2. leht 4-st

Postitatud: 20 Juun 2009 21:56
Postitas hendu
Väga heaks on saanud mootor, siiski vaja tühikäigumootori osa ümber teha pwm-i peale, kuna stepper miskil ühetkel unustab enda liigutamise. Millegi pärast lambda hakkas kalama, aga eks homme vaatab elektri uuesti üle ning teeb mõned korrektiivid.
Aga hetkel ringisõites muhe irve näol, 1000km sõidan vaikselt sisse ning sealt edasi hakkab juba rohkem peale andma (hetkel piiraja 5500 peal).

Veelkord tänud peainsener Tuhale, kes kiirelt valmistas ka lisa pudinad, et erinevad komponendid saaksid paika ning masin jonksu!

Postitatud: 03 Juul 2009 10:27
Postitas olaaf
hendul juhtus vahepeal väike ebaõnn siin - väline veovõlliots läks pooleks kohe otsamuttri tagant - rummu lõi pooleks, rattalaager laiali - ühesõnaga korralikult.

eile sai workshoppi tehtud ja varu veovõllidel kummid ja välimised otsad vahetatud, lisaks sellele sai ühistööna rattalaagrid vahetatud ja tulevad suured pidurid autole nagu 16v masinale kohane :D

vaata, et sa masina kokku saad ja rajal oled pühap!!!

Postitatud: 03 Juul 2009 23:49
Postitas Mikk
täielikult detaili praak....aga juhtub ka seda. ja ma ei tea kui pühapäeval rajal ei ole, siis tulen ikka kohe suure malakaga külla, suuremaga kui jooksu rajal sind taga utsitan.:D

Postitatud: 04 Juul 2009 00:19
Postitas hendu
Nii garaazist tagasi, rummud mõlemad vahetatud, aga kõrvalistuja poolne pooltelg vaja ka vahetada (hakkasime mutrit pingutama ja krõks mutter hakkas üle käima). Homme vahetab teise pooltelje ka ära ja peaks olema valmis pühapäevaks.
Rummude laagrite vahetuse eest tahaks tänada Raldo Customs-it ning pooltelgede tuuningu eest Olkut!

Postitatud: 04 Juul 2009 09:33
Postitas m6mm
mis ja kus toimub pühapäeval?

Postitatud: 04 Juul 2009 09:47
Postitas hendu

Postitatud: 05 Juul 2009 19:16
Postitas hendu
OT-l käidud, auto pidas suht hästi vastu, sai seadistatud ja niisama juttu puhutud. Esimene sesioon mille ajal peale olin, sain sõita 2 ringi kuna detoneeris väga jõhkralt. Sai haaratud Tartsil nööbist ning tehtud väike seadistamine ja tulemus sai täitsa hea. Kurve sai läbida 3-nda käiguga, kuna siis oli mootor mõnusas pöördevahemikus ning vedas nagu loom, hetkel vaja panna külmemad küünlad ning külmem termostaat ning võiks uuesti minna Audrusse proovima:lol.
Tänud Tartsile kes viitsis jännata!

Mõned klõpsud ka:
Kleebistatud masin (tõelise jõu allikad)
Pilt
Pilt

Tartsi bike ka pildile jäänud
Pilt

Moss rivis oma aega ootamas
Pilt

Postitatud: 05 Juul 2009 21:23
Postitas Tarts
Käidud nähtud,päev oli tore ja ilmaga ka vedas,endal hakkas ka ila tilkuma vaadates kuis mehed kimavad .
Hendule ka jõudu jaksu masina edasi arendamisel ja julgust pedaalide tallamisel.
Koju sõites sai paari vihmapilvealt läbi kimatud ,aga see vaid kasuks sai tunniga koju ja hea kiirusega vihm külge ei hakkagi.
Edu.

Postitatud: 01 Aug 2009 00:00
Postitas hendu
Vahepeal on saanud suhteliselt palju sõita, aga ikka vaja ka vaikselt ehitada ja aretada paremaks. Tühikäigu süsteem sai ümber tehtud ning peaks olema töökindlam kui enne. Sisselaske drossel klapp sai veidike suurema vastu vahetatud. Hetkel vaja aju veidi ümber joota ning juhtmestikus ka omad korrektuurid teha, aga cämbiks peab asi valma olema.
Veel sain sõbralt veljed, mis vajasid veidi timmimist ning rehvistamist (timmimine ja rehvide pealevenitamine: Aaclub, Marja Autokumm), millega peaks olema mõnusam maanteel kulgeda kui praegustega.

Kolm klõpsu ka:
Pilt

Pilt

Salongi 2 lisa kella ka:
Pilt

[Muudetud: 1-8-2009 hendu]

tühikäigusüsteem

Postitatud: 02 Aug 2009 11:05
Postitas ruudi
Miks sa selle tühikäigusüsteemi ümber tegid kas originaal ei tööta ? Küsin sellepärast ,et mu auto pritsel (lada110) jäävad pöörded liigakauaks peale, imelik on sõita niiviisi karpaga ju sellist jama ei old.

Postitatud: 02 Aug 2009 11:20
Postitas hendu
Megasquirt töötas suht kapriisselt selle originaal stepper tühikäigumootoriga (originaalisgi vahest jukerdas) ja hetkel aretangi ümber Boschi 2 juhtmelise mootori peale, mis peaks olema töökindlam.

Kuna unustasin tööjuurde vastava transi, et teha tühikäigu süsteem ümber, aga vahepeal oli vaja autot liigutada siis sai ajutise lahendusena tühikäigukuulkraan paigaldatud:

Pilt

Postitatud: 31 Okt 2009 23:14
Postitas hendu
Vahepeal polegi eriti midagi juhtunud, aga nüüd sai jälle tegelema hakatud ning väike pilt mis teoksil. Tänud m6mm-le kes aitab teostada ja kes ka idee pani pähe;).

Pilt

Postitatud: 31 Okt 2009 23:18
Postitas Moss
Oli siis probleemi, et koopasse käib?

Postitatud: 31 Okt 2009 23:22
Postitas hendu
Käis koopasse ja riivis mõnuga rehvi(flantsid olid vahel), no ja suht inetud on tagumised koopaääred originaalis.

Postitatud: 31 Okt 2009 23:30
Postitas viaccess
Golfi tiivaääred? Sai mk1 omad külge proovitud 111le, ja päris kena värk tead....

Postitatud: 31 Okt 2009 23:31
Postitas masuurik
e28

Postitatud: 05 Nov 2009 19:10
Postitas m6mm
Mõned pildid toimunust.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 5-11-2009 m6mm]

Postitatud: 05 Nov 2009 19:13
Postitas TimmThaler
palju viisakam jääb peaks mainima. Mulle meeldib:)

Postitatud: 06 Nov 2009 12:02
Postitas Ladavend
SUPER näeb välja!Kui veel värv selga siis üld pilt jääb kena!;)

Postitatud: 07 Nov 2009 09:32
Postitas an12dukas
Täitsa auto moodi juba ju.
Oleks ka Venemaal tehastes selline disainisuund..:(