6. leht 10-st

Postitatud: 14 Nov 2014 20:43
Postitas Qunts
 
olaaf kirjutas:õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)


Oolaf ega jah keerulist pole midagi aga lihtsam on veljed muretseda, milledel ET on 10-15 :D
Või jälle milleski valesti aru saanud ?

Postitatud: 14 Nov 2014 20:46
Postitas Qunts
 
IngmarSid kirjutas::)

huvitav mõte, ma esialgu vaataks mingid seibid siiski vahele, mõte oli 4cm flantsid teha. Kamraad, kellega sai räägitud seibide tegemise osas vaevleb pidevas aja puuduses ja seega neid flantse veel ei olegi.


Kui pakksusid seibe teha tahad ja millest ?
Kas materjal on olemas ?
Hakkan see nädalavahetus treimisega jälle tegelema ja teatud tasu eest teeksin valmis.
Pakku ise hind, siis vaatan kas viitsin kui huvi sul on.

Postitatud: 15 Nov 2014 11:20
Postitas france2
40mm flatsid murravad sul esimesed käändmikud alt :)

Postitatud: 15 Nov 2014 12:34
Postitas botzor
ega ikka ei murra küll, eelmine talv sõitis(sõidab siiani) 05 VFTS 40mm flantsidega ja mingit probleemi pole olnud. Hetkel peaks sõitma superkrossi, viimati käis lätis..

Postitatud: 15 Nov 2014 19:38
Postitas zajetz
Kui ma ei eksi Põletajal murdus sauga ringrajal slikkidega käändtelg ära.

Postitatud: 15 Nov 2014 21:18
Postitas france2
Näed elav tõestus olemas :) Aga milleks riskida sellise asjaga. Foorumis näiteid küll mis juhtub kui ratas alt läheb :) Teiseks argumendiks ka see, et nagu aru saan sõidab auto ka tänaval. Mitu korda aastas laagreid soovid vahetada. Ja Loodan, et kui teed, siis mitte lihsalt pikkadele poltidele :)

Postitatud: 15 Nov 2014 21:21
Postitas vaz05
Tegelikult on nii, et igasugune flants on ainult enda eluga riskimine. Lada käändteljed on nii nagu nad on ka, mitte eriti head. Kui minu teha oleks, siis ma paneks viimase asjana alles flantsi vahele, et autot laiemaks saada. Käändteljele tuleb tohutul hulgal rohkem koormust käändtelje otsa peale ja tulemus on omast käest teada - Põltsamaal rallikrossi etapil teiselt ringilt esikohalt katkestamine. Trenni tehes ükskord samuti murdus ära 70km/h, hea et tookord kõik hästi läks. Miks need käändteljed mul murdusid? Sest ringrajal sõideti (kui ei eksi) siis 35mm flantsid vahel. Kääntelje murdumis kohast on ilusti näha, et juba ammu on läinud pool katki, ning ülejäänud 1/4 minu käes. Kontakteeru minuga ja leiame lahenduse. Kõige mõistlikum on torulääbad teha, mida ka tegime enda autodele. Torulääbasi saab ka osta kuskilt, aga koht hetkel ei meenu. Muidugi kui sa eest laiaks viid, siis oleks vaja tagasillaga ka järgi. Tagasillale võid panna flantsid, kuid seal ka mitte hulluks minna.

Postitatud: 15 Nov 2014 23:19
Postitas olaaf
toruõõtsadega hakkab ülevaatusel kindlasti ´üks ulg ja hala pihta kohe...

Postitatud: 16 Nov 2014 01:37
Postitas vaz05
Tean seda, endalgi läbi elatud. Mida neil ulguda on? Omavoliline ümberehitus? Mina ütleks küll, et torulääba on 2x kui mitte 3x tugevam kui originaal detail. Samas katsu neile see selgeks teha, võimatu.

Postitatud: 17 Nov 2014 11:44
Postitas IngmarSid
 
olaaf kirjutas:õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)


Kas on kellelgi kuskil teemas kirjeldatud ja pildistatud seda õõtsade pikemaks tegemist?

Kas venes võiks olla toruõõtsasid, mis on juba pikemad?

igatahes suured tänud kaasamõtlemast ja einevate mõtete avaldamisest.

Postitatud: 17 Nov 2014 12:27
Postitas teitur
Pikendatud õõtsad on samuti ebaseaduslikud, seega tasuks vaadata juba toruõõtsasid tugevuse pärast. Foorumis on paar isikut, kes venest tuuning juppe sebivad, vaata müügiteemade alt.

Postitatud: 17 Nov 2014 13:38
Postitas RRisto
Kas need vene torulääbad on pikendatud? Pigem nad sellised, kus ei pea sillatala ümbertegema, kohe on ratas pööramisel õige nurga all.

Postitatud: 17 Nov 2014 13:58
Postitas ToM
Kasutaja ccve kuskil teemas pani pildid pikemaks keevitatud orig õõtsadest.

Postitatud: 23 Nov 2014 21:55
Postitas IngmarSid
Pikematest õõtsadest ja veljeflantsidet on olulisemaks päevakorra punktiks kerkinud väntvõll või õigemini selle puudulikus.

Seoses äpardusega Vasalemmas on ka vänt surma saanud, neljanad kepsu saale oli tinapaberõhuke ja vända kael vigastatud. Nüüd tuleb välja mõelda edasine tegevus, sest võimalusi on mitmeid:
a) tuua Pihkvast uus vänt
b) remontida olemas olevat vänta, praegu mõõdus 0.25, kas sellisel tegevusel oleks mõtet, kui ainult üle käia kepsu kaelad, aamid jätta 0,25 peale
c) võtta mõnest teisest mootorist väntvõll, uued saaled ning uuesti komplekteerida.

Postitatud: 23 Nov 2014 23:11
Postitas olaaf
pihkvast uus vänt

Postitatud: 05 Dets 2014 14:25
Postitas IngmarSid
Vahepealsed arengud:
leitud võntväll, Tallinnast seltsimehed saatsid õlipumba, dieedilt tuli ka hooratas ning homme peaks jõudma ka torukolleegiumi flants. Täna viisin vända tasakaalustamisele ja tellisin saaled. Mine tea äkki saab tuleva nädal jälle mootori kokku korjata.

Postitatud: 05 Dets 2014 15:49
Postitas ToM
Kelle tehtud laiendid sul on ?

Postitatud: 05 Dets 2014 16:27
Postitas IngmarSid
Ma tellisin laiendid siinse kasutaja Ussinahk käest.
Ise olen väga rahul, julgen soovitada.

Postitatud: 07 Dets 2014 18:03
Postitas ToM
Väike inspiratsiooni pilt mis juhuslikult jäi ette netis :)
http://m.cdn.blog.hu/va/vancello/image/0013juni/VFTS%20HISTORY%20(8).jpg

Postitatud: 08 Dets 2014 16:45
Postitas IngmarSid
Väga äge, loodetavasti saan ka varsti ikka kleepsud peale tagasi.