21013, sansa,1973
21013, sansa,1973
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Sai vähe pikem ots sõidetud ja küttekuluks tuli maanteel 7.3 l /100l. Nii et igati OK kulu, kuna aeglane ülekanne ka all ju(4.44).
Praegu olen maadelnud ikka piduritega, et kuhu see käsipidur jääb. Mehaaniline lõtk on ikkagi, kahvel on kulunud nii palju.
Hoova sain igathes õigesse asendisse, aga kui ära pingutan siis on ikka liiga pooltelje lähedal.
Nii et lasen homme kahvlile juurde keevitada natuke, siis peaks toimima hakkama.
Tagasilla lühemate varraste poldid on ka nüüd uued olemas.
Vaja ainult natuke vinti juurde keerata ja siis külge panna.
Tundub et masinast hakkab lõpuks asja ka saama.
Praegu olen maadelnud ikka piduritega, et kuhu see käsipidur jääb. Mehaaniline lõtk on ikkagi, kahvel on kulunud nii palju.
Hoova sain igathes õigesse asendisse, aga kui ära pingutan siis on ikka liiga pooltelje lähedal.
Nii et lasen homme kahvlile juurde keevitada natuke, siis peaks toimima hakkama.
Tagasilla lühemate varraste poldid on ka nüüd uued olemas.
Vaja ainult natuke vinti juurde keerata ja siis külge panna.
Tundub et masinast hakkab lõpuks asja ka saama.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kui olid "mustad" poldid, siis olid 10,9 või 12,9 tugevusega, kui "valged", siis 8,8. Eks muidugi võib ka erandeid olla, kuid nii on tavaliselt.
Endal plaan pikad poldid mingite plokikaanepoltidega asendada. Võib ka muidugi vastavad poldid osta poldipoest, kuid plokikaanepolte lihtsam saada mul.
Endal plaan pikad poldid mingite plokikaanepoltidega asendada. Võib ka muidugi vastavad poldid osta poldipoest, kuid plokikaanepolte lihtsam saada mul.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Oh jah, vahepeal tundus et masin hakkab korda saama lõpuks, aga ikka tulevad vead. Taali rajapäeval läks siis nukkvõll pooleks. Suured Tänud kasutaja Siimp isale, kes aitas probleemi ära lahendada ja Zajetzile kes teise nukkvõlli otsis.
Pidurid pole ka ikka need mis nad olema peaks, õhk on ikka vahel kuskil.
Varsti läheb masin talvekorterisse ära. Loodan et järgmiseks hooajaks saab pidurid korda.
Enne Taalit sai rooli lõtk ka ära eemaldatud, lõtk oli üles alla siis.
Pidurid pole ka ikka need mis nad olema peaks, õhk on ikka vahel kuskil.
Varsti läheb masin talvekorterisse ära. Loodan et järgmiseks hooajaks saab pidurid korda.
Enne Taalit sai rooli lõtk ka ära eemaldatud, lõtk oli üles alla siis.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Teine neh..
Mõni mootor võtab õli, teine nukkvõlle.
Nüüd läks koos teise raamiga võll sisse. Kui nüüd ka ei peaks pidama jääma, siis järelikult vaja kaant lihvida.
Enne kui ma mootorile remondi tegin ja peale panin, sõitis see mootor päris mitu hooaega talvel lumerada ja polnud häda midagi. Täitsa kummastav.
Mõni mootor võtab õli, teine nukkvõlle.
Nüüd läks koos teise raamiga võll sisse. Kui nüüd ka ei peaks pidama jääma, siis järelikult vaja kaant lihvida.
Enne kui ma mootorile remondi tegin ja peale panin, sõitis see mootor päris mitu hooaega talvel lumerada ja polnud häda midagi. Täitsa kummastav.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Uus nukkvõll paigalda esialgu ilma nookuriteta - hakkad keskelt väljapoole paku kaupa kinni keerama nuka raami - samas koguaeg kontrollid käega kuidas nukk ringi käib..
Väga suur tõenäosus on, et plokikaan on pealt poolt kõver - mul on garaazhis üks lada kaas, mis on põlemiskambrite poolt ~1,8mm kõver ja nuka poolt ~1,3mm kõver - sellega oli selgelt tunda, et kui juba keskmise paku kinni tõmbad nukk enam käega ringi ei käinud..
Olen näinud ka "juudiplekist" seibe nukaraami all, et oleks võimalik mootorit raskel ajal kasutada - nukkvõll oli vanasti ikka tõsine defitsiit ladale
edu!
Väga suur tõenäosus on, et plokikaan on pealt poolt kõver - mul on garaazhis üks lada kaas, mis on põlemiskambrite poolt ~1,8mm kõver ja nuka poolt ~1,3mm kõver - sellega oli selgelt tunda, et kui juba keskmise paku kinni tõmbad nukk enam käega ringi ei käinud..
Olen näinud ka "juudiplekist" seibe nukaraami all, et oleks võimalik mootorit raskel ajal kasutada - nukkvõll oli vanasti ikka tõsine defitsiit ladale
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1464
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Lumi on varsti läind ja on aeg masin sõitma ajada.
Homme saan õõtsa kätte mis on tehtud 10mm poltidele ümber(tegelt sain täna juba kätte aga amordi kinnituse poldid vaatasid kokku). Siis saab ka lõpuks ette ka gaasikad panna.
Masinal on põhja alt mitmest kohast mastiksit maha löönd. Osades kohtades ka väike rooste. Peab roostesurmaga üle tegema, võibolla ka värvima, ning uus mastiks peale.
Mootorist ka:
Plokikaan on ikkagi kõver otstest. Nukka pingutades ilma nookuriteta tõmbab nuka kinni mõlemalt poolt 2 viimase poldiga.
Plaan on ka tagasild ära vahetada, kuna on kõrini nendest piduritega jamamistest. Esialgu panen 05 e pealt silla lihtsalt alla(05 e all olid pidurid korras). Praegustel piduritel on õhk sees (pedaal vetrub).
Nii et tegemist on , loodan et suveks saab masinal vajalikud asjad vahetatud ja liikuma.
Homme saan õõtsa kätte mis on tehtud 10mm poltidele ümber(tegelt sain täna juba kätte aga amordi kinnituse poldid vaatasid kokku). Siis saab ka lõpuks ette ka gaasikad panna.
Masinal on põhja alt mitmest kohast mastiksit maha löönd. Osades kohtades ka väike rooste. Peab roostesurmaga üle tegema, võibolla ka värvima, ning uus mastiks peale.
Mootorist ka:
Plokikaan on ikkagi kõver otstest. Nukka pingutades ilma nookuriteta tõmbab nuka kinni mõlemalt poolt 2 viimase poldiga.
Plaan on ka tagasild ära vahetada, kuna on kõrini nendest piduritega jamamistest. Esialgu panen 05 e pealt silla lihtsalt alla(05 e all olid pidurid korras). Praegustel piduritel on õhk sees (pedaal vetrub).
Nii et tegemist on , loodan et suveks saab masinal vajalikud asjad vahetatud ja liikuma.
Žiguliga juba igav ei hakka.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Õõts vahetatud. Aega läks aga asja sai, panin alla ka teised õõtsa puksid. Probleeme tekkis sellega, et sarniiri munak hakkas koos mutriga ringi köima kokkupanekul, sama lugu oli ka rooliotsaga. Amorte ei saand veel alla proovida kuna väsimus tuli peale ja taskulambil sai aku tühjaks.
Žiguliga juba igav ei hakka.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Hei, laupäeva õhtul sai Meli abiga mootoril plokikaan ära vahetatud. Käima proovides oli aga säde metsa taha jooksnud.
Täna jõudsin auto juurde ning vahetasin kondeka ja küünlajuhtmed ära- säde olemas. Käima ei lähe, peksab karpasse. Sai siis süüdet muudetud ja lõpuks läks käima.
Mootor oli maru lärmakas ja tossas. Toss tuli õnneks pükste peale läind tosoolist kuid lärm tuli aga nukarattast. Oli näha , et sealt tuleb metallipuru. Selgus, et nukaratas käib vastu plokikaant.
Milles viga? Kas tõesti on plokikaaned erinevad?
Kevad 2012 001.jpg-thumb.jpg
Kevad 2012 006.jpg-thumb.jpg
Täna jõudsin auto juurde ning vahetasin kondeka ja küünlajuhtmed ära- säde olemas. Käima ei lähe, peksab karpasse. Sai siis süüdet muudetud ja lõpuks läks käima.
Mootor oli maru lärmakas ja tossas. Toss tuli õnneks pükste peale läind tosoolist kuid lärm tuli aga nukarattast. Oli näha , et sealt tuleb metallipuru. Selgus, et nukaratas käib vastu plokikaant.
Milles viga? Kas tõesti on plokikaaned erinevad?
Kevad 2012 001.jpg-thumb.jpg
Kevad 2012 006.jpg-thumb.jpg
Žiguliga juba igav ei hakka.