2102, motamees, 1973
2102, motamees, 1973
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Selle signalisatsiooni radari puhul putukas ei mõju.
Lisaks saab selle radari puhul muuta tema tugevust. Kui on liiga tundlikuks pandud kipub üürgama ka akna lähedal (väljaspool) toimuva tegevuse peale.
Mul oli Volvol selline signa peal ja ei ole kordagi täheldanud mingit valehäiret putuka pärast. Ühe korra andis valehäire parkimisplatsil, kus autod olid väga lähestikku. Ilmselt läks keegi autode vahelt läbi ja oli aknale liiga lähedal. Auto juurde tagasi tulles antakse häiretest märku. Kood näitab ära üksuse, kus häire toimus.
Radari väljajätmise toiming vajalik koera autosse jätmisel.
Putuka mõjutus oli omane nendele radaritele, mis on esiakna nurkades (väikeste mikrofonide moodi ja tahapoole suunatud).
Lisaks saab selle radari puhul muuta tema tugevust. Kui on liiga tundlikuks pandud kipub üürgama ka akna lähedal (väljaspool) toimuva tegevuse peale.
Mul oli Volvol selline signa peal ja ei ole kordagi täheldanud mingit valehäiret putuka pärast. Ühe korra andis valehäire parkimisplatsil, kus autod olid väga lähestikku. Ilmselt läks keegi autode vahelt läbi ja oli aknale liiga lähedal. Auto juurde tagasi tulles antakse häiretest märku. Kood näitab ära üksuse, kus häire toimus.
Radari väljajätmise toiming vajalik koera autosse jätmisel.
Putuka mõjutus oli omane nendele radaritele, mis on esiakna nurkades (väikeste mikrofonide moodi ja tahapoole suunatud).
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tahtsin sisselaske vahele ehitada sumbutit. Et ka asjast muud kasu oleks, mõtlesin viia siis kohe õhu sissevõtu suudme mootoriruumi
sooja õhu käest välja (peidetud- scoop).
Väheke asja uurides, otsustasin aku aluskarbi ära kasutada sumbuti pütina. Katsin siis mootoripoolse augu plekiga kinni
(vastavas mõõdus Al plekk sai silikoniga sinna kinnitatud).
Pleki alusosa sai jäetud väikese praoga, et sissepritsiv vesi saaks sealt välja voolata.
Esiiluvõre all oleva tuulutusaugu (seal sõidu ajal surve kõige suurem) ühendasin plastiktoruga aku aluse karbiga. Seal tuli natuke fööniga plastikut kuumutada/venitada. Neetidega kinnitasin otsa esipleki külge.
Nüüd lõikasin plekile vastava toru jaoks augu.
sooja õhu käest välja (peidetud- scoop).
Väheke asja uurides, otsustasin aku aluskarbi ära kasutada sumbuti pütina. Katsin siis mootoripoolse augu plekiga kinni
(vastavas mõõdus Al plekk sai silikoniga sinna kinnitatud).
Pleki alusosa sai jäetud väikese praoga, et sissepritsiv vesi saaks sealt välja voolata.
Esiiluvõre all oleva tuulutusaugu (seal sõidu ajal surve kõige suurem) ühendasin plastiktoruga aku aluse karbiga. Seal tuli natuke fööniga plastikut kuumutada/venitada. Neetidega kinnitasin otsa esipleki külge.
Nüüd lõikasin plekile vastava toru jaoks augu.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüd panin valmistatud detaili oma kohale, silikoniga kinni.
Talvisel ajal läheb õhuvõtu voolik kollektori ümber oleva soojavõtu toru külge.
Suvel aga tõstan sama vooliku akukarbi küljes oleva toru külge.
Akukarbi pealmiseks kaaneks jääb aku, koos oma kummialusega.
Pildilt on näha ka plastikaretis, mis esipleki külge läheb. Kes raatsib plekki eest lõikuda, sellel on see ühendus palju lihtsamini teostatav.
Talvisel ajal läheb õhuvõtu voolik kollektori ümber oleva soojavõtu toru külge.
Suvel aga tõstan sama vooliku akukarbi küljes oleva toru külge.
Akukarbi pealmiseks kaaneks jääb aku, koos oma kummialusega.
Pildilt on näha ka plastikaretis, mis esipleki külge läheb. Kes raatsib plekki eest lõikuda, sellel on see ühendus palju lihtsamini teostatav.
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kuidas siis ülevaatusel oli? head ja vead (kui vigu muidugi oli)?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Lõppvigu kirja ei läinu.
Algul oli probleem väheke pidurite võrdse võtmisega. Viga ilmselt kauaseisnud (ja väheke rooste läinud) piduriketastes/trumlites. Väheke hõõrumist trumli peal ja korras nad olidki. Sõitu ju enne ülevaatust polnudki.
Ennast häirib mootori vähene lonkamine. Üks silinder nagu tühikäigul ei käi võrdselt teistega. Gaasitestri järgi näitas nagu lisaõhu lekkimist. Ise ikka kahtlustan ühe klapi pidavust. Eks aeg (sõit) näitab selle tõelise vea välja. Kohe nagu ei hakka plokikaant maha kiskuma.
Gaasitestri järgi asjad normidele (natuke tuli CO keerta) vastavad.
Oleks auto ühe aasta vanem olnud poleks mitte mingeid norme olnud. Vaadataks ainult visuaalselt suitsu eraldmist (ei tohi olla liiga suitsune)sumbutist.
Ka tuled lasin nende stendis ära regullida.
Homme lähen sillastendi. Saab esisilla jooksud ka kenasti korda.
Viiese kasti ja kiirema sillaga on 90km/h juures 2200rpm. Eks aeg näitab, kas see ka õkonoomne on.
Algul oli probleem väheke pidurite võrdse võtmisega. Viga ilmselt kauaseisnud (ja väheke rooste läinud) piduriketastes/trumlites. Väheke hõõrumist trumli peal ja korras nad olidki. Sõitu ju enne ülevaatust polnudki.
Ennast häirib mootori vähene lonkamine. Üks silinder nagu tühikäigul ei käi võrdselt teistega. Gaasitestri järgi näitas nagu lisaõhu lekkimist. Ise ikka kahtlustan ühe klapi pidavust. Eks aeg (sõit) näitab selle tõelise vea välja. Kohe nagu ei hakka plokikaant maha kiskuma.
Gaasitestri järgi asjad normidele (natuke tuli CO keerta) vastavad.
Oleks auto ühe aasta vanem olnud poleks mitte mingeid norme olnud. Vaadataks ainult visuaalselt suitsu eraldmist (ei tohi olla liiga suitsune)sumbutist.
Ka tuled lasin nende stendis ära regullida.
Homme lähen sillastendi. Saab esisilla jooksud ka kenasti korda.
Viiese kasti ja kiirema sillaga on 90km/h juures 2200rpm. Eks aeg näitab, kas see ka õkonoomne on.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Noh tore, et lõpuks liikuma sai, kaua tehtud kaunikene nagu üteldakse!
Ma ei mäleta mis mootor sul on, aga minu kogemus 5se kasti ja kiire sillaga (mootor 1,5) ütleb, et 90ga 2000 pööret sõites ei ole kõige ökonoomsem. 100ga sõita näiteks on ökom, kuna mootoril pöördemomenti ja jõudu siis rohkem, aga hästi mõnus on sõita küll, kui masin käes ei karju kogu aeg.
Selle gaaside testi kohta veel, et mis vanusest neid norme ei loeta siis?
Ma ei mäleta mis mootor sul on, aga minu kogemus 5se kasti ja kiire sillaga (mootor 1,5) ütleb, et 90ga 2000 pööret sõites ei ole kõige ökonoomsem. 100ga sõita näiteks on ökom, kuna mootoril pöördemomenti ja jõudu siis rohkem, aga hästi mõnus on sõita küll, kui masin käes ei karju kogu aeg.
Selle gaaside testi kohta veel, et mis vanusest neid norme ei loeta siis?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?