21063"Rondiste" Kytt 1986

21063"Rondiste" Kytt 1986

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

21063"Rondiste" Kytt 1986

#1

Postitus Postitas Kytt » 14 Apr 2009 19:37

"Kui aasta jooksul ikka uut Ladat ei osta, siis pole aasta korda läinud" ütles Kytt ja muretses oma autoparki järjekordse Lada

Seekord osutus väljavalituks siis 21063, ja valisime me kaua. Mingi hetk võisin ma ennast lausa Põhja-Eestis müügis olevate Ladade spetsialistiks pidada, vaatamas sai käidud mitmeid, helistatud veelgi rohkematele - ma arvan et oma veerandsaja müüjaga sai suheldud. Järeldus oli, et Põhja-Eestis ei ole müügis yhtegi Ladat mis ei vajaks rohkemal või vähemal määral keevitust või värvkatte uuendust:sein See et müüja manab telefonivestluse käigus mu silmeette ideaalse auto, osutus enamusel kordadest tõeliseks pullikakas, aga see selleks.

Konkreetse auto on foorumiajalooga masin, mille TõnuP mingiaeg ühele rahvarallurile müüs, sellelt mehelt ma ta ostsingi. Auto on yldiselt väga heas korras, läbivat roostet on vaid tagapõllel ja ühe karbi otsal, pindmist roostet kohati ikka leidub, aga see on paratamatus. Veermik on väga heas korras, salong nagu uus, mootor on nagu üks väiksevändaline ikka - jõuetu.
Pikk jutt - sitt jutt, las pildid räägivad enda eest

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt




[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#2

Postitus Postitas tann » 14 Apr 2009 19:45

väljast nagu minu oma... aga mis aasta oam sul on? mul 91. selliseid velgi oleks omalegi vaja:spin
mats maalt:D

Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

#3

Postitus Postitas marzer » 14 Apr 2009 19:45

Mis plaanid on selle masinaga?

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2330
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 2105; 21013; E61

#4

Postitus Postitas reiner » 14 Apr 2009 21:10

Krt, Kytt, kas sa Milvi ja Zaiku peale ka mõtled? Millega nemad nüüd suures vändas võistlevad? :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1013
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626

#5

Postitus Postitas zajetz » 14 Apr 2009 21:17

mootori vahetus on juba plaani võetud :D 07 läheb ju seibideks ja sealt ka suurevändaline tulemas :D Ja asfaldil paugutamiseks mul ikka enda ront ka eluvõimeline.:lol

[Muudetud: 14/4/2009 zajetz]

Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

#6

Postitus Postitas Rannamäe » 14 Apr 2009 21:33

Njaa... Ma ootasingi, millal see teema siia tuleb. Kuulsin selle auto ostmisest juba ammu.

Minu nägemuse järgi oleks sellises korras autost kõige targem teha nö. "originaalmasin", sest originaalkonditsioonis 06tesi ei ole palju liikumas. Tegemist on siiski võrdlemisi hästi säilinud ja viisaka ning eelkõige puhta elukaga.

Samas ei ole ka midagi viga stiilipuhtal "tjuuningul". Eks omanik ise räägib ja vaatab...
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#7

Postitus Postitas Kytt » 14 Apr 2009 23:57

nagu sass ütles, siis millalgi kui abiväel vaba aega tekib, muutub väiksevändaline 06 suurevändaliseks, niiet väiksevända mehed, teil pole konkurentsi vaja karta ;)
veidi madalamaks ja jäigemkas muutub auto, elektronsüüte saab peale ja ega muud erilist ei juhtugi. ahjaa, selle "vihmavee toru" tulevik seal auto taga pole ka eriti kindel.
Aga autoga pole ma praktiliselt midagi teinud selle enam kuu ajaga, mil ta mu käes on olnud. Segu oli meeletult rikas ja kontaktivahe oli paigast ära, selle pisikese probleemi lahendas moos kui autot uudistamas ja proovimas käis, makk ja kõlarid said sisse pandud ja jukerdava pidurivõimu sain vist funkama, liisturingi panin tagasi auto külge ning tõrjusin veidi roostet dinitroliga. nüüd pole mud kui kannatada nii kaua veel väikse vända mõnusi kuni 07t lammutama hakkame.

Auto ajalugu piltides:

üleeelmise omaniku käes:
Pilt

auto eelmise omaniku käes:
Pilt



[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]

versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

#8

Postitus Postitas versus » 15 Apr 2009 00:22

Ohh õudust (viimane pilt). Miski kõrgem jõud oli siin küll mängus, et see auto uuesti oma koju jõudis. Mis eelmist omanikku müüma seda sundis? Kas 1.3 mootor ei pakkunud rallis konkuretsi? Mulle eriti meeldib TõnuP lahendus rataste osas, loodan et edaspidi vahest ikka neid ilukilpe seal all näeb;)

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#9

Postitus Postitas Kytt » 15 Apr 2009 00:28

Algselt postitas: vs
Ohh õudust (viimane pilt). Miski kõrgem jõud oli siin küll mängus, et see auto uuesti oma koju jõudis. Mis eelmist omanikku müüma seda sundis? Kas 1.3 mootor ei pakkunud rallis konkuretsi? Mulle eriti meeldib TõnuP lahendus rataste osas, loodan et edaspidi vahest ikka neid ilukilpe seal all näeb;)


kas just 1,3 moto konkurentsivõime või selle puudumine selleks põhisüüdlaseks oli, aga väidetavalt mindi üle valeveduse lada peale ;)
nende kilpidega on selline lugu, et all oleval laiendatud veljel puuduvad kilbikinnituse "kõrvad" ja paraku sain ma autot ostes kaasa vaid kaks kilpi ning mitte ühtegi 03/06 velge


samas ma tean omastkäest suurepäraselt kui hea näeb laiendatud 03/06 velg koos kilbiga auto all välja

