1. leht 12-st

2102, motamees, 1973

Postitatud: 05 Aug 2003 01:27
Postitas motamees
Pereauto kandevõimet tuli suurendada. Kuna mulle meeldivad vanad isikupärased autod siis langes liisk 2102-le. Kindlasti oleks olnud parem Volvo 245 aga LADA varuosade hinnad on naeruväärselt odavad VÕRRELDES lääne omadega. Otsustasin teha VOLVO2102-e. (shiguli märgiga muidugi).
Tehtud on siis
1)Asi peaaegu algosadeks lõhutud
2)Liivapritsiga kogu põhi ja vajalikud kohad ülejäänud kohtadelt haljaks lastud
3)Keevitust vajavad kohad üle tehtud
4)Igasugu roostevastaseid värve, mastikseid, õlisid alla ja peale lastud
5)Ohtralt müraisolatsiooni alla, külgedele ja lakke
6)Soojendust ümer tehtud
7)Kiire reduktor alla (4,1)
8)Pidurite vaakumvõimendi
9)Salongile lisatud ventilatsiooni õhu äravooluavad (02/01-l puuduvad täielikult)
10)Luxi veljed
11)Iseenesest mõistetavalt kõik muud vidinad ära taastatud
Et autoga sõitma saada on VEEL PLAANIS TEHA
1)07 istmed ette
2)03 armatuur
3)06 mootor
4)07 käigukast
5)NIVOMAT amortikad taha
6)Jahutusele elektriline ventilaator
7)Signalisatsioon
8)Plokisoojendus
9)Tumedad aknad kuni juhiukseni
10)Ohutuled
11)Et kogu see kupatus toimima hakkaks tuleb teha olulisi muudatusi elektrisüsteemis Kui nüüd pildid ka üles saab siis on need ilmselt sellises järjestuses
1)Auto enne lõhkumist
2)Auto on poole lõhkumise peal Survepesuriga lasin läbi kõik karbid ja uurded. Maal kasutatud autost tuleb tolmu ja sodi umbes 50 ja 100 kilo vahel.
3)Heliisolatsiooni pigimatid kõikjal ja moderniseeritud soendus (labaventilaator on vahetatud turbiiniga-Oluliselt vaiksem ja jõudsam)
4)Välisilme hakkab kujunema
Ongi nagu praeguseks kõik Edaspidi saab ju veel üht,teist lisada kui asi edenenud on ja kui kellegil huvi on siis detailsemalt vastata.

Postitatud: 05 Aug 2003 09:32
Postitas mess
Tore!

Eks tööd ja vaeva ole kindlasti, aga oma kätetöö on pärast seda ka väärt.

Mul on endal ka mõlkunud mõttes soojenduse, eelkõige ventika vahetus turbiinika vastu. Äkki jagad kogemusi.

Mis masina ventika panid ja kui palju ja mida ümber oli tarvis teha? Kas soojendusradikaga võtsid ka miskit ette või jäi see samaks?

Postitatud: 05 Aug 2003 11:07
Postitas motamees
Soedusradikt pole vahetanud. Need ju ühesugused enamusel autodest. Mootor ja turbiin on DATSUN CHERRI omad. Lüliti ja juhtmed koos takistiga ka. Mootori panin koos originaalkronsteiniga. Salongipoolne ots läheb lihtsalt nati läbi seina ja taha kronstein alla. Sealt kust õhku võtab tuleb turbiini vastu panna uus õhuvõtu ava. See peab olema võimalikult turbiini otsa lähedal. Sellega oli jamamist, tahtis vastu käia. Kohad mis ette jäid lõikasin rellakaga eest ära. Paikasin autoakna liimimise silikoniga. Kui lisa väljavõtteid ei tee, toidab ära juba esimeste põõretega. Ma tegin veel tahajalgadele lisatorud. Selleks tuli panna turbiini kõrvale lisavaheseinu, et õhk ka taha jõuaks. Peab kasutama ka suuremaid põõrdeid. Peab tunnistama, et sinna taha väga plju õhku ei jõua (kehvemaks ka ei läinud) VAIKSEM on ta igaljuhul ka kõige suuremate pööretega.

pildid kodulehel

Postitatud: 07 Aug 2003 22:00
Postitas motamees
Rohkem pilte näete kodulehelt, vajutage all olevale nupule "KODU"

Postitatud: 23 Aug 2003 23:03
Postitas motamees
Ostsin eile romulast Opel rekordi ukse keskluku mootorid. Hakkan uksi kokku panema siis läheb käiku. Ühe mootori hinnaks võeti 125 EEKu. :o Kas see on palju?:P Kuidas teil seal selliste vidinate hinnad ka on.:yllatunud 500 krooni 4 mootori eest tundus kuidagi palju. :(

Postitatud: 25 Aug 2003 08:32
Postitas mess
Ei tea pole päris konkreetselt käinud lammarites otsimas ja hindu pärimas. Võin valetada, aga minu meelest taheti Tartus kahejuhtmeliste eest 100 ja neljaste eest 120 ühes lammaris. Aga tundub sutsu kallis jah, sest mina olen kusagil näinud 180 .- eest tk uusi.

