2102, motamees, 1973

2102, motamees, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

2102, motamees, 1973

Postitus Postitas motamees »

Pereauto kandevõimet tuli suurendada. Kuna mulle meeldivad vanad isikupärased autod siis langes liisk 2102-le. Kindlasti oleks olnud parem Volvo 245 aga LADA varuosade hinnad on naeruväärselt odavad VÕRRELDES lääne omadega. Otsustasin teha VOLVO2102-e. (shiguli märgiga muidugi).
Tehtud on siis
1)Asi peaaegu algosadeks lõhutud
2)Liivapritsiga kogu põhi ja vajalikud kohad ülejäänud kohtadelt haljaks lastud
3)Keevitust vajavad kohad üle tehtud
4)Igasugu roostevastaseid värve, mastikseid, õlisid alla ja peale lastud
5)Ohtralt müraisolatsiooni alla, külgedele ja lakke
6)Soojendust ümer tehtud
7)Kiire reduktor alla (4,1)
8)Pidurite vaakumvõimendi
9)Salongile lisatud ventilatsiooni õhu äravooluavad (02/01-l puuduvad täielikult)
10)Luxi veljed
11)Iseenesest mõistetavalt kõik muud vidinad ära taastatud
Et autoga sõitma saada on VEEL PLAANIS TEHA
1)07 istmed ette
2)03 armatuur
3)06 mootor
4)07 käigukast
5)NIVOMAT amortikad taha
6)Jahutusele elektriline ventilaator
7)Signalisatsioon
8)Plokisoojendus
9)Tumedad aknad kuni juhiukseni
10)Ohutuled
11)Et kogu see kupatus toimima hakkaks tuleb teha olulisi muudatusi elektrisüsteemis Kui nüüd pildid ka üles saab siis on need ilmselt sellises järjestuses
1)Auto enne lõhkumist
2)Auto on poole lõhkumise peal Survepesuriga lasin läbi kõik karbid ja uurded. Maal kasutatud autost tuleb tolmu ja sodi umbes 50 ja 100 kilo vahel.
3)Heliisolatsiooni pigimatid kõikjal ja moderniseeritud soendus (labaventilaator on vahetatud turbiiniga-Oluliselt vaiksem ja jõudsam)
4)Välisilme hakkab kujunema
Ongi nagu praeguseks kõik Edaspidi saab ju veel üht,teist lisada kui asi edenenud on ja kui kellegil huvi on siis detailsemalt vastata.
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Tore!

Eks tööd ja vaeva ole kindlasti, aga oma kätetöö on pärast seda ka väärt.

Mul on endal ka mõlkunud mõttes soojenduse, eelkõige ventika vahetus turbiinika vastu. Äkki jagad kogemusi.

Mis masina ventika panid ja kui palju ja mida ümber oli tarvis teha? Kas soojendusradikaga võtsid ka miskit ette või jäi see samaks?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Soedusradikt pole vahetanud. Need ju ühesugused enamusel autodest. Mootor ja turbiin on DATSUN CHERRI omad. Lüliti ja juhtmed koos takistiga ka. Mootori panin koos originaalkronsteiniga. Salongipoolne ots läheb lihtsalt nati läbi seina ja taha kronstein alla. Sealt kust õhku võtab tuleb turbiini vastu panna uus õhuvõtu ava. See peab olema võimalikult turbiini otsa lähedal. Sellega oli jamamist, tahtis vastu käia. Kohad mis ette jäid lõikasin rellakaga eest ära. Paikasin autoakna liimimise silikoniga. Kui lisa väljavõtteid ei tee, toidab ära juba esimeste põõretega. Ma tegin veel tahajalgadele lisatorud. Selleks tuli panna turbiini kõrvale lisavaheseinu, et õhk ka taha jõuaks. Peab kasutama ka suuremaid põõrdeid. Peab tunnistama, et sinna taha väga plju õhku ei jõua (kehvemaks ka ei läinud) VAIKSEM on ta igaljuhul ka kõige suuremate pööretega.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

pildid kodulehel

Postitus Postitas motamees »

Rohkem pilte näete kodulehelt, vajutage all olevale nupule "KODU"
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ostsin eile romulast Opel rekordi ukse keskluku mootorid. Hakkan uksi kokku panema siis läheb käiku. Ühe mootori hinnaks võeti 125 EEKu. :o Kas see on palju?:P Kuidas teil seal selliste vidinate hinnad ka on.:yllatunud 500 krooni 4 mootori eest tundus kuidagi palju. :(
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ei tea pole päris konkreetselt käinud lammarites otsimas ja hindu pärimas. Võin valetada, aga minu meelest taheti Tartus kahejuhtmeliste eest 100 ja neljaste eest 120 ühes lammaris. Aga tundub sutsu kallis jah, sest mina olen kusagil näinud 180 .- eest tk uusi.

Millised need olid, kas kahe või neljajuhtmelised muidu?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

laki tänaval mingi autopood müüs 2 juhtmega 110 ja 5 juhtmega 180 vist
igatahes edaspidi pole kasutatuid nii kallilt mõtet osta :kuri
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Need olid kahejuhtmelised. Overspeedile tuleb siis mandrilt vaadata. Poe omi (180 EEKi jupp) ka osta ei taha. Teistele ka ei soovita. Need plastmassist ja igavesed vuhvlid:kuri Talvel külmaga tõmbab katki.
C
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Esialgne postitaja motamees
Ostsin eile romulast Opel rekordi ukse keskluku mootorid. Hakkan uksi kokku panema siis läheb käiku. Ühe mootori hinnaks võeti 125 EEKu. :o Kas see on palju?:P Kuidas teil seal selliste vidinate hinnad ka on.:yllatunud 500 krooni 4 mootori eest tundus kuidagi palju. :(
ainult mootoritest jääb väheks, sinna juurde on vaja ka kahte releed või alarmi mis neid sünkroonis liigutama hakkaks. ise soovitan kohe alarm osta, sest kui keskluku ära paned, siis mingi aja pärast viskab see võtmega keeramine kopa ette ja tahad alarmi :lol
hindadest niipalju, et 125 eequ kasutatud mootori eest on veits palju küsitud jah. :kuri endal läks mootorid ja alarm mingi 1300 eequ maksma. :cool: nüüd ei kujuta võtmega keeramist enam ettegi:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ma niikui oleks jeejee soovitust ette teadnud. Mul juba ootamas DEFA alarm. See juhib kesklukku ja palju muudki veel (nt tagaluugi teeb eraldi lahti):D
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Noo nii. Nüüd aeg edasi voolanud ja ka midagi uudist. Nimelt õnnestus mul saada 5 käiguline käimar. Seda tuleb küll pisut remontida aga sest pole midagi. Muidu poleks ma teda saanudki. Vaja välja vahetada mõned hammasrattad, kaks kahvlit ja sünkronisaatori muhvid.
C
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

võtab päris imestama kuidas mõnel inimesel on tahet ladat ehitada:D ja samas teha ta tehase toodangust veel parem. samas olen ka ise seda meelt, et auto ei ole ainult punktist A punkti B sõitmiseks. arvan, et seal võiks ikka natuke välimust ja mugavusi ka olla. edu ehitamisel.;)
jahil
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

No kui Over koju tuleb ju ta siis vaatab. Mina ei oska selle koduga midagi teha. Siis tulevad uued pildid ka. Natuke kaugemale on ikke jõudnud kui vanade piltide peal.
Ma kohe kardan pärast autot väja ajada kui valmis on. Saab teine äkki värskeõhu mürgituse või jääb päevavalges pimedaks. Nii kaua pole ta õue saand.:D
C
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Edu sulle ehitamisel;) jään huviga uusi pilte ootama:rolleyes
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Motamehel on nüüd koduleht jälle olemas, kuid kui aega saan, siis kohendan seda veidike ilusamaks.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pilt

Pilt
C
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Tagant näeb küll väga ilus. Ainuke asi, mis häirib on need punased junnid tagaluugi küljes. Vist on helkurid. Kas need peavad seal olema?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nende punaste junnidega on asi nii, et nad olid seal küljes. Kui ma tagaluuki tegin siis need augud jäid sinna. Nüüd pidin ka helkurid tagasi panema. Koostamisel ise ka vaatasin et need ei ole päris originaalid ja oleks võind olemata olla.
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

To Motamees:

Selline asi, et külastasin su kodulehte, kuid seal ikka mõned pildid mida näha pole...jama värk kohe...saab äkki asja parandada?:yllatunud
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
mikser21
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikser21 »

päris kena pill sul...Rispect..:spin
Vasta