21063"Rondiste" Kytt 1986

21063"Rondiste" Kytt 1986

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1060
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#21

Postitus Postitas zajetz » 17 Juun 2009 00:12

Algselt postitas: MUST KYTT
Algselt postitas: zajetz
jube jama kütt aga vasakule kurve on rohkem kui paremale. sinu auto aga tahab paremale keerata.


siis järelikult tuleb tagurpidi sõita :D


tahad betoonseinaga tutvust teha stardisirgel ???



[Muudetud: 17-6-2009 MUST KYTT]

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2353
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#22

Postitus Postitas reiner » 17 Juun 2009 17:24

Jah, kõigepealt tuleks õppida õiges suunas sõitmine selgeks :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#23

Postitus Postitas Kytt » 17 Juun 2009 18:11

Algselt postitas: zajetz
Algselt postitas: MUST KYTT
Algselt postitas: zajetz
jube jama kütt aga vasakule kurve on rohkem kui paremale. sinu auto aga tahab paremale keerata.


siis järelikult tuleb tagurpidi sõita :D


tahad betoonseinaga tutvust teha stardisirgel ???


ei-ei-ei, nyyd sa said must ikka kapitaalselt valesti aru. mitte ringrada tagurpidi, vaid autoga tagurpidi;)
minu sõiduoskuse juures võib mul tagurdades parem ringiaeg tulla kui otse sõites, käike ju ainult üks tagurpidi, seega liigse kiiruse tõttu rajalt välja sõitmise tõenäosus väiksem :D

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#24

Postitus Postitas Kytt » 27 Juun 2009 03:28

siis kui pool oli tehtud ja pool oli veel teha.
raplas näeme :D



[Muudetud: 27-6-2009 Kytt]Pilt

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#25

Postitus Postitas Kytt » 08 Juul 2009 17:12

vahepeal ikka yht-teist toimund ka, custom väljalase all, pidurid vahetatud, kena kroomkilbist ühe mutriga kinnituv õhufiltrikopsik peale aretatud, uued mootoripadjad ja veepump küljes, roolikarp sai uue õli, katkine parktule klaas ja esistangestangenurk said vahetatud, tutikas punane 06 märk kolis dvoika pealt selle auto iluvõrele.
Kui nädalavahetusel veermiku remondiks või istmete/roolikarbi installiks abiväge ei saa, siis oma järge ootavad veel uued reflektorid ja uksetihendid.
Tagastange puhvri poldi keerasin puruks, seega kui kellegil vedeleb see kummipuhver või paar või veelgi parem terve 06 tagastange võimalikult vähese roostega, siis andke julgesti teada;)

dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

#26

Postitus Postitas dasf » 15 Juul 2009 13:33

eile sai pidulikult küttile üle antud selline stange mis vedeles mul lakas kasutultPilt

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#27

Postitus Postitas Kytt » 11 Aug 2009 02:40

Uus stange juba mõnda aega küljes - särab nagu pühademuna. Vahetatud said siis nii kõik neli esituld kui uksetihendid. Sisse sai ka opli juhiiste (kõrvalistuja omaga nii kiire pole) ja et rajal istmes ikka kenasti sees püsiks, kruvisin tavaturvavööle lisaks külge ka Norma traksid. Enne campi käisin zajetzil külas et natuke elektrivärki korda seada ning meeletult röökiv salongiventikas jälle vaikseks teha.
Campile läksin vastu teadmisega et kui veidi korrast ära olev veermik välja jätta on ülejäänud auto väga heas korras. Seda see auto oligi..........täpselt kuni reede õhtupoolikuni mil Campi korralduskomitee Ristini jõudis. Peale pisikest peatust kohalikus bensujaamas võis sõit alata. Et mitte maha jääda eessõitvast ja mitte jalgu jääda taganttulijale sai esimene käik peeneks, teine käik peeneks, kolmas käik peen..........jõnka-jõnka-jõnka, ruttu neljas, ehk aitab jõnka-jõnka-jõnka, tagasi kolmas jõnka-jõnka-jõnka. Ohutuled peale, kiire S.O.S. lällarisse ja teeäärde. Käidi ümber auto, uuriti kapotialust, tehti proovisõit; otsus: kõik on korras, ju jäis mingi s..atükk korra kütuse teele ette. Lennukale jõudsime ilma edasiste probleemideta.
Olles lennuväljal, kasuta tema võimalusi - täpselt selle moto järgi talitades läksin õhtul auto tippkiirust katsetama. No ei käi see auto peast ega peest, üle 4500-5000 pöörde jõud puudub, järgmist käiku ka veel panna ei saa sest siis kukuvad pöörded nii alla, et kiirendad nagu trammis. Seega venitasin 5500 välja ja siis käiguvahetus kolmandalt neljandale. Kahe kilomeetrise kiirenduse laeks sai 134 GPS-i järgi - MASENDAV, spidokas näitas selajal ikka ülioptimistliku 150+km/h:lol Peali kolme-nelja edasi-tagasisõitu sai normaalse lõppkiiruse saavutamisest villand ja põrutasin tagasi telkimisalale. Peale mõningast jutustamist tagasi autojuurde jõudes....LOIK!MINU AUTO ALL?!? EI OLE VÕIMALIK! KAS TÕESTI KOLMAS VEEPUMP 500 KILOMEETRI JOOKSUL?!?:sein Ja tõesti, pump jookseb nagu mahlakask, genekarihm ka veel katki. Targemad pistavad pea kapotialla ja teatavad "rõõmusõnumi" et veepump olevat mingil hetkel kokku jooksnud, vastaseljuhul poleks rihm niimoodi katki läinud. Egas midagi, võtan vastu otsuse, et see Camp mina ei võistle, las ta sitt tilgub, koduteele minnes kallan lihtsalt peale iga paarikümne km läbimist vett juurde, seega Raldo pakutud pumbast ma keeldusin aga genekarihma võtsin meeleldi vastu.
Hommikuks oli selge, et mina pole ainus õnnetusehunnik, zajetzi autol mingi suurem jama - mootor koliseb. Etteruttavalt võin öelda et täna õhtuks oli meil sassiga ta auto mootor maas ja neljandas silindris oli kolb sisse sulanud. Kuna mõlemi sõiduhimu oli suur, siis võisidki laupäevahommikused tulijad näha Zajetzit minu auto kapotiall Raldolt saadud veepumpa külge kruvimas.
Elu oli jälle nagu lill, seda kuni kiirenduse alguseni. ajasõitudes no ei lähe masin edasi, 5000rpm on lagi ja sedagi pika pinnimise peale. Egas midagi, minu auto karpa maha ja Sassi kopika oma asemele..... esimene peeneks, teine peeneks, kolmas peen...nõka-nõka-nõka - pekki. Ja nii me mõlemad ellika esimeses voorus välja kukkusimega.
Nali naljaks, kusi kaljaks, viguris kolmandat käiku vaja pole, seega "tuld". Mina oma ajaga igati rahul, auto ka ei jamanud. Zajetz teeb ringi ära, tuleb tagasi, endal nägu higist leemendamas käratab: "Kytt rsk, miks sul rool nii krdi raske on". Ma oskan vaid õlgu kehitades pareerida et rool kogu aeg selline olnud; jällegi võib etteruttavalt öelda et täna sassi autot garaasi veeretades tuli tunnistada et tema 15 tolliste ja omajagu laiade rehvidega varustet auto rool oli kordades kergem kui minu 13" 185 laiade rehvidega varustatud autol.
See-selleks. Kasti tabamise võistlus on veel ees ja sealgi pole kolmandat käiku vaja. Võtan peale ühe kahendiku varasematest orienteerumisüritustest tuttavast naisekipashist(kes kahjuks seekord küll suure ja läikiva ameeriklasega, mitte kena originaalse 03-ga kohale on tulnud) ja suundun sarti, lipp langeb ja esimene peeneks, teine peen......... lasen gaasi lahti ja finisheerin arvatavasti päeva kõige täpsemalt, mis siis et teisena. Väike vaidlus kohtunikuga ja finisist minema: esimene peeneks, teine peeneks, kolmas peen.....nõka-käik välja-gaas lahti. Et mitte oma marki kaassõitja silmis maha teha otsustan murdosa seakundit peale esimest "nõkat" tyhikäigul tagasi veereda, aga kus sa sellega. pöörded kukuvad robinal, laadimistuli lööb põlema, õlirõhk vilgub ja auto annab otsad. Peale mõningast seismist ja kütuse manuaalset ülespumpamist saan auto käima ja lähen teisele katsele, mille austatet kohtunikud mulle peale sõnade pealelugemist, et võitja on siiski see kes enne pidama saab mitte see kes täpsemalt kasti tabab, lubasid: esimene peeneks-teine peen.....nõka-nõka-nõka ja nii ma kaotasingi. Kolmas katse on niisama, sest kuna LandDragoni vastane esikohale vaevleb peale jäänud tagapiduriprobleemide käes, siis pakun ma ennast talle lihtsalt kaasvõistlejaks, et igav võita poleks. Ei lõppend ka see katse õnnelikult ja tagasitee koosneb suuremaltjaolt kaascamparit ebaõnnestunud katsetes mu autot käima lükata.
Egas midagi, peale mõningast seismist ja kütuse käsitsi üles pumpamisest saan auto plinkiva laadimistule kiuste tööle ja töristan telkimisalale otsusega sel õhtul autot mitte näppida.
Pühapäeval annetab Sass mulle oma rõugu pumba, mille ma tänutundega külge kruvin ja kõik mured on kadund - auto töötab täpselt nagu varem, ehk siis üle 5000rpm mootor ei lähe, aga vähemalt see krdi "nõka" on välja juuritud.
Tagasitee linna möödub probleemideta, kui mitte arvestada seda et keskkonsool nii kuumaks läheb et makk kokku jookseb ning gps-i laadijat saab sigaretisüütaja august vaid kinnastega(loe: hunniku kätepaberi) abiga kätte.

