21063"Rondiste" Kytt 1986

21063"Rondiste" Kytt 1986

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#81

Postitus Postitas Kytt » 13 Apr 2011 19:04

Algselt postitas: masuurik
Kust need puksid tulid?


Venest ;)

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#82

Postitus Postitas masuurik » 13 Apr 2011 19:31

Tellisid? hind?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#83

Postitus Postitas Kytt » 13 Apr 2011 19:36

Räägi Mägilasega, ta tellis venest paar komplekti. Aga kuna sa oled juba kolmas, kes mult täna nende kohta uurib, siis ta varud arvatavasti nüüdseks otsas.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#84

Postitus Postitas Kytt » 30 Mai 2011 16:43

Tuleb sõnu süüa ja nentida, et raplaks tugevdatud õõtsasi ja polüpukse alla ei saanudki,pole neid ka veel praegu all ja kes teab millal jõuab. Lühem vedru ja jäik amort seeeest aga all, samuti sai esimesed rattakinnitused tikkpoltidele ümber tehtud ning töö käigus sai auto omale ka uued esirattalaagrid. Rapla sai enamvähem viperusteta üle elatud, kui jätta välja esimese vooru teisel ringil toimund kohtumine tünniga, mis päädis suunatule purunemise ning uute värvikahjustustega, ringirekordit küll ei parandanud kuid võrreldes eelmise aastaga jäid vähemalt rehvid enamvähem sõidetavasse konditsiooni.
Kehvemast ka: tõenäoliselt tänu kiirele roolile ning silla ette toomisele on järjekordselt otsas nii šarniiride kui rooliotste kaitsekummid ning ega detailid ise ka enam normaalses töökorras pole, niiet kui kunagi polüpukse installima hakata, siis peab ka kogu veermiku jälle välja vahetama. Mingi päev hakkas makk "näkku panema", käima ei läinud ning röökis veateadet "protect", paar sekki netis ja asi selge, tõenäoliselt kõlarijuhe maki tagant lahti. Kobisin siis täna õue ja maki välja võtmiseks aku klemme maha keerates jäi pilk peale praktiliselt keset stabikat vabalt tilbendavale puksile(hetkega oli suurima esisilla kolina põhjustaja selge, stabikas käib vastu poolraami). Makk korras(oligi kõllijuhe lahti), otsustasin ka stabikapuksi tagasi panna, paraku lõppes see töö väga kähku, kuna keerasin puruks poolraami küljes oleva poldi. Keevitust mul ei ole, niiet saatsin auto nädalaks-paariks nurka seisma, las mõtleb järele kas ikka tasub niimoodi pirtsutada.
Ahjaa, ükspäev ostsin matsu pannud auto pealt viiese kasti, unustasin aga ühe inglaste vanasõna, nimelt: "ma ei ole nii rikas et osta odavaid asju", kast mis enne olevat töötanud väga hästi, ei tee seda peale ostmist enam mitte; käigud ei lülitu ja mingi, tõenäoliselt stoppervedru otstarvet omav, vidin tilbendas seal, kus ta kohe kindlasti olema ei pea. Kuna samalt müüjalt sai ostetud ka hulk kereplekke, sai kibedalt naerdud, et ostsin kalli raha eest remontplekke ning sain paarikümne kilo jagu vanarauda kauba peale.
Ah p****e kah, ma sõidan nüüd mõnda aega opeliga :cul

aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

#85

Postitus Postitas aargo » 30 Mai 2011 21:50

 
Kytt kirjutas:Ah p****e kah, ma sõidan nüüd mõnda aega opeliga :cul

Hahaaa :D See oli päris hea :lol
Aga žiguli on ka auto :)

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#86

Postitus Postitas reiner » 30 Mai 2011 21:58

Mitu tuhat kilomeetrit sa siis nende sarniiride ja rooliotstega sõita said?
Rooliotsad olid vist Delphi ja sarniirid TREK'i omad?

Ja mis sa tast ikka lihtsalt seisma jätad. Jäta siis juba Amperi hoovi peale :D Mine tea, äkki keegi teeb korda..
Vigurile ikka tuled ju?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#87

Postitus Postitas Kytt » 30 Mai 2011 22:20

 
reiner kirjutas:Mitu tuhat kilomeetrit sa siis nende sarniiride ja rooliotstega sõita said?
Rooliotsad olid vist Delphi ja sarniirid TREK'i omad?

Ja mis sa tast ikka lihtsalt seisma jätad. Jäta siis juba Amperi hoovi peale :D Mine tea, äkki keegi teeb korda..
Vigurile ikka tuled ju?


Delphi ja Treki jupid pole veel alla jõudnud, ootavad oma aega ja ideaalplaani järgi lähevad alla koos uue puksiringiga.
Amperi hoovi peal on nii kiired ajad, et kuuekas vaid jalus vedeleks, niigi vedelevad ja tõenäoliselt jäävad ka pidevalt ette seal nii mu õõtsad kui tooli karkass, üks kobakas viiene kast ja veelgi suurem autorape vaid seisaksid ja segaksid töö tegemist ;)
Vigur jääb see aasta paraku vahele, kui autot veel kelleltki, kasvõi sinult ;) , laenata saaks, siis töölt ära saamine on hetkeseisuga välistatud:mad:

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#88

Postitus Postitas Kytt » 25 Juul 2011 12:27

Esisilla jupid said lõpuks uued, polüpuksid alla, õõtsad tugevdatud, düüsidega sai ka paar päeva enne Campi natuke mässatud ning auto sai hea. Käina aegu vaadates lausa väga hea :D
Pühapäeva õhtul praamiga mandrile sõites käis peast läbi mõte, et see on vist esimene Camp, kus mul Lada remonti ei vajanud(peale jäänud toorega kogu Kärdla rongkäigu läbimine ei kvalifitseeru katki minemise alla). Saatusel oli aga üks vingerpuss siiski varuks, mõnikümmend km Haapsalust Tallinna poole otsustas üks aasta aega vana Barum, et 130kmh-ga möödasõidul olles võiks puruks minna. Hea et see tagarehv oli, vastasel juhul oleks asi ikka üpris kus*selt lõppenud. Siinkohal oleks paslik Reinerit, Madmurit ning Hunterit tänada, kes viitsisid 70-80ga mul peale tagavararehvi alla saamist järgi tiksuda(sarnaselt lõhkenud Barumiga kippus ka tagavararehv sõidu ajal kuratlikult kuumaks minema, ometi vastu ta kuskile ei käinud ning ka velg oli kenasti jahe). Hetkel sõber uurib Contist garantii kohta, aga kui sealt mind metsa saadetakse, siis vaja jälle uusi rehve hakata saksast tellima:mad:

Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Käina.

#89

Postitus Postitas SexSix » 25 Juul 2011 12:39

Ega Sa Käina kardirajal üle petoontüükide ei sõitnud, seal raja keskosas?

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#90

Postitus Postitas Kytt » 25 Juul 2011 12:41

sa mõtled seda lahtist kamakat, mis paremat kätt jäi? Ei sõitnud ja lõhki otsustas vasak minna hoopis.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#91

Postitus Postitas Mikk » 25 Juul 2011 14:30

Auto tundus sul tõesti hea olevat... rajal käies tundus korraks, et käib paremini kui minu omagi, aga Haapsalust koju sõites tundus, et vahet ei ole jõu näitajates vaid ainult veermikus. Samas tundub, et oled selle karburaatori päris kenasti toimima saanud. Enne jäi ikka ülemistel pööretel segu lahjaks, nüüd saab aga mootor tänu ka sellel nukale lõpuni lahti käia. Oleks sul rool ka sutike kergem... kuidagi kahtlaselt raskelt käib ta sul, siis võiks sellise tänavamasinaga rahule jääda.
Palju nüüd kütuse kuluks tuli. Enne olid sul ulme suured need näitajad, samas väga hästi nagu edasi ei käinud?

Mis neil rehvidel kiirusindeks on?

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#92

Postitus Postitas VäikeMägilane » 25 Juul 2011 14:33

Kuidas polupuksidega ja etteviidud sillaga sõita on?
Lihtsalt kas tasub see inevesteering ära (tavaautole pean silmas)? Kommentaare paluks;)

võidusõiduks on see ilmselgelt investeering...
Festina lente!

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#93

Postitus Postitas Mikk » 25 Juul 2011 15:11

Väga mõnus on sõita. Plaanin endale ka nii teha. Ise asi kas terve polupuksiringi panen, aga teatud kohtadesse küll. Et saab ju neid pukse ka väiksemates kogustes tellida kui terve ringi, või mis???(Küsimus sulle Mägilane)

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#94

Postitus Postitas Kytt » 25 Juul 2011 16:15

 
VäikeMägilane kirjutas:Kuidas polupuksidega ja etteviidud sillaga sõita on?
Lihtsalt kas tasub see inevesteering ära (tavaautole pean silmas)? Kommentaare paluks;)

võidusõiduks on see ilmselgelt investeering...


väga hea on sõita, mina olen selle investeeringuga väga rahul. kui puks ka nii kaua vastu peab nagu reklaamitakse, siis oli see ikka väga õigesti paigutatud raha.
Kuluks tuli suts alla 10 maanteel, haapsalu-hiiumaa-haapsalu sai keskmiseks 11.
Barumitel kiirusindeksiks H ehk 210(varu nagu oli :D ) ja ennetamaks järgmist küsimust, siis koormusindeks oli 80 ehk 450kg.
Rehvimüüjaga räägitud, sügisel läheb asi emafirmasse garantiisse, eks siis näeb mis saab, kas annavad uue rehvi või mitte. Praegu aga uurin hindasi ja ootan pakkumisi.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#95

Postitus Postitas PuZuP » 16 Aug 2011 19:15

Väike "teaser" (loe: õrritaja) ;)

Pilt
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#96

Postitus Postitas reiner » 16 Aug 2011 21:18

Mis siin kedagi õrritama peaks? :D

Aga miks on ülemised šarniirid paigaldatud alla?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#97

Postitus Postitas PuZuP » 16 Aug 2011 21:43

Kust Sa nüüd selle välja lugesid ?
Alumised on all ja ülemised on üleval.
Nendel šarniiridel lihtsalt ei ole määrdenipleid :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#98

Postitus Postitas reiner » 16 Aug 2011 22:09

Sel juhul ma pole veel ühtegi sellist alumist šarniiri näinud. Nii palju kui ma näinud, katsunud ja kasutanud olen, siis ülemised ümarama ja alumised kandilisema tagaosaga. Kui tahad ja meelde tuletad võin homme pilti teha..:D

Aga ikkagi, mis selles pildis õrritavat on?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2007
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#99

Postitus Postitas Kytt » 16 Aug 2011 23:02

Läksin siis eile paariks tunniks Amprisse, et enne tänast ülevaatust tagumised piduriklotsid ja tagasilla otsa simmerid ära vahetada. Hu* nii kergelt pääsesime, kapitaalselt kinni olid mõlemad töösilindrid, ning suuresti tänu sellele oli klots, või õigemini see, mis sellest alles oli, ühte trumlisse sellised vaod sisse söönud, et sinna saaks kevadel kartuli maha panna. Muidugi sai puruks keeratud ka pehkinud piduritorud ning avastatud et pidurikolmikus on pea täispikkune pragu. Kuna ka rattalaagrid häält tegid, sai ühe hooga needki ära vahetatud. Tegelikult oli ka kässaritross väga halvas seisukorras, aga seda polnud lihtsalt õhtul enam kuskilt võtta niiet selle vahetab millalgi hiljem. Kolmiku, trumli ja lööktõmmitsa eest tuhat tänu Zajetzile, poleks tal kodus nii rikkalikke varusi, oleks auto hommikuse poodide avamiseni tõstuki peal seisnud. Täna sai alla uue paari Yokohamasi, eks näis kuidas need end üleval peavad. Isegi veits kahju oli Yokosi alla panna, sest ajutiselt taga olnud 155/80 mõõdus igivanad kivikõvad pragulised protikad oli ikka väga lõbusad rehvid kurvides ja ringteedel ;)

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#100

Postitus Postitas Mikk » 17 Aug 2011 00:23

Kas võetakse ka ette need tööd, mida raja ääres tehnilise mehed pahaks panid? Raplas ju ütlesin sellise lause välja, et kes mustas nimekirjas ja järgmiseks korraks asja ära ei paranda, rajale ei saa. Tehnilist teinud mehed kandsid mõlemad mulle ette, et sinu masinaga probleem on. See jutt tasub kõigil tegelikult kõrva taha panna, kellele midagi märkuseks öeldi.


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist