2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
competitian engineeringu ladder barid maksid paar aastat tagasi miski seitse pool tuhi, komplekt sisaldas kõike vajalikku. Nende installeerimine kah pole keerukas. RCI plastikust fuel cellid ei ole ka väga kallid.
Mis taga ülekanne tuleb?
Ja käigukasti valiku küsimus ka väga hea. Äkki Power Glide
igatahes suurt edu ehitamisel!
Mis taga ülekanne tuleb?
Ja käigukasti valiku küsimus ka väga hea. Äkki Power Glide
igatahes suurt edu ehitamisel!
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Ma natuke kustutasin postitusi. Mul oli endal ka meeles et ma ülekandest juba rääkinud, aga vist ikka pole...
Niih: Käigukast tuleb Fiati originaal, peab mõned varuks vaatama. PowerGlide = u. 50000 eek. Kahjuks pole sellist raha võtta. Tulevikus vaatab, veel on variant kasutada Fordi kasti, spets sisuga ja Supra kasti.
RCI fuel cellidega olen kursis, ATE'st ikka oluliselt odavamad.
Ladder barid tegelt mul valikus ei ole olnudki. Ma oleks pigem soovinud reguleeritavat 4 linki. Aga jah backhalfimine siiski tuli alles sel aastal...
Ülekanne siis 4.55, neid on saada 2.5 kuni 6ni, sellele sillale.
Tagumised uksed jah kinni keevitatud, pole neid enam vaja ja siis mahtusid koopaääred ka ära ilusasti.
[Muudetud: 24/2/2008 Valdz]
Niih: Käigukast tuleb Fiati originaal, peab mõned varuks vaatama. PowerGlide = u. 50000 eek. Kahjuks pole sellist raha võtta. Tulevikus vaatab, veel on variant kasutada Fordi kasti, spets sisuga ja Supra kasti.
RCI fuel cellidega olen kursis, ATE'st ikka oluliselt odavamad.
Ladder barid tegelt mul valikus ei ole olnudki. Ma oleks pigem soovinud reguleeritavat 4 linki. Aga jah backhalfimine siiski tuli alles sel aastal...
Ülekanne siis 4.55, neid on saada 2.5 kuni 6ni, sellele sillale.
Tagumised uksed jah kinni keevitatud, pole neid enam vaja ja siis mahtusid koopaääred ka ära ilusasti.
[Muudetud: 24/2/2008 Valdz]
selle hinna sees oli soomest toodud toorik kast ca 300 euri, ning Taavo Erkki Vitsut ehitas kasti valmis 16 000 krooni eest. Selle hinnaga sai täis valmis kasti ja kannatab 800 hp. Sinul võib isegi odavam tulla, sest jõudu ju autol vähem. Sinna jah lisandub turbiin, see on suht kallis vidin, kui võtta korraliku firma oma, (TCI omi saab alates 7000 kr, iseenesest suht normaalne firma) aga tõsisemad race turbiinid on suts kallimad. Vaheplaati ka kindlasti vaja, aga see ilmselt peab valmima käsitööna. Kiirendus masina puhul on kindlasti oluline ka korralik käiguvalits. Ise veel ei oska kahjuks Powerglide eeliseid/puudusi kommenteerida, aga paari kuu pärast juba kindlasti.
Kas plaanis juba see hooaeg rajal olla?
Kas plaanis juba see hooaeg rajal olla?
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Viimane nädal olen olnud nagu väike poiss kes ootab jõule. Täna siis tuli postkontorist teade et pakk kohal.
Pro Turbo Systems OY-st jõudsid:
Turbo: Holset HX40 Super
Vajalikud flantsid ja tihendid
Wastegate
BOV
SUUR Green õhufilter koos puhastuskomplektiga
Proovisin soomest suhelda mitme firmaga, aga mõned ei vastanud üldse mailidele.
Pro Turbo Systems OY vastas väga kiiresti, andis palju kasulikku nõu.
[Muudetud: 27/2/2008 Valdz]
Pro Turbo Systems OY-st jõudsid:
Turbo: Holset HX40 Super
Vajalikud flantsid ja tihendid
Wastegate
BOV
SUUR Green õhufilter koos puhastuskomplektiga
Proovisin soomest suhelda mitme firmaga, aga mõned ei vastanud üldse mailidele.
Pro Turbo Systems OY vastas väga kiiresti, andis palju kasulikku nõu.
[Muudetud: 27/2/2008 Valdz]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tänud Jan ja tervitused Tartsule kaugele soojale lumisele maale
To: ConanTM
Turbo + vidinad maksid palju.
Auto peale kulutatud hetkel VÄGA palju
Auto eelarve 2008.a.: veel rohkem
Ma ei soovi kõiki hindasid foorumis avalikult arutada, kui on kindlam soov siis saada mulle U2U.
Niih, täna sain Atoy-st kätte Gabrieli amordid, ja pidurikettad TRW omad. Kahjuks Ferodosid hetkel ei saanud, olid lähiriikidest otsas, aga netist uurisin ja TRW on ka väga kõva firma.