[Muudetud: 14-4-2009 MUST KYTT]Pilt

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1013
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626

#10

Postitus Postitas zajetz » 15 Apr 2009 16:44

eelmine mees tahtis esiveolist kuna see pidi tema jutujärgi kiirem olema ja tale hea pakkumine oli juba tehtud.

moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

#11

Postitus Postitas moosmoosik » 15 Apr 2009 22:44

ükspäev käisingi kohal,võtsin auto ja tiirutasin sellega männikuvahel ringi. täitsa nitshevoo oli.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#12

Postitus Postitas Kytt » 06 Mai 2009 16:11

1,6 moto peal, hoopis teine tera kui 1,3ga sõita. enne peale panekut sai mootor ka laiali võetud ja üle vaadatud ning veidi hoolitsetud. külge sai ka uus kast, kahjuks küll neljane aga sel käiguvahetused vähe täpsemad kui eelmisel kastil. elektronsüüde sai peale ning karpa uued düüsid, uus veepump läks ka külge, aga see rapi lekib veidi. selajal kui targemad mootoriga mässasid, kruvisin külge rullikutega turvavööd.
kuna mootorivahetus venis varajaste hommikutundideni(amprist koju sõites oli täitsa valge õues juba) polnud ka apsakad rasked tulema, suutsin nii kapotilt kui tagatiivalt värvi maha kraapida.
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees :D



[Muudetud: 13-5-2009 MUST KYTT]

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#13

Postitus Postitas PuZuP » 14 Mai 2009 22:50

Algselt postitas: MUST KYTT
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees :D


Kõik oleneb sellest, kes ja kuidas tihendeid vahetab ;)

Tegelikult mootorivahetus nii väga ei veninudki, lihtsalt ühe teise liikuri võtmed olid meie teadmata trepist teisele korrusele jalutanud ning nende otsimise ajal tiris päike end maakumeruste tagant välja...

Aga jah, täitsa nitshekas pill nüüd...toitesüsteemiga tuleks natuke veel mässata ja siis peaks juba täitsa hea olema...
Muidugi tuleks ka vihmaveetorule üks suuremat sortis pitskruvi peale tõmmata ning vähe peenemaks teist timmida :P
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

#14

Postitus Postitas moosmoosik » 14 Mai 2009 23:42

täissündi valikul määrab ju ka hind. mina näiteks oma lekkiva mootoriga olen mineraaliga väga rahul-sittagi ei maksa ning loomulik õlivahetus on kah olemas. mul lihtsam juurde valada kui korda teha. :D

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#15

Postitus Postitas PuZuP » 15 Mai 2009 11:30

Tegelikult sai mootorisse kõige odavam täissünt Addinol valatud selleks, et täissünteetilisel õlil on väga head pesuomadused...ja kuna mootor oli seest ikka omajagu vene õli jälge täis, siis seepärast ka nii...
Iseküsimus millisel täissünteetilisel õlil on ka lisaks sellele head pesuomadused ;)

Hiljem läheb sisse Motuli poolsünteetiline 15W-50
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#16

Postitus Postitas Kytt » 15 Juun 2009 19:10

Autoga pole peale Vana-Võidu Vigurit praktiliselt sõidetud, aga uusi juppe on pagassi ja kuurialla küll tekkinud. vahetust ootavad esimesed piduri klotsid, kettad, silindrid, voolikud, torud, veepump, mootoripadjad. kokku meisterdamist ootab väljalaskesüsteem, püksid ja toekam tagapütt(siiski väiksem ja vaiksem kui see jurakas mis hetkel all on) olemas, kõik mis vahepeale jääb on veel puudu. oma aega ootavad kadet GSI istmed ning reifendirektist tellitud ja lõpuks läbi ussim*nni minuni jõudnud(krdi türklased olid saksas maja ja korteri numbri üheks kirjutanud, niiet 72-2 muutus 722) 185/60r13 mõõdus rehvipaar. millal kogu see värk auto külge jõuab, krt seda teab :D
Pilt

[Muudetud: 15-6-2009 MUST KYTT]

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2330
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 2105; 21013; E61

#17

Postitus Postitas reiner » 15 Juun 2009 20:02

Jah, kaua sa ikka ühe piduriga sõidad :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#18

Postitus Postitas Kytt » 15 Juun 2009 20:05

Algselt postitas: reiner
Jah, kaua sa ikka ühe piduriga sõidad :D


kui raplasse vaid yhe töötava piduriga jõuan, siis vähemalt pooled kurvid saab kenaste läbida, eks näeb mis ylejäänud kurvides saama hakkab :D

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1013
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626

#19

Postitus Postitas zajetz » 15 Juun 2009 23:57

jube jama kütt aga vasakule kurve on rohkem kui paremale. sinu auto aga tahab paremale keerata.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1917
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#20

Postitus Postitas Kytt » 15 Juun 2009 23:58

Algselt postitas: zajetz
jube jama kütt aga vasakule kurve on rohkem kui paremale. sinu auto aga tahab paremale keerata.


siis järelikult tuleb tagurpidi sõita :D


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: SexSix ja 7 külalist