4. leht 5-st

Postitatud: 08 Nov 2011 12:21
Postitas sansa
Leidsin ühe pildi sellest kui must ennem oli kapotialune.

Pilt

Postitatud: 10 Nov 2011 18:41
Postitas sansa
Nii, täna vahetasin siduri peasilindri, töösilindri ja vooliku ära.
Nüüd peaks sidur korras olema. Silindrid läksid Fenoxi omad. Näis kaua kestavad.

Postitatud: 10 Nov 2011 23:02
Postitas viaccess
Fenoxiga lood nii, kui praaki peale ei trehva siis kestab isegi 10 aastat. Endal Fenoxi esimesed pidurisilindrid töötavad üle 5 aasta probleemideta.

Postitatud: 20 Nov 2011 11:47
Postitas sansa
Sai vähe pikem ots sõidetud ja küttekuluks tuli maanteel 7.3 l /100l. Nii et igati OK kulu, kuna aeglane ülekanne ka all ju(4.44).

Praegu olen maadelnud ikka piduritega, et kuhu see käsipidur jääb. Mehaaniline lõtk on ikkagi, kahvel on kulunud nii palju.
Hoova sain igathes õigesse asendisse, aga kui ära pingutan siis on ikka liiga pooltelje lähedal.
Nii et lasen homme kahvlile juurde keevitada natuke, siis peaks toimima hakkama.

Tagasilla lühemate varraste poldid on ka nüüd uued olemas.
Vaja ainult natuke vinti juurde keerata ja siis külge panna.

Tundub et masinast hakkab lõpuks asja ka saama.;)

Postitatud: 24 Nov 2011 18:05
Postitas sansa
Uued stabika poldid pandud. Eks ole näha kas peavad vastu.

Kahvlitele sai siis 5mm otsa keevitatud. Nüüd on pidurid korras ja käsipidurgi olemas lõpuks.;)

Postitatud: 24 Nov 2011 19:50
Postitas PuZuP
Panid ikka korralikud poldid ?
Küti omal väänas need kaasas olnud keermestatud makaronid ilusti kõveraks.
Korralik 12.9 tugevusega polt ning siiani pole probleemi.

Postitatud: 24 Nov 2011 20:04
Postitas sansa
 
PuZuP kirjutas:Panid ikka korralikud poldid ?
Küti omal väänas need kaasas olnud keermestatud makaronid ilusti kõveraks.
Korralik 12.9 tugevusega polt ning siiani pole probleemi.
Tugevust ei oska öelda, aga kui peaksid kõveraks minema siis lähevad 12.9 tugevusega.

Postitatud: 24 Nov 2011 23:25
Postitas hautz
Kui olid "mustad" poldid, siis olid 10,9 või 12,9 tugevusega, kui "valged", siis 8,8. Eks muidugi võib ka erandeid olla, kuid nii on tavaliselt.

Endal plaan pikad poldid mingite plokikaanepoltidega asendada. Võib ka muidugi vastavad poldid osta poldipoest, kuid plokikaanepolte lihtsam saada mul.

Postitatud: 03 Dets 2011 18:11
Postitas sansa
Oh jah, vahepeal tundus et masin hakkab korda saama lõpuks, aga ikka tulevad vead. Taali rajapäeval läks siis nukkvõll pooleks. Suured Tänud kasutaja Siimp isale, kes aitas probleemi ära lahendada ja Zajetzile kes teise nukkvõlli otsis.

Pidurid pole ka ikka need mis nad olema peaks, õhk on ikka vahel kuskil.
Varsti läheb masin talvekorterisse ära. Loodan et järgmiseks hooajaks saab pidurid korda. :rolleyes

Enne Taalit sai rooli lõtk ka ära eemaldatud, lõtk oli üles alla siis.

Postitatud: 06 Dets 2011 16:49
Postitas sansa
Mõni pilt ka siis:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 06 Dets 2011 19:20
Postitas ando
Kas see on juba teine nukkvõll, mis sel mootoril purunenud on? Reineril oli ka kevadel kunagi võll pooleks..

Postitatud: 06 Dets 2011 19:41
Postitas reiner
Teine neh..
Mõni mootor võtab õli, teine nukkvõlle.
Nüüd läks koos teise raamiga võll sisse. Kui nüüd ka ei peaks pidama jääma, siis järelikult vaja kaant lihvida.
Enne kui ma mootorile remondi tegin ja peale panin, sõitis see mootor päris mitu hooaega talvel lumerada ja polnud häda midagi. Täitsa kummastav.

Postitatud: 06 Dets 2011 20:15
Postitas pedrox
Loodan, et seekord jääb nukk pidama uue raamiga. Natuke kauplemist küll oli ja jebimist ka kuid lõpuks jõudis ta sinu masinani.
Edu!

Postitatud: 07 Dets 2011 09:17
Postitas uzzac
 
sansa kirjutas:
Pilt

Oh Snap! :)

Postitatud: 07 Dets 2011 10:18
Postitas olaaf
Uus nukkvõll paigalda esialgu ilma nookuriteta - hakkad keskelt väljapoole paku kaupa kinni keerama nuka raami - samas koguaeg kontrollid käega kuidas nukk ringi käib..

Väga suur tõenäosus on, et plokikaan on pealt poolt kõver - mul on garaazhis üks lada kaas, mis on põlemiskambrite poolt ~1,8mm kõver ja nuka poolt ~1,3mm kõver - sellega oli selgelt tunda, et kui juba keskmise paku kinni tõmbad nukk enam käega ringi ei käinud..

Olen näinud ka "juudiplekist" seibe nukaraami all, et oleks võimalik mootorit raskel ajal kasutada - nukkvõll oli vanasti ikka tõsine defitsiit ladale :)

edu!

Postitatud: 07 Dets 2011 18:05
Postitas VäikeMägilane
Lisaks veel vale pingutus moment/jõud, faktor miks külameeste nukad katki lähevad (keskelt).

Postitatud: 20 Mär 2012 19:19
Postitas sansa
Lumi on varsti läind ja on aeg masin sõitma ajada.
Homme saan õõtsa kätte mis on tehtud 10mm poltidele ümber(tegelt sain täna juba kätte aga amordi kinnituse poldid vaatasid kokku). Siis saab ka lõpuks ette ka gaasikad panna.
Masinal on põhja alt mitmest kohast mastiksit maha löönd. Osades kohtades ka väike rooste. Peab roostesurmaga üle tegema, võibolla ka värvima, ning uus mastiks peale.

Mootorist ka:
Plokikaan on ikkagi kõver otstest. Nukka pingutades ilma nookuriteta tõmbab nuka kinni mõlemalt poolt 2 viimase poldiga.

Plaan on ka tagasild ära vahetada, kuna on kõrini nendest piduritega jamamistest. Esialgu panen 05 e pealt silla lihtsalt alla(05 e all olid pidurid korras). Praegustel piduritel on õhk sees (pedaal vetrub).

Nii et tegemist on , loodan et suveks saab masinal vajalikud asjad vahetatud ja liikuma.

Postitatud: 23 Mär 2012 20:13
Postitas sansa
Õõts vahetatud. Aega läks aga asja sai, panin alla ka teised õõtsa puksid. Probleeme tekkis sellega, et sarniiri munak hakkas koos mutriga ringi köima kokkupanekul, sama lugu oli ka rooliotsaga. Amorte ei saand veel alla proovida kuna väsimus tuli peale ja taskulambil sai aku tühjaks.

Postitatud: 07 Apr 2012 15:49
Postitas sansa

Postitatud: 24 Apr 2012 19:58
Postitas sansa
Hei, laupäeva õhtul sai Meli abiga mootoril plokikaan ära vahetatud. Käima proovides oli aga säde metsa taha jooksnud.
Täna jõudsin auto juurde ning vahetasin kondeka ja küünlajuhtmed ära- säde olemas. Käima ei lähe, peksab karpasse. Sai siis süüdet muudetud ja lõpuks läks käima.
Mootor oli maru lärmakas ja tossas. Toss tuli õnneks pükste peale läind tosoolist kuid lärm tuli aga nukarattast. Oli näha , et sealt tuleb metallipuru. Selgus, et nukaratas käib vastu plokikaant.

Milles viga? Kas tõesti on plokikaaned erinevad?

Kevad 2012 001.jpg-thumb.jpg

Kevad 2012 006.jpg-thumb.jpg