Lada Samara Fun, markoj, 1991
Postitatud: 19 Jaan 2013 11:52
Eile (18.01.) sai lõpuks registreeritud minu teine Bohse tehases sündinud auto. Tähistamaks seda ja samuti remondi algust, otsustasin teha sellele autole eraldi teema.
Minu auto on pärit Lõuna-Saksamaalt Freiburgi piirkonnast ning veerenud Bohse tehasest välja 1991 aastal, kuigi alusauto võib olla toodetud VIN koodi järgi ka 1990.
Auto eelnevast ajaloost eriti midagi rääkida pole. Ostetud on eelmise omaniku poolt 11.07.1991 ja arvelt võeti maha 11.02.1992. Peale seda on seisnud kuskil kinnises ruumis, kuid päikese käes. Läbisõiduks on 3674 km ja arvestades auto seisukorda on see ka õige.
Saksamaa ere päike on rikkunud salongi, veidi plastikdetaile ja ühtteist veel. Lisaks ei käivitu mootor ja puuduvad pidurid. Ilmselt on vigu veel, aga samas pole midagi traagilist. Samara pole just kõige keerulisem auto ja enamik juppe on täiesti mõistliku hinna eest saadaval.
Tuleviku plaanid on hetkel sellised, et 1. mai peaks antud auto sõitma, aga väga optimistlik ma ei ole. Väga venitada ei taha - ma pole selline isik, et mu unistus oleks ainult seal auto all või mootorit näppides aega veeta.
Osa spetsiifilisemaid remonttöid laseks kindlasti teha spetsialistidel, et vältida kalleid iseõppimise kulutusi.
Paar pilti auto algsest olukorrast:
Minu auto on pärit Lõuna-Saksamaalt Freiburgi piirkonnast ning veerenud Bohse tehasest välja 1991 aastal, kuigi alusauto võib olla toodetud VIN koodi järgi ka 1990.
Auto eelnevast ajaloost eriti midagi rääkida pole. Ostetud on eelmise omaniku poolt 11.07.1991 ja arvelt võeti maha 11.02.1992. Peale seda on seisnud kuskil kinnises ruumis, kuid päikese käes. Läbisõiduks on 3674 km ja arvestades auto seisukorda on see ka õige.
Saksamaa ere päike on rikkunud salongi, veidi plastikdetaile ja ühtteist veel. Lisaks ei käivitu mootor ja puuduvad pidurid. Ilmselt on vigu veel, aga samas pole midagi traagilist. Samara pole just kõige keerulisem auto ja enamik juppe on täiesti mõistliku hinna eest saadaval.
Tuleviku plaanid on hetkel sellised, et 1. mai peaks antud auto sõitma, aga väga optimistlik ma ei ole. Väga venitada ei taha - ma pole selline isik, et mu unistus oleks ainult seal auto all või mootorit näppides aega veeta.
Osa spetsiifilisemaid remonttöid laseks kindlasti teha spetsialistidel, et vältida kalleid iseõppimise kulutusi.
Paar pilti auto algsest olukorrast: