Saaga jätkub.
16. mail oli Pärnus Opentrack. Tahtsin sinna sõitma minna ja regasin ennast ära. Järgmine päev kui sõbraga sõitma läksin hakkas juhtaju jukerdama ja kui sõidust tagasi garaazi jõudsime, jäi ukse ees täiesti vait. Jesss - just see mida vaja nädal enne üritust. Kolm päeva hiljem oli ECU remondist tagasi, vahetamist vajas protsessor. Kehv lugu on see, et läbi kõrbes vaid loetud tunnid töödanud prose. Ei tea, mis talle ei meeldinud. Revideerisin 15.nda öösel kogu mootorijuhtmestikku kuid ei leidnud sealt konflikti, Mihkel kes ECUt remontis, ei leidnud aju sees ka midagi valesti olevat.
Lisaks sai ürituse eelsel nädalal esisilda pandud kõik uus peale vedrude ja käänmike. Brembo kettad, Ferodo DS Performance seeria klotsid (mida Puzup ja Ronn tõsimeeli 2500-seeria klotsideks pidasid. Tänud siiski Ronnile, et kärmelt endaomad loovutas kuniks minu omad suvatsevad Eestisse jõuda). Metallrüüga pidurivollad ka küljes, tundub et pedaal on veidi konkreetsem küll. Piduriõliks Motuli RBF600 keemistäpiga 312*C.
Alla sai ka terve ring uusi amorte, Sachs Advantage - selline agressiivse tänavasõidu amort peaks olema.
Tagasild ootab oma järge. Kõik kummipuksid hangitud, vaja oleks hülsse suuremate pukside sisse, poest olid otsas. 4,44 ülekanne "Weld-a-Loc" 100%'lise lukuga sai endale sillatala ümber ja rändab alla siis kui puksegi vahetama hakkan. Vardad peaks ka ära tugevdama. Augustis vahetatud pidurisilindrid lekkisid jälle isuga. Ka vahetatud. Tulemuseks tagapidurid, mis blokkeeruvad nüüd enne esimesi. Tuleb varudes tuhlata, üks regull.klapp peaks olemas olema.
Jällekord varutud uus jooks 15" valuvelgi. Istuvad modifitseerimata Ladale alla (minu silmis veidi kenamad ka) ja Reineri käest saadud ATSid rändasid edasi. Said vist Walteri auto alla. Asfaltile toetuvad läbi jooksu peetud Toyo R888 rehvide mõõdus 205/50.
Mootoriosa kostitasin varem Jaanuse käest ostetud kergema hooratta ja Pidurimeistri katetega uue sidurikettaga. Närviliselt tõmbleva noolega originaal tahhomeeter jääb nüüd 5" AutoGauge monstertahhoka varju millele pakub seltsi ka käiguvahetustuli. Veidi sai rooli allapoole lastud, läks paremaks aga hea veel ikka pole.
Homme saab ülevaatus läbi, mõtlesin et pikendan seda veel aastakese. Päris igalepoole ei ole huvi teda kärutada veel, teinekord vaja silla- või dünostendi minna, saab omal jalal need sõidud ära teha. Kui TÜV käes, tuleks ennast käsile võtta ja lõpuks õige iste (
Recaro Pro Racer) sisse panna, 6punkti vööd ka olemas nüüd, tootjaks Momo.
Ja muidugi sõita tahaks ka. OT'le ju ei jõudnud, andsin 16nda hommikul kell 4 loobumisvõidu kuna ei tahtnud testimata autoga rajale minna. Järgmine OT juuli alguses.
Taamal on terendamas tõmmatud torust valmis painutatud kaared. Tuleb õlledest-burksidest mõneks ajaks loobuda.
Ahjaa, olen nüüd jälle tööinimene. Siinkohal lähevad tänud Priidule aka Momole.