2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ulme :P

Samas kui masin ei hakka avalikel teedel sõitma, poleks probleemis kõik klaasid süsimustaks toonida.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kusjuures selline toonring võikski olla, annab jumet juurde. Värvilahendus on ka minu maitsele täiesti sobiv. Oran? annabki seda "ergsust" juurde mida ma mõtlesin ennist.;)
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tooniring oleks küll vahva, aga minumeelest (küll mitte Eesti kiirendusvõistluste reeglites) on FIA reeglites kirjas et ei tohi.

REEGLID SIIN Drawing 20.

See värvilahendus on veel lahtine. Kindlasti on tähtis see, et auto kujundus oleks silmapaistev.

Progressist niipalju, et eile käisime Zajetz'iga Prillimäe lammutuses ja mina leidsin endale sealt Hiace kardaani ja Fiat Croma Turbo sisselaske kollektori. Mõlemaid tuleb muidugi modida...
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Sisselaskekollektori modimise all mõtled sa seda, et selle croma omal lõikad runnerite otsast flantsid maha... ja nende flantside otsa paned custom runnerid ja plenumi? Ehk siis teed ikka põhimõtteliselt kõik ise valmis?
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Eks järgmine nädal koos Tartsuga vaatame mis sellest originaalkollest võtta saab, ma tahaks kasutada flantsi ja runnereid (koos pihustite pesadega). Plenum vist tuleb uus teha koos suurema throttle body-ga, aga eks näeme...
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Progress on suur :spin

Hetkel siis auto Valgas. Kolme päevaga siis tehtud:
* Käigukasti tunnel lõpetatud
* Pedaalid paigas + uus trossiga gaasipedaal ja sobiv siduritross
* Pidurisilinder uue koha peal
* Sobiv radikas vendiga ja paisupaak leitud ja paigaldatud
* Kollektor paigas ja õiged augud sisse tehtud
* Juhiiste paigas
* Roolisüsteem 05-e oma ja paigas
* Kütuselatt koos pihustitega modifitseeritud paigas

Kõik asjad said tehtud tänu Tartsule ja Viktorile ning Margusele kel häid ideid tuli nagu oavarrest, ise aitasin niipalju kui oskasin ;)


PS: Hetkel peal siis tühi makett mootor.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kojamehed penjonile?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Kojamehed penjonile?
Jah, õnneks vihmaga pole vaja sõita (ma loodan).
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

aga kas peaaegu originaalse välimuse juurde need ei kuulu siis?Varred vähemasti?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Kojamehi ilupärast ka ei tahtnud jätta, ja mootorile pole ka enam kohta. Originaalne välimus natuke muidugi kannatab.

Punane mootor pole ka enam punane :)
See sai ka värvieemaldajaga üle käidud, tuleb uuesti värvida kuna vana värv oli jama ja tuli juba tükkidena ära.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Nonii na***...

Puhkus hakkab kahjuks läbi saama, aga õnneks palju sai ära tehtud. Siin ka pilte eilsest seisust.

Kalle kollektorit ehitamas.
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Momo tehtud 3" väljalase :)
Pilt


Kere poolt hakkavadki asjad paika saama.


Suured tänud
Kallele, müstiline vend kes relakaga lõikas paremini kui enamus lintsaega :D

Momole, kes käis aitas nõu ja jõuga.

Zajetsile kes tuli tallinnast vaatama kuidas läheb ja sai ka näpu õliseks.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Veel pilte

Momo väljalaset ehitamas
Pilt

Via moraalselt toeks
Pilt

Kalle kollektorit meisterdamas
Pilt

Valmis torupesa
Pilt

Altpoolt ka pilt
Pilt



Kindlasti kõigesuuremad tänud Tartsule ja Margele, kelle juures tundsin ennast väga koduselt. Valgas on ikka mõnus olla. Tartsuga sai veel lammarites kõvasti mütatud, Lada kerele ja Fiati konele on veel Volvo, Niva, Renault, Audi, Toyota, VW jm autode juppe.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Küsimus:

Postitus Postitas SexSix »

Vabandage kui esitan lolli küsimuse!
Miks on kollektoril "ülevool" (osa väljalaskekaasidest läheb turbost mööda)?
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: SexSix
Vabandage kui esitan lolli küsimuse!
Miks on kollektoril "ülevool" (osa väljalaskekaasidest läheb turbost mööda)?
Turbolaadimine on põhimõtselt kinnine ring. Mida rohkem väljalaske gaase, seda rohkem värsket õhku ja see toodab jälle veel väljalaske gaase. Selleks siis olemas wastegate, mis laseb gaase turbost mööda kui soovitud rõhk olemas.

Wastegate siis see punakas/roosakas alt ribidega asi vasakul pool pildil:

Pilt
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

Kas SFC`d on mingid tavalised nelikanttorud? Pildi pealt tundub, et nende paigaldamiseks oled tagaisutjate jalavanni lihtsalt sissepoole pressinud, või on ka salongipoolelt autopõhjale mingid muudatused tehtud? Pane veel pilte, meeldiv vaadata kuidas asjad liiguvad.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: Pets
Kas SFC`d on mingid tavalised nelikanttorud? Pildi pealt tundub, et nende paigaldamiseks oled tagaisutjate jalavanni lihtsalt sissepoole pressinud, või on ka salongipoolelt autopõhjale mingid muudatused tehtud? Pane veel pilte, meeldiv vaadata kuidas asjad liiguvad.
Need tavalised nelikanttorud, need on Jan'i pandud enne kui selle kere temalt ostsin. Ma ei hakanud neid ära ka võtma, kuigi puur on sees annavad kere jäikust ikka juurde. Sees muudatusi sellejaoks tehtud ei ole. Jäikust annab ka kindlasti juurde punktkeevituste ülekeevitamine.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

väga viis projekt...


paar pakkumist ja küssi ka sulle...nimelt kas sa ei varva et esipidurid 400+hp jaoks natsa vedelaks jäävad? mul rinka projekti jaoks valmimas wilwoodi duralite sadula flants ja kettaks mingi fiati vent ketas...saab olema viisakas vadata ja kindasti kordades parem kui see raske lada sadulakolakas ja äbarikud täis kettad...kuigi olgem ausad dragis see pidur nüüd nii oluline pole aga kui peale 1/4 miili läbimist on sul ikkagi 400hp puhul mingi 200 km/h oodata ju?


muide raskust saad ju panna ka lisaks ümber silla enda...lased teha mingid spets tükid eri kaalus ja siis mingite custom kinnitustega ümber sillatala need fikseerida?
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tänud uzzac.

Hetkel esipidureid uuendama ei hakka, vaja lihtsalt kiiresti tööle saada, aga panen endale kõvataha, et tulevikus nõu küsida.:spin Ma pean kindlasti mingi normaalse pidurivedeliku sisse panema, tõenäoliselt ATE Blue racing. Hind sellel ok, ja parem kui need originaalid.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

ise sõidan motuli 660-ga vist...igati okei asi on...siiani 3 hooaja jooksul pole kordagi keema minemisega prbleeme tekkinud ja üldse pidurid väga mõnusalt teravad hoidnud
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Leidsin ka nüüd Motuli vedeliku, Motul RBF 600. Pean veel hinda uurima.



Aga vahepeal veel pilte mis Tarts just saatis.

Sumbuti korralikult all kinni:
Pilt

Ja sisselaske kollektor on valmis ja seal peal ilutseb Audi trosselklapp :wow
Pilt

Pilt

Õnneks Tarts viitsis sellega kõvasti jamada ja freesida (3 tundi) aga nii ilus näeb välja :D
Vasta