Aga üldiselt oli tore Ladaklubi üritus.

[Muudetud: 10-8-2009 Kytt]

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#28

Postitus Postitas Kytt » 20 Aug 2009 21:59

täna sai veidi ohutusvarustust parandatud, nüüd mõlemal istmel traksid
Pilt

hiljem sa veidi tjuunitud ka:spin
Pilt

carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

#29

Postitus Postitas carl93 » 20 Aug 2009 22:24

ilus ja korralik pill edu;)
carl-steven berg

Daastar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
Asukoht: Keila
Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria

#30

Postitus Postitas Daastar » 20 Aug 2009 22:36

Mismoodi juhi iste sisse pandud on?

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#31

Postitus Postitas Kytt » 20 Aug 2009 22:43

Algselt postitas: Daastar
Mismoodi juhi iste sisse pandud on?


originaalkinnitused põrandalt ja kastitunneli küljest eemaldatud
karpraud alusplaatidega põranda külge keevitatud
uue istme originaalkinnitusi veidi moditud ja iste karpraua külge poltidega kinnitatud
tundub et sai tugevam kui lada originaal :D

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#32

Postitus Postitas Moss » 20 Aug 2009 22:47

Läheb ka rahvarallimiseks, et kundele trakse vaja?

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#33

Postitus Postitas Kytt » 20 Aug 2009 22:56

Algselt postitas: Moss
Läheb ka rahvarallimiseks, et kundele trakse vaja?

selle istmega ei saa ju rahvarallida - originaal peab olema ;)
aga tegelikult traksid kõrvalistme täitsa mu enda pärast, õpin ma ju niimõnelgi üritusel kõrvalistmel osavamatelt õigemaid sõiduvõtteid enne kui ise rooli lähen

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#34

Postitus Postitas ToM » 21 Aug 2009 14:35

Traksid on tutikad? Selliste ilusate Norma kirjadega trakse tahaks omalegi :cool:
m'kay

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#35

Postitus Postitas Kytt » 21 Aug 2009 15:31

kõrvalistuja omad on tutikad, olid pakendis kui sain. juhiomi ei tea, erilisi kulumisjälgi pole aga eks nad kasutet ole

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#36

Postitus Postitas Kytt » 10 Okt 2009 17:29

see, et auto campist alates seisnud on, ei tähenda et ma LADA ära oleks unustanud
täna kruvisin külge popid ja noortepärased valge klaasiga suunatuled ning sain kätte tulevaste LK ürituste parkimist korraldava märgi ;)Pilt

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#37

Postitus Postitas Moss » 10 Okt 2009 21:48

Sõbralik silt :)

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#38

Postitus Postitas Kytt » 11 Okt 2009 02:40

Algselt postitas: Moss
Sõbralik silt :)

eks ma ole sõbralik tegelane ka :D

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2024
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#39

Postitus Postitas Kytt » 12 Dets 2009 21:55

ja tänasest saab lõpuks autoga jälle liikluses osaleda :D
esi- ja tagasillas kõik jupid vahetatud ning natuke ka tjuunitud. kuna nyydseks kuusakoskis vedeleva 07 alt sai ca 1000km läbinud jupid kõik alt ära kruvitud, siis 06 alla nad kolisidki. hiljuti soetatud Sachs Advantage gaasiamordid jäid siiski kevadet ootama, talveks kõlbab pehmem kybi gaasikas küll.
Kui nüüd veel laadimise ka korda saaks(vahetatud nii genekas kui proovitud kolme releed, aga ikka vilguvad tuled nagu strobod ja pirne läheb kui leiba), siis võiks juba julgelt talvele vastu minna



[Muudetud: 13-12-2009 Kytt]

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1060
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#40

Postitus Postitas zajetz » 12 Dets 2009 22:46

väike esisilla ümberehitus.

[Muudetud: 12/12/2009 zajetz]Pilt


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist