2102, motamees, 1973

2102, motamees, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Kuidas siis müraisolatsioon võrreldes tehase seadistusega ladal on? näiteks kas pööretel 3400+ on mootorimüra ka salongi kuulda või ainult tuulevihin veerennides?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Seda raske kõrvaga hinna. Minu arust on vaiksem. Selleks tuleb erinevaid teekatteid proovida /kogeda.
Esialgu harjumatu üldse sõita. On küll Lada aga oluliselt teine tunne, kui 04 sees. Viiese käigukasti kang käib vastikult vastu põlve. Peab vist midagi ette võtma ses suhtes (ehk harjub ka).
Mootori häält on rohkem kuulda läbi tagaluugi. Sumbuti otsast tulevat heli. 04-al seda heli üldse ei kuule. Ilmselt on salongi mürafoon 04-al suurem (järelikult 02 vaiksem).
C
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Teemaks Xado, Motorexil jäin nende boksi pikemalt jälgima ja tõmmati kohe konksu otsa, kuna olen juba veits kursis asjaga, metallkeraamika ja imeline keemiamaailm. Siis võib öelda, et teeks täitsa ära. Mul on nüüd ees kibekiire aeg, mil tarvis üks volga mootor kokku panna, uued kolvid hülsid, müügimees rääkis oma strateegia ka ära, mootor kokku, tavaline õli sisse ja esimene doos, siis instruktsiooni järgi nagu neil bro?üüris kirjas veel kaks doosi ja 5000 km siis õli välja ja Xado mineraal õli (selles pidi ka seda imeainet olema sisse). Vot sellist ravikuuri soovitasid.
Kuna sina ja su masin, 2104 olite antud toote ametlikud katsejänesed, siis küsiks, mis arvad, kas tasub teha, hind on 666.- +õli, 58.- liiter (72.- liiter eraldi kanistris, pakendita ostes oli odavam).
Ma muidu läheks kohe ostma, lihtsalt mõtlesin et küsiks üle.
Sul ju ka projektauto, kas sinna paned imerohu sisse?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui ma olin nende ametlik katsejänes, siis võiksid nad mulle projektauto jaoks anda tasuta (preemiaks) selle imerohu. Tegelikult oli see mu enda uudishimu rahuldamise projekt, mis natuke suurema kella külge läks.

02-le panen igaljuhul sisse, kui selline raha tekib. Ma täitsa kindel, et see aitab mootoril ekstreemolusid üle elada. Mida sina teed on sinu vaba valik.
Lähemal ajal plaanis veel üks väike katsetus. 02 tagasilla reduktoris on sees väike undamine. Sõber küll soovitas lahti võtta ja üle vaadata/remontida. Minu arust aga hea võimalus imerohu võimeid seal proovida (remontida jõuab alati). Geel tagasilla jaoks juba valmis ostetud.
Overspeedi mootor sellega juba töödeldud.
04 sõidab siiani probleemideta (mingi 1000km ringis).
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Robi krjutas, et soovitati Xado mineraalõli, aga kas uuele mootorile üldse on mõtet mineraalõli panna, tavaliselt ju pannakse kas sünt või poolsünt õli.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Sissesõidu perioodiks kindlasti mineraalõli.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Algselt postitas: Kriisa
Robi krjutas, et soovitati Xado mineraalõli, aga kas uuele mootorile üldse on mõtet mineraalõli panna, tavaliselt ju pannakse kas sünt või poolsünt õli.
Volga mootorisse pole lihtsalt mõtet sünteetilist sisse valada, seda põhjusel, et tihendeid pidam saada on igipõline mure ja õnnestumiseks kas pime juhus või kogenud meistrimees tarvis. Põhiliselt lekivad rasvanöörid väntvõlli tagumisel kaelal. Ladal on seal simmerlingtihend.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Saan täitsa aru, kui rasvanöör siis jah pole mõtet.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Just sissesõidul on mootoril kõige karmimad tingimused.
Siit ka järeldus, et just siis oleks vaja parimat oli.
Minu vana K750 ka tagumine vändatihend tehasest rasvanööriga. Treisin sinna simmeri pesa. Nüüd sõidab täissünteetilise õliga. Hoiab seda ka sees.
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Läheb küll pisut teemast mööda, aga viimane küsimus kripeldab veel. Moss ütles eelnevalt, et sissesõidu perioodiks peab olema mineraal õli, aga sina motamees nüüd ütlesid, et kuna sissesõidul kõige karmimad tingimused, et siis vajatakse ka parimat õli, kuid mineraalõli pole ju parim.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See karmide olude kirjeldamine oligi mõeldud Moss postituse kommentaariks.
Igaüks muidugi otsustab ise, mida oma mootorisse valab.
Mina panin 02 mootorisse 5w50.

Panen ka pilte siis oma autost.
Esimene ulevaatus.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ülevaatus tehtud, lõbu laialt.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selline naeb valja kapotialune.
Kapoti matt sai ise ommeldud. All on porandavaiba materjal ja peale ommeldud termokile. Termokile peaks 85-90% sooja tagasi peegeldama.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tagaosa on tanu nivomat amortidele samakorge ka koormaga (natuke voiks olla madalam)Pilt
C
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Number on päris vaimukas. AMN (vene keele lühend a mne ...)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Salongis on veel uht-teist kohendada.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ka sild sai ara reguleeritud.Pilt
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

See õliteema just sellejärgi võetud, et muidu ei kipu masin vist eriti ruttu sisse töötama. See pole minu väljamõeldis vaid nii räägitakse.

Muudel juhtudel olen ise ka sünt õlide poolt.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

eespool oleva reg. numbriga tuleb küll miskit ette vötta. sinna nii see mo arust ei sobi. varjab kroomvöre ilu ja näeb imelik välja.
Arrogance diminishes wisdom.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ise mõtlesin tükk aega kuhu number panna ja leidsin, et disaini poolest on kõige mõnusam koht ees stange all, täpselt nagu mu avatarilgi. Praegu talvel lumega on ajutiselt number iluvõre küljes, seda sellepärast, et tellisin uued euronumbrid ja stange all saaks see kannatada kui läbi lumevallide sõita ja eks minusugusel vahtralehega juhil tuleb ka väljasõite ette.
Vasta