2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
vahepeal midagi erilist juhtunud pole. Henduga proovisime seda kiirendust, millest midagi välja ei tulnud. Mootor käis lõppu ja tahokas jooksis vaid 5500pööret:o. Hiljem, kui olime tagasi tulnud ringilt, avastasin, et tahokal oli käiguvahetustuli ~7700 ja see läks põlema kui tahokas ise näitas vaid ~5400. Peaks kontrollima mõne teise tahokaga, et mis on õige!
Eelmine nädal sai siis käidud Kehalas rajapäeval.
http://www.aldistoome.com/ladaklubi_keh ... paev_2010/
Auto näitas ennast taas heast küljest, ühtegi tehnilist probleemi ei esinenud. Päeva lõpus viimastel ringidel hakkas taas kütus kurvides otsa saama, kuigi oli pool paaki bensiini! Eks tuleb mingi vahepaak teha!
Nädala sees käisin EALis ja kandsin enda andmed auto tehnilisse kaarti. Sai siis hr Palloga põgusalt räägitud järgmisest aastast, kus tuli välja, et rallisprintidel kaotatakse ära Sprint klass:sein. Mulle tundub, et kõik mida plaanin pikemalt ette, muutub si..ks:yllatunud! Nüüd on järgi jäänud põhisarjadest kross mis on ikkagi kõige reaalsem (kuna tegutsen üksi) ja ralli kui leian kellegi kaarti lugema, hetkel ootan vastust minu RR kaardilugeja käest.
Hankisin talveks piigid ja Olaafi julgustusel võtsin kasutusele ?vaese mehe piigiveljed?, tegemist on VW 15? 4x100, 3,5? laiade tagavaratatastega, natuke laiemad oleks võinud olla, aga kingitud hobuse suhu ju ei vaadata;)!
[Muudetud: 28-12-2010 m6mm]
Eelmine nädal sai siis käidud Kehalas rajapäeval.
http://www.aldistoome.com/ladaklubi_keh ... paev_2010/
Auto näitas ennast taas heast küljest, ühtegi tehnilist probleemi ei esinenud. Päeva lõpus viimastel ringidel hakkas taas kütus kurvides otsa saama, kuigi oli pool paaki bensiini! Eks tuleb mingi vahepaak teha!
Nädala sees käisin EALis ja kandsin enda andmed auto tehnilisse kaarti. Sai siis hr Palloga põgusalt räägitud järgmisest aastast, kus tuli välja, et rallisprintidel kaotatakse ära Sprint klass:sein. Mulle tundub, et kõik mida plaanin pikemalt ette, muutub si..ks:yllatunud! Nüüd on järgi jäänud põhisarjadest kross mis on ikkagi kõige reaalsem (kuna tegutsen üksi) ja ralli kui leian kellegi kaarti lugema, hetkel ootan vastust minu RR kaardilugeja käest.
Hankisin talveks piigid ja Olaafi julgustusel võtsin kasutusele ?vaese mehe piigiveljed?, tegemist on VW 15? 4x100, 3,5? laiade tagavaratatastega, natuke laiemad oleks võinud olla, aga kingitud hobuse suhu ju ei vaadata;)!
[Muudetud: 28-12-2010 m6mm]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Piigid reeglina 145 mõõtu, seega velg 4,5-5.5" lai (6" on ka palju, kuigi on sõidetud ja ei ole maha visanud), juba pildipealt vaatab rehv üle serva. Samas - kingitud hobuse suhu tõesti ei vaadata.
No tahhokas võiks ikka töökorras olla;)
See on küll uudis, et sprindi klass kaotatakse, heaoleks sellekohta rohkem infot saada!
EAL-i uuendusi puudutavad postitused liigutasin uue teema alla.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24922
/Log
[Muudetud: 15-11-2010 logman]
No tahhokas võiks ikka töökorras olla;)
See on küll uudis, et sprindi klass kaotatakse, heaoleks sellekohta rohkem infot saada!
EAL-i uuendusi puudutavad postitused liigutasin uue teema alla.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24922
/Log
[Muudetud: 15-11-2010 logman]
Festina lente!
Peale Kehala rajapäeva pole midagi auto juures toimunud. Hetkel tegelen hooaja eelarve täitmise ja autole vajaminevate varuosade hankimisega. Arvatavasti kuu lõpupoole läheb auto Saksa Auto AMKsse nurgakaalule. Peale mida toimub hooajaeelne viimane plekitöö, vahetusse lähevad mõlemad karbid + ~1,5" veetoru külgedele, auto külgede kaitseks:P.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Sain bensiinitrassile vahepaagi tegemiseks ideaalse paagi! Tegemist oli mingi uuema MB õhkvedrustuse alumiiniumist survepaagiga, millel tuleb praegune vooliku ots kinni keevitada ja neli väikest vooliku otsa asemele keevitada. Paagi tegemiseks lahenduse sain siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 506&page=9, eks näis mis välja tuleb.
PS! Ostan 08 juhiukse! Võib olla väljast roostes, vajan ukselt ainult sisemist raami!
PS! Ostan 08 juhiukse! Võib olla väljast roostes, vajan ukselt ainult sisemist raami!
Nii, nädalavahetusel sai auto üle mitme kuu jälle garaazi aetud, aitab talveunest:bouncing! Nüüd eemaldan krossiks mittevajalikud asjad ja siis läheb auto kaalumisele. Peale kaalumist tuleb tõenäoliselt lisa kaalu kuhugi panna.
PS! Mis juhtub kui kasutada u 90AH/720A suurt diisli akut, kas selline aku põletab midagi maha? Miks suur, võimas ja raske aku? Lihtne kuna kõik sõidud, mis olen selle autoga sõitnud, pole kordagi kenekas töötanud ja hetkel pole ka viga leidnud, plaanin keneka üldse eemaldada! Krossi autol on voolu tarbimist vähe ja nn lühiajaline (peale sõitu saab jälle laadida). Võimas aku oleks kompensatsioon keneka puudumisele. Raske aku on hea kaalu jaotamiseks auto tagaosas.
Lisaks vajan jätkuvalt juhi ust(ei pea olema korralik ) ja karpa poolset toore trossirüü kinnitusklambrit, mis kinnitub karpa külge. Kui kellelgi on neid vidinaid andke teada, lepime hinnas kokku!
PS! Mis juhtub kui kasutada u 90AH/720A suurt diisli akut, kas selline aku põletab midagi maha? Miks suur, võimas ja raske aku? Lihtne kuna kõik sõidud, mis olen selle autoga sõitnud, pole kordagi kenekas töötanud ja hetkel pole ka viga leidnud, plaanin keneka üldse eemaldada! Krossi autol on voolu tarbimist vähe ja nn lühiajaline (peale sõitu saab jälle laadida). Võimas aku oleks kompensatsioon keneka puudumisele. Raske aku on hea kaalu jaotamiseks auto tagaosas.
Lisaks vajan jätkuvalt juhi ust(ei pea olema korralik ) ja karpa poolset toore trossirüü kinnitusklambrit, mis kinnitub karpa külge. Kui kellelgi on neid vidinaid andke teada, lepime hinnas kokku!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Heh. Akut ei pea isegi nii suurt ostma. Kindlasti veendu, et tegu on kinnise/geel akuga. Kui on tavaline happega kärakas siis võid olla kindel, et see hakkab pahinal tuulutusest hapet välja pilduma. Samas geelaku nõuab nö intelligentset laadijat mitte seda tavalist Starti . Meie aku on mingi 680A/78ah vms. Kestab 2 võistlussõitu ilusti ära. Sõidud umbes 20minti ja kestab ka tulede saatel, kojamehega ja salongiventiga vihmasõidu. Käivitusmomendil kasutame lisaakut, et mitte ära koormata pardaakut. Sedasi siis...
Vahepaak võiks veidi suurema mahuga olla. Keevitaja väänaks sul selle plekist ise valmis suht sama hinnaga mis kulutad nende torude külge pookimiseks. Lisaks saad kohe ka õiged kinnitused ja kuju ise valida. Meid aitas selline töökoda nagu Radikameister. Asub Pärnu maanteel.
[Muudetud: 31-1-2011 uzzac]
Vahepaak võiks veidi suurema mahuga olla. Keevitaja väänaks sul selle plekist ise valmis suht sama hinnaga mis kulutad nende torude külge pookimiseks. Lisaks saad kohe ka õiged kinnitused ja kuju ise valida. Meid aitas selline töökoda nagu Radikameister. Asub Pärnu maanteel.
[Muudetud: 31-1-2011 uzzac]
Krossi jah! Olen juba isegi kuulnud seda, et sprint klass jäi ikkagi selleks aastaks (sõitjad olid EALis sõdimas käinud, lühikese etteteatamisaja pärast). Aastavahetusel pidin enda jaoks lõpliku suuna valima ja seda toetajatele tutvustama hakkama. Ei ole ju ilus öelda potentsiaalsele toetajale, et vist võistlen seal või äkki seal ja võibolla ei võistle kusagil?! Sellepärast olen võtnud kindla suuna krossile (krossis oli selleks hetkeks kõik juhendid kinnitatud) ja võimalik et võimalusel võtan osa Kehtna rallisprindist kuna Kehtna AMK saab minu koduklubiks!Algselt postitas: ccve
Hakkad rallikrossi ikkagi? Kusjuures Rallisprindis on siiski olemas 2wd Sprint klass! Esimene võistlus 19.Veebruar Kõpus. Aga 13.Veebruar on Pärnus jälle piikidega rallikrossi nõuetele vastav võistlus, sama oli eile Kuremaal, vägaväga FUN!
uzzac, kas sellel geelakul ei pidanud seda kasti/katet peale panema? See paak on 900-800ml, pildi peal tundub väiksem.
Kohe seda lisapaaki ei hakkagi tegema, alustuseks panen korraliku originaalpaagi. Praegu auto küljes olev paak on mingi räige paugu saanud, täpselt võtturi kohale, tõenäoliselt on võttur ise ka sellest paindes. Mõlk on 3-4cm sügav, ümber sellise mõlgi mahub ~10l bensiini enne kui võtturi ots bensiinini jõuab. Siis pole ime, et juba poole paagiga probleemid on! Millalgi peaksin saama dasfilt varuosadeks 08, loodan, et saan sellelt isendilt palju häid korralikke varuosasid!