peale.. Peale välimise karbi oli ka sisemine vaheleht jumala roostesodi.. Vaja see uus keevitada ja siis ka uus karp uuesti peale.
Oleks nyyd vaja natuke nõu:
a) Kui paksust plekist see vaheleht teha karbile?
b) Kas on mõtet teha täiesti uus põhi siledast plekist, et alt ja pealt on sile. Praegusel põhja plekil palju kumerusi ja muud jama? kui paks peax olema see plekk?
Homme jälle tegutsema ja siis jälle uut infot
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Enda masinal täpselt ei mäleta aga kas 1,2 või koguni 1,4mm plekist sai nii vaheleht kui ka karp peale. Oli küll see aftermarket karp olemas aga seda shokolaadipaberist nikerdist aastaringi kasutatavale autole küll panna ei julgenud. Oli too vist lausa poole õhem 0,6 vist mäletamistmööda. Ise kah imestasin- nagu jaapani autole. Asendatud plekke ära unusta KORRALIKULT värvida, muidu varsti sama töö. Edu ehitamisel!
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
On seda vahelehte tln-s kuskil müügil ja tõesti vaid sellise raha eest?Algselt postitas: põletaja
vaheleht osta poest uus. See 50-100 krooni ei tapa. Ja põhjakohta niipalju, et siledana pole ta kuigi jäik ja kere jääb nõrgaks.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Natuke siis jälle juttu
Masinale on lõpuks ära ostetud kõik vajaminevad plekid. Oleks vaid raha et keevitada.. Vahepeal on siis pandud uued tagumised piduriklotsid, uus käsipiduritross, uued sharniirid(ylemised kui ka alumised), uued õõtsad, uued õõtsa puksid, uued esi amordid, uus keskmine rooliots.
Plekid on töödeldud seespoolt dinidrol ml-ga ja peale on lastud dinitrol car. Aga nüüd on jama, sest ilmad on soojad ja see dinitrol car ei taha kohe kuidagi ära kuivada. Juba nädal aega on selline vedel ja kleepuv. Ja kogub tolmu kübemeid... Mida ette võtta?
Üle pika aja proovisin ka kas masin yldse tööle läheb. Pärast 8 kuulist seismist läx väga hästi tööle ja töötas hästi ühtlaselt.
Järgmine jutt tuleb siis kui auto on läbinud keevituse
Loodame et summercampiks saab ikka korda
Masinale on lõpuks ära ostetud kõik vajaminevad plekid. Oleks vaid raha et keevitada.. Vahepeal on siis pandud uued tagumised piduriklotsid, uus käsipiduritross, uued sharniirid(ylemised kui ka alumised), uued õõtsad, uued õõtsa puksid, uued esi amordid, uus keskmine rooliots.
Plekid on töödeldud seespoolt dinidrol ml-ga ja peale on lastud dinitrol car. Aga nüüd on jama, sest ilmad on soojad ja see dinitrol car ei taha kohe kuidagi ära kuivada. Juba nädal aega on selline vedel ja kleepuv. Ja kogub tolmu kübemeid... Mida ette võtta?
Üle pika aja proovisin ka kas masin yldse tööle läheb. Pärast 8 kuulist seismist läx väga hästi tööle ja töötas hästi ühtlaselt.
Järgmine jutt tuleb siis kui auto on läbinud keevituse
Loodame et summercampiks saab ikka korda
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii lõpux siis auto keevitatud, 2 päeva on läinud ja viimase lihvi saab veel homme antud. Aega on tänaseks kulunud 16 tundi keevitamisele + minu nädalate pikkune eeltöö Homme siis ka pildid..
Auto on eest mõnus madal, tagant tahaks ka ja ex vaatab mis teha annab
Auto on eest mõnus madal, tagant tahaks ka ja ex vaatab mis teha annab
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee