27. leht 28-st

Postitatud: 01 Dets 2013 09:46
Postitas m6mm
ccve - ei tea kelle toodang on.

Puhkus rallikrossist hakkab läbi saama, eile jõudis auto garaaži. Mõni päev kutsun võistkonna direktori Mikku külla ja paneme paika tuleva hooaja ettevalmistusplaanid. Kui midagi hakkab toimuma, siis anname sellest ka teada.

Peale hooaja lõppu käisime Arturiga oma toetajaid, abistajaid ja sõpru tänamas Ohekatku rajal https://www.youtube.com/watch?v=XXQdT-Ft3dM

Lisaks sai tehtud selle aasta kokkuvõte rallikrossist koos Arturiga https://www.youtube.com/watch?v=f7G8Y0rV_kU

Postitatud: 01 Dets 2013 15:32
Postitas VäikeMägilane
mõned "reisijad" suisa ju "magasid" kõrval istmel:))) pea vajus nii Imre küljealla et...

Kuidas võimendi töötab, on asja eest ka?

Postitatud: 01 Dets 2013 19:43
Postitas ccve
 
VäikeMägilane kirjutas:mõned "reisijad" suisa ju "magasid" kõrval istmel:))) pea vajus nii Imre küljealla et...

Kuidas võimendi töötab, on asja eest ka?
Mul enda Samaaril ka see vene võimendi peal ning toimib väga hästi ja asendamatu abimees ;)

Postitatud: 26 Veebr 2014 10:11
Postitas m6mm
Auto on läbinud keretööd. Sellel ajal oleme ka kaalu jälginud. Enamus kaalu langetusest on tänu Sinuauto.eu keretükkidele. Lisaks sai plasmalõikuriga lõigatud kõikvõimalikud üleliigsed raskused kerelt. Nüüd on kere sellises seisus, et kui veel midagi eemaldada, siis ainult turvalisuse ja vastupidavuse arvelt. Esimesed amordi kinnitused sai 3cm ülespoole viidud, bensiini tankimine hakab olema tagatule august ja ITBle sai tulemüüri natuke ruumi tehtud. Vedrustus jääb sama, mis oli eelmine aasta. Uued suured pidurid tulevad ette, juba esimeste piduriketaste ja suportite väljavahetusest läheb auto 2kg kergemaks ;). Mootori ehitus on jäänud väheke toppama kolvi materjali taha. Kaas on 95% porditud ja ootab sammuti kolbe. Käigukast jääb sama r-200 ja tagavara kastiks r-7, veel eelmise aasta lõpus lootsin veel otsekasti soetamisele, aga eks ta rahaliselt oleks vist üle jõu käinud.
Igal juhul tööd käivad!

Postitatud: 26 Veebr 2014 11:50
Postitas uzzac
16v peale ei plaani minna?

Meil jääb üle üks päris kobe ITB ja kütuselatt -
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 14 Mär 2014 00:44
Postitas Kassartur
Töötav näide. ITB

Postitatud: 30 Apr 2014 23:21
Postitas m6mm
Alla kolme nädala on jäänud esimese etapini. Auto seisab ikka pukkidel ja sõita ei ole saanud, aga eks see ole juba iga aastane nali :P. Uue mootori ehitus on nüüd paar nädalat jälle edasi liikunud, pikk ajakadu oli kolbidega (nüüd on kõik olemas). On võimalik, et uus mootor esimeseks etapiks valmis saab (siin kohal tervitusi Männikule), aga homme paneme vana mootoriga auto käima, et veenduda uue sisse- ja väljalaske töötamises. Hetkel on sihid auto valmimiseks seatud Rapla rajapäevale ja peale seda on veel nädal rallikrossi esimese etapini.

Mõned pildid fb lehelt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Mai 2014 10:56
Postitas sveno
Soovin teile super algavat hooaega ja tuld torusse!!! Loodan suuri edasiminekuid, teil Arturiga mõlemil väga head masinad mida roolida ja loodan, et Ladade lipp lehvib kõrgelt. Jõudu ja jaksu!

Postitatud: 01 Mai 2014 22:48
Postitas m6mm
 
sveno kirjutas:Soovin teile super algavat hooaega ja tuld torusse!!! Loodan suuri edasiminekuid, teil Arturiga mõlemil väga head masinad mida roolida ja loodan, et Ladade lipp lehvib kõrgelt. Jõudu ja jaksu!
Tänud :)

Postitatud: 01 Mai 2014 23:09
Postitas ToM
Sisse ja väljalase sama flantsi küljes on mingi uus lähenemine? Pole varem nagu märganud..;)

Postitatud: 01 Mai 2014 23:45
Postitas m6mm
Täna sai siis tuli torru aetud! Auto käivitus toimus ilma mingite viperusteta ja see hääl mis tuleb SISSELASKE kollektorist..... lihtsalt vägev :cool:! Nüüd tuleb veel natuke pusida, et autoga selle aasta esimene ring teha.
Siin kohal tuleks tänada kõiki Ladaklubi liikmeid ja foorumi kasutajaid, kes on olnud sellel hooaja ettevalmistustel abiks: Mikk, Priidic, Valdz, hendu, tuhajuhe, olaaf, Elts, France2, VäikeMägilane, Lauri, Kassartur, AaClub

Postitatud: 09 Aug 2014 20:14
Postitas RLV
Tänane etapp oli päris karm piltidel, kuidas tehnikaga?

Postitatud: 10 Aug 2014 20:58
Postitas VäikeMägilane
paistab et hoogu oli küllaga:)
http://goo.gl/2zmJyf
mis seal juhtus siis?

Postitatud: 10 Aug 2014 22:03
Postitas Mikk
Eks hoog ja hüpped olidki need, mis saatuslikuks said. Ilmselt murdus kõrvalistuja poolne alumine kuulliigend(šarniir), mille tagajärel muutus auto juhitamuks ja sealt edasi juba tulid kõik teised probleemid. Sama veaga katkestas ka Andre Kurg, kuid vähe õnnelikumalt.
Aga eks piloot oskab ise rohkem rääkida. Võin niipalju öelda, et detailil enne sõitu märgatavat lõtku ei olnud, kuid eelnevates sõitudest olid püstaku alumised poldid, mis käändmiku hoiavad, lahti väntsutanud. Seega sai see pool tublisti vatti.
Kahju, kolmas koht oli jällegi käega katsutav nii nagu Missoski.

Postitatud: 10 Aug 2014 23:07
Postitas VäikeMägilane
ai kurja...mis teha, tehnika sport.
Mis rebasel juhtus?

Postitatud: 11 Aug 2014 21:10
Postitas Mikk
Laadimise probleem, säde jäi lõpuks nõrgaks ja jõud kadus.

Postitatud: 13 Aug 2014 11:28
Postitas m6mm
Näe, aeg on nii kiiresti läinud, polegi jõudnud sellel hooaja tegemistest siin rääkida. Teeme siis lühidalt. Juba talvel oli teada, et selle hooaja lõpus riputan kiivri varna. Põhjuseid oli mitmeid, aga peamiselt vabaaja puudumine, ka abistajatel on siin nelja aastaga tekkinud pered ja ka neil on järjest vähem aega. Seega oli mõistlik teha paus.
Sellel aastal toimunud nelja etapi ühine kokkuvõtte on jälle õnne faktori puudumine. Viimasel etapil Vasalemmas õnnestus auto korralikult kõveraks sõita ja kuna kaks viimast etappi on vähem kui kuu jooksul, siis ei ole enam mingit huvi sinna investeerida :( . Seega on tänaseks pool autot juba varuosadeks müüdud.

Siinkohal soovin teid kõiki väga tänada kes aitasid autot ehitada ühel või teisel moel, selle nelja aastajooksul :cool: .
Nelja aasta jooksul oli 28 starti, kuus korda olin neljas, aga poodium jäi kahjuks tulemata. Seega võib-olla naasen veel kunagi rallikrossi ;)

Postitatud: 13 Aug 2014 14:16
Postitas VäikeMägilane
28 starti, see on märkimisväärne number, nüüd tuleks siis ned 2 veel teha ning juubelit tähistada, siis ehk...natuke puhata:)?

Igaks juhuks mainin tulevastele kihutajatele ette ära, et õnne faktorile lootmine vene raua juures on sama kindel kui igavene rahu maailmas

Lootus on küll ullikeste lohutus, kuid ehk ikka näeme sind stardis (autosid saab ju rentida ka;)?

Postitatud: 14 Aug 2014 00:20
Postitas Mikk
Järelikult on Kalmer Vaht igavese rahu tooja siia maailma. Ei tea, et oleks ühtegi etappi viimase kolme aasta jooksul katkestanud.... parandage mind kui eksin ;)

Ja Rebasel oli tegelikult hoopis käigukasti mure nagu nüüd minuni info jõudis. Enne starti kurtis laadimise üle, aga stardis oli käigukast saba andnud.

Postitatud: 14 Aug 2014 19:38
Postitas VäikeMägilane
Vaht ilmselt garaasis aind elabki:)))
ei ma ei tea, aga pidi väga pühendund vend olema

Rebane sai jah siduri võllist jagu...mootor liiga võimas