21063"Rondiste" Kytt 1986

21063"Rondiste" Kytt 1986

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#61

Postitus Postitas Kytt » 30 Apr 2010 19:39

Pisiuuendus jälle;)Pilt

Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

#62

Postitus Postitas Varblane » 18 Mai 2010 21:48

Aitäh Kytt õhupuhastaja idee eest! http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 3f1a87.jpg :lol

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#63

Postitus Postitas Kytt » 18 Mai 2010 22:44

Algselt postitas: Varblane
Aitäh Kytt õhupuhastaja idee eest! http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 3f1a87.jpg :lol


Võta heaks


Autost siis niipalju et alla said Sachs Advantage amordid(ikka kuradi jäik on :D ), külge uued siduri pea- ja töösilindrid, Saksast jõudis kohale paar Falkeni suverehve ning vahetust ootab veel piduri rõhuregulaaor. Samas vajaks auto veel karpa näppimist, sest tõmme pole see, mis ta olema peab, ära ei ütleks ka reg. nukarattast(keti tõstmine hamba võrra yhele/teisele poole ei andnud soovitud tulemust) ning tagumisest stabikast:rolleyes


Vana-Võidus näeme, rsk :lol

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#64

Postitus Postitas Kytt » 25 Mai 2010 00:29

Veits kitsas vist :DPilt

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#65

Postitus Postitas MuKi14 » 03 Juun 2010 13:55

Kus kohast selliseid park-ja suunatulesi saab? eestis on neid üldse? :P

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#66

Postitus Postitas Kytt » 03 Juun 2010 13:59

Algselt postitas: MuKi14
Kus kohast selliseid park-ja suunatulesi saab? eestis on neid üldse? :P

Eestis pole ma neid müügil näinud. Pead heitma pilgu sinna ida poole või lappama e-bay lehekülgi.


Autost niipalju et vahepeal sai auto omale värske pidurivedeliku, tagumise stabilisaatori ning rooste- ja auguvaba esistange(viimase eest tuhat tänu Andole).

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#67

Postitus Postitas PuZuP » 03 Juun 2010 14:02

Auto sai ka korraliku läbiloputuse vanast pidurivedelikust :P
Atsetoon haiseb hästi :P

Aga räägi nüüd sõiduelamusest stabilisaatoriga ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#68

Postitus Postitas Kytt » 03 Juun 2010 14:08

Algselt postitas: PuZuP
Aga räägi nüüd sõiduelamusest stabilisaatoriga ?


vaata mu selle teema viimast pilti. sellist olukorda enam ei ole
:P
testsõit näitas, et selle autoga saab lausa driftida nyyd :D rooli keerates ei tahagi enam otse minna vaid lükkab kenasti saba õigesse suunda ja kutsub ka esimesed rattad rooli kuulama. aga kui õhtul külla tulen, siis saad ise proovida

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#69

Postitus Postitas Kytt » 11 Juun 2010 14:39

Eile sai Tallinna lähiümbrust avastamas käidud

Pilt







[Muudetud: 11-6-2010 Kytt]

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#70

Postitus Postitas Kytt » 18 Juul 2010 18:13

Raplas käidud ja nagu juba tavaks on saanud, peab ka see kord peale üritust auto kallale minema.
Saaga hakkas juba laupäeva öösel, kui töölt koju tulles avastasin et juhipoolne peegel on "pooldunud", egas midagi, veidi ropendamist ja katkise kroomi asemele läks mingi roostes käkk. Hommikul kiiruga autosse, juhiuks kinni ja kolaki - kõrvalistuja kolmnurkakna kinniti otsustas liimist lahti tulla, oligi teine kaua vastu pidand, lausa 24 aastat :D
Raplas läks kõik kenaste, ringiajad võrreldes paari aasta tagusega ikka omajagu paremaks muutunud, kui 2008 oli väiksevändalisega ringiajaks 1.10,... siis nyyd suurevändalisega 1.02,...
Tuju muutis kehvemaks vaid üks pisiasi, mis tegelikult nii pisike polegi:
Parem esimene rehv(3-4k km sõitnud)
Pilt
Võrdluseks siis tagumine:
Pilt


Seega kui kellelgi on pakkuda kroompeeglit või paari 185/50...60R13 korralikku suverehvi, võib muga julgesti ühendust võtta

[Muudetud: 18-7-2010 Kytt]

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#71

Postitus Postitas Moss » 18 Juul 2010 22:44

Algselt postitas: Kytt
Autost siis niipalju et alla said Sachs Advantage amordid(ikka kuradi jäik on :D )


Seda on rõõm kuulda. Minu masina kasutusotstarbest lähtudes olid ikka jube süldid.

Samas vajaks auto veel karpa näppimist, sest tõmme pole see, mis ta olema peab


Ära näe vaeva, see ei lähegi paremaks, karburaator ju :lol Mul on mõned mõtted aga endal masin puudub ja peamõraga vabatahtlikku ka pole leidnud veel :) Saada U2U kui huvi pakub.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#72

Postitus Postitas Kytt » 02 Aug 2010 02:11

Camp läbi ja erinevalt eelmistest kordadest ei vajanudki auto seekord kohapeal suurt remonti. Vaid tagastabika otsad olid puksidest välja hüpanud, aga selle töö tegid poisid kähku ära. Siinkohal tuhat tänu Kapale ja Hyper7-le, kui teid poleks olnud, siis Campi korraldajana oleks mul endal auto kallale minekuks aega leidunud alles pühapäeval.
Samas vigu ja veakesi ikka tekkis, kui enne üritust andsid kulumisest teada teise käigu sünkrod, siis nyyd ei taha ka esimene käik kohati ilma raginata sisse minna, ka õlirõhu tuluke ei suvatse enne 1200 rpm ära kustuda, käruga kohalt võttes oli kenasti gardaani kolks kuulda ning tagasilla juurest kostab kahtlast sahinat. Üheks hetkeks kadus laupäeval laadimine, kuid rohkem pole tuluke armatuuris põlema läinud. Aga kuna mootor on niikuinii üpris kohvi, plokkdifri vedrud väsind ning kastivahetus oli ka lähitulevikus plaanis, siis ei midagi hullu, küll asjad millalgi jonksu saab.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#73

Postitus Postitas Kytt » 06 Sept 2010 12:57

Viimane kuu niivõrd kiire olnud, et sõita pole Ladaga praktiliselt mahti olnud. Vähesed vabad hetked on kulunud pisukeseks nokitsemiseks. Campilt ostetud regullitav nukaratas sai Miku abiga külge, samal õhtul sai veel proovitud sõitu Miku autolt pärit karpaga mille järel jõudsime arusaamisele, et minu auto karpa nõuab uuesti häälestamist, viimane seadistus ei olnud siiski eriti õnnestunud.
Vahetatud sai käigukast ning kasti simmer, samuti kardaani tugilaager ja rist, tagumine põikvarda puksid olid üpris ribadeks niiet sai ka see uus pandud. Rojevilt sai ostetud roolipuldiga makk ning kroompeegel, nyyd küljes needki, makk töötab suurepäraselt ja pult on ikka väga mõnus lisa, tutikas kroompeegel kolis 06 küljest tagasi kappi 02 valmimist ootama ja kasutet kroom läks asemele. Kuna esimestel pidurivoolikutel olid päris tõsised mõrad tekkind, said ka need vahetatud, ainult õhutamisega läks veidi nihu sest tagarattad tõmmab enne esimesi blokki - eks peab õhutamise uuesti ette võtma. No ja kui juba niikuinii auto all tegutsesin, siis sai ka veidi põhjamastiksit uuendatud.
Nyyd vaja veel rooliotsad millalgi vahetada, sest lühemad käänmikud ei mõju nende elueale just kõige paremini, aga sellega ei tegele enne, kui rooliotste eluea pikendamiseks mingi "ravi" välja mõeldud.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#74

Postitus Postitas Kytt » 12 Okt 2010 19:39

Eelmises postis kirjutatud ?ravi? on välja mõeldud, aga teoks saab see millalgi tulevikus. Väsinud rooliotsad sai vahetatud kuurialt leitud uute kuid igivanade venelaste vastu ? eks sõidab nendega niikaua kuni nad kestava ja alles siis võtab käänmike ravimise ette.
Vahepeal sai ka veidi karpat näpitud, sai parem kui varem. 3. käigu kiirendus 3000-5000p/min paranes ca.1,5 sek jagu, aga kuna kasutada olnud düüsitagavara oli üpris tagasihoidlik, siis ma usun et veidi suuremad düüsid teises kambris oleks aega veelgi parandanud. Hiljem sai küll PuZuPi juures Amper Racingu düüsikarpi revideeritud ja üht-teist taskugi pistetud kuid katsetamiseni ma ei jõudnud, sest vahele tuli üks pisiasi, mis tegelikult niiväga pisike ei olegi ;)
Ükspäev käisin Mikul tööjuures külas ja nii muu jutu seas uuris ta et kas nukk, mille Ronn mulle suvel lubas maha müüa on juba autol küljes. Kuuldes et äri ikka veel tegemata, ei andnud poisi süda rahu ning juba järgmine hetk kuulis Ronn telefonis Miku valju ning vastuvaidlemist mitte tolereerivat häält. Igatahes järgmine päev lahkus Ronn mu värava tagant veidi rikkama mehena ning mina, kes ma niikuinii nukavahetusega hakkama poleks saanud, sain siksi pagassi lisaraskuse. Lisaraskuseks ei jäänud see nukk aga kauaks, jällegi tänu Mikule kes ohverdas oma reede õhtu, et veeta see mu tädipoja käsn-niiskes garaasis uut nukka külge kruvides. Aga asi sai hea :D 0-100 tuleb gramm alla 12seki ning vana nukaga olnud probleem, et üle 5000p/min ei taha auto minna on nyydseks unustatud. Paraku ei ole head ilma halvata, niigi üpris kohvi mootori eluiga selline vidin kohe kindlasti ei pikenda ning lisaväljamineku kap.remondi või uue mootori näol pean ma hiljemalt kevadeks eelarvesse sisse kirjutama. Seniks aga üritaks sõidust rõõmu tunda ning loodame et see aasta korra veel ka Rapla rajale peale saaks(seltsimehed kaasklubilased, vihje teile ;) )

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#75

Postitus Postitas Kytt » 27 Dets 2010 01:56

Üle pika aja, viimati 4.detsember, sai auto pöördesse aetud ning veidi linnas ringi vaadatud. Laisk, nagu ma olen, lükkasin auto lumest enamvähem puhtaks, kuid Scarleti sigadused ümber auto jäid labidast puutumata - blokk õigustas end igati, ei mingit mononühkijat, kaks vedavat ratast on ikka kaks vedavat ratast :D Bloki kasu sai tegelt juba peale Monikat tunda, kui nii Escort kui Lada hoovis lumerookimisel ette kippusid jääma, siks põrutas läbi lume probleemideta, Ford ei olnud võimeline mööda siksi jälgigi parkimiskohast välja sõitma.
Linn oli huvitav, tekkis tunne, et ka sahamehed on jõulupuhkusele lastud :spin Pärnu.mnt-lt Estonia pst-le "libisedes" sai ikka mehise lumepilve üles aetud, siinkohal tervitan kõiki trollipeatuses lehvitajaid ning vabandan et vastu ei lehvitanud, lihtsalt käed olid tööd täis. Sahameeste jõulupuhkuse tunne võimendus Kentmanni jõudes ning ka Kristiine väikesed tänavad polnud päevi sahkasid näinud. Esimeste teehooldajatega kohtusin peale pooletesttunnist linnas tiirutamist Nõmme ja Tammsaare tee ristis, kus härrased otsustasid peateed veidi laiendada ning lükkasid mulle poole meetrise valli risti ette; mis seals ikka, sai hoog sisse võetud ja lootuses, et vallis ühtki suuremat jääkamakat pole, sellest läbi kihutatud. Alles Nõmmele tagasi jõudes ning saja-meetrise vahega kaks korda kinni jäädes mõistsin, et isegi Kristiine kvartalisisesed teed olid väga heas korras:P Kirsiks tordil oli enese valli otsast leidmine paarsada meetrit enne kodu, labidat õnneks vaja ei läinud ja peale mõningast nikerdamist sain kenasti koju.
Üldiselt oli tore õhtupoolik ;)
Aga mida ma kogu selle pika jutuga öelda tahan on see, et oleks vist viimane aega juba nädalaid kuuriall seisvad originaalkõrgusega vedrud lühikeste asemele panna ning sõidumugavuse huvides jäigad amordid pehmemate vastu vahetada.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#76

Postitus Postitas PuZuP » 27 Dets 2010 08:05

Me @ paneb siis "kõrvataha" ? :P

[Muudetud: 27-12-2010 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#77

Postitus Postitas Kytt » 23 Jaan 2011 19:24

Vahepeal autoga nii head kui halba juhtund.
Heast siis enne, külge said uued originaalkõrgusega esivedrud ning ette enne Sachs“e all olnud KYBi gaasikad - nii ikka tunduvalt parem talvel sõita. Alla sai ka juba sügisel muretsetud 5k käigukast, enne külge panekut vahetati kõik tihendid/simmerid, loomulikult läks sisse uus õli ning ka tuub XADOt. Vahetatud sai ka üks sarniir ning õõtsa küljes olevad amordipoldid asendatud tugevamatega.
Halvast ka, Tuula rajapäeval läks paar korda auto käest ning see võrdus purunenud lühikese tagasilla vardaga ning mõlkis tagatiivaga, stangeotste plastikutest rääkimata. Seega peale üritust sai auto koduhoovi asemel hoopis töökoja hoovi aetud. Winterile tahaks juba tugevdatud tagasilla varrastega tulla.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#78

Postitus Postitas Kytt » 25 Veebr 2011 16:32

WinterCampil käidud, üritus oli super, auto kohta sama öelda ei saa:mad:
Tuula tagajärjed parandatud, sai mingi aeg Laitses sõitmas käidud, rada oli väga libe ning mõnigi kurv kuratlikult salakaval. Ukerdasin just ühes neist kurvidest kui üks kiire viiekas otsustas must seespoolt mööda põrutada, paraku hindas juht oma võimeid üle ja nii mu värskelt sirgeks löödud tagatiib teise auto stangenurgaga kohtuski. Õnneks miskit suurt polnud, pool tundi hoovis mässamist ja asi oli jälle enamvähem sirge.
Kuna Camp ukseees otsustasin ka auto puhtaks pesta, siinkohal tarkusetera, kui järeldad et talvine pesu hõlmab ka pesujärgset lukkude suruõhuga kuivatamist, siis ei tasu selles eriti kindel olla. Kesklinnas võis möödakäijatel väga huvitav vaatepilt olla, kui mõni mees päise päeva ajal pool tundi (oma) autosse sisse üritas murda, lukusula oli muidugi autos sees.
Laisk nagu ma olen, otsustasin juba reedel Savernasse minna, ei pea laupäeval enne päiksetõusu ärkama, et linnast liikuma hakata. Lähen siis autot käivitama, võti keerab süütelukus kuidagi kehvasti, aga käima ma ta saan. Ajan auto ukse ette, et kraami lühem maa tassida oleks ja suretan mootori, taaskäivitamisest saab aga tõeline ko?maar. Võti ei keera! Kellad! Ropendades üritan korda kümme saani käima saada, kuni käib "klõps". Topeltkellad! Roolilukk peal! Paarikümne meetri raadiuses kuulevad kõik mahlakamaid väljendeid nii eesti kui vene keeles. Egas midagi, relakas ja haamer kätte ning tööle. Siiamaani sõidan ringi nagu autovaras, süütelukk puudu, juhtmed nipukatega rooli külge kinnitatud.
Tunni pooleteisese hilinemisega, saab lõpuks linnast minema, ca 50km Tartu maanteed sõidetud, kui uus jama, viies käik hüppab välja. Niipaljukest siis seda viiest kasti oligi, ca 300km sai sellega sõita.
Laupäeva hommik Savernas, auto käivitamine lootusetu, kaks päeva varem täis laetud aku ei anna mingit elumärki. Siinkohal tänud Hendule, kes käima tõmbas.
Laupäeva ennelõuna, teisel prooviringil sai rajalt õrnalt välja sõidetud, ikka väga õrnalt ja praktiliselt olematu hooga. Tulemus: rool viltu ja lahkujooks meeletu. Diagnoos: pendelhoob kõver. Ravi: Zajetz auto all tööhoos ning Rojevilt paar polti-mutrit. Suured tänud teile mõlemile.
Auto korras, kokkujooks silma järgi paika pandud sai mindud rajale. Ei läinud just palju aega kui pilbasteks olid mõlemad tagastange plastikud ning mõlkis parem tagatiib (enne kevadet ma uusi plastikuid stange külge ei pane ning mõlkidegi väljalöömine tuleb alles siis, kui jää-/lumerajad enam sõidetavad pole).
Pühapäeva hommik: auto muidugi ei käivitunud, lisaks oli tühjaks jooksnud ka üks esirehv aga ple hullu, Vialt sai kompressori ning Sassilt särtsu ja sõit koju võis alata.
Üldiselt oli tore Camp, millelt jäi mälestuseks 3. koha medal omas klassis.

Pilt

[Muudetud: 25-2-2011 Kytt]

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#79

Postitus Postitas Kytt » 13 Apr 2011 17:45

Suur kevad käes, seega viimane aeg kuuekas talvesopast puhtaks pesta ning suvepapud alla panna. Ning nagu vanasõna ütleb: "rege rauta suvel, vankrit talvel", valmistusin järgmiseks talvehooajaks juba varakult ette, nüüd juba uued veljed koos talvekatega Kummiproffis ja ootavad poiste vaba hetke, et rehvid ümber visata. Samuti sai veike polüuretaanpuksi ring muretsetud, aga millal see auto alla jõuab, seda teab vaid PuZuP(tegelt ei tea ka tema seda vist :D ). Koos puksidega saab auto ka tugevdatud õõtsad ning suvise vedrustuse seade. Raplaks peaks asi ikka küljes olema.
Pilt

Puksid vähe lähemalt:
Pilt

[Muudetud: 13-4-2011 Kytt]

masuurik
Postitusi: 1710
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#80

Postitus Postitas masuurik » 13 Apr 2011 18:59

Kust need puksid tulid?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist