2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

Eesti Ladaklubi liikmete autod
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#21

Postitus Postitas hendu » 20 Juun 2009 21:56

Väga heaks on saanud mootor, siiski vaja tühikäigumootori osa ümber teha pwm-i peale, kuna stepper miskil ühetkel unustab enda liigutamise. Millegi pärast lambda hakkas kalama, aga eks homme vaatab elektri uuesti üle ning teeb mõned korrektiivid.
Aga hetkel ringisõites muhe irve näol, 1000km sõidan vaikselt sisse ning sealt edasi hakkab juba rohkem peale andma (hetkel piiraja 5500 peal).

Veelkord tänud peainsener Tuhale, kes kiirelt valmistas ka lisa pudinad, et erinevad komponendid saaksid paika ning masin jonksu!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#22

Postitus Postitas olaaf » 03 Juul 2009 10:27

hendul juhtus vahepeal väike ebaõnn siin - väline veovõlliots läks pooleks kohe otsamuttri tagant - rummu lõi pooleks, rattalaager laiali - ühesõnaga korralikult.

eile sai workshoppi tehtud ja varu veovõllidel kummid ja välimised otsad vahetatud, lisaks sellele sai ühistööna rattalaagrid vahetatud ja tulevad suured pidurid autole nagu 16v masinale kohane :D

vaata, et sa masina kokku saad ja rajal oled pühap!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#23

Postitus Postitas Mikk » 03 Juul 2009 23:49

täielikult detaili praak....aga juhtub ka seda. ja ma ei tea kui pühapäeval rajal ei ole, siis tulen ikka kohe suure malakaga külla, suuremaga kui jooksu rajal sind taga utsitan.:D

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#24

Postitus Postitas hendu » 04 Juul 2009 00:19

Nii garaazist tagasi, rummud mõlemad vahetatud, aga kõrvalistuja poolne pooltelg vaja ka vahetada (hakkasime mutrit pingutama ja krõks mutter hakkas üle käima). Homme vahetab teise pooltelje ka ära ja peaks olema valmis pühapäevaks.
Rummude laagrite vahetuse eest tahaks tänada Raldo Customs-it ning pooltelgede tuuningu eest Olkut!

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#25

Postitus Postitas m6mm » 04 Juul 2009 09:33

mis ja kus toimub pühapäeval?

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#26

Postitus Postitas hendu » 04 Juul 2009 09:47


hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#27

Postitus Postitas hendu » 05 Juul 2009 19:16

OT-l käidud, auto pidas suht hästi vastu, sai seadistatud ja niisama juttu puhutud. Esimene sesioon mille ajal peale olin, sain sõita 2 ringi kuna detoneeris väga jõhkralt. Sai haaratud Tartsil nööbist ning tehtud väike seadistamine ja tulemus sai täitsa hea. Kurve sai läbida 3-nda käiguga, kuna siis oli mootor mõnusas pöördevahemikus ning vedas nagu loom, hetkel vaja panna külmemad küünlad ning külmem termostaat ning võiks uuesti minna Audrusse proovima:lol.
Tänud Tartsile kes viitsis jännata!

Mõned klõpsud ka:
Kleebistatud masin (tõelise jõu allikad)
Pilt
Pilt

Tartsi bike ka pildile jäänud
Pilt

Moss rivis oma aega ootamas
Pilt

Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

#28

Postitus Postitas Tarts » 05 Juul 2009 21:23

Käidud nähtud,päev oli tore ja ilmaga ka vedas,endal hakkas ka ila tilkuma vaadates kuis mehed kimavad .
Hendule ka jõudu jaksu masina edasi arendamisel ja julgust pedaalide tallamisel.
Koju sõites sai paari vihmapilvealt läbi kimatud ,aga see vaid kasuks sai tunniga koju ja hea kiirusega vihm külge ei hakkagi.
Edu.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#29

Postitus Postitas hendu » 01 Aug 2009 00:00

Vahepeal on saanud suhteliselt palju sõita, aga ikka vaja ka vaikselt ehitada ja aretada paremaks. Tühikäigu süsteem sai ümber tehtud ning peaks olema töökindlam kui enne. Sisselaske drossel klapp sai veidike suurema vastu vahetatud. Hetkel vaja aju veidi ümber joota ning juhtmestikus ka omad korrektuurid teha, aga cämbiks peab asi valma olema.
Veel sain sõbralt veljed, mis vajasid veidi timmimist ning rehvistamist (timmimine ja rehvide pealevenitamine: Aaclub, Marja Autokumm), millega peaks olema mõnusam maanteel kulgeda kui praegustega.

Kolm klõpsu ka:
Pilt

Pilt

Salongi 2 lisa kella ka:
Pilt

[Muudetud: 1-8-2009 hendu]

ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

tühikäigusüsteem

#30

Postitus Postitas ruudi » 02 Aug 2009 11:05

Miks sa selle tühikäigusüsteemi ümber tegid kas originaal ei tööta ? Küsin sellepärast ,et mu auto pritsel (lada110) jäävad pöörded liigakauaks peale, imelik on sõita niiviisi karpaga ju sellist jama ei old.

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#31

Postitus Postitas hendu » 02 Aug 2009 11:20

Megasquirt töötas suht kapriisselt selle originaal stepper tühikäigumootoriga (originaalisgi vahest jukerdas) ja hetkel aretangi ümber Boschi 2 juhtmelise mootori peale, mis peaks olema töökindlam.

Kuna unustasin tööjuurde vastava transi, et teha tühikäigu süsteem ümber, aga vahepeal oli vaja autot liigutada siis sai ajutise lahendusena tühikäigukuulkraan paigaldatud:

Pilt

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#32

Postitus Postitas hendu » 31 Okt 2009 23:14

Vahepeal polegi eriti midagi juhtunud, aga nüüd sai jälle tegelema hakatud ning väike pilt mis teoksil. Tänud m6mm-le kes aitab teostada ja kes ka idee pani pähe;).

Pilt

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#33

Postitus Postitas Moss » 31 Okt 2009 23:18

Oli siis probleemi, et koopasse käib?

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 283
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#34

Postitus Postitas hendu » 31 Okt 2009 23:22

Käis koopasse ja riivis mõnuga rehvi(flantsid olid vahel), no ja suht inetud on tagumised koopaääred originaalis.

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#35

Postitus Postitas viaccess » 31 Okt 2009 23:30

Golfi tiivaääred? Sai mk1 omad külge proovitud 111le, ja päris kena värk tead....
Jupid Venemaalt!

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#36

Postitus Postitas masuurik » 31 Okt 2009 23:31

e28
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#37

Postitus Postitas m6mm » 05 Nov 2009 19:10

Mõned pildid toimunust.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 5-11-2009 m6mm]

TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

#38

Postitus Postitas TimmThaler » 05 Nov 2009 19:13

palju viisakam jääb peaks mainima. Mulle meeldib:)

Ladavend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Nov 2008 21:09
Asukoht: Eesti,Harjumaa

#39

Postitus Postitas Ladavend » 06 Nov 2009 12:02

SUPER näeb välja!Kui veel värv selga siis üld pilt jääb kena!;)

an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

#40

Postitus Postitas an12dukas » 07 Nov 2009 09:32

Täitsa auto moodi juba ju.
Oleks ka Venemaal tehastes selline disainisuund..:(


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist