21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#81

Postitus Postitas Qunts » 17 Okt 2014 17:15

 
RRisto kirjutas:mul 07, seega annab liigutada. Aga on seal mingi muu kinnitus või originaal ja puksid vahele?


Tuleb puksid vahele panna ja võibolla pikkemad poldid.
Vaata, et gardaani nurka liiga suureks ei aja :o
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#82

Postitus Postitas sansa » 17 Okt 2014 21:02

Ingmarilt tuli kõne, et iga vajutusega lähevad pidurid kehvemaks ja vaja ju ikkagi Vasalemmas olla...
Žiguliga juba igav ei hakka.

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#83

Postitus Postitas Qunts » 17 Okt 2014 21:54

 
sansa kirjutas:Ingmarilt tuli kõne, et iga vajutusega lähevad pidurid kehvemaks ja vaja ju ikkagi Vasalemmas olla...


Kuskilt ahmab õhku vahele.
Äkki tuleks uus peasilinder panna ja ülevaadata piduri süsteem, kust lekkib :o
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#84

Postitus Postitas IngmarSid » 18 Okt 2014 02:16

Pidurid olemas, nüüd paar tundi und ja kell viis äratus ;)
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#85

Postitus Postitas IngmarSid » 21 Okt 2014 10:36

Esimene rajapäev pärast auto värskenduskuuri läbi. Juhtus nii mõndagi. Sõit Tartust Vasalemma läks tõrgedeta. Kohapeal kiiresti rehvid ringi Olaaf puuris teise lõõri düüsi natuke suuremaks ja prooviringidele. Kõik tundus mõnus ja äge. Üks asfaldi hüpe läks kogemata maru jõuliseks, aga see selleks. Ajasõidud ja Sansa rajale, tagasi enam omal jalal ei jõudnud. Eelneva ringi ajal oli kosta halbakuulutavat kolinat mootorist ning seejärel juba nööriga tagasi. Mootor kinni, klapikambrikaane all al puru ja õlivardal naljaks mõlk. Kohapeal antud diagnoos: ilmselt keps on saba andnud.

Tartusse ju tagasi ka vaja. Olaaf pakkus välja, et tal Männikul üks 1300 reservis, kui huvi võib laenata ja Männikul mootori pääle pista. Pikalt ei mõelnud ja õhtul auto jälle sõitis. Kapoti all 1300 ja pagassis kulunud 1600. Suured tänud Olaafile!

Eile õhtul võtsime mootori pagassist välja ja karter alt. Otsa vaatas selline olukord.

Pilt

Pilt

ehk õlipump oli murdunud. Mootor ei käinud ringi, kuna õlivõttur oli ennast pakkinud vända ja ploki vahel, takistades vända teed. Õlivõtturi eemaldamise järel hakkas ka mootor uuesti ringi käima. Lähi päevil võtab veel vända ka välja, et kontrollida saaled olukord.

Küsimus laiemale ringile: kunagi ammu olen näinud õlipumpa, mille võttur oli tehtud vooliku peale ehk just see osa, mis minul ära murdus oli jäme kummivoolik. Asja iva pidi olema selles, et nii ei murdu õlipump ära. Mida sellisest lahendusest arvata ning kas on mõtet selles suunas tööle?
overkill is just about enough

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1249
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#86

Postitus Postitas VäikeMägilane » 21 Okt 2014 11:00

sul oli siis niva pump ja 01 põhi? ehk mille ta ää murdus? (või hüppasite põhja mõlki?)
niisama ei lähe asjad katki, aga kui isu teha vooliku peale siis seal omad nüansid, mida foorumis raske seletada, otsi keegi kes on sellega tegelend ja asja toimima saand.

Kui vooliku peale teha ei tähenda et enam katki ei lähe, voolik nats leevendab asja kui kergelt vastu puutub - pigem peaks korralik karterikaitse all olema paraja vahega et asi kindlam oleks
Festina lente!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#87

Postitus Postitas olaaf » 21 Okt 2014 18:50

Ingmaril ammu tellimus suurele pumbale - teeme alumise otsa lõdviku peale ringi ka.
Korraliku karterikaitsme pead ikka paigaldama.. äärmisel juhul karteri alla 4mm raudplaadi keevitama nagu offroad mehed vahel teevad :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#88

Postitus Postitas IngmarSid » 24 Okt 2014 11:48

Eile vaatasime hoolega õlipanni, põhjal on nagu stansi peal sisse löödud konservikarbi jälg, ehk põhjus miks õlipump katki läks on teada.

Korralik karterikaitse on möödapääsmatu.
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#89

Postitus Postitas IngmarSid » 11 Nov 2014 09:58

Uue õlipumba ootuses. Veel ei ole kätte saanud, kuid küll ta jõuab.

Vahepeal olen kasutanud autot oma igapäeva sõidukina. See 1300 mis algul tundus uimane on kuidagi järjest teravamaks läinud, ilmselt lihtsalt ununeb kui terav oli õige mootor. Enamasti kärutan linna vahel, aga teinud ka ühe pikema otsa, käisin tööasjus Jõgevamaal, aga rahvavaenlased on ka seal suure hulga mõnusaid kruusateid asfaltkatte alla ära peitnud.

Üks pilt ka Sadala kandist.

Pilt
overkill is just about enough

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 273
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#90

Postitus Postitas RRisto » 11 Nov 2014 13:11

OT: küsiks vahele, et kust leiab selle suurema õlipumba? ;) oleks endalgi tarvis.

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#91

Postitus Postitas 01vaz01 » 11 Nov 2014 15:30

See auto näeb välja nagu meesterahvas seelikuga :) Lihtsalt meie kohalikud laiendid ikka eriti kehvad ja ei passi kokku. See minu arvamus lihtsalt, no offense! Kedagi maha ei tee :D
01-le palju paremini istuksid ehk universaalsed ümarad leindid.

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#92

Postitus Postitas IngmarSid » 11 Nov 2014 15:51

Maitse asi, universaalseid ümaraid ma proovisin sobitada ja vaadata ja kuskil südame all jäi ikka kriipima, et äge küll, aga pole ikka päris see. Unistus oli/on kasutada laiendeid mis olid ka Eedo Raide autol ´79 aastal, kuid nende hind oleks löönud minu rahakoti praegu upakile ja siis sai need vfts omad külge tsusatud. Mulle endale väga meeldib. Eks see masin ise on ka igast küljest kõver, ilmselt peale katuse ei ole seal ühtegi originaal plekki. Seegi ilmselt tingib, et plastid ei istu kõik päris nii nagu võiks, lisaks esipõll sai ka Vasalemmas natuke kannatada ja muutis oma esialgset asukohta juba. Disaini poolelt on veel plaanis taastada kleepeka ring ka nagu tal enne oli.

Lisaks on mulle pikki aastaid meeldinud kopikad vfts laienditega, algul tundus kuidagi eriti rõve ja vale ja siis käis peas mingi krõks ning hakkas jubedalt meeldima :)

Aga nagu mainitud sai, maitse asi ja peaasi kui omanik rahul on :)
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#93

Postitus Postitas ToM » 11 Nov 2014 16:47

Laiendid on normaalsed, välimus paraneks kui rattad nii sügaval kõhu all ei oleks :D Edu
m'kay

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#94

Postitus Postitas IngmarSid » 11 Nov 2014 16:54

Jaa sada protsenti nõus, lihtsalt auto sai sõidukorda enne kui flantsid valmis :)

Lisaks oleks hädasti tarvis laiu 13 valuvelgi võiks olla nii 7-8 tolli laiad. Kunagi sõbral olid sellised üle aga toona just ei olnud võimalust lubada endale neid. Suveks võiks ka ilusad 15 tolli panna, aga laiad 13 valud peaks ka ikka olemas olema.
overkill is just about enough

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#95

Postitus Postitas vaz05 » 11 Nov 2014 19:54

Kas ees on BMW e30-e esituled? Tunduvad sellised olema küll.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#96

Postitus Postitas ToM » 11 Nov 2014 22:34

E30 tuled peaks ikka mitu numbrit väiksemad olema kui 01 omad ;)
m'kay

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#97

Postitus Postitas IngmarSid » 12 Nov 2014 09:47

Peaks ikka sigulli omad olema, ma ise Ülo ärist ostsin.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#98

Postitus Postitas Qunts » 12 Nov 2014 19:42

Palju esimesi/tagumisi rattaid välja poole tood ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#99

Postitus Postitas olaaf » 12 Nov 2014 20:07

õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#100

Postitus Postitas IngmarSid » 14 Nov 2014 11:03

:)

huvitav mõte, ma esialgu vaataks mingid seibid siiski vahele, mõte oli 4cm flantsid teha. Kamraad, kellega sai räägitud seibide tegemise osas vaevleb pidevas aja puuduses ja seega neid flantse veel ei olegi.
overkill is just about enough


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: andreo ja 12 külalist