2. leht 3-st

Postitatud: 02 Jaan 2012 18:58
Postitas AleksMagi
sama firma värvid mõlemid.

Postitatud: 02 Jaan 2012 19:01
Postitas martvl
enne värvimist sai korralik pesu ka ikka tehtud?

Postitatud: 02 Jaan 2012 19:12
Postitas masuurik
Mis firma värv ja mis tüüpi värv?

Postitatud: 02 Jaan 2012 19:27
Postitas AleksMagi
Enne värvimist sai jah veel lihvitud ja pesu ka tehtud.

Lahusti baasil Sadolin, ühekomponentne. Ärge arvake, et tolle firma värv on pask. Ei ole nii. Enamus tõid just selle firmaga tehtud ja tulemused on väga head olnud, kuid just nüüd on esimest korda selline jama.

Postitatud: 02 Jaan 2012 19:49
Postitas Mel
Kui hiljem mullitama hakkab, siis niiskuse probleem (õhuniiskuse, mitte kompressorist tuleva). Endal sama asi juhtunud - hakkas just pahteldatud kohtadest mullitama ning alles pea kuu peale värvimist. Uuesti päikese ja suurema soojakäes olles tõmbas veidi tagasi, kuid pind ikka rikutud. Kui kohe värvides või mõned hetked hiljem hakkab kobrutama, siis keemiate mittesobimine.
Sadolini puhul olen ma täheldanud, et aluspind võib olla tehtud sisuliselt iga asjaga, ei juhtu midagi. Samas aerosoolides olevad värvid-krundid võtavad alumisi kihte rõõmsalt lahti.

Postitatud: 02 Jaan 2012 20:04
Postitas masuurik
Alati kindlapeale minek on 4CR pahtlid ja krundid ,korralik karestamine,silikoni eemaldajaga 5 korda ümber auto,kuiv, soe ja ventileeritav kamber ning kahekomponene värv (värv ja kõvendi) ning vajadusel lakk.

Postitatud: 02 Jaan 2012 20:47
Postitas AleksMagi
Kõige hullem on see, et mullitavad ka kohad, mis pahtlit ja krunti ei vajanud.

Postitatud: 03 Jaan 2012 17:08
Postitas AleksMagi
Üks pildike ka siis täppidest. Auto on üleni sellise laiguline ! :

Pilt

Postitatud: 03 Jaan 2012 17:48
Postitas uzzac
Ilmad külmad, autol kananahk kohe peal nagu näha.

Administreeriv toiming

Postitatud: 15 Mär 2012 09:39
Postitas zajetz
 ! Sõnum kasutajalt: zajetz
Teema on liigutatud.

Postitatud: 02 Sept 2013 15:18
Postitas Kytt
Tekitame auto omanikule veidi motivatsiooni, ehk viitsib sellest õudusest, mida ostes autoks nimetati veidi kirjutada. Lugu kuidas puuduvate lansekate ja olematuks roostetanud poolraamidega Emexi-materialist lõpuks tänavakõlbulik talveauto sai huvitaks tõenäoliselt paljusid.
Pilt

Postitatud: 05 Sept 2013 21:18
Postitas zajetz
Otsisin siis pikemat aega endale talveks autot. Vana beež väsinud, piinatud kah teist juba kõvasti. Sõitsin pool Eestit läbi ja ei ühtki korraliku mõistliku raha eest (vähemalt sel hetkel mõtlesin nii).
Sõber Kaspre oli aga juhuse tahtel ostnud omale just selle sama auto saaremaalt. Tema nägi alles autot kui see talle koju toodi, Tallinna külje alla maidlasse. Häid ideesi tal ei olnud selle autoga nii, et ta otsustas selle mulle edasi kohe müüa.

Esmavaatlusel tundus, et auto enam vähem. Paari kuuga saab liikuma. Põhja alla natuke keevitust, paar lappi ja uus värv selga ning ongi tehtud. Mõtted oli algul ju, et autol hiljuti tehtud keretööd, kui hull asi ikka olla saab. Noh juhiuks vajas kah karmimat kätt, sest osavd mehed suutsid selle juba saaremal tagurpidi traktoriga tõmmata. Jah traktoriga lumehange tagant kraavist autot väljatõmmates jäi kogemata lahtine uks hange taha. :sein:sein

Nii Reineri abiga sai siis auto koju toodud ja kohe tegema hakatud.

Pilt
Esmalt üleliigne kola autost välja ja siis korralik pesu. Ka alt, sest sealt oli vaja saaremaa savi maha pesta.

Pilt

Peale põhja pesu sai siis auto grilli pandud. Mõned õhtud vaikselt nokitsedes saigi masin tehnikast paljaks roogitud. Kuna mootorit ei olnud parasjasti kuhugi mujale panna aga küti dvoika oli nukralt ilma mootorita. Siis sai see sinna vahele susatud. Esimest sillatala enam eemaldada ei julgenud kartuses, et masin vajub grillis kokku ära.
Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Peale mõnda aega erinevate vahenditega lõikumist jäi esimesest kännust vähe järgi.


Pilt

Vastavaid varuosaplekke koduses laos ei leidudud. Tuli kõik käsitsi sirgest lehest teha.

Pilt

Küljekarbi seest vaatas vastu midagi sellist:

Pilt

Selleks, et käsipiduri trossi kinnitust põhjaalt kätte saada oli vaja ketaslõikurit, sest mutrivõtmega ligi ei saanud.


Pilt

Sisemine koobas vist oli ka tehtud millestki jubedast ja veel jubedamate töövõtetega .

Pilt

Loomulikult mastiks mis oli põhjaalla määritud oli hea. Seda sai isegi rooste peale määrida ja vett see enam kerest välja ei lasknud. Sellest ka poolraami otste hea seisukord:

Pilt

Väiksematest roostekahjustustes ei hakka ma pilte ülesse panema. Aga neid oli hulgi äsja keretöödest tulnud autol.

Põhjalt enamus sai tunda veega toimivat liivapritsi Kärcher'ilt. Milele järgnesid roostemuundur, krunt, värv, ja würth põhjamastiks 6kg.

Pilt

Salong muidugi hallitas seest sest istme taha oli pandud mingi imelik kangas.

http://www.haagissuvila.ee/kopikas/gall ... mg1203.jpg

Kollane värv tuli suures osas juba survepesuriga maha. Alt, aga mingi vana krundi pealt koorusid ka alumised värvikihid. Seega sai terve auto haljaks aetud.

Autot komplekteerides ei läinud sildadesse ühtegi vana liigendit sest need olid otsas. Stiili näide kah.

Pilt

Tehnika pärineb kõik vana beeži pealt välja arvatud vedrud :D Mootor 1,6 ehitatud millalgi 2007 aastal. Taga weldalock sild ja muud erilist ei olegi.

Möödunud talv sai iga vaba hetk kuskil rajal või metsas sõites veedetud. Polnud ju aastaid saanud talvel OMA tagaveolisega sõita.

Sai nüüd pikk ja lohisev aga parem kui mitte midagi.

Postitatud: 05 Sept 2013 21:25
Postitas olaaf
müts maha - ilus vaadata kuidas katuse külge auto uuesti ehitatakse :)

Postitatud: 08 Dets 2013 13:43
Postitas zajetz
Mõni pilt eelmisest talvest.
Pilt

Pilt

Postitatud: 08 Dets 2013 16:17
Postitas VäikeMägilane
 
olaaf kirjutas:müts maha - ilus vaadata kuidas katuse külge auto uuesti ehitatakse :)
Kui ma õigesti välja lugesin, siis pole ka katus selle auto oma, juba 79'st aastast:)

Ma ei saa ikka aru, mis paneb inimesi sellist tööd tegema, aga ju siis on vaja.

Edu, paistab juba palju kenam teine!

Postitatud: 08 Dets 2013 22:41
Postitas zajetz
Jäljed reedavad küll, et katus vahetatud.

Postitatud: 07 Mär 2014 22:01
Postitas zajetz
Suvekad cambiks all. Auto on nendega nagu maastur aga ratas on väike sinna koopasse, koerad saavad koopasse magama minna.

Postitatud: 10 Mai 2014 00:55
Postitas zajetz
Juba ammu täheldasin,et süüte sisse keeramisel akumulaatori märgutuli armatuurlaua näidikute paneelis ei sütti. Kojamehed ja suunad olid küll loiu võitu aga see ei häirinud. Loodusretkel aga oli juba vaja kasutada mehitatud starterit. (suured tänud Mikule)
Täna õhtul tuli idee,et äkki paeaks võimaluse tekkides ikkagi raplasse ladaga kohale veerema mitte moodsa eurokünaga. Mõeldud tehtud. Ajsin auto garaaži ja ise mõtlen, vaja ainult õli tase vastavas augus kontrollida, muidu võib kiirees kurvis armatuurlaua vastav märgutuli süttida. Seda keegi ju ei soovi. Autot käivitades ja silmitsedes hoolega armatuurlaua märgutulesi vaatas sealt vastu ainult üks tuli kui süütepoolile oli pinge peale antud. Seega meenus, et spordipäeval käies polnud ka laadimist. Mis seal siis ikka. Peale pikka starteri mootor piinamist õnnestus kolvipeal ikkagi kütus süüdata, mis oli läbinud pika ja kurnava tee bensiinipaagist.
Garaažis tuli auto kenasti pukkidele paigutada generaatori eemaldamiseks. Kõik sujus oodatust paremini. Kõik polt liited avanesid kenasti, ka poripleki needid ei avaldanud erilist vastupanu koobalt puurile.
Generaatori osandamine läks ka lihtsasti sest sügisel sai see alles koostaud. Mõned mõõtmised oommeetriga ja andmete kontroll juba kapsaks loetud lada raamatust. Selgus, et talvine sool on mähise isolatsioonimaterjalile liiga teinud. Riiulist sai võetud üks teine voolu tootmis seadeldis mille mähis nägi kordades värskem välja aga oli mingi muu rikke pärast autolt eemaldatud. Taas mõned mõõtmised oommeetriga ja saigi kahest üks koostatud. Kõik uuesti kokku tagasi.
Edasi järgnes kiire lubrikandi taseme kontroll mõõtevarda abil ja siis mõningane värske lubrikandi lisamine. Viimase asjana veel generaatori laadimise kontroll, mis manas töötava mootoriga voltmeetri ekraanile 14,4. Antud tulemusega võib rahule jääda.

Nii möödus taas üks tunnike selle auto seltsis.

Re: 21011, zajetz, 1978.

Postitatud: 23 Veebr 2017 23:27
Postitas zajetz
Eelmisest postitusest on palju aega mööda läinud. Teeks väikese vahekokkuvõtte. Kuna talvistest hullamistest olid tekkinud värvile mõned praod ja mõnes kohas oli valge värvi sisse koledad punased roostekolded tekkinud, tuli auto suve lõpus üle värvida. Kevadel sai ka paigaldatud tagasilda ketaslukk, funni on vähem kui kempiga aga libedal saab kiiremini sõita. Pikast suviti seismisest olid kapotiall juhtmeklemmid nii ilusti oksudeeruma hakanud, et mõnikord ei suvatsenud auto enam käima minna. Tänu sellel sai ostetud uus elektronsüüte juhtmestik mis tuli kohe ümber teha sest muidu oleks kapoti all umbes meeter üleliigset juhet olnud. Ahjaa taga silda said lõpuks ka sinised poleretaan puksid. Imelikult kombel olid komplektis kõik suurema puksi koodiga aga hüdropressi abiga läksid need ka lühikestesse varastesse.

Via käest sai tellitud ka uus esiklaas mis sai peale värvimist külge pandud, see kord siis tumeda servaga, sest a-piilarid on ka tumedad. Palju parem on sõita kohe kui klaasist korralikult läbi näeb.

Re: 21011, zajetz, 1978.

Postitatud: 23 Veebr 2017 23:31
Postitas zajetz
Uunikute talveralliks ka valmis. Loodame, et ilm peab piisavalt. Siis saab ehk puhta autoga veel starti.
DSC_0802.JPG
DSC_0802.JPG (68.06 KiB) Vaadatud 18462 korda
DSC_0801.JPG
DSC_0801.JPG (72.57 KiB) Vaadatud 18462 korda