1. leht 9-st

21063"Rondiste" Kytt 1986

Postitatud: 14 Apr 2009 19:37
Postitas Kytt
"Kui aasta jooksul ikka uut Ladat ei osta, siis pole aasta korda läinud" ütles Kytt ja muretses oma autoparki järjekordse Lada

Seekord osutus väljavalituks siis 21063, ja valisime me kaua. Mingi hetk võisin ma ennast lausa Põhja-Eestis müügis olevate Ladade spetsialistiks pidada, vaatamas sai käidud mitmeid, helistatud veelgi rohkematele - ma arvan et oma veerandsaja müüjaga sai suheldud. Järeldus oli, et Põhja-Eestis ei ole müügis yhtegi Ladat mis ei vajaks rohkemal või vähemal määral keevitust või värvkatte uuendust:sein See et müüja manab telefonivestluse käigus mu silmeette ideaalse auto, osutus enamusel kordadest tõeliseks pullikakas, aga see selleks.

Konkreetse auto on foorumiajalooga masin, mille TõnuP mingiaeg ühele rahvarallurile müüs, sellelt mehelt ma ta ostsingi. Auto on yldiselt väga heas korras, läbivat roostet on vaid tagapõllel ja ühe karbi otsal, pindmist roostet kohati ikka leidub, aga see on paratamatus. Veermik on väga heas korras, salong nagu uus, mootor on nagu üks väiksevändaline ikka - jõuetu.
Pikk jutt - sitt jutt, las pildid räägivad enda eest

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt




[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

Postitatud: 14 Apr 2009 19:45
Postitas tann
väljast nagu minu oma... aga mis aasta oam sul on? mul 91. selliseid velgi oleks omalegi vaja:spin

Postitatud: 14 Apr 2009 19:45
Postitas marzer
Mis plaanid on selle masinaga?

Postitatud: 14 Apr 2009 21:10
Postitas reiner
Krt, Kytt, kas sa Milvi ja Zaiku peale ka mõtled? Millega nemad nüüd suures vändas võistlevad? :D

Postitatud: 14 Apr 2009 21:17
Postitas zajetz
mootori vahetus on juba plaani võetud :D 07 läheb ju seibideks ja sealt ka suurevändaline tulemas :D Ja asfaldil paugutamiseks mul ikka enda ront ka eluvõimeline.:lol

[Muudetud: 14/4/2009 zajetz]

Postitatud: 14 Apr 2009 21:33
Postitas Rannamäe
Njaa... Ma ootasingi, millal see teema siia tuleb. Kuulsin selle auto ostmisest juba ammu.

Minu nägemuse järgi oleks sellises korras autost kõige targem teha nö. "originaalmasin", sest originaalkonditsioonis 06tesi ei ole palju liikumas. Tegemist on siiski võrdlemisi hästi säilinud ja viisaka ning eelkõige puhta elukaga.

Samas ei ole ka midagi viga stiilipuhtal "tjuuningul". Eks omanik ise räägib ja vaatab...

Postitatud: 14 Apr 2009 23:57
Postitas Kytt
nagu sass ütles, siis millalgi kui abiväel vaba aega tekib, muutub väiksevändaline 06 suurevändaliseks, niiet väiksevända mehed, teil pole konkurentsi vaja karta ;)
veidi madalamaks ja jäigemkas muutub auto, elektronsüüte saab peale ja ega muud erilist ei juhtugi. ahjaa, selle "vihmavee toru" tulevik seal auto taga pole ka eriti kindel.
Aga autoga pole ma praktiliselt midagi teinud selle enam kuu ajaga, mil ta mu käes on olnud. Segu oli meeletult rikas ja kontaktivahe oli paigast ära, selle pisikese probleemi lahendas moos kui autot uudistamas ja proovimas käis, makk ja kõlarid said sisse pandud ja jukerdava pidurivõimu sain vist funkama, liisturingi panin tagasi auto külge ning tõrjusin veidi roostet dinitroliga. nüüd pole mud kui kannatada nii kaua veel väikse vända mõnusi kuni 07t lammutama hakkame.

Auto ajalugu piltides:

üleeelmise omaniku käes:
Pilt

auto eelmise omaniku käes:
Pilt



[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

Postitatud: 15 Apr 2009 00:22
Postitas versus
Ohh õudust (viimane pilt). Miski kõrgem jõud oli siin küll mängus, et see auto uuesti oma koju jõudis. Mis eelmist omanikku müüma seda sundis? Kas 1.3 mootor ei pakkunud rallis konkuretsi? Mulle eriti meeldib TõnuP lahendus rataste osas, loodan et edaspidi vahest ikka neid ilukilpe seal all näeb;)

Postitatud: 15 Apr 2009 00:28
Postitas Kytt
Algselt postitas: vs
Ohh õudust (viimane pilt). Miski kõrgem jõud oli siin küll mängus, et see auto uuesti oma koju jõudis. Mis eelmist omanikku müüma seda sundis? Kas 1.3 mootor ei pakkunud rallis konkuretsi? Mulle eriti meeldib TõnuP lahendus rataste osas, loodan et edaspidi vahest ikka neid ilukilpe seal all näeb;)
kas just 1,3 moto konkurentsivõime või selle puudumine selleks põhisüüdlaseks oli, aga väidetavalt mindi üle valeveduse lada peale ;)
nende kilpidega on selline lugu, et all oleval laiendatud veljel puuduvad kilbikinnituse "kõrvad" ja paraku sain ma autot ostes kaasa vaid kaks kilpi ning mitte ühtegi 03/06 velge


samas ma tean omastkäest suurepäraselt kui hea näeb laiendatud 03/06 velg koos kilbiga auto all välja

[Muudetud: 14-4-2009 MUST KYTT]Pilt

Postitatud: 15 Apr 2009 16:44
Postitas zajetz
eelmine mees tahtis esiveolist kuna see pidi tema jutujärgi kiirem olema ja tale hea pakkumine oli juba tehtud.

Postitatud: 15 Apr 2009 22:44
Postitas moosmoosik
ükspäev käisingi kohal,võtsin auto ja tiirutasin sellega männikuvahel ringi. täitsa nitshevoo oli.

Postitatud: 06 Mai 2009 16:11
Postitas Kytt
1,6 moto peal, hoopis teine tera kui 1,3ga sõita. enne peale panekut sai mootor ka laiali võetud ja üle vaadatud ning veidi hoolitsetud. külge sai ka uus kast, kahjuks küll neljane aga sel käiguvahetused vähe täpsemad kui eelmisel kastil. elektronsüüde sai peale ning karpa uued düüsid, uus veepump läks ka külge, aga see rapi lekib veidi. selajal kui targemad mootoriga mässasid, kruvisin külge rullikutega turvavööd.
kuna mootorivahetus venis varajaste hommikutundideni(amprist koju sõites oli täitsa valge õues juba) polnud ka apsakad rasked tulema, suutsin nii kapotilt kui tagatiivalt värvi maha kraapida.
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees :D



[Muudetud: 13-5-2009 MUST KYTT]

Postitatud: 14 Mai 2009 22:50
Postitas PuZuP
Algselt postitas: MUST KYTT
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees :D
Kõik oleneb sellest, kes ja kuidas tihendeid vahetab ;)

Tegelikult mootorivahetus nii väga ei veninudki, lihtsalt ühe teise liikuri võtmed olid meie teadmata trepist teisele korrusele jalutanud ning nende otsimise ajal tiris päike end maakumeruste tagant välja...

Aga jah, täitsa nitshekas pill nüüd...toitesüsteemiga tuleks natuke veel mässata ja siis peaks juba täitsa hea olema...
Muidugi tuleks ka vihmaveetorule üks suuremat sortis pitskruvi peale tõmmata ning vähe peenemaks teist timmida :P

Postitatud: 14 Mai 2009 23:42
Postitas moosmoosik
täissündi valikul määrab ju ka hind. mina näiteks oma lekkiva mootoriga olen mineraaliga väga rahul-sittagi ei maksa ning loomulik õlivahetus on kah olemas. mul lihtsam juurde valada kui korda teha. :D

Postitatud: 15 Mai 2009 11:30
Postitas PuZuP
Tegelikult sai mootorisse kõige odavam täissünt Addinol valatud selleks, et täissünteetilisel õlil on väga head pesuomadused...ja kuna mootor oli seest ikka omajagu vene õli jälge täis, siis seepärast ka nii...
Iseküsimus millisel täissünteetilisel õlil on ka lisaks sellele head pesuomadused ;)

Hiljem läheb sisse Motuli poolsünteetiline 15W-50

Postitatud: 15 Juun 2009 19:10
Postitas Kytt
Autoga pole peale Vana-Võidu Vigurit praktiliselt sõidetud, aga uusi juppe on pagassi ja kuurialla küll tekkinud. vahetust ootavad esimesed piduri klotsid, kettad, silindrid, voolikud, torud, veepump, mootoripadjad. kokku meisterdamist ootab väljalaskesüsteem, püksid ja toekam tagapütt(siiski väiksem ja vaiksem kui see jurakas mis hetkel all on) olemas, kõik mis vahepeale jääb on veel puudu. oma aega ootavad kadet GSI istmed ning reifendirektist tellitud ja lõpuks läbi ussim*nni minuni jõudnud(krdi türklased olid saksas maja ja korteri numbri üheks kirjutanud, niiet 72-2 muutus 722) 185/60r13 mõõdus rehvipaar. millal kogu see värk auto külge jõuab, krt seda teab :D
Pilt

[Muudetud: 15-6-2009 MUST KYTT]

Postitatud: 15 Juun 2009 20:02
Postitas reiner
Jah, kaua sa ikka ühe piduriga sõidad :D

Postitatud: 15 Juun 2009 20:05
Postitas Kytt
Algselt postitas: reiner
Jah, kaua sa ikka ühe piduriga sõidad :D
kui raplasse vaid yhe töötava piduriga jõuan, siis vähemalt pooled kurvid saab kenaste läbida, eks näeb mis ylejäänud kurvides saama hakkab :D

Postitatud: 15 Juun 2009 23:57
Postitas zajetz
jube jama kütt aga vasakule kurve on rohkem kui paremale. sinu auto aga tahab paremale keerata.

Postitatud: 15 Juun 2009 23:58
Postitas Kytt
Algselt postitas: zajetz
jube jama kütt aga vasakule kurve on rohkem kui paremale. sinu auto aga tahab paremale keerata.
siis järelikult tuleb tagurpidi sõita :D