21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#161

Postitus Postitas olaaf » 09 Juun 2015 11:15

uksepost ja lansekas metalltalaga kokku siduda - seal tehasest mitu plekkdetaili, kuid need pole omavahel seotud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#162

Postitus Postitas IngmarSid » 21 Sept 2015 21:53

Suvi on läinud nagu laulupidu.
Talv kohe kohe käes ja enne veel tundub üks toredapoolne üritus Vasalemmas toimuvat.
Ehk vaja auto korda seada. Varutud uued esitiivad (siiski plekist) kokku mõeldud värvimise programm, mootorile veel põhi alla lüüa, siis kõik omavahel kokku. Enne veel uus el süsteem autole ehitada ja võikski ju hea saada.
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#163

Postitus Postitas IngmarSid » 03 Okt 2015 14:22

Kõikide muude tööde ja tegemiste kõrvalt on hakanud ka sigull edenema. Mootor on valmis, eile sai kerel vajalikud plekid välja vahetatud. Asjad küll väga hästi ei istu oma kohale enam, aga juba paari meetri pealt ei ole enam väga hull :). Uuel nädalal saab värv selga ja siis veel komplekteerida.

Pilt

Pilt

Pilt
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#164

Postitus Postitas IngmarSid » 07 Okt 2015 23:59

Kuna tähtis rajapäev on hirmsa huraaga lähenemas, siis on kiire on litsil laadapäeval. Vahepeal on masin edenenud ka. Keevised said ära lihvitud, laiendid ja põllelisa uuesti külge poogitud, matistatud, möllatud kerehermeetikuga, leitud kunde poolne uks ja kõige lõpuks krunditud ja värvitud kah. Homme saab hakata masinat komplekteerima.

Laiendid ja põllelisa küljes. Seekord sai põllelisa kõrgemale tõstetud ja laiendid natuke paremini ja ilusamini.

Pilt

Värviga

Pilt
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#165

Postitus Postitas IngmarSid » 19 Okt 2015 15:45

Auto sai enam vähem Vasalemma rajapäevaks valmis. Päris palju tööd oli. Aga kõik laabus ning ka ülevaatus sai tehtud. Sõit Tallinna kulges ilma vahejuhtumiteta.

Vasalemmas prooviringi järjekorras

Pilt

Rajapäev ise läks ka hästi, auto töötas päris korralikult. Mõned viperused siiski esinesid, nimelt kadus kelladest vool ning tööle jäi ainult spidomeeter. Radikas lekkis natuke tosooli, nagu sellest vähe oleks otsustas ennast veepumba korpus ka bloki küljest lahti kruvida. Sealti tuli kõvasti tosooli välja.
Aegadega võib ka ma arvan igati rahule jääda. Arengu ruumi on kõvasti, aga samas teistpidi oleks ka igav.

Pilt

https://lh3.googleusercontent.com/-5HzP ... CF2169.jpg

Edasised plaanid: radikas parandada, el vent paigaldada, el süsteem korrastada, 011 armatuuri paigaldada ja lisatuled ette.
overkill is just about enough

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#166

Postitus Postitas Walter » 20 Okt 2015 01:30

vist võiks panustada ka vedrustuse jäikusele veits.;)
MännikuLaiali.

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#167

Postitus Postitas IngmarSid » 21 Okt 2015 10:33

 
Walter kirjutas:vist võiks panustada ka vedrustuse jäikusele veits.;)


Vedrustuses tahaksin ees ära vahetada puksid ja vedrud. Amordid võiksid olla veel ok, kasutan Bilstein B6 rallisid. Esiots on natuke pehme poolne küll, samas ega ma isegi ei tea mis ajast seal puksid ja vedrud on. Plaan on panna polupuksid ja niffi vedrud.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#168

Postitus Postitas 01vaz01 » 21 Okt 2015 21:57

Bilstein B6 on ka kahte varianti sport/rally mode on jämedam ja korralikult jäik. Paljud ajavad bilsu b6 sport sassi rallymodega. Hea ammo tahab korralikku vedru ka.
Aga mõtted liiguvad sul õiges suunas! :)

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#169

Postitus Postitas IngmarSid » 21 Okt 2015 22:24

Mul on need jämedamad kaikad põhja all.
Aga tänase päeva jooksul hakkas mõte liikuma toruõõtsade suunas. Kahjuks rahakott alles toibub pooleteise nädalasest auto ehitamisspurdist ning järgmise kuu algul saab siis juba mõtetest tegudeni liikuda vedrustuse tuunimise osas.
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#170

Postitus Postitas IngmarSid » 04 Dets 2015 23:25

Auto endiselt sõidab ja toimetab. Palju mõtteid vahepeal peas liikunud, seda eriti uue mootori osas. Vedrustuse tuunimine on saanud ka peas valmis, aga tegudeni pole jõudnud. Päris igapäevaselt praegu ei ole sõitnud, aga nädalas mõned korrad ikka Tartu peal näha saab. Kuna praegu palju töid ja tegemisi pooleli, siis suurim lootus on, et peab kevadeni vastu.
overkill is just about enough

dmk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 24 Sept 2013 14:11

#171

Postitus Postitas dmk » 05 Dets 2015 23:29

Külapeal jutud käivad, et tuleb sissepritse ja progeaju?:P

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#172

Postitus Postitas IngmarSid » 08 Dets 2015 00:50

Külajutud vastavad ses osas tõele küll. Tambetiga oleme seda mõtet natuke arutanud ja tundub põnev, miks mitte proovida. Küll jääb mõtte elluviimine natuke kaugemasse tulevikku. Kui järgmise aasta numbri sees äkki.
overkill is just about enough

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#173

Postitus Postitas IngmarSid » 15 Jaan 2016 12:16

Vahepeal on jõudnud suur tali ka meie maale ja autot ju vaja, aga mootoriga oli siin pusimist. Kõigepealt sai ilmselt deto tõttu surma neljanda kepsu saale. Sain asjale kiiresti jaole, mootor maha, pann alt ja selge pilt, uued saaled, mootor kokku ja peale. Kõik justkui toimis, aga siis läks geneka rihm katki ja mootor sai nata kuuma. Loomulikult kaas vajas nüüd mõningast tähelepanu. Uuesti mootor maha ja laiali. Vaatasin igaksjuhuks ka saaled üle, need olid korras. Kaas peale alumine ots kokku ja uuesti võis mootori peale panna. Aga mingi eriti vastik kolin oli. Egas midagi kõik uuesti lahti (see siis juba kolmas kord sel aastal) Kõik oli ilus sees, saaled asjad kõik nagu peab. Tekkis mõte, et äkki käis kolb vastu kaane tihendit. Panin uuesti asjad kokku ja seekord 1700 kaane tihendiga. Kolin oligi kadunud. Natuke sättimist ja timmimist pärast esmakäivitust ja võis sõitu alustada. Eile 14 jaanuar käisin sel aastal esimest korda jääl. Mootor töötas ilusti õlirõhk super, tempi hoidis ilusti. Nädalavahetusel plaanis kaks võistlust, eks vaatab kuidas läheb.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#174

Postitus Postitas Hulkur » 18 Jaan 2016 22:25

Kuidas siis nv möödus? Mädapeal olite täitsa aktsioonis.

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#175

Postitus Postitas IngmarSid » 19 Jaan 2016 12:21

Nagu Hulkur juba vihjas oli siguliiga tegus nädalavahetus.

Laupäeval osalesin Mädapeal, seal siis kuues koht. Mida võib ikka heaks pidada, teises voorus õnnestus ka kolmas aeg sõita, aga viimane voor jäi pimeda peale ja noh oleks pidanud lihtsalt rohkem peal hoidma. Igatahes väga mõnus võistluspäev oli.

Pühapäeval oli võistlus kodusel Ilmatsalu järvel. Sealgi läks enam vähem, seekord koht neljas. Jama selles et kolmandas voorus sain kasutada ainult 2 ja 4 käiku, sest kolmas lõpetas töölepingu, aga Ilmatsalu rada on just puhas komanda käigu rada. Lisaks tüübid kes terve päeva esimest ja teist aega sõitsid kasutasid töödeldud naeltega rehve ning siit lähtuvalt oli neid raske püüda. Järgmisel Ilmatsalu võistluses on selgelt kirjas, et naelte töötlemine ei ole lubatud.

