2102, motamees, 1973

2102, motamees, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

et putuka pärast ei jääks signa peale panemata, saab selle siseradari eraldi ka välja lülitada kergelt, hiljem jälle tagasi sisse .
Arrogance diminishes wisdom.
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

SEda kindlasti aga kui ei pane tähele, et on miski "putukas" autos ja paned alarmi peale, siis ikka hakkab undama ;)
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ma arvan, et ei tohiks hakata. Uuematel alarmidel on ka sarnased radarid ehk siis mahuandurid või mahtuvusandurid. Kuid nad ei hakka tööle kui mingi putukas see lendab, võibolla siis tõesti kui mõni paks metsmesilane autosse ära eksib :)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selle signalisatsiooni radari puhul putukas ei mõju.
Lisaks saab selle radari puhul muuta tema tugevust. Kui on liiga tundlikuks pandud kipub üürgama ka akna lähedal (väljaspool) toimuva tegevuse peale.
Mul oli Volvol selline signa peal ja ei ole kordagi täheldanud mingit valehäiret putuka pärast. Ühe korra andis valehäire parkimisplatsil, kus autod olid väga lähestikku. Ilmselt läks keegi autode vahelt läbi ja oli aknale liiga lähedal. Auto juurde tagasi tulles antakse häiretest märku. Kood näitab ära üksuse, kus häire toimus.
Radari väljajätmise toiming vajalik koera autosse jätmisel.

Putuka mõjutus oli omane nendele radaritele, mis on esiakna nurkades (väikeste mikrofonide moodi ja tahapoole suunatud).
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tahtsin sisselaske vahele ehitada sumbutit. Et ka asjast muud kasu oleks, mõtlesin viia siis kohe õhu sissevõtu suudme mootoriruumi
sooja õhu käest välja (peidetud- scoop).
Väheke asja uurides, otsustasin aku aluskarbi ära kasutada sumbuti pütina. Katsin siis mootoripoolse augu plekiga kinni
(vastavas mõõdus Al plekk sai silikoniga sinna kinnitatud).
Pleki alusosa sai jäetud väikese praoga, et sissepritsiv vesi saaks sealt välja voolata.
Esiiluvõre all oleva tuulutusaugu (seal sõidu ajal surve kõige suurem) ühendasin plastiktoruga aku aluse karbiga. Seal tuli natuke fööniga plastikut kuumutada/venitada. Neetidega kinnitasin otsa esipleki külge.
Nüüd lõikasin plekile vastava toru jaoks augu.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Siis lõikasin (eelnevalt tegin papist shablooni) pleki vastavasse mõõtu ja keevitasin toru külge.
Rooste vastu sai teda ka väheke värvitud.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüd panin valmistatud detaili oma kohale, silikoniga kinni.
Talvisel ajal läheb õhuvõtu voolik kollektori ümber oleva soojavõtu toru külge.
Suvel aga tõstan sama vooliku akukarbi küljes oleva toru külge.
Akukarbi pealmiseks kaaneks jääb aku, koos oma kummialusega.
Pildilt on näha ka plastikaretis, mis esipleki külge läheb. Kes raatsib plekki eest lõikuda, sellel on see ühendus palju lihtsamini teostatav.Pilt
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kas auto eest saadav õhk liiga niiske ei saa olema (vihm, porilombid jne)?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ma selle kohta eraldi veel kirjasin nii: Pleki alusosa sai jäetud väikese praoga, et sissepritsiv vesi saaks sealt välja voolata.

Sealt karbist edasi minna on veel ikka väga raske. Karp on suur ja vahepeal õhu liikumine muutub väga aeglaseks. Siis vesi põhja settibki.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Jah, seda kõike ma muidugi lugesin kuid siiski. Mu kunagisel pinginaabril on GSI Kadett. Sel jookseb õhufiltri korpusest toru alla stange taha (stanges auku pole). Ükskord oli jama masina käivitamisega. Peale täiesti läbi vettinud õhufiltri eemaldamist käivitus masin probleemideta.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mul seda vett mootorisse sisse ei saa kuidagi minna. Seal on ees "kaitseingel".:DPilt
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kui kaatetil vesi filtrisse läks siis oli midagi valesti ehitatud seal.
W124 kerega mersu turbodiislitel olen parema esitiiva peal suunatule kõrval ribid kust õhku võetakse ja sellega ka ei teki miingeid prbleeme, filter on põhmõtteliselt kohe tiiva taga kapoti all.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kirjutasid, et ehitasid summuti eesmärgil selle kasti sinna vahele. Kas see võtab siis oluliselt müra ka vähemaks?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kindlasti võtab, mõõta aga seda ise ei saa. Ka ei ole auto veel sõidus (selle kuu lõpuni).
Paljudel lääne autodel analoogne õhuvõtu torustikus.
Ükshaaval ei anna ükski asi väga tuntavat effekti. Koosmõju aga juba märgatav.
Lihtsalt realiseerin oma kogemusi/mõtteid. Huvi pärast.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Alles hiljaaegu tagasi veendusin ise selles, et ka sisselase täiesti arvestatavat müra teeb. Ajasin mootori pöördesse, samalajal ise käega siiberdasin selle õhufiltrikopsiku augu ees, kuhu muidu sooja õhu toru käib. Vahe märgatav.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ülevaatus tehtud. Auto sõidus.
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

kuidas siis ülevaatusel oli? head ja vead (kui vigu muidugi oli)?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lõppvigu kirja ei läinu.
Algul oli probleem väheke pidurite võrdse võtmisega. Viga ilmselt kauaseisnud (ja väheke rooste läinud) piduriketastes/trumlites. Väheke hõõrumist trumli peal ja korras nad olidki. Sõitu ju enne ülevaatust polnudki.
Ennast häirib mootori vähene lonkamine. Üks silinder nagu tühikäigul ei käi võrdselt teistega. Gaasitestri järgi näitas nagu lisaõhu lekkimist. Ise ikka kahtlustan ühe klapi pidavust. Eks aeg (sõit) näitab selle tõelise vea välja. Kohe nagu ei hakka plokikaant maha kiskuma.
Gaasitestri järgi asjad normidele (natuke tuli CO keerta) vastavad.
Oleks auto ühe aasta vanem olnud poleks mitte mingeid norme olnud. Vaadataks ainult visuaalselt suitsu eraldmist (ei tohi olla liiga suitsune)sumbutist.
Ka tuled lasin nende stendis ära regullida.
Homme lähen sillastendi. Saab esisilla jooksud ka kenasti korda.
Viiese kasti ja kiirema sillaga on 90km/h juures 2200rpm. Eks aeg näitab, kas see ka õkonoomne on.
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Noh tore, et lõpuks liikuma sai, kaua tehtud kaunikene nagu üteldakse!

Ma ei mäleta mis mootor sul on, aga minu kogemus 5se kasti ja kiire sillaga (mootor 1,5) ütleb, et 90ga 2000 pööret sõites ei ole kõige ökonoomsem. 100ga sõita näiteks on ökom, kuna mootoril pöördemomenti ja jõudu siis rohkem, aga hästi mõnus on sõita küll, kui masin käes ei karju kogu aeg.

Selle gaaside testi kohta veel, et mis vanusest neid norme ei loeta siis?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Küsisin ekstra ARK ülevaatuse mehe käest järele.
Kuni 1972 määratakse mootori seisukorda silma järgi.
1973 ja edasi läheb juba gaasianalüsaatori näitude järgi.
C
Vasta