2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tänud Karel hea Exceli tabeli eest. Ma pole sellist leidnudki.
Kindlasti mõõdame üle ja vaatame mis välja arvutab.
z
zsiguli
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 16 Dets 2007 20:15
Asukoht: kaiu
Autod: 2106

Postitus Postitas zsiguli »

Väga kena pill tuleb sellest .
tahax juba lõpptulemust näha :P
Mille kasti alla paned ??
Edu ehitamisel
f
felix
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas felix »

competitian engineeringu ladder barid maksid paar aastat tagasi miski seitse pool tuhi, komplekt sisaldas kõike vajalikku. Nende installeerimine kah pole keerukas. RCI plastikust fuel cellid ei ole ka väga kallid.

Mis taga ülekanne tuleb?
Ja käigukasti valiku küsimus ka väga hea. Äkki Power Glide :)

igatahes suurt edu ehitamisel!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tagumised uksed kinni keevitatud?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ma natuke kustutasin postitusi. Mul oli endal ka meeles et ma ülekandest juba rääkinud, aga vist ikka pole...


Niih: Käigukast tuleb Fiati originaal, peab mõned varuks vaatama. PowerGlide = u. 50000 eek. Kahjuks pole sellist raha võtta. Tulevikus vaatab, veel on variant kasutada Fordi kasti, spets sisuga ja Supra kasti.

RCI fuel cellidega olen kursis, ATE'st ikka oluliselt odavamad.

Ladder barid tegelt mul valikus ei ole olnudki. Ma oleks pigem soovinud reguleeritavat 4 linki. Aga jah backhalfimine siiski tuli alles sel aastal...


Pilt


Ülekanne siis 4.55, neid on saada 2.5 kuni 6ni, sellele sillale.

Tagumised uksed jah kinni keevitatud, pole neid enam vaja ja siis mahtusid koopaääred ka ära ilusasti.


[Muudetud: 24/2/2008 Valdz]
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Nagu näha on minu kerepukkidele kah rakendust leitud:D Jätkake samas vaimus!
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: Tegija
Nagu näha on minu kerepukkidele kah rakendust leitud:D Jätkake samas vaimus!

Jube head asjad, suured tänud nende eest. Värvisin nad lihtsalt üle, et mastiks nii kinni sinna ei jääks. Aga jah täiesti asendamatud.
f
felix
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas felix »

Algselt postitas: Valdz



Niih: Käigukast tuleb Fiati originaal, peab mõned varuks vaatama. PowerGlide = u. 50000 eek. Kahjuks pole sellist raha võtta.






[Muudetud: 24/2/2008 Valdz]

lihtsalt ütlen, et minul läks powerglide kast (kannatab 800 hp) maksma täpselt 21 000
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

See on päris hea hind, pean tulevikus mõtlema. Mis sinna juurde mul veel vaja läheks; stall converter, vaheplaat, shift kit?

Ma automaatkaste pole uurinud ei tea neid asju...
f
felix
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas felix »

selle hinna sees oli soomest toodud toorik kast ca 300 euri, ning Taavo Erkki Vitsut ehitas kasti valmis 16 000 krooni eest. Selle hinnaga sai täis valmis kasti ja kannatab 800 hp. Sinul võib isegi odavam tulla, sest jõudu ju autol vähem. Sinna jah lisandub turbiin, see on suht kallis vidin, kui võtta korraliku firma oma, (TCI omi saab alates 7000 kr, iseenesest suht normaalne firma) aga tõsisemad race turbiinid on suts kallimad. Vaheplaati ka kindlasti vaja, aga see ilmselt peab valmima käsitööna. Kiirendus masina puhul on kindlasti oluline ka korralik käiguvalits. Ise veel ei oska kahjuks Powerglide eeliseid/puudusi kommenteerida, aga paari kuu pärast juba kindlasti.

Kas plaanis juba see hooaeg rajal olla?
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tänud põhjaliku vastuse eest.

Mis autole selline kast alla läks, kui saladus ei ole;)?

See hooaeg oleme rajal, kuigi aega on esimese võistluseni 3 kuud. :yllatunud

Tööd veel palju teha...