Kahjuks ma ei leia arvet üles, aga 3.aastase garantiiga Gabrieli amordid maksid u. 550.-/tk
Piduriklotisd olid u.320.-/komplekt
Kindlasti tahaksin kiita Atoy teenindust, üks viivitus siiski tekkis, anti ilusti telefoni teel teada ja teavitati ja soovitati alternatiive. Kindlasti soovitan teistelegi.
[Muudetud: 29/2/2008 Valdz]
To: ConanTM
Turbo + vidinad maksid palju.
Auto peale kulutatud hetkel VÄGA palju
Auto eelarve 2008.a.: veel rohkem
Ma ei soovi kõiki hindasid foorumis avalikult arutada, kui on kindlam soov siis saada mulle U2U.
Niih, täna sain Atoy-st kätte Gabrieli amordid, ja pidurikettad TRW omad. Kahjuks Ferodosid hetkel ei saanud, olid lähiriikidest otsas, aga netist uurisin ja TRW on ka väga kõva firma.
Kahjuks ma ei leia arvet üles, aga 3.aastase garantiiga Gabrieli amordid maksid u. 550.-/tk
Piduriklotisd olid u.320.-/komplekt
Kindlasti tahaksin kiita Atoy teenindust, üks viivitus siiski tekkis, anti ilusti telefoni teel teada ja teavitati ja soovitati alternatiive. Kindlasti soovitan teistelegi.
[Muudetud: 29/2/2008 Valdz]
Tore projekt.
Huvitama hakkas ,kuidas klaaside osa lahened.Kas pleks?
ja kas tagumised koopad on seest keevitatud nagu originaal?Et siis tiivakaar kokku keevitatud sisemise väliskoopaäärega.Huvitab sellepärast ,et koobas on suurel määral laiendatud.Kas müraka värvile ka mõeldud juba on?
muidu 5+
[Muudetud: 29-2-2008 zigulimasuurik]
Huvitama hakkas ,kuidas klaaside osa lahened.Kas pleks?
ja kas tagumised koopad on seest keevitatud nagu originaal?Et siis tiivakaar kokku keevitatud sisemise väliskoopaäärega.Huvitab sellepärast ,et koobas on suurel määral laiendatud.Kas müraka värvile ka mõeldud juba on?
muidu 5+
[Muudetud: 29-2-2008 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Kui need Gabrielid ka end õigustavad siis on asjad ikka väga hea hinnaga saadud. Odaval amordil 3 aastat garantiid, siis peab ta ka tõesti kestma.
Kui juba värvile mõelda siis peaks olema kindlasti midagi suht silmatorkavat, need mustad matid kiirenduse masinad ei kutsu nagu asja vaatama.
Edu, et auto jõudsalt valmiks!
Kui juba värvile mõelda siis peaks olema kindlasti midagi suht silmatorkavat, need mustad matid kiirenduse masinad ei kutsu nagu asja vaatama.
Edu, et auto jõudsalt valmiks!
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
To: zigulimasuurik.
Klaasid jäävad, "pleksi" ei hakka panema, sest kaalupiiri jõudmisega on teistpidi mure, ehk tuleb seda kuskilt juurde saada. Koopalaiendid keevitatud kere peale, originaal koopad siiski enne ümber tehtud.
To: Rizto05. Väga õige (Y)
To: Pedrox.
AaClub rääkis et paljud rahvaralli vennad sõidavad nendega ja pidid väga rahul olema. KYBid ei kesta seal üldse, Sachid samamoodi, aga bilsu maksab palju kordi rohkem. Rally B6 uurisin ka, nendega oleks hinnavahe siis 8x olnud .
Aga detailid siia/sinna, peaks auto umbes selline tulema. Photoshop on imeasi... Täisring toonklaas on lihtsalt selleks, et sisu näha poleks. Muidugi tulevad ka koostööpartnerite logod.
[Muudetud: 29/2/2008 Valdz]
Klaasid jäävad, "pleksi" ei hakka panema, sest kaalupiiri jõudmisega on teistpidi mure, ehk tuleb seda kuskilt juurde saada. Koopalaiendid keevitatud kere peale, originaal koopad siiski enne ümber tehtud.
To: Rizto05. Väga õige (Y)
To: Pedrox.
AaClub rääkis et paljud rahvaralli vennad sõidavad nendega ja pidid väga rahul olema. KYBid ei kesta seal üldse, Sachid samamoodi, aga bilsu maksab palju kordi rohkem. Rally B6 uurisin ka, nendega oleks hinnavahe siis 8x olnud .
Aga detailid siia/sinna, peaks auto umbes selline tulema. Photoshop on imeasi... Täisring toonklaas on lihtsalt selleks, et sisu näha poleks. Muidugi tulevad ka koostööpartnerite logod.
[Muudetud: 29/2/2008 Valdz]