Eks vaatab mis järgmine nädalavahetus toob.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#176

Postitus Postitas Hulkur » 19 Jaan 2016 12:29

Mul mädapeal oli üks äparduste rada. Esimeses voorus törises ja plärises. Teises tuli teine aeg. Mootor käis puhtalt. Kolmandasse vooru minekul tõid sõbrad mulle parklast õlivarda :D Veidi oli ka õli välja visanud. Valasin peale ja läksin starti.
Viimases voorus siis esimese ringi poolepeal murdus esimene parem amort. Jooksis vedruvahele sassi. Siis esiots põrgates sõitsin lõpuni. Maha ei lasknud. Tagumine sirge oli päris hirmus. Ka mul lõppes k-kast ära. Kolmandat enam sees ei hoidnud. Nii siis põrkasin ringi seal käega hoidsin käiku ja teisega keerasin barankat. Viimases voorus tuli 4 aeg ja kokku jäin kolmandaks.

Pühap oli järva-jaanis. Ka seal oli üks käsi kogaeg puudu. Tuli 2 koht. mr-ile kaotasin esimeses 6s teises 3s ja viimases võitsin 1s.

Mismoodi seal ilmatsalus siis naastud töödeldud olid? Lihtsalt teritatud? Ls-is ju öeldud naastu kaal ja mõõtmed. Kui nendesisse mahub siis peaks ju kõik ok olema.

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#177

Postitus Postitas IngmarSid » 19 Jaan 2016 13:21

Ma ise ei jõudnud noid rehve vaatama, aga nad olid seda naastu ümber olevat alumiiniumi maha saaginud. Naast oli nii hullult rehvist välja turritanud, mul sõber ütles tabavalt, et naastud olid nii kikkis nagu noore tüdruku nibud külma ilmaga :)
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#178

Postitus Postitas Hulkur » 19 Jaan 2016 13:30

:D Pigem ikka nagu nibud kikkis kui bellarussi ventiilid! :D Hiidlased lõuna eestis rääkisid :D Mul ka cont palju rehvist väljas. 1,9 kui mõõta. Meil 2mm kontroll plekki millega peale igat sõitu mõõdame üle. kui kõrgem saeme maha.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#179

Postitus Postitas Hulkur » 26 Jaan 2016 10:54

Viimane etapp ilmatsalus tuli 3 mas ära. Räägi kuidas siis oli? Mis rehviga sõideti ja kas naastu ka näpitud?

Priilinn on ikka jube kõva sõidumees. Olen taga piirojal võidu sõitnud.

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#180

Postitus Postitas IngmarSid » 26 Jaan 2016 14:23

Kõva sõidumees on jh, sai teistelt ikka omajagu eest ära. Aga järgmised neli tüüpi olid juba hästi võrdsed.
Rehve see pühap näpitud ei olnud. Kasutati ikka BD conte, seda KD naastu pole veel keegi lubanud endale. Samas tahaks proovida küll, see vist ainuke rehv praegu mida mõtet seotada. Hakka 8 hinna ja kvaliteedi suhe pidi väga mööda olema.

Oma sõiduga võib enam vähem rahule jääda. Tahaks küll uusi rehve endale, mul ka BD naastuga cont, mis muidu korralik, aga palju igast lume radasid saanud juba. Eelmise aasta lumerajad olid enamasti poolenisti mulla peal ju ja ega see Mädapea võistlus nüüd ka rehvi ei hellitanud :)

Laupäeva õhtul käisin Tigasel Petsi juures sõitmas, seal selline mõnus lumerada, kus sai ikka mootori korralikult lahti vajutada. Laupäeva õhtust siis võit kõigis kolmes voorus.

Viimasel ajal on lumerajad mulle olulisetl rohkem hakanud meeldima kui järvel jääpeal sõitmine.
overkill is just about enough


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], MSN [Bot] ja 2 külalist