Millised need olid, kas kahe või neljajuhtmelised muidu?

Postitatud: 25 Aug 2003 13:04
Postitas olaaf
laki tänaval mingi autopood müüs 2 juhtmega 110 ja 5 juhtmega 180 vist
igatahes edaspidi pole kasutatuid nii kallilt mõtet osta :kuri

Postitatud: 25 Aug 2003 13:29
Postitas motamees
Need olid kahejuhtmelised. Overspeedile tuleb siis mandrilt vaadata. Poe omi (180 EEKi jupp) ka osta ei taha. Teistele ka ei soovita. Need plastmassist ja igavesed vuhvlid:kuri Talvel külmaga tõmbab katki.

Postitatud: 25 Aug 2003 17:48
Postitas jeejee
Esialgne postitaja motamees
Ostsin eile romulast Opel rekordi ukse keskluku mootorid. Hakkan uksi kokku panema siis läheb käiku. Ühe mootori hinnaks võeti 125 EEKu. :o Kas see on palju?:P Kuidas teil seal selliste vidinate hinnad ka on.:yllatunud 500 krooni 4 mootori eest tundus kuidagi palju. :(
ainult mootoritest jääb väheks, sinna juurde on vaja ka kahte releed või alarmi mis neid sünkroonis liigutama hakkaks. ise soovitan kohe alarm osta, sest kui keskluku ära paned, siis mingi aja pärast viskab see võtmega keeramine kopa ette ja tahad alarmi :lol
hindadest niipalju, et 125 eequ kasutatud mootori eest on veits palju küsitud jah. :kuri endal läks mootorid ja alarm mingi 1300 eequ maksma. :cool: nüüd ei kujuta võtmega keeramist enam ettegi:D

Postitatud: 25 Aug 2003 23:55
Postitas motamees
Ma niikui oleks jeejee soovitust ette teadnud. Mul juba ootamas DEFA alarm. See juhib kesklukku ja palju muudki veel (nt tagaluugi teeb eraldi lahti):D

Postitatud: 28 Sept 2003 23:19
Postitas motamees
Noo nii. Nüüd aeg edasi voolanud ja ka midagi uudist. Nimelt õnnestus mul saada 5 käiguline käimar. Seda tuleb küll pisut remontida aga sest pole midagi. Muidu poleks ma teda saanudki. Vaja välja vahetada mõned hammasrattad, kaks kahvlit ja sünkronisaatori muhvid.

Postitatud: 28 Sept 2003 23:38
Postitas effekt
võtab päris imestama kuidas mõnel inimesel on tahet ladat ehitada:D ja samas teha ta tehase toodangust veel parem. samas olen ka ise seda meelt, et auto ei ole ainult punktist A punkti B sõitmiseks. arvan, et seal võiks ikka natuke välimust ja mugavusi ka olla. edu ehitamisel.;)

Postitatud: 13 Okt 2003 18:23
Postitas motamees
No kui Over koju tuleb ju ta siis vaatab. Mina ei oska selle koduga midagi teha. Siis tulevad uued pildid ka. Natuke kaugemale on ikke jõudnud kui vanade piltide peal.
Ma kohe kardan pärast autot väja ajada kui valmis on. Saab teine äkki värskeõhu mürgituse või jääb päevavalges pimedaks. Nii kaua pole ta õue saand.:D

Postitatud: 13 Okt 2003 22:06
Postitas Zero
Edu sulle ehitamisel;) jään huviga uusi pilte ootama:rolleyes

Postitatud: 16 Okt 2003 23:46
Postitas overspeed
Motamehel on nüüd koduleht jälle olemas, kuid kui aega saan, siis kohendan seda veidike ilusamaks.

Postitatud: 16 Okt 2003 23:48
Postitas motamees
Pilt

Pilt

Postitatud: 18 Okt 2003 00:01
Postitas Ronn
Tagant näeb küll väga ilus. Ainuke asi, mis häirib on need punased junnid tagaluugi küljes. Vist on helkurid. Kas need peavad seal olema?

Postitatud: 18 Okt 2003 01:59
Postitas motamees
Nende punaste junnidega on asi nii, et nad olid seal küljes. Kui ma tagaluuki tegin siis need augud jäid sinna. Nüüd pidin ka helkurid tagasi panema. Koostamisel ise ka vaatasin et need ei ole päris originaalid ja oleks võind olemata olla.

Postitatud: 18 Okt 2003 03:02
Postitas PuZuP
To Motamees:

Selline asi, et külastasin su kodulehte, kuid seal ikka mõned pildid mida näha pole...jama värk kohe...saab äkki asja parandada?:yllatunud

Postitatud: 18 Okt 2003 11:06
Postitas mikser21
päris kena pill sul...Rispect..:spin