[Muudetud: 26/2/2008 Valdz]
f
felix
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas felix »

minu kiirendus autoks on Pontiac Firebird “86. mootoriks on 540 cid chevy big block ja sinna otsa lähebki powerglide kast. Minu auto hakkab C klassis sõitma.

see kolm kuud hirmtab mindki, mul ka veel väga palju tööd teha :)
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Viimane nädal olen olnud nagu väike poiss kes ootab jõule. Täna siis tuli postkontorist teade et pakk kohal. :spin

Pro Turbo Systems OY-st jõudsid:
Turbo: Holset HX40 Super

Pilt

Pilt

Pilt


Vajalikud flantsid ja tihendid
Pilt

Wastegate
Pilt

BOV
Pilt

SUUR Green õhufilter koos puhastuskomplektiga
Pilt

Proovisin soomest suhelda mitme firmaga, aga mõned ei vastanud üldse mailidele.

Pro Turbo Systems OY vastas väga kiiresti, andis palju kasulikku nõu.


[Muudetud: 27/2/2008 Valdz]
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Sama siin kobedad abimehed ,õhk ei maksa ju midagi
,aga jõudu tuleb
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
c
ConanTM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Juul 2006 22:01
Asukoht: kuressaare
Autod: vaz2102

Postitus Postitas ConanTM »

palju see kogu krempel maksis muidu:rolleyes
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tänud Jan ja tervitused Tartsule kaugele soojale lumisele maale :)

To: ConanTM

Turbo + vidinad maksid palju.
Auto peale kulutatud hetkel VÄGA palju
Auto eelarve 2008.a.: veel rohkem :rolleyes

Ma ei soovi kõiki hindasid foorumis avalikult arutada, kui on kindlam soov siis saada mulle U2U.


Niih, täna sain Atoy-st kätte Gabrieli amordid, ja pidurikettad TRW omad. Kahjuks Ferodosid hetkel ei saanud, olid lähiriikidest otsas, aga netist uurisin ja TRW on ka väga kõva firma.

Kahjuks ma ei leia arvet üles, aga 3.aastase garantiiga Gabrieli amordid maksid u. 550.-/tk
Piduriklotisd olid u.320.-/komplekt


Pilt

Kindlasti tahaksin kiita Atoy teenindust, üks viivitus siiski tekkis, anti ilusti telefoni teel teada ja teavitati ja soovitati alternatiive. Kindlasti soovitan teistelegi.

[Muudetud: 29/2/2008 Valdz]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Tore projekt.
Huvitama hakkas ,kuidas klaaside osa lahened.Kas pleks?
ja kas tagumised koopad on seest keevitatud nagu originaal?Et siis tiivakaar kokku keevitatud sisemise väliskoopaäärega.Huvitab sellepärast ,et koobas on suurel määral laiendatud.Kas müraka värvile ka mõeldud juba on?
muidu 5+

[Muudetud: 29-2-2008 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Väga lahe projekt! Paksu rahakotti ja edu sulle sellega.
Algselt postitas: ConanTM
palju see kogu krempel maksis muidu:rolleyes

No kui sa natuke viitsiksid otsida, siis saaksid umbes hinna kätte. Näiteks ma leidsin turbo hinna aga mis see mulle andis? ;)
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kui need Gabrielid ka end õigustavad siis on asjad ikka väga hea hinnaga saadud. Odaval amordil 3 aastat garantiid, siis peab ta ka tõesti kestma.
Kui juba värvile mõelda siis peaks olema kindlasti midagi suht silmatorkavat, need mustad matid kiirenduse masinad ei kutsu nagu asja vaatama.

Edu, et auto jõudsalt valmiks!
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

To: zigulimasuurik.

Klaasid jäävad, "pleksi" ei hakka panema, sest kaalupiiri jõudmisega on teistpidi mure, ehk tuleb seda kuskilt juurde saada. Koopalaiendid keevitatud kere peale, originaal koopad siiski enne ümber tehtud.

To: Rizto05. Väga õige (Y)

To: Pedrox.
AaClub rääkis et paljud rahvaralli vennad sõidavad nendega ja pidid väga rahul olema. KYBid ei kesta seal üldse, Sachid samamoodi, aga bilsu maksab palju kordi rohkem. Rally B6 uurisin ka, nendega oleks hinnavahe siis 8x olnud :yllatunud.


Aga detailid siia/sinna, peaks auto umbes selline tulema. Photoshop on imeasi... Täisring toonklaas on lihtsalt selleks, et sisu näha poleks. Muidugi tulevad ka koostööpartnerite logod.

Pilt


[Muudetud: 29/2/2008 Valdz]
Vasta