2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tooniring oleks küll vahva, aga minumeelest (küll mitte Eesti kiirendusvõistluste reeglites) on FIA reeglites kirjas et ei tohi.
REEGLID SIIN Drawing 20.
See värvilahendus on veel lahtine. Kindlasti on tähtis see, et auto kujundus oleks silmapaistev.
Progressist niipalju, et eile käisime Zajetz'iga Prillimäe lammutuses ja mina leidsin endale sealt Hiace kardaani ja Fiat Croma Turbo sisselaske kollektori. Mõlemaid tuleb muidugi modida...
REEGLID SIIN Drawing 20.
See värvilahendus on veel lahtine. Kindlasti on tähtis see, et auto kujundus oleks silmapaistev.
Progressist niipalju, et eile käisime Zajetz'iga Prillimäe lammutuses ja mina leidsin endale sealt Hiace kardaani ja Fiat Croma Turbo sisselaske kollektori. Mõlemaid tuleb muidugi modida...
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Progress on suur
Hetkel siis auto Valgas. Kolme päevaga siis tehtud:
* Käigukasti tunnel lõpetatud
* Pedaalid paigas + uus trossiga gaasipedaal ja sobiv siduritross
* Pidurisilinder uue koha peal
* Sobiv radikas vendiga ja paisupaak leitud ja paigaldatud
* Kollektor paigas ja õiged augud sisse tehtud
* Juhiiste paigas
* Roolisüsteem 05-e oma ja paigas
* Kütuselatt koos pihustitega modifitseeritud paigas
Kõik asjad said tehtud tänu Tartsule ja Viktorile ning Margusele kel häid ideid tuli nagu oavarrest, ise aitasin niipalju kui oskasin
PS: Hetkel peal siis tühi makett mootor.
Hetkel siis auto Valgas. Kolme päevaga siis tehtud:
* Käigukasti tunnel lõpetatud
* Pedaalid paigas + uus trossiga gaasipedaal ja sobiv siduritross
* Pidurisilinder uue koha peal
* Sobiv radikas vendiga ja paisupaak leitud ja paigaldatud
* Kollektor paigas ja õiged augud sisse tehtud
* Juhiiste paigas
* Roolisüsteem 05-e oma ja paigas
* Kütuselatt koos pihustitega modifitseeritud paigas
Kõik asjad said tehtud tänu Tartsule ja Viktorile ning Margusele kel häid ideid tuli nagu oavarrest, ise aitasin niipalju kui oskasin
PS: Hetkel peal siis tühi makett mootor.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Nonii na***...
Puhkus hakkab kahjuks läbi saama, aga õnneks palju sai ära tehtud. Siin ka pilte eilsest seisust.
Kalle kollektorit ehitamas.
Momo tehtud 3" väljalase
Kere poolt hakkavadki asjad paika saama.
Suured tänud
Kallele, müstiline vend kes relakaga lõikas paremini kui enamus lintsaega
Momole, kes käis aitas nõu ja jõuga.
Zajetsile kes tuli tallinnast vaatama kuidas läheb ja sai ka näpu õliseks.
Puhkus hakkab kahjuks läbi saama, aga õnneks palju sai ära tehtud. Siin ka pilte eilsest seisust.
Kalle kollektorit ehitamas.
Momo tehtud 3" väljalase
Kere poolt hakkavadki asjad paika saama.
Suured tänud
Kallele, müstiline vend kes relakaga lõikas paremini kui enamus lintsaega
Momole, kes käis aitas nõu ja jõuga.
Zajetsile kes tuli tallinnast vaatama kuidas läheb ja sai ka näpu õliseks.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Veel pilte
Momo väljalaset ehitamas
Via moraalselt toeks
Kalle kollektorit meisterdamas
Valmis torupesa
Altpoolt ka pilt
Kindlasti kõigesuuremad tänud Tartsule ja Margele, kelle juures tundsin ennast väga koduselt. Valgas on ikka mõnus olla. Tartsuga sai veel lammarites kõvasti mütatud, Lada kerele ja Fiati konele on veel Volvo, Niva, Renault, Audi, Toyota, VW jm autode juppe.
Momo väljalaset ehitamas
Via moraalselt toeks
Kalle kollektorit meisterdamas
Valmis torupesa
Altpoolt ka pilt
Kindlasti kõigesuuremad tänud Tartsule ja Margele, kelle juures tundsin ennast väga koduselt. Valgas on ikka mõnus olla. Tartsuga sai veel lammarites kõvasti mütatud, Lada kerele ja Fiati konele on veel Volvo, Niva, Renault, Audi, Toyota, VW jm autode juppe.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Turbolaadimine on põhimõtselt kinnine ring. Mida rohkem väljalaske gaase, seda rohkem värsket õhku ja see toodab jälle veel väljalaske gaase. Selleks siis olemas wastegate, mis laseb gaase turbost mööda kui soovitud rõhk olemas.Algselt postitas: SexSix
Vabandage kui esitan lolli küsimuse!
Miks on kollektoril "ülevool" (osa väljalaskekaasidest läheb turbost mööda)?
Wastegate siis see punakas/roosakas alt ribidega asi vasakul pool pildil:
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Need tavalised nelikanttorud, need on Jan'i pandud enne kui selle kere temalt ostsin. Ma ei hakanud neid ära ka võtma, kuigi puur on sees annavad kere jäikust ikka juurde. Sees muudatusi sellejaoks tehtud ei ole. Jäikust annab ka kindlasti juurde punktkeevituste ülekeevitamine.Algselt postitas: Pets
Kas SFC`d on mingid tavalised nelikanttorud? Pildi pealt tundub, et nende paigaldamiseks oled tagaisutjate jalavanni lihtsalt sissepoole pressinud, või on ka salongipoolelt autopõhjale mingid muudatused tehtud? Pane veel pilte, meeldiv vaadata kuidas asjad liiguvad.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
väga viis projekt...
paar pakkumist ja küssi ka sulle...nimelt kas sa ei varva et esipidurid 400+hp jaoks natsa vedelaks jäävad? mul rinka projekti jaoks valmimas wilwoodi duralite sadula flants ja kettaks mingi fiati vent ketas...saab olema viisakas vadata ja kindasti kordades parem kui see raske lada sadulakolakas ja äbarikud täis kettad...kuigi olgem ausad dragis see pidur nüüd nii oluline pole aga kui peale 1/4 miili läbimist on sul ikkagi 400hp puhul mingi 200 km/h oodata ju?
muide raskust saad ju panna ka lisaks ümber silla enda...lased teha mingid spets tükid eri kaalus ja siis mingite custom kinnitustega ümber sillatala need fikseerida?
paar pakkumist ja küssi ka sulle...nimelt kas sa ei varva et esipidurid 400+hp jaoks natsa vedelaks jäävad? mul rinka projekti jaoks valmimas wilwoodi duralite sadula flants ja kettaks mingi fiati vent ketas...saab olema viisakas vadata ja kindasti kordades parem kui see raske lada sadulakolakas ja äbarikud täis kettad...kuigi olgem ausad dragis see pidur nüüd nii oluline pole aga kui peale 1/4 miili läbimist on sul ikkagi 400hp puhul mingi 200 km/h oodata ju?
muide raskust saad ju panna ka lisaks ümber silla enda...lased teha mingid spets tükid eri kaalus ja siis mingite custom kinnitustega ümber sillatala need fikseerida?
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Leidsin ka nüüd Motuli vedeliku, Motul RBF 600. Pean veel hinda uurima.
Aga vahepeal veel pilte mis Tarts just saatis.
Sumbuti korralikult all kinni:
Ja sisselaske kollektor on valmis ja seal peal ilutseb Audi trosselklapp
Õnneks Tarts viitsis sellega kõvasti jamada ja freesida (3 tundi) aga nii ilus näeb välja
Aga vahepeal veel pilte mis Tarts just saatis.
Sumbuti korralikult all kinni:
Ja sisselaske kollektor on valmis ja seal peal ilutseb Audi trosselklapp
Õnneks Tarts viitsis sellega kõvasti jamada ja freesida (3 tundi) aga nii ilus näeb välja