2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
Postitatud: 20 Veebr 2008 22:08
Võtsin ennast lõpuks kokku ja teen siis ka enda auto teema ära.
Auto kere siis 2101, valmistamisaasta 1971. Kere ostsin ralliprojektina alustatuna LK kasutaja Jan'i käest 2005 aasta lõpus. Kere on väga heas korras, mõni üksik pisike auguke oli esitiibades, milled ma küljest võtsin ja uued ostsin. Turvapuur tehtud hr. Heeringa poolt.
Mastiks põhja alt kooritud. Hmm, mõnus töö, ei soovita nõrganärvilistele
Mootoriks tuleb Fiat Argenta 2.0 8 klapi DOHC mootor (120hj originaalis).
Muudatused:
*Uued sepistatud kolvid GCRE - Guy Croft Racing Engines
*SPM sepistatud kepsud
*Nava Linea Sport plokikaane tihend, eraldi W rõngastega
*Kaan porditud, roostevabad racing klapid, BMW pronksist klapi juhtpuksid - Windorf
*Väntvõlli õlituskanalid modifitseeritud, keermestatud õlikanali korgid
*Reguleeritavad nukarattad - Windorf
*Spetsiaalsed kaanepoldid GCRE
*1" mootoririhm - Photographer
*Crank scraper
*Õlipihustid mootoriplokis
*Turbo Holset hx40 super - Pro Turbo Systems OY
*Vesi-õhk tüüpi vahejahuti
Sildadest.
*Esisild: Kõik vajalik vahetatud uue vastu. Vanad jupid liivapritsitud ja pulbervärvitud.
*Tagasild: Toyota Hiace LSD-ga - Installeeritud Valgas (+kõik laagrid, simmrid vahetatud.)
*Amortisaatorid: Gabriel
*Pidurid: Uute silindritega ja paigalduskomplektiga tagasild.
Ees Brembo lõigatud kettad + Ferodo klotsid.
*Rehvid: Tagumised Hoosier 15*9" drag slickid
“
Sellest autost tuleb B-klassi kiirendusauto, tänavalegaalseks seda ei ehita. Kui kõik asjad plaanipäraselt läheb valmib projekt sellel kevadel.
Suured tänud soovin öelda koostööpartneritele:
ja inimestele nii klubist kui ka väljaspool klubi ilma kelle toetuse ja abita poleks projekt niikaugel kui ta praegu on.
Eraldi ei tahaks kedagi välja tooma hakata, aga eks need inimesed tea isegi kellest jutt on.
[Muudetud: 14-5-2010 Eve]
Auto kere siis 2101, valmistamisaasta 1971. Kere ostsin ralliprojektina alustatuna LK kasutaja Jan'i käest 2005 aasta lõpus. Kere on väga heas korras, mõni üksik pisike auguke oli esitiibades, milled ma küljest võtsin ja uued ostsin. Turvapuur tehtud hr. Heeringa poolt.
Mastiks põhja alt kooritud. Hmm, mõnus töö, ei soovita nõrganärvilistele
Mootoriks tuleb Fiat Argenta 2.0 8 klapi DOHC mootor (120hj originaalis).
Muudatused:
*Uued sepistatud kolvid GCRE - Guy Croft Racing Engines
*SPM sepistatud kepsud
*Nava Linea Sport plokikaane tihend, eraldi W rõngastega
*Kaan porditud, roostevabad racing klapid, BMW pronksist klapi juhtpuksid - Windorf
*Väntvõlli õlituskanalid modifitseeritud, keermestatud õlikanali korgid
*Reguleeritavad nukarattad - Windorf
*Spetsiaalsed kaanepoldid GCRE
*1" mootoririhm - Photographer
*Crank scraper
*Õlipihustid mootoriplokis
*Turbo Holset hx40 super - Pro Turbo Systems OY
*Vesi-õhk tüüpi vahejahuti
Sildadest.
*Esisild: Kõik vajalik vahetatud uue vastu. Vanad jupid liivapritsitud ja pulbervärvitud.
*Tagasild: Toyota Hiace LSD-ga - Installeeritud Valgas (+kõik laagrid, simmrid vahetatud.)
*Amortisaatorid: Gabriel
*Pidurid: Uute silindritega ja paigalduskomplektiga tagasild.
Ees Brembo lõigatud kettad + Ferodo klotsid.
*Rehvid: Tagumised Hoosier 15*9" drag slickid
“
Sellest autost tuleb B-klassi kiirendusauto, tänavalegaalseks seda ei ehita. Kui kõik asjad plaanipäraselt läheb valmib projekt sellel kevadel.
Suured tänud soovin öelda koostööpartneritele:
ja inimestele nii klubist kui ka väljaspool klubi ilma kelle toetuse ja abita poleks projekt niikaugel kui ta praegu on.
Eraldi ei tahaks kedagi välja tooma hakata, aga eks need inimesed tea isegi kellest jutt on.
[Muudetud: 14-5-2010 Eve]